- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeNOx
tag
Sziasztok!
Megér-e szerintetek 2,5 millió Ft-ot egy 7gen faceliftes Accord ami esztétikailag patika és műszakilag is rendben van, felszereltség szempontjából pedig a napfénytetőn, ködlámpán és az ülésfűtésen kívül minden extra megtalálható benne. (félbőr ülésekkel)
Előre is köszönöm a véleményetek! -
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #61351 üzenetére
Túl sok konlrétumot nem mond az olajválasztásról. Az én olvasatomban inkább abba az irányba terel, hogy ne vegyél C2/C3-at, mert feleslges és elég bele A3/A5 is.
Olajfogyasztást nem tapasztaltam eddig és kezedetektől fogva 5W30 megy bele (leszámítva a gyári 0w20 töltetet). Márkából meg Shell Helix aztán Castrol Magnatec ment bele. Egyszer ment bele Fuchs Titan de attól sokkal hangosabb lett hidegen, így visszatérem a Castrolhoz.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Nekem az tűnt fel, hogy a 0W20-ról egyből az 5W30-ra ugrik, mintha nem lenne a kettő között még néhány “osztály”.
Amúgy szerintem legközelebb én is visszatérek a Motul 8100 Eco-nergy 0W30-hoz. Ezzel a Shell Helix Ultra ECT-vel sincs baj, csak olyan érzésem van, mintha egy picit halkabb lett volna a Motullal.
[ Szerkesztve ]
-
DeNOx
tag
válasz yodamester10 #61356 üzenetére
Ne kövezzetek meg érte de az a baj, hogy nem igazán jönnek be az újabb civic-ek.
-
nagyúr
Szia!
Figyelj, ezt neked kell eldöntened. Ha neked megér ennyit, vedd meg. Ha nem, akkor ne. Mások véleménye mit sem számít, engem sem érdekelt. Januárban vettem én is 2007-es FL 2.0 manuál 7gen Accord Comfortot, picit olcsóbban mint amit Te néztél. Sokan lebeszéltek volna róla, hogy nem ér ennyit, de nekem megérte, nagyon szeretem.
[ Szerkesztve ]
-
DeNOx
tag
válasz tboy93 #61358 üzenetére
Köszönöm a válaszod örülök, hogy egy Accord tulaj is nyilatkozik. Elég válogatós vagyok autók szempontjából, de ez a generáció tetszik kívül, belül. Megnéztem néhány 1,5-2 misi közöttit, de mindegyik olyan állapotban volt, hogy százezreket kellett volna még beléjük tolni mire élhető autók lennének. A kiszemelt 2.0 manuál viszont elég jó állapotban van, bár még egy márkaszervizes átvizsgálást megejtenék a vásárlás előtt.
-
nagyúr
En rengeteg tipuson atragtam magam vásárlás előtt es szamomra nem volt szerethetőbb autó ebben a kategóriában. Mondeo, Passat, Avensis, E46 mind-mind kiesett valami szempont miatt. Mivel hogy tudtam hogy nekem ez a tipus kell, nem erdekelt az ara, megneztem hogy mennyibe kerül egy szep peldany es nem sajnaltam kifizetni erte annyit amennyit kell.
Amúgy jol latod, 1.5 korul tenyleg csak a lerugott peldanyok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
buherka
addikt
Megjött a Zsemito-tól a válasz...
Amikor rendeltem a motyót 3.-án akkor rám írtak mail-ben, hogy csak 12.-e után vannak és csak utána tudják küldeni a cuccot. Írom nekik, hogy ok. küldhetik, de én nem leszek otthon, mert megyek görögbe. 16-25-ig nem leszek itthon. De míg nyaralok lesznek itthon rokonok és van aki átveszi. Pénzt is hagytam stb.
Erre ma jön tőlük egy mail, hogy küldhetik a cuccot??? Megjöttem a nyaralásból? Mert már rég megvan minden.
Mondom mi a f@sz???
Ők úgy gondolták hogy megvárnak hogy hazajöjjek a nyaralásból és inkább akkor küldik el a motyót. Szó szerint ezt írták.
Besz@rok ezeken. Egyik szemem sír a másik nevet. Mondjuk már mindegy mert egy vödör görög homokot szedtem ma ki a kocsiból amit asszonnyal behordunk a Hondába.
Szóval szívükön viselik a sorsomat, csak nem értem hogy miért nem küldték eddig...nem bíznak a családomban?Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Másik...
Szar van a levesben. Mikor elindultam erre a fincsi közel 3000km-es túrára, átnéztem a kocsit. Fékeket is megnéztem. Első-hátsó. Hátsó féknél még volt kb. 4mm anyag. Gondoltam ez okés.
Csattogok haza, és már néha hallottam az akusztikus kopásjelzőt bal hátulról...
Ajaj mondom megpapizta a görög Zeusz Isten a fékemet. Megállok a Macedónoknál és bevilágítok és kb. ugyan annyi husi van a betéten, amikor elindultam.
Nem tudtam mire vélni, finoman hazajöttem. Ma szétkapom, erre rottyra le van kopva a belső betét.
Ti mire tippeltek? Be van állva a fékdugattyú, hogy a belső betétet megkajálta a tárcsa?
Vagy esetleg más diagnózis?Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
BlacKSouL
addikt
válasz buherka #61363 üzenetére
Ha gödrös vízszintes úton megállsz, ahol hintázhat a kocsi, és hagyod kihintázni, vagy kiszállva meghintáztatod, akkor szabadon mozog? Laza, nem túl fékezgetős úton motorfékkel lelassítva megállsz, körbetapogatod, akkor nem érzed indokolatlanul melegnek a hátsó tárcsákat?
De amúgy ja. Sajnos a Hondánál a hátsó fék mostohagyerek. Elsővel még senkitől nem hallottam hibáról.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeNOx
tag
válasz yodamester10 #61362 üzenetére
Értem, hogy racionálisabb döntés lenne, ha megtoldanám még legalább egy misivel az autóvásárlásra szánt keretet és egy fiatalabb autót vennék, de azt semmiképp nem akarom, hogy egy olyan autóba toljam bele a pénzt amit nem is szeretek, csak azért veszem meg mert az a jó döntés. 3 évig egy Mazda MX-5 NBFL boldog tulaja voltam, de mostmár kell a nagyobb autó, ezért sajnos meg kellett válnom tőle. Nézegettem Audikat, BMW-ket is de inkább maradnék a japán benzines vonalon még ha rohadósabbak is, így jött számításba az accord.
Azon kívül egyébként, hogy öreg volt már az autó, volt valami különösebb gond vele amiért eladtad? Vagy csak már meguntad?
[ Szerkesztve ]
-
Lacpac
őstag
Sziasztok,
2003-as Jazz.
Nem megy az első ablakmosó, a motor hangját sem hallom. A hátsóval nincs gond. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a biztosítéka?
A másik:
Valaki nem tud letölthető formátumban service manualt?
A Focushoz marha jó volt.... Jó lenne ha a Jazz-hez is lenne.Köszi a válaszokat.
-
zolynet
addikt
Meg, de én elfogult vagyok, mint CL9 tulaj.
Látva a piacot hogy mennyire van beárazva az egy jó ár. 4-5 piacon nézem kb 5éve a accord type s piacot, tudom perverz, de ez ütött be.
Kint vagy nincs, vagy ilyen 7-8-9k€ért rakják fel. Lassan sokallom én is ezt a kitartott árat egy ilyen idős autóra, de tényleg egy bombabiztos autó, kevés szériahibával.#61368 yodamester10 : áruló
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
DeNOx
tag
válasz yodamester10 #61368 üzenetére
Szép autó nagyon.
zolynet: A kinti árakat nézegettem én is közben hogy az igazán jó állapotúnak tűnők kint is drágák. Nepperektől azt hallom nehéz is találni jó árba, bár nekik mást amúgy se szabad mondani. Úgy döntöttem elvisszük az autót egy átvizsgálásra aztán ha ott is azt mondják, hogy rendben van akkor megveszem.
-
nandow
aktív tag
Megérheti, de én is elfogult vagyok 2x Accord tulajként.
Viszont azt gondolom, ennyiért egy 2.0-nak tényleg patikának kell lennie minden szempontból.
Én júniusban adtam el a 2006-os facelift 2.0 executive (tehát magasabb felszereltségű, mint amit most nézel) Accordom 2.1M-ért. Magyar autó, végig követhető előélet (markaszerviz + Tóth Imi), 213e km, én voltam a 2. tulaj. Végig garázsban tartott, nagyon szép állapotú. Vadiúj nyári gumikkal adtam (téli szett nélkül adtam el). Volt benne reflash és yatour zenelejátszó, Bluetooth kihangosító.
Ezeket csak azert írom le picit részletezve, hogy legyen egy kis összehasonlítási alapod.
Amit írtál árat, ott szerintem az pl minimum, hogy ami gumi rajta van, nem ősrégi, esetleg van hozzá másik szett felni is.
Nagyon jó autó a 7gen Accord, és ami tényleg szépen karbantartott példány , az tartja is az árát.
Ha tetszik neked, meg kell venni. Anno amikor én vettem a 2.0-t, nekem is a legtöbben azt mondták, annyi pénzért ilyen “idős” autót venni...De abszolúte nem bántam meg, sőt. Arról meg inkább nem is beszélek, hogy a 2.0 után, pár hónapja mennyiért vettem egy 2.4 type-s-t...[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Lacpac #61373 üzenetére
Ott van a jobb első kerék előtt közvetlenül. Nem lesz nehéz kicserélni, csak a lökhárítót kell leszedni, nem egy ördöngös feladat. De ha elég vékony a kezed, elég lehet csak a dobbetétet arrébb hajtani.
Illetve ha nehézkes az alkatrészbeszerzés, akkor akár meg is cserélheted a hátsóval ideiglenesen, ha az működik. Ha jól tudom, ugyanolyan a stekker, csak a kábelt kell áttenni.
-----------------------------------------------------------Más: Vettem ilyen kissé átlátszó gyorskötözőt, és ki is cseréltem a feketét, most már egyáltalán nem feltűnő, hogy nem gyári a lámpa belseje.
[ Szerkesztve ]
-
buherka
addikt
válasz tboldi #61364 üzenetére
Okés köszi.
Már meg is rendeltem az új betétet meg tárcsát. Rúgom le mind a kettőt.
(#61365) BlacKSouL
Nem volt melegedős. Még ezt kinn is néztem. Fékezgetés után is csak langyi volt....nem sütötte a kezem. Most kipucoltam az egész féket. Bezsíroztam, kipucoltam a dugattyúnál is.
Szépen mozog most már. Volt rajta retek bőven.
Még valahonnan kell szereznem dugattyú visszanyomót, mert azzal nincs kedvem küzdeni.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Ate...
Sógor ezt mondta hogy ez legyen. Csak autó szerelő vagy mi a szösz. Ő csak ezzel szerel. Ha átb@sz megetetem vele.
(#61377) Qru
Akkor már ezt is tudom. Most míg megjön a cucc addig picit lenyestem a kopásjelzőből...hogy addig ne cincogjon a fék.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
Qru
MODERÁTOR
A motorvezérlő szoftvert optimalizálja. A gyártó kezét sokminden megköti: károsanyag kibocsátás, a fogyasztás, az adott modell pozicionálása, élettartam, stb. Ezt lehet átírni, úgymond optimalizálni a saját szempontjaink alapján (teljesítmény/nyomaték).
#nincsbennetarcsi
-
buherka
addikt
Kösz a megerősítést.
Van annyi gyártó mint a fene. Lehet válogatni bőven.
Hozzá teszem nekem verseny fék nem kell. Hivatásosként nincs semmi boyracing, nem tolom neki. Persze adódhat olyan helyzet ahol, kellhet egy jó megbízható fék. Féken nem spórolunk.
Ez a betét ami benne van még talán a gyári, mert Honda felirat van rajta. 100.000-et bírt.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Kösz a tippet.
Van itthon asztalszorító. Lehet hogy azzal csinálom, de már olyan kis pénzért lehet venni ilyen dugattyú visszanyomót. A célszerszám az célszerszám.
Láttam már olyant is aki két villáskulccsal feszegeti tuszkolja vissza....áhh ilyent nem csinálok.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
zolynet
addikt
- 4850 rpm VTEC point decreased from 6000 rpm (4600rpm @ CL9)
- 7600 rpm rev limit (sportshift mode only in the auto)
- Maximum torque gain 28 ft/lbs torque at 6000 rpm (24 ft/lbs auto)
- Maximum power gain 32 hp at 6000 rpm (28 hp auto)
- Peak torque increases from 165ft/lbs at 4700 rpm to 168 ft pounds at 4700 rpm
- Peak power increases from 201 hp at 7100 rpm to 204 at 6800 rpm (up to 8hp - auto)
- Very wide flat smooth torque curve. 90% of peak torque available from 2000-7000 rpm.
- Fully dealer compatible - works with all Honda scan tools and equipmentThis reflash requires the use of the Comptech black box and Fuel pressure regulator modification.
forrás
Saját mérés, előtte utána.
Módosítások: reflash + ct ice box (cai) + 200cel sportcat ... leömlő nélkül
Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
válasz buherka #61388 üzenetére
Nekem ilyenem van otthon, de ez jelen esetben csak elöl használható, ugyanis hátul tekerve kell a Jazz-nél visszanyomni a dugattyút, és úgy gondolom, a Civic-nél is. Egy ilyesmi készlet kellene, amiben van "bütykös" darab is, ami beleakad a dugattyún lévő kereszthoronyba, valahogy így. Én ennek híján egy darab laposvassal oldottam meg a feladatot.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én meg szeretek veszélyesen élni, ma is a Shell-nél tankoltam.
Mondjuk nem BP Füredi út és FuelSave 95, hanem Mosonmagyaróvár és V-Power 100, úgyhogy egyáltalán nem izgulok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest