Új hozzászólás Aktív témák

  • buci

    tag

    válasz Parson #1114 üzenetére

    Na kérem valamii ilyesmire gondoltam!.:)
    De tessék megkapaszkodni:egyik renderen sem használok fényforrást!
    Ami a megvilágítást adja, az a HDRI (High Dynamic Range Image). Ez azt jelenti, hogy van egy jóval nagyobb gömb, mint maga tárgy és ez körbeveszi, pontosabban a tárgy ennek középpentjában van. A gömbre meg rá van téve egy kép, ami visszacsillan a renderelendő objektumon.
    1 kép: Lejjebb tudom venni a ''fényerőt'', de azonnal beszürkül. A háttérre valóban kellene valami, de a texturákat nagyon nem vágom még. Próbáltam már rátenni, de végül leszedtem mindet, mert nem tetszett. Mi több azt kezdtem mondogatni magamnak, hogy a tárgy a lényeg.;] Pedig arról van szó, hogy nem tudom mitől lenne jó a háttér.:(
    2. kép: Egyértelműen árnyék baja van. Mégiscsak kellene fényforrás, mert így nincs árnyék.
    3. kép: Nekem tetszik az erős tükröződés. Sztem ide is kellene valami kis szórt árnyék. A nagy csillogás miatt a kép eleje eléggé szürke lett. De ez így csak így utólag tűnt fel.
    4. kép: Dgs material. Jól lehet a krómos dolgokat vele hozni. A gáz az, hogy annyira visszatükröződik a háttér, hogy egyes helyeken beleolvad a darab a háttérbe. Persze ez függ a formától is. Ebben az esetben ez mindenképpen hátrány. Ettől függetlenül most még tetszik.:)

    Tulajdonképpen végig a Final Gather beállításokkal variálok, ill. az anyagminőségekhez tartozó beállításokkal. Hol vagyunk még egy komolyabb layered shader-től?

    A GI-jal kapcsoltban a közös nevezőt emlegettem, nem a különbségeket. Ha pl. Te kitaláltál egy jó GI beállítást, azt lehet nekem már nem kellelne újra felfedezni.
    Köszönöm a részletes leírást.:R

Új hozzászólás Aktív témák