-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
En innen nem vasarolnek
1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat (Kizárólag valós műszaki/működésbeni kifogás esetén érvényesíthető).
Most akkor indok nelkul, vagy valos kifogas is kell?
Amennyiben a készülken egyértelmű hasznlatból eredő értékcsökkenés állt be (kopás, karc stb.), a MobilExpressz kizrólag csökkentett áron vásárolja vissza a készüléket, a visszaélések elkerülése végett.
Bullshit, a rendeltetesszeru hasznalatbol eredo termeszetes elhasznalodast a vevonek nem kell megfizetnie. Ha hajszalkarc van a kijelzon, mert te 5 napig mindig az ures zsebedbe raktad a telefont, az pont ebbe tartozik (nyilvan ha egy marek apro szarrakarcolta a kijelzot, az nem).
De engem leginkabb ez az 1 meg 2 eves garancia valasztasi lehetoseg tart vissza. Kap az ember magyar forgalmazoi -es nem sajat bolti- jotallasi jegyet, vagy sem, ennyi a kerdes. Ha csak sajatot adnak, kenjek a hajukra. A normalis garis telefon tobbe kerul, ezt el kell nyelni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen