Aktív témák
-
bdav
őstag
válasz Bernardo20 #250 üzenetére
ott kiesett, én épp ezért szoktam erre hivatkozni (hadd ne mondjam hogy Alonso szintén nem fejezte be, Kimi viszont épp vezetett amikor leintették, de 2 körrel előtte nem, ugyhogy a végelszámolásban nem ő lett az első)
[Szerkesztve]10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
bdav
őstag
válasz Bernardo20 #252 üzenetére
jó-jó, de vannak akik meg azt szeretik elfelejteni, hogyha esik, az nem jelenti automatikusan h. MS nyer... (no offenz).
#253-ra: jaja, kb. az lehetett a Jordenek utolsó futamgyőzelme
[Szerkesztve]10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Scream007
őstag
Hát figy én nem sajnálok Sumitól semmit mert tényleg piszok jó, de már nem a legjobb öregszik stb, Tudásban Alonsoval most egy szinten van szerintem, és én nem vagyok konkrétan egyik istállóhoz se elkötelezve, de azt kell mondjam tudásban Raikönnen agyonveri őket, megeszi reggelire.Ha az a fos merci nem rohadna le mindig Kimi simán nyerte volan tavaly az egyénit.
És ez idén is így lesz.
Elején nem szerettem Kimi-t mert mindenki ugy volt persze most Hakinen a 2xes bajnok beajánlotta azt bebaxták ide a semmiből előtte nevét enm ismerte senki, és az elején tényleg nem volt jó, de kitanulta amerci kocsit és kegyetlenül jó driver, Alonso az életbe nem cisnálna ilyet hoyg 21.ről 3.
Megh Sumi se, nem szerettem Kimi-t de most azt mondom ő árdemli meg legjobbana győzelmet, Alonso mellett ülne a Reanultba össze vissza agyonverné Alonsot meg az egész mezőnyt.BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
-
-
KrAt
veterán
Igen, Kimi szvsz jobb is, mint Alonso, csak naon peches.. Hol az autója adja meg magát, hol becsúszik vmi kis baj..
-
ronaldo
őstag
Igen, én is emlékszem olyan kaliberű Schumi feljövetelekre Igaz amire én emlékszem, akkor boxból indult neki. De szerintem ezzel a Ferrarival képes lenne rá megint. Egyébként lehet azt mondani, hogy Schumi elmélázta a hétvégi versenyt, de figyeld meg a végén Kiminek megint befosik a motor, s akkor mi lesz? Nem titkolom, kedvelem Kimit, de sokszor ez az eszetlen előremenés megbosszulja magát a következő versenyen. Szerintem alfonzó alatt is már odadurrant volna jópárszor az autó, ha feleannyira is peches csak mint Fisikó. No offense
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Scream007 #255 üzenetére
A McLaren egy kihegyezett autó. Ha jól működik a leggyorsabb a mezőnyben viszont a gyorsaságnak ára van a megbízhatóságban. A tavalyi gumiszabályok miatt nagyon jól optimalizálták a futóművét és minimálisan koptatja a gumit.
Az egy kerékcsere önmagában nagy fegyverténynek számít most amikor visszajött a kerékcsere lehetősége, de ha a tavalyi szabályokra gondolsz egy Michelin gumival ez már simán megoldható. Tavaly hasonló gumikkal jóval nagyobb versenytávokat teljesítettek. Emiatt egy Bridgestone csapat még mindíg hátrányba kerülhet, bár ez csak a szezon további részében fog kiderülni.
Továbbra is megvan a Bridgestonenak az a tulajdonsága is hogy nem tapad rendesen az első körökben, ha figyelted az első 2 kört Massa-t simán megette Alonso mert egyszerűbben jobbak voltak a gumijai, ugyanígy Schumachert is megelőzte volna ha közvetlenül mögötte indult volna. Az új időmérő rendszerben a Bridgestone azért tud most versenyképes lenni, mert több kört futhatnak az időmérőn így már felmelegített gumikon mehetnek.
A 21.-ből 3-at Alonso a saját autójával a most futott Bahreini köreivel ugyanígy megcsinálta volna. -
KrAt
veterán
válasz Bernardo20 #259 üzenetére
Hát igen. Ha tavaly nem peches, toronymagasan verte volna Alonso-t. Csak eddig úgy néz ki (sajna) hogy pechsorozat ott indul, ahol tavaly abbamaradt Sajnálom szegényt, akármennyire is Schuminak drukkolok..
-
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #260 üzenetére
Mclarennél dolgozol hogy tudod hogy ki van hegyezve az autó?? Az előnyük nem abból származik hogy túlpörgetik a motort, egyszerűen a felfüggesztés/aerodinamikában mclaren csinálta meg idénre is a legjobb autót, az más kérdés hogy 1-2 ember elment, és mi lesz jövőre. De ez a teljesítménykihegyezés nagyon hülye szó az f1ben, persze csak szerintem Mindendhol van egy minőségi ellenőrzés sok sok teszt és a mclaren ezt most nagyon megnövelte, a megbízhatóságra nagyon rágyúrnak ezért is lesz érdekes az idei teljesítményük.
Az hogy a bridgstone még mindig nem a legjobb meg egy dolognak köszönhető: a múltban ferrari összefogott vele és a többi istállót elüldözték, szóval más csapat szídhatja a japán gumit(akik idén váltottak pl toyota) de a ferrari tavalyi panaszkodása undorító volt. Elbaszták az autót, a mindardi sokkal közelebb volt a ferrarihoz, nem véletlenül, ott vmit elrontottak, amit év végén vallottak be, szerencsére idén nem lesz sárdobálás -
Flashcash
Közösségépítő
-A ki van hegyezve nem azt jelenti hogy túl van pörgetve a motor ezt csak te írtad/gondolod.
''Mindendhol van egy minőségi ellenőrzés sok sok teszt és a mclaren ezt most nagyon megnövelte, a megbízhatóságra nagyon rágyúrnak ezért is lesz érdekes az idei teljesítményük''
-Minőségellenőrzésre a megnövelni szó viszont valóban nagyon hülyén hangzik. Ez az aminek az eredményességét majd a szezon után lehet csak értékelni.
-Gumiban meg nem kívánok vitázni ez nem az esti mese hogy a gonosz farkas elüldözte a mit tudom én kit. Üzleti érdekek vannak, a tavalyi szezon ha ezek az érdekek úgy kívánták volna hozhatták volna a Michelin egyeduralmát is.
A Ferrari jól tette hogy minimális költségeket fordított a tavalyi autójára, ha rádupláztak volna a toyota kiadásaira akkor sem mentek volna vele semmire. amikor MS tavaly egy futamon 2X kapott defektet 3 körön belül a futam felénél, teljesen mindegy milyen autó volt alatta. Érdemes megnézni hogy emiatt tavaly ki mennyit tartott elköltésre érdemesnek a gyártók közül: [link]
[Szerkesztve] -
Petya25
addikt
Csak ma tudtam megnézni a versenyt, de megérte, nagyon változatos volt.
Buttont dobogóra vártam, de így se lett rossz. Majd legközelebb.
Ahogy nézem, Monti Massa, Bari, Fisi csak a másodhegedűs lesz idén, mint tavaly.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
rlazol
addikt
valóban érdekes, hogy a meclaren mindig Kimi alatt, a Rönó pedig Fisi alatt hal meg. Legalábbis lényegesen többször, mint a másik versenyző esetében. A Ferrarinál pár éve mindenki azt mondta, hogy azért megy Rubi lassabban mert szarabb autót kap (ne kezdjük előlről a vitát pls), én már akkor se hittem. És se most se hiszem, hogy Kimi alatt más technika lenne (nem is lenne értelme a Ferrari-Rubi-Ms logika szerint se), de akkor az ő vezetési stílúsa az, ami egyszerűen nem 100% a kocsival. hogy XP-sen fejezzem ki magam: driver kompatibilitási hiba mindkettőjüknél.
Kimi hihetelen jó pilóta, sajnos a mercit nem annyira őrá szabják, mint a ferrarit MS-re. Kiváncsi leszek, mi lesz jövőre, ha Kimi Pirosba ül .Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
rlazol
addikt
válasz szeva000 #266 üzenetére
hát, szerintem még bekövetkezhet... főleg, ha idén is sok pontot veszít az autó megbízhatóságán.
Akárhogy is, a kérdés az, hogy adott esetben Kimi és Ms mennyire vezet hasonlóan? Ugye, amikor MS a pirosakhoz került csoda volt, ha befejezett egy futamot a ferrari.Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
kapcs-ford
őstag
Szerintem hülyeség írogatni azt hogy melyik a jobb melyik nem. A forma1-ben szerintem mindenki ott van rendesen a többi pedig a technika dolga.
De ha Pedro De La Rosa verseny posztra kerülne akkor mindenkit alázna..
Spanyolban a tv- közvetítésnél 2 bemondó van és pluszban Pedro is ott ül a studióban és a technikai dolgoknál ő kommentál! Nagyontuti!
[Szerkesztve]Aláírás
-
rlazol
addikt
válasz kapcs-ford #269 üzenetére
ez szerintem nagyon nem igaz. elég, ha azonos autókban ülő pilóták idejét hasonlítjuk össze. Nyilván egy-egy verseny lehet kivétel, de nézz meg egy MS-Bari vagy Mika-Coulthard különbséget. Sokat számíta technika és a taktika, de sz*rból nem lehet várat építeni, és te se írsz pl windows-t pedig a géped alkalmas lenne rá.
Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
Fortissimus
őstag
Egy kis összefoglaló Bahreini versenyről:
[link]A5 Szubjektív - Bahreini Görbe Tükör
Kuala Lumpur countdown:
d 04 hrs 06 mins 17 sec 30''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
SzalaiG
addikt
A motoroknak 2 hétvégét kell kibírniuk és nem 2 versenyt. Ez a nem mindegy. Aki jól szerepel az tovább van versenyben az időmérőn és több kört megy. Ergo a motornak még többet kell bírnia. [link]
-
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #263 üzenetére
Azokban a költségekben csak az önrész vagy mi áll, nemtudom jobban megfogalmazni, én úgy tudom abban nincs benne a szponzori bevételek meg az f1-es szereplés bevételek de lehet nincs igazam, arra viszont nagyon jó hogy a sok toyota fikázó lássa végre ki mennyit költ köszi szépen a linket. Márcsak palik orra alá kéne tuszkolni, hogy ne szídja a japoánokat.
Ellenőrzést szerintem meg lehet növelni, de akkor nemtom hogy fogalmazzak, szigorítani ha jobban tetszik. A gumis dolog legyen egy messe akkor de a valóságalapja sajnos igaz, de ez már a múlt már idén majdnem egy szinten vannak.
Aki irogatja hogy kimi széthajtja a kocsit: tavaly montoya is szívott jópárszor, coulthard is szívott jópárszor(kb ugyanannyit mint kimi), egy f1-es autót nem lehet széthajtani, be van állítva egy max szintre a finn srác nem búbolja meg Még réges régen lehetett nem vitatom de most már nem. De mind1 sok ferrari fan már szeretné hogy kimi aláírja a szerződést: hát nem fogja
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
Ezzel vitáznék, az én véleményem szerint simán szét lehet hajtani, pontosan azért Formula1.
Igenis ki van hegyezve a motor, ha 2hétvégét kell kibírnia, akkor az kb. két hétvégét is fog kibírni a megfelelő teljesítményen, nem többet.
Az egyensúlyt pedig a mérnökgárda és a pilóta határozza meg, hogy milyen teljesítményen dolgozhat ez alatt a 2 versenyhétvége alatt a motor.
Egyébként most már valóban nem könnyű, és a pilóták legtöbbje, ha nem mind, olyan képességű pilóta, hogy képes bánni a motorral, vmint a TC és egyébb segítségek is azon vannak hogy ne lehessen megszakítani a motort, de pl. mindezen segítségek ellenére ha vki gyors akar lenni és nem megfelelő ütemben vált vissza, akkor uúgy eldurran a motor (vagy a váltó) ahogy egy motornak ilyenkor el kell durrannia. bírja a magas fordulatot és viszonylag kevés kockázattal lehet padlózni a kanyarból kijövet, de egy pilótának sokmindennel kell számolnia menet közben, ott van a kanadai nagydíj ahol telimegy piszokkal a légbeömlő...megváltozik a hütés hatásfoka, vagy egyszerűen melegszik az idő...ilyenkor rászólnak a pilótára hogy max milyen fordulaton használja a motort, de ha vki nagyon eredményes akar lenni és többször tapad a 'fullgáz' gombra, az is elég,...és sztem még van alkalom, csak hirtelen ezek jutnak eszembe, és ezekről lehet tudomásom.
szerk: még annyi ami eszembe jut, emléxem egy futamra ahol rászóltak egy pilótára hogy még mennyi időt tölthet el a másik autó mögött, viszonylagos szélárnyékban annélkül hogy károsodna a motor..
[Szerkesztve] -
AMD!4ever
őstag
De figyuzzatok,oké hogy baja volt a kocsival,de érdekes tudott menni vele... és ugyebár a teljes üzzemódban meg állitolag jó volt... Nos akkor miért előzte meg őt mindig Button? Pedig a Meki boxtaktikája jó volt,mindig elé hozták vissza,szerintem nem véletlenül.
Nem azért hozták be Button elé hogy tüzeljék fel,tessék ott van előzd meg megint.Hiszek egy Istenben,Hiszek egy Hazában,Hiszek Magyarország feltámadásában!
-
KrAt
veterán
válasz Fortissimus #271 üzenetére
Érdekes a táblázat a vége felé. Akkor ha minden igaz, azzal, hogy V8-as motorok lettek, ~1.5mp-el lettek lassabbak?
-
Flashcash
Közösségépítő
A link a gyártók költségeit tartalmazza ahogy írtam. A csapatköltségvetés megint más bár egy csapatnál a motor és a gumi már elég nagy tényező a kasztni mellett. Ugye ez volt a Ferrarinál tavaly a Bridgestone és a Ferrari motor.
Mondok neked egy egyszerű példát hogyan lehet széthajtani egy F1-es motort 10 kör alatt. Tavaly volt egy olyan jelenet hogy Webber-nél (vagy Heidfeldnél) már nem emlékszem betették az adásba a csapatrádiót miközben üldözött talán egy Toyotát. Ennyit mondtak a rádión ''Mark előzd meg X körön belül vagy maradj távolabb az előtted levőtől különben a szélárnyék miatt túlmelegszik a motor.''
Nem tudta megelőzni az előtte levőt és füstölő motorral pár kör után kiállt. Nincs akkor pilóta tényező? Nem kell neki tudnia kímélni a motort? Nem dönthet ő arról verseny közben hogy mennyit kockáztat és mekkora teljesítményen mennyi időt tölt el?
Ezek a gombok dísznek vannak a kormányon? [link]
Emellé persze bejön egy rakat más tényező amiket te is írtál, tervezés, megbízhatóság, minőségellenőrzés, és a pilóta is egy fontos tényező ezek között.
De ahogy már más is írta neked a motor határait a versenymérnökök határozzák meg, ha olyan jó az autó egésze (kasztnik/gumi) hogy spórolhatnak vele, akkor a kímélés segíthet abban hogy elérjenek olyan megbízhatósági szinteket mint pl. a Ferrari amikor a mezőny előtt járt vagy tavaly a Renault. Ugyanígy más beállítással ment tavaly az utolsó versenyen az akinek friss motorral már csak egy versenyt kellett teljesítenie mint az akinek már egy versenyt futott s motorja. Kíváncsi leszek hogy idén a Toro Rossonak hányszor lesz motorproblémája a lekorlátozottan futó V10-es motorral. Nemhiszem hogy sokszor. -
blise
tag
sziasztok
nos igyekeztem visszaolvasni legalább ezt a topicot, és nem találtkoztam benne oylan hozzászolással, ami a williams motorjainak a hangját méltatta volna.....
lehet ez hülyeség, de a belső kamerás felvételek alatt tuti annak volt a legszebb hangja.. ill. véleményem szeritnem a legmagasabb fordulata is.
valahol lehetett olvasni, hogy ők téeln már átlépték a 20000 res fordulatot is
kár hogy a verseny közben nem volt fordulatszám kiirva náluk
megaztán a kocsi is nagyon jól néz ki, nekem szembetünő az első felfüggesztésük ami tök más mint a többieké, várjuk ki a következő versenyt, szerintem futamokat fognak nyerni, főleg ha tudnak fejlődni folyamatossan
amúgy a kedvencem a montoya, és tuti hogy a kocsijával szenvedett, mert szeritnem igenis egy szinten van pl kimi vel is....
akik látták még régen a cart ban versenyezni azok tudják miről beszélek
lényeg a lényeg: legyen nagyon kiegyensúlyozott az idény és lássunk nagyon sok jó előzést''A katona, ha vki mozog annak szalutál,ha valami nem mozog, azt odébb viszi, ha nem lehet odébb vinni, akkor lefesti...''
-
AMD Power
titán
Ez mekkora cikk....!
Két világbajnokra fáj a McLaren foga
[link]Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Fortissimus
őstag
Igen most úgy néz ki a helyzet, de ez még nagyon az év eleje, én biztos vagyok benne, hogy pár futam múlva jobb időket mennek a tavalyinál.
Számomra a Toro Rosso az egyik legnagyobb meglepi, a másik a Toyota.
Szinte helyet cseréltek egymással.''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
SzalaiG
addikt
Ez a Symonds qrva idegesítő egy faszi. Lassan olyan lesz, mint a Stodart. Mindenbe belepofázik.
[link] -
Pierre
tag
válasz AMD!4ever #275 üzenetére
Mit értesz azon, hogy a teljes üzemmódban jó volt?
A motorral valami zűr volt/van, nem véletlenül adták ki a Mekitől azt a nyilatkozatot, hogy egész héten azt nézik, hogyan változtathatnák meg a karakterisztikáját a motornak, hogy jobban menjen.
Button azért tudta megelőzni, mert a végsebességben elmaradt Monty autója Kimiétől a motor miatt, és így Gombos is nyilván könnyebben meg tudta előzni. És azért került mindig Button elé, mert jó volt a taktika, míg a Hondáé szar volt, ahogy Integra is mondta már.Hous Bin Pharteen
-
Pá
addikt
Ezt olvassátok el, bumeráng effektus.
[link]''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Fortissimus
őstag
-
Pierre
tag
Rossi versenyezni hívta Alonsot [link]
Tökös gyerek ez az Alonso, még a végén megkedvelemHous Bin Pharteen
-
szatocs
őstag
válasz Fortissimus #294 üzenetére
Pedig már azt hittem, hogy szombaton-vasárnap alszok egy jót. Na nem baj, nemes cél érdekében
=== Szatocs ===
Aktív témák
- TP-Link WR1043ND router
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Synology NAS
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs