Aktív témák
-
aesir
veterán
válasz Nowhereman #444 üzenetére
Finomítsuk inkább úgy, hogy te értesz egyet velem.
Van saját életem...
-
lorcsi
veterán
Szerintetek mi az ott az első vezérszárnyon?
[link] -
Latissimus Dorsi
senior tag
-
#70869248
törölt tag
bocs a 3hsz-ért
Mostmár szinte biztosan tudom hogy nem csavarkulcs.
Egyfelől mert az aksin nem hiszem hogy áthaladna a hajtány (és az sztem aksi), a másik hogy túl sérülékeny a flexibilis cső ahoz hogy az legyen.
Valszeg inkább levegőt szállít...és elfele az autótól.
De hogy mi azt még mindig nem tom/juk. -
#70869248
törölt tag
válasz Latissimus Dorsi #457 üzenetére
-
ByB
addikt
válasz Latissimus Dorsi #457 üzenetére
Ez biztos az, minden csapat használ ilyet, vagy hasonlót a fékekhez, illetve az oldaldobozokhoz...!
-
-
Race-Face
tag
Az vicces, hogy ezt pont te nem érted meg...
Raikkönen egy kiálláson volt, kicsit más mennyiségű naftával körözött.
Ehhez képest kevesebb, mint fél másodperc a hátránya a leggyorsabb pilótához képest, aki épp egy 12 körös etap végén, elég új gumikon futotta meg ezt az időt.
Illetve ha a teljes versenytávot nézem, Kimi a 3-4. körben már bőven 20 másodperc (meg tizenvalahány hely) lemaradásban volt az elsőhöz képest, a végére meg bejött 20 másodperc alá.
Ezek szerint a többiek semmire se mentek a gyorsabb köreikkel...Kelj fel és járjunk!
-
Fortissimus
őstag
A versenyzők pénteki nyilatkozatai:[link]
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
Fortissimus
őstag
Alonsonak nincs ideje Rossira:[link]
Minap még verte a mellét, mint king-kong most meg...
Rai szinte már mindenkivel tárgyal, most a rönóval akarják házasítani[link]
Probléma van a ferrari motorokkal, lehet suminál is cserélnek[link][link]''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
Kephamos
addikt
Szerintem ez egyértelműen a fékek hűtésére szolgál. (Látszik, hogy kopott a gumi, szóval futhatott egy pár kört, megállt, nincs hűtése a fékekenk és félnek, hogy begyullad.) Régebben sokat lehetett látni, hogy a McLarenek fékeit hűtötték, de ha jól emlékszem, akkor nem csak simán egy ventivel fújatták, hanem szárazjeget raktak a ventillátorhoz.
-
aesir
veterán
válasz Race-Face #465 üzenetére
A vicces az, hogy én pontosan értem.
A 3-4 körben a mezőny valóban lassú felét már ténylegesen leelőzte, a kicsit gyorsabb felén pedig egyenletesen hozott időt, kivéve ezen versenyzők 2. kerékcseréje, mert akkor sokon hozott. Ezzel természetesen nem azt mondom, hogy lassú volt és csak az eggyel kevesebb kiállás hozott számára időt. Gyors volt, de nem hajtotta maxon a McLarent a gumik miatt.
Rosberg tényleg nem ment sokra, mert az elején kipördült, és extra boxkiállásra volt szüksége, így ''csak'' 7. lett.
Alonso és Schumacher már valamivel többre ment a gyors köreivel, 1-2. helyezettek lettek. A többi tényleg nem ment vele semmire.Van saját életem...
-
nagyúr
Szerintem Bahreint felejstük el.
nem egy homoksivatag közepén, nem tiszta homokos pályán egész más lesz a a tapadás, sőt, lehet, hogy a verseny, és az erőviszonyok is máshogy alakulnak.
---------------
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Race-Face
tag
''A vicces az, hogy én pontosan értem.''
Az a vicces, hogy pont nem úgy tettél. De ássuk el a csatabárdot
Nem tudom, hogy Raikkönen mennyire nyomta ki a McLaren belét.
Sokat kocsikázott lassabb autók mögött, akiket a súlytöbblet miatt nem tudott megelőzni, pl. Villeneuve. De ha tiszta volt előtte a terep, szerintem nyomta. Például mikor Villit megelőzte, rögtön súlyos tizedeket, néha egy egész másodpercet vert rá - mindezt nehezebb autóval.
Viszont érdekes a helyzet, tavaly inkább csak a McLareneseknek kellett szurkolni, hogy kibírja az autó a két nagydíjat, most meg ferrari motorból négyből kettő, a Renault egyik kocsija megadta magát az első futamon.
A Williams-re kíváncsi leszek, meg a Hondára. A Honda egy körön néha tavaly is gyors volt, csak a versenytempójuk nem volt meg, kíváncsi leszek, idén mi lesz. Szerintem érdekes lesz az év. Tavaly szinte egyértelmű volt, hogy ha Raikkönen alatt nem áll meg az autó vagy nem kap 10 helyes büntetést, akkor nyer, ellenkező esetben Alonso. Idén sokszereplős a móka, megjelent esélyesnek a Ferrari, a Honda, meg még ki tudja...Kelj fel és járjunk!
-
Motion_Blur
félisten
[link] Azt figyu! Ezek csalni fognak!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
C^^
őstag
válasz Motion_Blur #476 üzenetére
Áhh, menni fog ez anélkül is remélhetőleg
-
#70869248
törölt tag
válasz #51736960 #413 üzenetére
Jelenleg az F1C 99-02 adja legteljesebb körítést, de én már nem használom és csak ezzel megyek:
- [link]
(ha még nem húztál innen, akkor a számláló után zárd be a kisablakot)
Ez egy Japán F3 bajnokságra épülő autó, ..hoztartozik nem vagyok nagy Formula szimes, és 0 vezetési segítséggel és botváltóval vezettem.
(sajna felvételnél 32b színben vettem fel, ezért meg kellett tömöríteni rendesen hogy elfogadható méretű legyen)
[Szerkesztve] -
Race-Face
tag
válasz Kephamos #474 üzenetére
Egy futam után még nem lehet egyértelműen megállapítani az erőviszonyokat. A Renault szerintem nem mutatott meg mindent, Alonso az első tankolása után könnyedén utolérte Schumachert, körönként 4-5 tizedet hozott rajta. A második tankolás után már vezetett, és nem Raikkönenből van, hogy 10 kör alatt 20 másodperccel akarjon nyerni, szóval éppen csak annyira nyomta, hogy Schumacher ne tudja megelőzni.
Raikkönen menete alapján a McLaren jobb, mint amire a tesztek alapján számítani lehetett, de hogy pontosan hol állnak a Renault-hoz képest, nekem még nem egyértelmű. Mindenesetre én szurkolok nekik nagyon.Kelj fel és járjunk!
-
joergie
őstag
Igen, így értettem. Ugyebár franciákról van szó, nemde?!
Franciák mindig arcoskodtak-pl trianonban, de ez most nem téma
viszont ez naggyon komoly. Alonso-Kimi helycsere? [link]
Montoya meg ugye azért mehetne oda, mert spanyol az anyanyelve
Mondjuk ilyen alapon mehetne de la rosa is.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Motion_Blur
félisten
Schumacher és Raikkonen már aláírt a Ferrarihoz 2-2 évre. Téma lezárva
Más: A Toyota képtelen felmelegíteni a Bridgestone-okat: [link]
''Különösen nehézzé teszi a helyzetet, hogy tudom, az autó gyors, csak egyszerűen nem tudunk elegendő hőt közölni a gumikkal'' - fogalmazott Trulli, majd elárulta: az abroncsok 60 fokkal maradnak az üzemi hőfok alatt. - ''Ez a legalacsonyabb érték a paddockban.''
Ez számomra hihetetlen...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hobizoli
nagyúr
Juan-Pablo Montoya autója 23 perccel később lefulladt a boxutca kijáratánál, amikor a kolumbiai vélhetően a rajtot akarta gyakorolni.
Montoya ezután saját maga futott el az emelőért, mert McLarenje már félig a pályán állt, ezért saját magának, külső segítség nélkül kellett azt visszahúznia a boxutcába. Később folytatta a munkát, röviddel az edzés vége előtt azonban megpördült, s csak a 14. helyig jutott a tabellán.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Motion_Blur
félisten
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
aesir
veterán
-
szeva000
addikt
válasz Motion_Blur #488 üzenetére
Mindegy nektek,a meki a nyerő
-
Motion_Blur
félisten
válasz szeva000 #490 üzenetére
Az lehet (bár kétlem, hogy övék a legjobb autó), de az nagy esőben nem igazán számít
Egy ilyen képpel kiegyeznék vasárnap reggel fél fél10-kor: [link] Teljesen mind1, hogy ki van elöl, az a lényeg, hogy Alonso ne tudjon elhúzni 8-10 ponttal, mire Európába ér a mezőny
Kicsit kirándultam Bahrein-ben: [link]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
szeva000
addikt
válasz Motion_Blur #491 üzenetére
Látom,csak a mekit szereted
-
KrAt
veterán
válasz Motion_Blur #488 üzenetére
Érdekes lesz. Nembaj, úgyis rég volt esős verseny
-
aesir
veterán
válasz Motion_Blur #491 üzenetére
Az vicces, hogy egy kb egy éve elkészített pályánál ezt még nem javították.
Van saját életem...
-
Motion_Blur
félisten
Nem tudom ismeritek-e, de szerintem az egyik legkomolyabb F1-es fórum: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
C^^
őstag
-
aesir
veterán
-
Calogero
addikt
[link]
Még egy Ferrari motor minusz
[Szerkesztve]
Aktív témák
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- EAFC 24
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Filmvilág
- Linux kezdőknek
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Dell XPS 9315 13.4" FHD+ IPS i7-1250U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Aokzoe A1 Pro AMD Ryzen 7 7840U - 32GB+512GB
- LENOVO IDEAPAD Y700 INTEL CORE i5-6300HQ 2.3 GHz 8 GB 256 GB SSD GTX 960M 3 óra AKKU IDŐ
- Precision 7520 15.6" FHD IPS i7-7700HQ M1200 16GB 512GB + 1TB magyar vbill új akku gar
- Dell Latitude 5400, 14" FHD IPS, I5-8365U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10/11, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen