Hirdetés
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
Aktív témák
-
Pá
addikt
Sztem a Ferrari megtanulta a kocsit a Bridgestonehoz igazítani a Toyota még nem.
A Williamsnek pölö nem volt semmi problémája, sőt ők futották a verseny leggyorsabb körét, szóval itt a Toyota bénázott el valamit.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
ronaldo
őstag
Hát figyelj. Rossi meglepően gyorsan ment a Ferrarival a teszteken. Legalábbis ahhoz képest, hogy nem nagyon ment előtte ilyen kocsival. Azt meg kétlem, hogy egy kétkerekűn alfonzó úgy tudna dominálni. Szóval itt kicsit Rossi felé dől nálam a mérleg. a WRC-vel való kőrözgetés(kérdés mondjuk, hogy rendes rali terepre gondol-é) meg lutri. Bár ott megint kétséges alfonzó játéka, mert ha mellette van a navigátor, akkor ha azzal elkezd ordibálni, a végén rá is ugrik...
-
joergie
őstag
Igen, így értettem. Ugyebár franciákról van szó, nemde?!
Franciák mindig arcoskodtak-pl trianonban, de ez most nem téma
viszont ez naggyon komoly. Alonso-Kimi helycsere? [link]
Montoya meg ugye azért mehetne oda, mert spanyol az anyanyelve
Mondjuk ilyen alapon mehetne de la rosa is.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Flashcash
Közösségépítő
Az indexen azt felejtették el hogy Ralf Schumacher motorját az időmérő után cserélték ki ezért automatikusan az utolsó helyre kerül.
Ez a FIA előzetes rajtsorrendje: (Ha Massa motorját valóban mégegyszer kicserélik akkor ő lesz az utolsó.)
1. Fisichella 2. Button
3. Rosberg 4. Webber
5. Montoya 6. Raikkonen
7. Alonso 8. Klien
9. Trulli 10. Villeneuve
11. Heidfeld 12. Speed
13. Liuzzi 14. M Schumacher
15. Albers 16. Monteiro
17. Sato 18. Ide
19. Coulthard 20. Barrichello
21. Massa 22. R Schumacher -
aesir
veterán
Autóversenyben tényekről maximum akkor beszélhetsz, ha már múlt időt kell használnod, akkor sem mindig, a többi pusztán feltételezés.
Szintén viccesnek tartom, ha valaki egy kicsit is rosszat mond a McLarenről, vagy a főisten Raikkonenről, akkor egyből hirtelen lesz itt egy csomó igazság bajnoka.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nehogy félreértsd, egyáltalán nem vitatkozni akarok.
Színvonal emelése... érdekes egy téma. Ha ez abban merül ki, hogy egyfolytában finomkodni próbálunk, nehogy megsértődjön valaki, akkor pont a fórumozás sava-borsa veszik el. Nem véletlenül vannak emotikonok, amik az érzelmek kifejezésére szolgálnak.
A közös hangnem, pedig már megbocsáss, de nem más, mint egymás f*szának szopkodása egészen csillogóra. Nem hiszem, hogy egy akár érzelmileg túlfűtöt vitában közös hangnemet kell keresnem azzal, akivel nem értek egyet. Ha ez ellenkezik a fórum alapszabályaival, akkor nyilván bannolni fognak, bár ez azért egyéb aggályokat is felvetne bennem.
Most is fenntartom, fura, hogy ez a dolog ilyen intenzitással a McLaren kapcsán jön fel, pl. Sato kapcsán pedig egyáltalán nem.
Kicsit divat lett a McLaren, még inkább divat lett Raikkonen, legalábbis addig amíg a médiahiszti által keltett ''Iceman'' kultusz össze nem omlik.Van saját életem...
-
ronaldo
őstag
Azt a kameraállást majd mutasd meg nekem is amiből úgy látszott, hogy be tud fordulni. Rosszul fordult rá az egészre. Vagyis túl közel volt a jobboldali falhoz, és úgy nem lehet bekanyarodni. Elrontotta, és viszonylag szépen fogta meg, mert az ideális ívhez köze nem volt. Egyébként én is sejtettem(mielőtt fórumra jöttem) hogy meglesz az anyázás. De akár milyen szimpatizáns az illető, nem árt ha néha gondolkozik -> belső kamerát érdemes végigfigyelni. Minden van ott, csak nem tudatosság. Másodszor pedig... érdekes, hogy mindenki elfelejti azt az apró tényt, hogy Monaco-ban nincsenek bukóterek. Jobbról-balról kb 5cm-vel kerülte el a falat. Biztos, így kiszámolja, nem? Lassúnak tűnik, de 80-120-al mehetett. Nem lehet kiszámolni előre, és akarattal annyival megállni előtte. Nem kockáztat ilyet. Ha nekicsapja a falnak, akkor megbaszhatja a pole-ját. Béláim, gondolkozzunk ;) (egyébként mindenki azt hiszi, hogy nem lehet hibázni monacoban -> dehogynem lehet, csak ha elmérted/rosszul fordultál rá, akkor le kell lassítanod, és alá kell szedned. tucatnyi ilyen esetet lehetett látni most az időmérőn is. más dolog, hogy pont ott nem. Bár igazából nem hiszem, hogy Schumi védelemre szorul. Aki utálta az ezután is fogja, akinek meg csak egy pici hiányzott hozzá, annak meg itt a ragyogó alkalom...
-
Motion_Blur
félisten
-
-
hobizoli
nagyúr
Akkor neked baj van latasoddal...keresse fel haziorvosat gyogyszereszet.
Tok mas iven fordult a versenyen, ha nem tunt volna fel.
Az ominozus felso nezetes videon latszik, hogy MS nem az idealis iven fordul, az aszfalton a sotet nyomok latszodnak az auto mellett, mert a megcsuszas utani korrigalasnal kozelebb kerult a falhoz jo fel meterrel, onnan meg nem tudott rafordulni a 2. kanyarra, ezert allt meg a 2. kanyarban....hiaba huzta ki az elejet elore, mar nem fert el, ha meg rafordul akkor meg beakad a hatso kerek, vagy mar elotte az oldaldoboz
hobizolitöbb drón kell ;P
Aktív témák
- Eladó garanciális Honor Magic 6 Lite
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ASUS ROG STRIX 750W Gold Aura Edition RGB LED Moduláris Tápegység 12VHPWR PCIE 5 ATX 3
- Asus Rog Thor II 1000W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- Tápegység Moduláris Kábel Tápkábel Adapter Hosszabbító Csatlakozó Elosztó - Egyedi is
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen