Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
Nem tartom kizártnak, hogy valami Webbernél se klappolt teljesen, mert azért ennél egyenletesebben szokott furikázni, ha nincs elötte senki... De Rosbergben most tuti kapott egy olyan csapattársat, akit nem rázhat le egy-két kör alatt...
Szóval lesz még pofáraesés azoknak, akik csak ferka-meki-rönyó-hondában tudnak elmélni...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #51736960 #420 üzenetére
Montynál nem hiszem, hogy Kimi gyorsabb lenne, az viszont tény, hogy Kimi az ambiciózusabb. A sz@rik bele kijelentés, kissé túlzás, de az is tény, hogy nem töri magát az ellenszélben - pedig ritka, hogy valakinek annyira hátszele legyen a VB-cimhez mint Sumimiskának anno. Szóval azért néha evezni is kéne Monty!
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #698 üzenetére
Szerintem ez a Palik valamit nagyon kell, hogy tudjon! Ennyire kevés ésszel ilyen sokra vinni! Azért valjuk be, a legtöbbünk a 8 osztálynál meghasalt volna ilyen kevés neuronnal...
Nagy lehet a zürzavar a renault házatáján, ha Fisi és Alonso verdáját is összekeverték.../mint a hogy a ferrari és a merci motorjait is összecsrerélték valahol.../
A múlt futamon leginkább Frank tatáék hozták a versenyen is azt a tempót, amit az edzésen, Ha megint így lesz, akkor dupla Williams győzelem a BMW sportigazgatóinak legnagyobb örömére.
Hja és stlakozom az utánam felszolaló Aesirhez...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #719 üzenetére
Gondolj bele szegény Webber, minden egyes lépcsőfokért nagyságrenddel többet kellet melóznia, mint mondjuk a semmivel sem tehetségesebb ellenlábasainak, erre mire csúcscsapatba került, a tisztán lassabb/de kétségtelenül szerencsésebb/ Heidfieldet istenítették ellenében. Ő meg kvázi a bűnbak volt. Erre mire csúcskocsival körözhetne kikap egy Rosbreget, aki egy verseny után nagyobb sztár lesz...
Ha ezek után képes lesz nonsztop maga mögött tartani a szezonban, akkor tiszta lesz, hogy kinek van itt a legnagyobb lelkiereje.../meg az is, hogy nem tévedtem a képességeivel kapcsolatban.../
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #731 üzenetére
Ahogy mondod, ha Montynak lett volna hajlama evezni az ellenszélben, akkor elorozhatott volna néhány babért Sumimiska elöl...
Hja és remélem nem egyéjszakás virágzás lesz, mint a tavalyi monaco-európa osz onnanató hátsósorba kvantálás...
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #16741888 #732 üzenetére
Nézdd. Amikor egymás mögött autóztak egy körig sem bírt mögötte vonatozni. Webber egy bronzot sepert míg Heidfield 2 3. 2 2,. hely. Csak ezek közül a két harmadiknál Webbert előle lökték ki a monacoi ezüstnél aboxban cseréltek helyet/itt is lett volna alkalma vonatozni - nem sikerült/, az európán meg már az első körben maga maradt...
Szóval kissé túlértékelték, de most megmutathatja Willeneuve ellenében is mit tud...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #735 üzenetére
Nekem meg dagadna a májam, hogy ha a független Frank tata a relative kis pénzből összehozott noname brigádja leszívatná a trösztök nagyköltsévetésű, agyonfizetett és magasztalt sztárokkal spékelt verdáit. Nálam ez valahogy a trösztellenességem kiélését jelentené... - de ezt remélem megbocsájtjátok nekem...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Nekem a gondoma a trösztösödéssel szemben az esztelen költekezési verseny mellett az, hogy ha mondjuk a rönyó visszavonul mi lesz a csapattal? Eladja mondjuk a konkurens pözsónak, vagy inkább nyeli a kilépési veszteséget, hagyva egy kis vákumot a maga helyén?
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
A rönók toppon vannak. tempó + megvízhatóság.
A füstfelhő nagynehezen megérkezett. kb. mint számítottam. Azt leszámítva, hogy az elkerüli a Coswortokat! Pedig milyen jó lett volna végighallgatni, ahogy Palikban tudatosul, hogy Gyulája Webberen szépen megnyeri a nyaralásravalót!!!...
Rosbergsonnak meg szerintem Frank tata már magyarázza azt is, hogy a csapattárson kivül még 20 pilóta van a versenyben...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz hyperspace #1280 üzenetére
Hja a motorszállitók. Ez szerintem a kizárolagosan eladásra/cosworth, judd/, nem pedig a márka propagálására/renault, honda, toyota.../ megy a móka. A cosworthnak szinte csak az lenne az esélye a hosszú távú bennmaradásra, ha egy idei jó szereplés után a ''függetlenek'' mind hozzájuk tódulnának motorért, és elláthatnák őket - szabályok szerint.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #1397 üzenetére
Hát nem minden csapatnál. A Williams-nél biztos nincs. Az öreg régen sem mondta meg kinek kell befutnia elől, és amilyen nyakas az öreg nem is fog ezen változtatni. És a McLarennél sincs ilyen szentirás. Montynak sem kell a lelátóról nézni a szabadedzést, ha véletlenül Kimi elött ér célba...
A multkori rajttal Rosberg megmutatta, hogy még tacskó a pályán/röviden meredeken húzott be, és a külső ivre nem figyelt/, és hogy Webberrel szemben sem lesz a ''gyorsabb'', arra is lehet már fogadni. Attól, hogy jobban el lehet a burájával adni a lapot, attól még nem lesz Frank bácsi kedvence. Kartikeyan is csak másodtesztülést kapott a TATA pénzéért - szóval azért nem annyira meszes az öreg... Nincs kizárva, hogy jó pénzért túlad majd Rosbergen is...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Fortissimus #1409 üzenetére
És mi van, ha mondjuk valaki késöbb száll be? Mondjuk a Judd visszatér 2011-ben és mindenkit porig aláz? Vagy mi van akkor ha lesz max 2 csapat, és néhány motorszállitó kilép, mivel a nukufejlesztés bevezetés ekor harmatgyenge motoruk volt, és unják az égést... megint 6 autó fog körözni, mint Daytonában?
Nem tudom, hogy milyen anyagot használnak a megbeszéléseiken, de roppant kiváncsi vagyok, hogy mitől lehet ennyire elszállni!Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Egyre bonyolultabb, nem lehetne úgy mint a régi formula easternben - mondjuk vegyék át a szabályokat. Mindenkinek széria lada 1200-as blokk - nuku reszelés, minden alkatrész csak keleten készülhetet/trabi kormánymü.../ oszt hajrá. Tuti hogy messze olcsóbb és egyszerübb lenne?
Egyébbként valaki droggban járatosnak van valami tipje, hogy mi üthet ennyire?Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #1440 üzenetére
Te most tényleg el tudnál képzelni egy szezont monaco nélkül? Mert akkor te perverzebb állat vagy még Berniéknél is!
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #1452 üzenetére
Mondhatnánk ugy, hogy hasonlo esetek: Fanatikus gyözniakarás hijján nem lettek világbajnokok, pedig minden más adottságuk meg volt hozzá...-kvázi
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Fortissimus #1493 üzenetére
Nem szürkült, csak a tét és a negatív tapasztalatoknak hála/inkább sajna/ már nem teszi minden Lauto+5mm-re be a verdát.
Hja én is remélem, hogy egy kört ver a brigádra, Gyula nyer rajta egy vagon pénzt, és Palik meg összehuzza az arcát, mint aki timsóba harapott. Ez részemről egy jó vasárnapi alaphangulatot adna.
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #1471 üzenetére
Akkor szokj hozzá, hogy majd három évente látod őket...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Petya25 #1527 üzenetére
Ferrari és Birka x@rban. A Ferrari volt már gyengébb is, de Birka ennyire még véletlenül se volt lassabb sumimisinél se, ahogy mostanság gombostól lemarad. A Williams meg valahogy nem ment ahogy kellene. - esetleg a japó gumimágnások alkottak megint valami ''nagyot''? Mondjuk nekem elég lesz egy 2mps gyözelem is Webbertől/Gyula-Palik téren nem alkuszom/, hogy végigvigyorogjam a napot...
Az igazi meglepetés: Toyota...
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #1539 üzenetére
Mindig mindenki változik, leszámítva C. N.-t
A Honda hagyományosan nagyon ''keskeny'' autó/értem ezalatt, hogy kissebb a toleranciája, kevésbé veszi jól a hirtelenkedéseket, és vékonyabb az az ideális ív/, mig a Ferrari és a Renault a másik véglet/röviden a Honda még mindig le van maradva futómű szinten/. A gép Gombosra lett szabva, Barikának viszont más kellene: egy sokkal puhábban, szélesebben vezethető gép. Mondjuk azért ennyi idő alatt alkalmazkodnia kellet volna. Lelkileg nem tudom, hogy hogy áll, de ha nem tanul meg ezzel a talicskával is pontokat fuvarozni az istálóba, akkor lelkierőtől függetlenül is idejekorán bekonyecolhat a páyafutása.
Kockafejben van egy nagy mentális tartás, de a gyözniakarását nem tudja mentálisan a pirostartomány közelében tartani, ha tudta volna, akkor most ő lenne II. Jackie Steward. Mert Hakkinennél biztos nem volt lassabb...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Nos nekem elég unalmasan telt az idő, a (CENSORED) kábelesek a felvezető kör felénél kékre váltották a képernyőt, oszt még most is úgy van. No ez van.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Schumaher már vagy 3 éve nem a régi, vannak foltok a feltétlen győzniakarásán. De szerintem itt most a verda a vacak. Schumaher pedig jó, de nem legyőzhetetlen, mégha egyeseknek ez a mániájuk. Mondogatják, hogy annak idején a benetonban... csak azt felejtik el, hogy Piquet is nyert futamokat azzal az autóval, valamint Herbert is Sumimisi csapattársaként. A Williams pedig nem nyert a Mansell-Prost-Hill-Willeneuve vonósnégyes elött, sem utána. Az sem volt legyőzhetetlen autó, mégha Mansell bámulatos főlényéből ezt vonta le mindenki./szerintem soha senki nem volt akkora tudás+(1000 szükséges egyébb személyi dolog) szintén valaki akkora fölényben a mezőnyben mint ő - egyszerűen akkora tanulta meg azt, amit kései pályakezdése miatt(18 évesen kezdett gokartozni) másokkal szenben nem tudott - finoman bánni az autóval.
Annyi viszont tény, hogy Sumimisit a legutóbbi időkig karján hordta Fortuna, de most úgy látszik Alonsó pajeszának bűvöletébe került. Rohadt egy izlése van a kurvájának, az biztos!
Nem hiszem, hogy Sumimisi vagy Alonsó messze jobb lenne mindenkinél, de az biztos, hogy szerencse kegyesebb hozzájuk, mint Kimihez, akinek legalább meg kellene tanulnia a vezetés közben egy fontos szabályt, ahogy Mansell megtette sok kudarc után: finoman!
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Egyébbként a FIA fönökeiknek ideje lenne a hülye szabályok helyett azon törni a perverz egy agyacskájukat, hogy hogyan lehetne a leggyorsabban megszbadulni a balesetek törmelékétől , hogy a futam ne mindig a széftikározásal menjen...
Egyébbként meg nem értem gombost, hogy mikor Alonso kivágott mellé a repülőrajtnál, miért nem taposott kicsit bele a célvonal elött néhány méterrel a fékbe, akkor aztán integethetett volna Alonso - bucsút a versenynek...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #1866 üzenetére
Miért csodálkozol?/mondjuk én nem csodálkozom azon, hogy nem érted /
A Red Bull nem igen köp a Ferrari levesébe, viszont az új motoroknak égető szüksége van az extra tapasztalati pontokra. Ahhoz meg kockafejt is be kell vetni, főleg ha Massa fojtatja a korán kiesés stratégiáját...
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz DigitXT #1896 üzenetére
Hagyjátok már, megállás nélkül szidjátok Birkát, de azért volt jónéhány futam, amikor ő játszott a ringen, mig sumimiska valahol a mégpontotszerez helyen körözött. A mostani ausztrál nagydijjon sem ment olyan rosszul gomboshoz képest. Alapvetően egy kőkemény kissebségi kompexussal a fejében senki sem versenyezhetne a F1-ben...
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #1903 üzenetére
Ez még egy gyönzörü villantás volt, kérdés, képes lesz-e többet is felmutatni,/mert ugye Alesi és Capelli is villantott néhánzat egy éveben oszt annyi/ de eddig minden rajtot baltázott. Majd az év végén töltsük ki a bizit.
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Integra #1934 üzenetére
Hagyjátok már Birkát, önbizalma az van, ambicioja is. Ez az a szükséges, mi Montyból és Coulthardból legtöbbszhiányz/ik/ott. A gyors kanyarokkal teli pályákon/Silverstone, Indianapolis/ király, esőben is megy, mint a meszes, a szűk forditókban viszont gyakran hibázik - neki az az achillesi sarok. Az autó meg olyan ''keskeny''/nehéz belőni vele az optimumot/, hogy még Button is menetrendszerüen elássa magát vele/elől indul, oszt csúszik vele vissza a sorban/. Akkor miért várjátok, hogy valaki egyből megtalálja vele az öszhangot. Igen, a Honda ha nem képes egy könnyen kezelhető gépet összepakolni, akkor legalább hozzászokott pilótákkal próbálna harcba szállni. Davidson talán az aki legjobban hozzászokott, valszeg jó választás lenne. De az már tényleg amatőrség, hogy a teszetken nem nyomatják a kilómétereket Birkával! Én magam részéről(ha hondavezér lennék), odamennék birkához, és megmondanám neki, hogy vagy lenyom a verdával a következő két hétben napi 500km-t versenytempóban, vagy a következő futamtól ő a tartalék. Ennyit a ''profi''(?) hondáról.
Ha meg már Rosberget emlitettem, őróla meg beteges áradozás megy, holott az ő mérlege egy brilliáns, meg két balta. Nem: várjátok meg a végét. Lettek sz@r idénynyitás után világbajnokok, és lettek brill beugrások után közepes pilóták is. Minden előfordulhat, elvégre ezért nézük ezt a versenysorozatot!Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #2077 üzenetére
nektek meg hogy van ujjatok, kigyót-bákát irni rájuk...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #2095 üzenetére
Nem tudom, hogy mi a fenének kivételeznek a talján vörös bikával. Hogy a minardival kivételeztek megértem, mert ugye tök utolsók voltak, és az Stodart büvészmutatványa volt, hogy egyáltalán volt pénzük elindulni. Egyszóval ők voltak az F1 koldusai. No de a Red Bull kasszája - hát hozzájuk képest sok patinás csapat csöves szinten áll anyagilag...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #2263 üzenetére
Ha idén is megcsinálja akkor felfüggeszted egy hétre az ocsárlásását?
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #2646 üzenetére
Nem tudom, de valahogy szeparálni kéne a forma 1-et.
Lenne egy bajnokság a férfiaknak, egy a nőknek, és egy a japánoknak. Tényleg ki kell nyirnia egy Idének valakit, hogy korlátozzák a bevásároltak kártevését a forma 1-ben...
Mondhatjuk, hogy Button, Barika, Fisico versenyét csapatmunkában qrták el. Ehhez képest még a pajesz a rinyás...Utánam a kondenzcsik!