Aktív témák
-
ronaldo
őstag
Nem olvastam vissza, lehet hogy már volt: [link]
-
ronaldo
őstag
válasz Scream007 #240 üzenetére
Nem érzem mitől lenne ez kivételezés. Alonsót jóhogy most csöndben tartják, hisz ha nem is bontjuk ennyire számokra, egyértelmű hogy jóvalag szerencséje is volt. Amúgy nem értem miért baj ez. Schumiról sosem szól már régóta semmi olyan hír, ahol rivaldafényben lenne. Ha egyszer jön róla egy cikk(ahol idézet tőle nem nagyon van) akkor mindjárt már megint. Miért, még mikor?
-
ronaldo
őstag
Igen, én is emlékszem olyan kaliberű Schumi feljövetelekre Igaz amire én emlékszem, akkor boxból indult neki. De szerintem ezzel a Ferrarival képes lenne rá megint. Egyébként lehet azt mondani, hogy Schumi elmélázta a hétvégi versenyt, de figyeld meg a végén Kiminek megint befosik a motor, s akkor mi lesz? Nem titkolom, kedvelem Kimit, de sokszor ez az eszetlen előremenés megbosszulja magát a következő versenyen. Szerintem alfonzó alatt is már odadurrant volna jópárszor az autó, ha feleannyira is peches csak mint Fisikó. No offense
-
ronaldo
őstag
Hát figyelj. Rossi meglepően gyorsan ment a Ferrarival a teszteken. Legalábbis ahhoz képest, hogy nem nagyon ment előtte ilyen kocsival. Azt meg kétlem, hogy egy kétkerekűn alfonzó úgy tudna dominálni. Szóval itt kicsit Rossi felé dől nálam a mérleg. a WRC-vel való kőrözgetés(kérdés mondjuk, hogy rendes rali terepre gondol-é) meg lutri. Bár ott megint kétséges alfonzó játéka, mert ha mellette van a navigátor, akkor ha azzal elkezd ordibálni, a végén rá is ugrik...
-
ronaldo
őstag
Természetesen a Formula 1-es autókba nem testnevelésből felmentettek ülnek(bár Sato a magasugrást minden bizonnyal kihagyta ) de a motor talán kicsit keményebb. Ott csúfosan egy az egyben vagy a földdel. Nemsemmi sebességek mennek (nem tudom mennyire jók az infóim de 2-3mp körül gyorsulnak 100ra, 4-5 alatt 200on vannak) és a kanyarok is inkább kondíciókívánóbbak mint a Forma1-ben. De talán a nehézségre valahol együtt van a két versenyág. Ettől függetlenül Rossi gyorsabb
-
ronaldo
őstag
Meglátjuk. Nem kell túldramatizálni a helyzetet Legalább végre minden mindegy alapon végigtolhat egy versenyt Schumi meg Massa is. Levezethetik a feszültséget Egyébként kicsit kétlem, hogy Alonso egyel kevesebb kiálláson lenne. Persze holnap meglátjuk.
-
ronaldo
őstag
Azt számolgattam, hogy a 110%-os szabályhoz hogy kell mennie valakinek. nekem az jött ki, hogy Schumi a leggyorsabb köréhez képest (1:34.668) 110%-ra 1:44.1xx van. Ezekszerint 10mp-n belül kell lennie a köröknek? Szerintem ez lehetőséget ad taktikára (üzemanyag spórolásban). Mondjuk ha ez így igaz, akkor nem tudom a múlt héten hogy tudott olyan kört menni ami ezen kívül esett (meg hogy Monty kettőt hogy tudott menni...)
-
ronaldo
őstag
Viszont ha tényleg sokkal több üzemanyag van a kocsijában, akkor ha még melegebb lesz holnap mint ma, akkor durván el fog fogyni a gumi mire mehet cserélni. Ugyanis ha a gumi az ''egyszertankolásra'' volt feltéve, tehát nem kemény keverék hanem lágy, akkor a ''kétszertankolt'' alatt szépen slick gumi lesz mire kimegy a boxba. (mert ugye az első tíz résztvevői nem cserélhetenek kereket a verseny kezdetéig). Meg szerintem amúgy sem ez a Maláj az a pálya, ahol egy cserét kellene játszani.
-
ronaldo
őstag
válasz Kephamos #634 üzenetére
A Williams és a BMW csapat közt voltak ugye ellentétek tavaly, mert mindkét gyártó a másikra fogta a kettőjük autójának a gyenge szerepélésnek okát. Aztán ugye a BMW az előző futamon Villeneuve alatt meggyulladt, és azt írta e-mailben egy volt Williams-BMW-s dolgozó a BMW-nek, hogy biztos a kasztni gyulladt meg. (mert ugye azt csinálta tavaly a Williams)
-
ronaldo
őstag
válasz Motion_Blur #657 üzenetére
Tetűlassú lesz az első pár körben. Szerintem a rajtnál páran meg is fogják. Maradjon csak szépen ott, ahol van Egyszer ne legyen végre már f@szmákja.
-
ronaldo
őstag
Enyhén nevetségesnek találom ezt a feljelentgetést. A Red Bull az elsőszámú Ferrari csicska? Akkor mondjuk mi van a Super Agurival ami fix, hogy azért óv, mert honda motorral szerelt. Mert elhihetitek, igazán csak 3-4 csapatot zavar, hogy a Ferrari jól megy. Egyébként meg a televíziós felvételről annyit, hogy mindeki tudja milyen minőségű az aszfaltréteg(egyáltalán nem tükörsima és egyenletes rétegről van szó) a kamera ugyanúgy remeghet, mint ahogy a szárny(az egész kocsival). Ráadásul erre a pár felvételre hivatkozva akarják megbüntetni. Még mindíg enyhén nevetséges. Meg hogy ki milyen barátságban van a FIA-val, arról annyit, hogy a Toro Rosso láthatóan előnyben van a v10-es erőforrás miatt, arra meg b{}sznak. De ha ez kell a Formula1-nek, akkor legyen Az biztos, hogy ha komolyan megbüntetik a Ferrarit(az eddigiek alapján a semmi miatt) akkor sok-sok millió nézőt biztosan veszíteni fog a ''száguldó'' cirkusz.
-
ronaldo
őstag
Azon gondolkoztam az utóbbi percekben mire lett volna elég Schumi, ha a 4.-dik helyről indul. Mennyivel jött ki előbb mint alonzó? 4-5 kör? Mert ha megnézzük hova jött be a spanyol, akkor ahhoz képest Schumi is tudott volna teljesíteni. Meg akkor talán gyorsabban ment volna, mert így tisztán látszott hogy az 5-6 helyért nem kell mindent egy lapra feltéve támadni, mert tízmásodpercekben volt mérhető a többiekkel szembeni hátrány.
-
ronaldo
őstag
Ez egy ördögi kör szerintem, mert a motor első versenyhétvégéjén arra kell ügyelni, hogy ne hajtsák agyon, mert még egy hétvégét ki kell bírnia. A motor második hétvégéjén meg mindenki azért rágja a kefét, hogy óvatosan, mert már benn van egy verseny, nehogy elpilledjen
-
ronaldo
őstag
Elolvasgattam a hsz-eket és megtaláltam bennük azt is amikbe jómagam is kapaszkodni akartam, de nálam hozzáértőbbek jobban megtették ezt, köszönet érte!
Egy alternatív dolog a részemről: A szabályok szellemiségéről van szó ugyebár állandóan. Namost, a szárnyfelemelést is azért hozták annó, mert kevesebb leszorítóerőt akartak. Ekkor(meg ezután, és most is) a leszorító erőt csak nem akarták elhagyni a csapatok, így az autóra mindenhova kis szárnyakat akasztgattak, amik lassan úgy néztek és néznek ki, mint valami sárkány. (Ugye mondjuk a 10 évvel ezelőtti autók szemre is egyszerűbbek, ''puritánok''.) Akkor arra is lehetne azt mondani, hogy nem felel meg a szellemiségnek, mert vissza akarják hozni a leszorítóerőt. Mert ugye kiskaput találtak, mert az van leírva, hogy az első szárnyat rántsák fel, viszont hogy a kocsi többi részére hova nyalsz fel új szárnyakat, arról nem szól a fáma. Persze mivel erre is szépen lassan rájött mindenki, hogy ez egy ''kiskapu'' így elkezdték használni, senki nem jelentett fel senkit. Itt kanyarodnék vissza kicsit leegyszerűsített formában egy fenti hsz eszenciájára: magyarán bassza a többi csapat csőrét, hogy a Ferrari talált valamit. -
ronaldo
őstag
Ha tényleg lassú volt a Ferrari Schumi alatt akkor jobb, hogy nem csusszant be az első 10-be és ott szenvedett volna ki egy 7-10.-dik helyet, mert szerintem az rosszabb mint a mostani 11.-es rajtkocka.
Az interjúkhoz: Most a mindenféle piros szemüvegem levéve állíthatom, hogy megérdemelték mert ... Emelett látni, hogy ha egyszer kikapnak, már folyik a pisi az overál alá, meg kell a piszkepapír mindenféle formája. Schumi is fog még könnyeket csalni a szemükbe -
ronaldo
őstag
alfonzónak megint minden bejött. Szegény szerencsétlen Gombos azt a kis hugyost gyakorlatilag ''elengedte'' viszont attól kezdve a követőket hosszú körökön keresztül feltartotta. Ne hibáztatom, sőt sajnálom is kicsit Schumi meg... neki meg semmi nem jött be. Mindíg az a pici kellene neki is (meg a többi üldözőnek is) amit egy-egy versenyen alfonzó sokszorosan megkap a sorstól... De én bizakodó vagyok, én látok spirituszt ebben a Ferrariban. Hisz másodszor jöttek volna fel hátulról a 3-6.-dik hely közelébe. (Itt a 3-4.-dik hely lett volna reális, hisz a kieséskor csak 10mp-re volt a harmadik Schumitól) Ráadásul Melbourne tipikusan az a pálya, ahol gáz hátulról indulni. Állati könnyen el lehet veszíteni körönként 4-5mp-ket a vonatozással.
Forza Scuderia! (Meg kicsit Button&Kimi)
[Szerkesztve] -
ronaldo
őstag
-
ronaldo
őstag
válasz Motion_Blur #2047 üzenetére
Laudának savanyú a szőlő, Jackie meg szerintem már megbolondult Tényleg érdekes hogy ezt egy olyan futam után mondják, ahol Montoya kétszer pördült meg(aztán ugye a kiesését eredményező hibája) meg ahol Fisikó is megpörgött. Ők tudják...
-
ronaldo
őstag
Na egyelőre 103 kört tettek meg a Ferrarik Barcelonában, a Birdgestone (Willams+Ferrari)pedig 198-at. Egész kellemes(és még elvileg tart a teszt) este 6-ig)
1 Marc Gene (B) Ferrari 1'16.122
...
4 Luca Badoer (B) Ferrari 1'16.700 -
ronaldo
őstag
válasz Motion_Blur #2086 üzenetére
Szerintem valami mást tesztelhetnek, mert a legjobb köridőktől elmaradnak eléggé a most futott köreik. Biztos tudnának gyorsabbat menni ha akarnának, szóval valami másról lehet szó. Szerintem Bridget tesztelnek, mert a Williamsek sem léptek oda annyira.
-
ronaldo
őstag
válasz Motion_Blur #2403 üzenetére
Az edzés vége felé mutattak egy belső kamerás Kimit, ott a féktáv előtt feltolta 21k-ig, de körülbelül fél másodpercig tartotta ott, aztán már taposott is a fékbe. Szóval szerintem ez semmiféle előnyt nem jelent nekik.
[Szerkesztve] -
ronaldo
őstag
Apropó... szerintem a Ferrarikban van ''elég'' benzin, én inkább a rönót meg pajeszt kritizálnám kicsit, mert ahogy nézem ők aztán végképp nem foghatják a benzinre. Mindhárom etapban szinte ugyanolyan gyors volt a legjobb köre. Ők ennyit tudtak. Hiába tankolt később, mielőtt kijött, ugyanúgy alig volt nafta a tartályban és akkor sem javított. Személy szerint pedig Button és Barika az akiket korai kijövetelre jósolok. +2kör Schumi, +1 Massa, aztán valahol 3-4 körrel később a többiek. (Kimi, Monty, alfonz)
-
ronaldo
őstag
-
ronaldo
őstag
válasz _Volkovy_ #2600 üzenetére
Mondjuk a hsz.-eidhez csak annyit, hogy az F1-es kocsik kettőfél alatt inkább 200-at nyomnak. Meg az elbaszott féktávakról annyit, hogy nézd a pár oldalallal előbb belinkelt videót. (oldal tetején van). Aztán utána bénázd meg uncsizd le őket Meg az is tök gyík, amikor ketten egy kanyarban mennek egymás mögött 10m-el és mindketten 290-es tempóban, aztán úgy forognak végig az egész pályán. Másrészt meg nem olyankor kell idejönni fikázni, amikor az egyik legkevésbé előzésre kihegyezett pályán mennek. Ha meg tizedmilliméterre levő fák hiányoznak... Hát azzal nem tudok szolgálni, de nézd meg a Monacói futamot, ott tizedmilliméterre levő korlát van. Remélem engesztelőnek az is elég
-
ronaldo
őstag
Nem tudom valakinek eszébe jutott-e már, de nekem lenne egy elfogadható magyarázatom a második etapban történt belassulásra. Ugye közel ugyanannyi(sőt, ugyanannyi) üzemanyagot kapott a rönó meg a Ferka is az első kiállásnál. Ugyanannyi benyát vettek magukhoz a második kiálláskor is(hiszen egy kör különbséggel jöttek ki, nem is lett volna értelme túltankolni). Na ez eddig sima ügy. Node az első kiállás 5 teljes körös csúszással történt meg lonzi esetében, és másodjára hiába ''csapatutasítás'' volt, hogy kihozzák Schumi mögül, valószínű már elfogyott a benzin nagyja, és nem tudhatta biztosan hogy mikor jön ki Schumi és lesz-e 2-3 tiszta köre, amikor is bebiztosíthatja az első helyen maradást. Ekkor jut eszembe az a kósza ötlet, miszerint Schumi a második etapban úgy letekert mindent, hogy alig fogyasszon a kocsi, annyira alig, hogy az 5 körös üzemanyaghiányt kiegyenlítse. A harmadik szekcióban pedig már Ő is eléggé gyors volt, esélye sem volt lonzinak hogy megfogja, így megint tartalékolt kicsit, hiszen neki még legközelebb is ez a motor lesz használatos. Remélem érhető volt Csak próbáltam mindent rendre átvenni, hogy egy tényező se maradjon ki a történet kereksége érdekében.
[Szerkesztve] -
ronaldo
őstag
válasz Motion_Blur #2729 üzenetére
Akkor az a kis idézőjel is eltűnt az írásomból, tehát van spiritusz abban amit mondok Mert máshogy nem igen jöhetett ki a -5 kör +1-re benzin szempontból.
-
ronaldo
őstag
Egyébként mi értelme van akkor a 21k-s fordulatnak, ha 4-5km/h-val lassabbak egyenesben, mint pl. a Ferrarik? Illetve úgy ám-blokk mi értelme, ha ezzel nem gyorsulnak semmit. Inkább csak kockáztatnak vele. (Egyébként nem tűnt még fel senkinek, hogy a rönók első vezetőszárnya flexibilis? Néha-néha elvétve mutatják pár másodpercig, és elhajlik. Ezért is tartom szánalmasnak a Ferrari baszogatását.)
-
ronaldo
őstag
A 3.-dik pontról az a véleményem, hogy a ''nem kizárólag'' azt jelenti, hogy de mégis. Lehet hogy pont azt az icipicit. Itt minden pár ezred meg tizedmásodpercen múlik. Ha mindenre igen és nem lenne a válasz és csak két lehetőség lenne, akkor nem dolgoznának 200an éjjeleken át a gyárakban
A 2.-dik ponthoz meg annyi a hozzáfűznivalóm, hogy egy tv nézőnek a 0,9km/h-s lassulás nem észrevehető, de a versenyen sokat jelenthet. Mert valamennyit biztos, hogy beleszól az első leszorítóerő is. Annak a levegőnek a további útja, stb. Persze ezt mind teljesen laikusként gondolom, de félig-meddig szakiránybeli ez a dolog is számomra, így tudom hogy nincs két egymástól független dolog egy ilyen szerkezeten(persze, hogy van, de remélem sikerült kifejeznem magam ) -
ronaldo
őstag
Ezt nem hangoztatják agyon, mint a Honda vagy a Merci motorját, de szerintem most a legerősebb motor a Ferrarié. Mert ez nem a szárnyállás miatt van, mert végülis az időmérőn is Schumi ideje volt a legjobb. Hasonlóan brutális végsebességek mellett.
-
ronaldo
őstag
válasz Motion_Blur #3986 üzenetére
Nekem az a hatalmas szívfájdalmam, hogy úgy érzem a rönó (legalábbis a szemöldök-féle) állandóan csúcson pörög, míg én a Ferrariban mindíg azt érzem, hogy lenne még.
-
ronaldo
őstag
válasz Motion_Blur #4000 üzenetére
Igen, a tapadással vannak gondjaik. Ami kár... mert most nagyon bika a motor.
-
ronaldo
őstag
Azt a kameraállást majd mutasd meg nekem is amiből úgy látszott, hogy be tud fordulni. Rosszul fordult rá az egészre. Vagyis túl közel volt a jobboldali falhoz, és úgy nem lehet bekanyarodni. Elrontotta, és viszonylag szépen fogta meg, mert az ideális ívhez köze nem volt. Egyébként én is sejtettem(mielőtt fórumra jöttem) hogy meglesz az anyázás. De akár milyen szimpatizáns az illető, nem árt ha néha gondolkozik -> belső kamerát érdemes végigfigyelni. Minden van ott, csak nem tudatosság. Másodszor pedig... érdekes, hogy mindenki elfelejti azt az apró tényt, hogy Monaco-ban nincsenek bukóterek. Jobbról-balról kb 5cm-vel kerülte el a falat. Biztos, így kiszámolja, nem? Lassúnak tűnik, de 80-120-al mehetett. Nem lehet kiszámolni előre, és akarattal annyival megállni előtte. Nem kockáztat ilyet. Ha nekicsapja a falnak, akkor megbaszhatja a pole-ját. Béláim, gondolkozzunk ;) (egyébként mindenki azt hiszi, hogy nem lehet hibázni monacoban -> dehogynem lehet, csak ha elmérted/rosszul fordultál rá, akkor le kell lassítanod, és alá kell szedned. tucatnyi ilyen esetet lehetett látni most az időmérőn is. más dolog, hogy pont ott nem. Bár igazából nem hiszem, hogy Schumi védelemre szorul. Aki utálta az ezután is fogja, akinek meg csak egy pici hiányzott hozzá, annak meg itt a ragyogó alkalom...
-
ronaldo
őstag
válasz hobizoli #4085 üzenetére
Pont te írtad a visszatolatást. Már neharagudj, de ennél nagyobb baromságot életembe nem hallottam. Majd ott a kocsi körül elkezdenek futkozni az emberkék, mikor 100km/h-val csapódnak be a kanyarba a többiek. Jómagam megnéztem a videót többször, (illetve visszalassították) és úgy nyilatkoztam. De szerintem te még az is lehet, hogy nem is láttad. De ne legyen így...
-
ronaldo
őstag
Egyébként én nem vagyok kétségbeesve Biztos, hogy nem büntetik meg Schumachert, mert nincs miért. Az itt köpködőknél a másodpercek meg az események úgy folynak össze, hogy nekik legyen igazuk, de ha szépen kielemzik a szemüvegmentes emberkék(nem ecclestone-ra gondolok, mert ő szerintem már 1méterről se látja a képernyőt) akkor szépen megmondják ők is, hogy nem volt itt semmi hatalmas összeesküvés. lonzi meg ugyanúgy tépett tovább, mint a kör előbbi részeiben.
-
ronaldo
őstag
válasz Motion_Blur #4200 üzenetére
Tónám mint a lopottbiciklit
Aktív témák
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Politika
- 3D nyomtatás
- Microsoft Excel topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Robogó, kismotor
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- 2 HETES!!! Apple iPhone 15 PRO 128GB White Titan
- 2es gép - Lenovo ThinkPad T14 G3 (Gen3, Gen 3) - i5-1250P / 24GB / 256GB SSD / TOUCH / 3 év garancia
- 1es gép - Lenovo ThinkPad T14 G3 (Gen3, Gen 3) - i5-1250P / 24GB / 256GB SSD / TOUCH / 3 év garancia
- Kiváló ár! Fujitsu S751 laptop (i5/4GB/160GB) - 1 év garancia
- DDR5 GAMER: RYZEN 7 7700X / 32GB 6000MHz RGB DDR5 kit / SSD / akár VGA is! GAR+SZÁMLA (a Te nevedre)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs