Aktív témák
-
Scream007
őstag
nevetséges, ha nem Sumi nyer egyből cikk van meg új szabály kell stbstb, ha Kimi nyer akkor meg jó nyert megérdemelte 1 óra múlva már senkit nem érdekel......ezzel utáltathják meg a Sumit mindenkivel, mert mintha kivételeznének vele, mert hogy ő 7xes........ebből a szöveggel már tele a padlás.
BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
-
Scream007
őstag
Hát figy én nem sajnálok Sumitól semmit mert tényleg piszok jó, de már nem a legjobb öregszik stb, Tudásban Alonsoval most egy szinten van szerintem, és én nem vagyok konkrétan egyik istállóhoz se elkötelezve, de azt kell mondjam tudásban Raikönnen agyonveri őket, megeszi reggelire.Ha az a fos merci nem rohadna le mindig Kimi simán nyerte volan tavaly az egyénit.
És ez idén is így lesz.
Elején nem szerettem Kimi-t mert mindenki ugy volt persze most Hakinen a 2xes bajnok beajánlotta azt bebaxták ide a semmiből előtte nevét enm ismerte senki, és az elején tényleg nem volt jó, de kitanulta amerci kocsit és kegyetlenül jó driver, Alonso az életbe nem cisnálna ilyet hoyg 21.ről 3.
Megh Sumi se, nem szerettem Kimi-t de most azt mondom ő árdemli meg legjobbana győzelmet, Alonso mellett ülne a Reanultba össze vissza agyonverné Alonsot meg az egész mezőnyt.BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
-
Flashcash
Közösségépítő
Pont azért hozták ezt a szabályt hogy kevésbé lehessen taktikázni, mert akkor a végső fázisban végképp annyit láttunk volna hogy még a mostaninál is lassabban kímélve az autót mennek a pilóták. Hiszen az utolsó kvalifikációs fázis után a 110%-on belül megtett körök számának fügvényében körönként előre meghatározott fix mennyiségű üzemanyagot tankolhatnak vissza.
Ha nem lenne ez a szabály mindenki csoszogva menne pár kört pl 3-3.5kg üzemanyag fogyasztás mellett kímélve az autót is, a végén pedig könnyű autóval futna 1-2 gyors kört, majd visszatankolna rá 4.5-öt minden megtett kör után.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
-
Flashcash
Közösségépítő
Azért nem szűkítenek ezen a sávon mert akkor meg mindenki azon izgulna hogy forgalom és más tényezők miatt tud-e 1XX%-on belül köröket futni.
Egyébként ez a szabály szerintem most is lyukas, mi van ha a 3. fázis első öt perce után leszakad az ég és ezután többen saját magukhoz képest csak 110%-on kívül futnak köröket? -
Pierre
tag
válasz ronaldo #1102 üzenetére
Hát ja, szerintem mondjuk hülyeség is ez a motorszabály. De itt most arra gondoltam, hogy Montoyanál kénytelenek voltak nagyobb hűtést tenni a motorra, így csökkent a tapadása az autónak. Már Bahreinben sem volt százas az a motor. Ezért lett volna jó látni, hogy Kimi alatt hogy megy a Merci, de majd Ausztráliában meglátjuk.
Hous Bin Pharteen
-
Pá
addikt
válasz ronaldo #1100 üzenetére
Montoya elé biztos befért volna, mert ugyanannyi üzemanyaggal két hellyel elöbbre kvalifikálta magát. Esetleg Button meglehetett volna neki, a Renaultokat nem hiszem.
Bár lehet hogy Alonso őt nem tudja megeleőzni az elején és minden tök másképp alakul.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz ronaldo #1558 üzenetére
A hugyosnak megint elszállt az agya, mert autó volt előtte. Nem adok igazat Wébernek, nem volt kötelessége Fizikónak elengednie Alonso-t.
Remélem holnap is elkapja a gépszíj és felkeni magát valahova...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz ronaldo #2409 üzenetére
És is ugyanígy érzem
Szerintem a Hondák el fognak ''kopni'' a versenytáv felénél. Button (itt) mindíg is jó volt 1 körre, de nyerni soha sem tudott.
idézet formula.hu fórumról: ''Mint a meteor mikor becsapódik a Földbe olyan Vörös lángtengerben fog holnap úszni IMOLA!!!!!''
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz ronaldo #2725 üzenetére
Az ötlet, mint elmélet jó, de sajnos a gyakorlat nem így működik.
Ha az lett volna a céljuk, hogy kiegyenlítsék az 5 körös csúszást a boxkiállásoknál, annyit csináltak volna, hogy 15 literrel többet tankolnak Schumi kocsijába, így 1.2 másodperccel maradt volna tovább a boxban ami simán belefért volna, mivel volt több mint 10 sec előnye, így még a súlyhátrányt beleszámítva sem vesztett volna összeségében annyi időt mint a kockázatos spórolgatós játékkal.
Ha ez lett volna a cél, minden bizonnyal így oldották volna meg a Ferrarisok, nem hülyék ők, hogy túlkomplikálják.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz ronaldo #2942 üzenetére
McLaren-nél detto. Mindegyik deformálódik, csak nem ugyanakkora mértékben. A Ferrari első 2 versenyen használt flexi szárnya kicsit tényleg durva volt, de most már rendben van. És lám: nem lassultak semmit, sőt
Végsebességben meg azért voltak jók a Ferrarik, mert jópár lóval gyarapodott a ménes
Úgy tűnik, már tényleg ''csak'' a gumi van hátra...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz ronaldo #2942 üzenetére
Találtam valamit ami megmagyarázhatja a Ferrari magas végsebességét és viszonylagos lassúságát a kanyarokban, az a5 fórumán olvastam, bemásolom mert érdekes:
''Még reggel olvastam a sport.de-n egy Ferraris nyilatkozatot, hogy miért is olyan gyengék a kanyarokban és gyorsak az egyenesekben. A kettõ nagyon szorosan összefügg, de nem úgy, ahogy gondolnátok (szárnyállás), illetve úgy is. A gond az, hogy a Ferrari nem képes azonos hõfokra melegíteni az elsõ és a hátsó gumikat (a hátsó az ideális, az elsõ a problémás). Ezért csúszkálnak a kanyarokban. A gondot úgy lehetne megoldani, hogy több leszorítóerõvel közlekednének (a nagyobb leszorítóerõnek köszönhetõen a gumik gyorsabban melegednének és maradnának optimális hõfokon), de az autó aerodinamikája nem engedi meg, mivel a nagyobb elsõ leszorítóerõ (meredekebb szárnyak) a hátsó áramlást tenné tönkre. A Ferrari rá van kényszerítve a lapos szárnyállásra különben a gond nagyobb lenne. Ebbõl adódik a nagy végsebesség különbség és a hátrány a kanyarokban. Azt hiszem Ross Brawn nyilatkozata volt. Most is ezen dolgoznak, hogy optimális beállítást találjanak, vagy jobban melegedõ elsõ gumikat fejlesszenek.''''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
aesir
veterán
válasz ronaldo #2949 üzenetére
Persze, minden lehet.
Mondjuk ami nem az orrvonalról jön, hanem az orr két oldaláról, ott a kerék az, ami jelentősen beleszól a levegő útjába. Ez alapján pedig a meredekebb szárnyállás könnyebb utat biztosít a kerék akadálymentes kikerüléséhez amellett, hogy növekszik az első tapadás.
[Szerkesztve]Van saját életem...
-
Peat;)
veterán
válasz ronaldo #3513 üzenetére
Nem tudom én nem láttam hibát a ferraritól, a lekörözendők is kb ugyanannyit tartották fel alonsot is meg mscht is. Érdekes mennyire nagy szakadékok alakultak ki, nesze neked FIA, költségcsökkentősdit játszani f1ben elsőre is hülyén hangzott.., most meg azt látni hogy az előzések 90%-a a lekörözendő versenyzőknek köszönhető..nemtom mi a megoldás de ez a v8 nagy hülyeség volt.
-
Motion_Blur
félisten
válasz ronaldo #3999 üzenetére
Szerintem Schumi kihozza a Ferrariból a maximumot, én mindíg azt érzem, hogy egyszerűen nem tapad jól az autó, mert amikor látom belső kamerából hogy Alonso izomból rárakja a kanyarra az autót, akkor az ott is marad. Sajnos ez a Ferrarinál nem így van
Egyébként Alonso vezetési stílusa koptatja legjobban a gumikat, el se tudom képzelni, hogy hogyan bírják ki így a kerekeiStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
Aktív témák
- Need for Speed Unbound
- Elden Ring
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Milyen egeret válasszak?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest