Aktív témák
-
Peat;)
veterán
Baromira nem Montoyának nem volt jól beállítva az autója, Kimi azzal hogy 1szer jött ki keményebb gumit kapott ami SOKKAL lassabb (gondolj vissza a tavalyi ferrarira vagy gyors volt és elkopott vagy kemény és hátul csatáztak) mint egy puha keverék. A leggyorsabb kört meg a puha keverékkel futják általában. Egyébként érdekes volt látni hogy 5-6. kör tájékán ha jól emlékszem már 15 (ez rémlik nem biztos) másodperces hátrányban volt raikonnen mivel utolsó helyről nehéz autóval mégiscsak nehéz feljönni. (villeneuve mögött sokat vesztett nem tudtam egelőzni) Talán a verseny felétől tudott tiszta pályán menni. Ehhez képest kemény 19 másdperces lemaradással futott be a 3. helyen(montoya 37!!! ott valami galiba volt). Ezek alapján a versenytempója talán kiminek volt a legjobb. Szóval érdekes hogy hondával említed egy szinten a mclarent. Na meg 1 csapat nincs ami így bánik a gumikkal mint tavaly óta Mclaren, maga az autó nagyon verné a mezőnyt, remélem a motor mostmár megoldódik. Williams is érdekes lesz, ha képes gyors lenni egy autó az már nagyon jót jelent, csak állandósítani kell, de megvan a helyes irány.
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #174 üzenetére
Egy igazi f1-es pilóta adott beállások! mellett tudja hozni a max teljesítményt, pl ha kímélni akarják akkor rádióban bemondják hogy tekerje vissza a motort ettől még vezethet ugyanabban a ritmusban. Az én véleményem szerint igenis az a jó f1 pilóta aki kihozza a maxot az autóból, és ezeket úgy is kell vezetni, szét kell hajtani ha eredményt akarnak elérni és a csapat feladata úgy összerakni hogy ki is bírja. A pilóták is tudnak sok dolgot állítani, de olyat nem amitől 2 kör alatt elfüstöl a cucc/letörik a függesztés
Motogpben tamada azért ment 320-al mert talán úgy volt beálltíva a motor/ úgy kérte a többiek meg rábólintottak. Nem azért mert erősebben adta a gázt Nekem a Kimi féle jön be valakinek meg a taktikázós 2004-es Schumacher kinek mi..
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
A feliratokat én is nagyon hiányoltam már az időmérőről is..
Utánanéztam az 5. körben volt már 20 másodperc hátrány kiminek, és a 1x körben sikerült végre megelőzni a bmw-t. Szóval biztos hogy ő tudta volna a leggyorsabban teljesíteni a versenytávot, de egy körön még tényleg nem elég gyors, ezen kell változtatni
Nem akarom elkiabálni de motorban még elég nagy hátrányban van a meki, egy újabb motor és nagyon verni fogja a többieket (most -50! lóerő a többi élcsapathoz képest állítólag) -
Peat;)
veterán
-
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #260 üzenetére
Mclarennél dolgozol hogy tudod hogy ki van hegyezve az autó?? Az előnyük nem abból származik hogy túlpörgetik a motort, egyszerűen a felfüggesztés/aerodinamikában mclaren csinálta meg idénre is a legjobb autót, az más kérdés hogy 1-2 ember elment, és mi lesz jövőre. De ez a teljesítménykihegyezés nagyon hülye szó az f1ben, persze csak szerintem Mindendhol van egy minőségi ellenőrzés sok sok teszt és a mclaren ezt most nagyon megnövelte, a megbízhatóságra nagyon rágyúrnak ezért is lesz érdekes az idei teljesítményük.
Az hogy a bridgstone még mindig nem a legjobb meg egy dolognak köszönhető: a múltban ferrari összefogott vele és a többi istállót elüldözték, szóval más csapat szídhatja a japán gumit(akik idén váltottak pl toyota) de a ferrari tavalyi panaszkodása undorító volt. Elbaszták az autót, a mindardi sokkal közelebb volt a ferrarihoz, nem véletlenül, ott vmit elrontottak, amit év végén vallottak be, szerencsére idén nem lesz sárdobálás -
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #263 üzenetére
Azokban a költségekben csak az önrész vagy mi áll, nemtudom jobban megfogalmazni, én úgy tudom abban nincs benne a szponzori bevételek meg az f1-es szereplés bevételek de lehet nincs igazam, arra viszont nagyon jó hogy a sok toyota fikázó lássa végre ki mennyit költ köszi szépen a linket. Márcsak palik orra alá kéne tuszkolni, hogy ne szídja a japoánokat.
Ellenőrzést szerintem meg lehet növelni, de akkor nemtom hogy fogalmazzak, szigorítani ha jobban tetszik. A gumis dolog legyen egy messe akkor de a valóságalapja sajnos igaz, de ez már a múlt már idén majdnem egy szinten vannak.
Aki irogatja hogy kimi széthajtja a kocsit: tavaly montoya is szívott jópárszor, coulthard is szívott jópárszor(kb ugyanannyit mint kimi), egy f1-es autót nem lehet széthajtani, be van állítva egy max szintre a finn srác nem búbolja meg Még réges régen lehetett nem vitatom de most már nem. De mind1 sok ferrari fan már szeretné hogy kimi aláírja a szerződést: hát nem fogja
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz Nowhereman #446 üzenetére
Jah mindenki merci motort szíd miközben 4 ferrari motorból 2 paffra ment lol (massa és coulthard), bmw ugyancsak elfüstölt pedig nem kisebb fejek vannak mint mercinél..ha most csak 1 füstöl el még az is jónak számít így év elején 2 hónapos lemaradással (mercinél nyilatkozták..)
-
Peat;)
veterán
A mclaraenek hasonló taktikával mennek mint bahreinben montoya szerintem, ahhoz képest nagyon jó helyről vágnak neki. Egyébként már bahreinben is nagyon gyors (4.) volt montoya végsebesságe a súlyához képest, érdekes hogy eddig a coswroth és merci motor a legjobb a mezőnyben (19500-at pörgött a merci motor és még nem az utolsó szakaszban ) Fisi szerintem elbénázza a versenyt, valahogy sose jön neki össze, elég rossz a versenytempója finoman fogalmazva.., honda megint csak az időmérőkön, teszteken villant mint mindig :/ , a williamsekre kiváncsi vok, drukkolok a kettős Mclaren győzelemért de azért is hogy a W.-ek dobogósak legyenek
-
Peat;)
veterán
Mclarennek a teszteken simán kiderült hogy hibás széria motorja volt és kijavította a merci, ferrari mit csinált ?! Renault-t nem szeretem inkább ferrarival versenyezzen a mc, pl kimi-schumi rég várt csatát szeretnék..
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #695 üzenetére
Pont a versenyszimulációra gondoltam, sose csinálták, főleg nem a többiekkel, nemtom motorban mindig jók voltak mintha ezen a téren elbízták volna magukat és a többi részre fektettek hangsúlyt inkább (aerodinamika, váltó pl).
Érthetetlen számomra, hasonló mint tavaly mclaren, tudom mit érezhetnek a ferrari szurkolók... -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #701 üzenetére
Ez nekem is feltűnt, hogy fogja kibírni szegény srác a versenytávot , azért 20-21 között még elég megerőltető lehet egy ilyen, igaz már versenyzett sokat, csak nem itt. Követekző kiizzadom az ásványi anyagot energiital reklámba nagyon nyerő a srác az 100
-
Peat;)
veterán
Fisivel nicns bajom közömbös pilóta, nekem ott a csapatvezetővel és alonsval van bajom. Olyan szinten elszálltak maguktól hogy 100 kiló súlyelőnnyel indul az autóban a spanyol superman(képregényt cisnálnak róla ő persze ezt is normálisnak gondolja), beszólt rossinak rossi visszaszolt hogy akkor motor, ralli és f1 géppel döntsék el ki a jobb alonso megfutamodott..., schumacher nem szállt el ennyire soha mint alonso 1 vb után. Az egész renaultöt alonso miatt utálom én leginkább, ha elmegy lehet megkedvelem, de ne a mclarenhez jöjjön ((((((((((
Ja tavaly meg sorba nyilatkozta hogy gyorsabb volt mint raikonnen, miközben raikönnen utolsó helyről 2. lett alonso meg előtte nem sokkal lett 1., amikor kiminek eldurrant a felfüggesztés utolsó körben(vezető helyről mögötte jóval lemaradva a spanyol superman) akkor is asszem ezt mondta :gyorsabb voltam, jobbak voltunk...undorító.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz szeva000 #953 üzenetére
Szerintem kimi simán le fogja baszni a képét ha olyat csinál vele mint fisivel (amikor előtte volt tavaly és ordítozott a rádióba..aztán jól oda is baszta a gépet, a kis spanyol superman) Elnézést aki szereti, mert tudása van, megérdemli amiket elért ez benne a felháborító, hogy akkor minek kell mellé ilyen magatartás
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #970 üzenetére
Mozog, de ez csak egy kiegészítő szárny, szerintem csak ejnye bejnye lesz, meg kell csinálni normálisra max köv. futamon hátulról kell indulni és ennyi. Bár a hondánál se hittem volna ami történt. (de most ezzel emnnyit nyernek? 0.005 másodpercet? )
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #980 üzenetére
Ezen a fórumon azért normális a hangvétel úgy ahogy
-
Peat;)
veterán
Kéne vmi netes petíció, szavazás mittomén hogy le-e váltsák Palikot. Mondjuk összes f1-es magyar oldal kirakna egy szavazást..érdekes eredmény születne..De ez tényleg szánalmas a retekklubbon hogy a hozzá nem értőt rakják oda, aki keveri a szabályokat/neveket/autókat, rossz a memóriája, lekezelő stílusban beszél a kollégájával (aki megint csak nem a megfelelő tudású)...
-
Peat;)
veterán
válasz AMD!4ever #1109 üzenetére
Szintem meg túl sűrű a vörös köd előttetek, pont sok mclarenes(pl én is) azt mondta hülyeség ez a szárny ferrarinál( úgy néz ki a szürke köd hamarabb eloszlik )..mindent felszoroztok 100-al, pl a belinkelt oldalnál is emlékszem egyesk hogy kiakadtak, a (fekete) humort is a ferrari ellen szóló szellemi terrornak veszitek Mi meg közben poénkodunk merci motorokkal hogy csodatörtént meg hasonlók.. mind1, ez egy fórum, aminek pont ez a dolga, hogy mindenki leírja a véleményét, de ez a besértődömség a tipikus plázacicákra jellemző nem f1 fanokra.. a fórumoknak meg velevárója a vita mint a nevében is benne van.
Az meg hogy Palikot szereted egy vélemény elfogadom, de aki élő adásban a kollégájával így beszél hogy beszélhet ha nincs ott a kamera? Túl sokan látnak ahhoz kivetni valót a magatartásában, hogy ne legyen a palik ellenfanoknak egy kevés igaza persze lehet hogy nem így van. -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #1379 üzenetére
Megteszi azt a két srácunk hétvégén, amúgy Monti legutóbb szar szárnyállásokkal ment mert probléma votl a motorjával és így is msch előtt végzett..hmmm, meg előzö versenyen is szar volt neki, kimi iramát kéne nézni amit megcsinált (19 másodperces hátránnyal ért be bahreinben úgy hogy a végéről rajtolt és a 4. körben volt már 20s hátránya a 12. helyen talán, miközben elöl nem lazsáltak..). Megbízhatóbb és gyorsabb is a verseny alapján mint a ferrari jelenleg a persze ez változhat de hülyeséget én se írkálok más csapatokról. Bár lehet midland szárnyra kap és elver mindenkit
-
Peat;)
veterán
Eddig tökéletes mclaren hétvége(végre kezdünk már edzéseken is gyorsulni és a motort se kell már majd visszafolytani) remélem mi kapjuk el a kék-sárga talicskákat
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #1615 üzenetére
Csak a tisztán látás végett: az állami támogatást elutasította Zsolti és a saját/apja/támogatók zséjéből indult!!! Akkor meg nem mind1 a milliárdos dolog?
Legalább olyan fölösleges hozzászólás volt ez mint ide tevékenysége ma a pályán ennyire ne azonosulj vele
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #1618 üzenetére
Nehogymá alonsot írd elsőnek, kimi megveri! vagy button de vkinek sikerülnie kell!
-
Peat;)
veterán
Grat a dobogósoknak, mind3-am megérdemelték, kiemelném Ralfot akinek egyszer áthajtásos büntetése is volt!! Toyota megérdemelte mindenki csak szídja miközben ha MSCH nem esik ki akkor kb egy szinten volt ma a nagy ferrarival!
Itt a renaultot meg lehetett volna verni, látom még nem írtátok háát mclaren eltaktikázta magát, a mclarenesek kemény a reanultsok puha! gumival mentek. Na most a keményebb guminak több idő kell h felmelegedjen(mert felmelegedés után ugyanott volt sebességet nézve ez a 2 csapat), vagyis minden SC amennyire csökkentette úgy növelte is alonso előnyét(de még renault picit gyorsabb). Kimi meg elfékezte magát, de így is épphogy benntartotta az autót, máshogy nem igazán csinálhatta volna. Az elfékezés után a 14. kör tájékán meg eltört az első szárnya és innentől nagyon belassult ez volt az a korszak amikor 3-4 kör alatt monotoya odaért mögé.
Alonso egyébként elárulta magát, vmi teljesen más kipörgésgátlójuk van mint a többi csapatnak, a gumit is ezért tudják hamarabb felmelegíteni, meg talán rajtnál is szerepe van. Mindenesetre a téli tesztek után Mclaren eljutott renault szintre hihetetlen rövid idő alatt, úgy hogy minden csapat temette. Figyelemreméltó, még nincs elúszva semmi szerintem. -
Peat;)
veterán
Tény hogy nem igazán a fizetésnek megfelelő az amit letett az asztalra, a reanult azóta még jobb lett h elment toyotához, szóval csodaembernek tuti nem az. Egy remek szakember, de már elég régóta itt volt a japánoknál és nekem úgy tűnt h az autó maga nem sokat változott, inkább teliaggatták minden csodaszárnnyal. Ennek ellenére elég nagyot léptek előre, de toyotának több kell ennél. (lehet embertelen hogy így kirúgják azt aki nem felelt meg, de elég hosszú ideig kaptak lehetőséget a kirúgott pilóták és Mike Gascoyne is, vmi radikálisabb nézetű ember kéne aki mer egy új autóhoz hozzáfogni és ráállítani a szakembergárdát nem a régit foltozni)
-
Peat;)
veterán
válasz Fortissimus #1954 üzenetére
Szerintem meg jó 5let, időmérőt lehet változtatni.
-
Peat;)
veterán
Közel se akkora a bridgestone hátránya mint tavaly, williams pl nagyon jól megy velük, csak ott meg más a probléma. De toyota is hirtelen ferrari szintre ugrott, bár ők lágyabb gumival mentek. Nem akarom a ferrarit cikizni de 2 éve nem tudnak erre a gumira megfelelő autót építeni. Pedig nagy előnyük lehetne jövőre amikor valszeg a japcsik lesznek (nemtom elképzelni hogy kitúrja őket valaki) az egyedüli beszállítók.
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2142 üzenetére
Na ja, én azt nem értem, hogy a megfelelő szakembereket ferrarinak nem lenne nehéz megkeresnie és alkalmaznia. Ez a gumi ügy náluk olyan mint a merci motor volt, érthetetlen. Mind1 mi mercisek remélem tudunk segíteni, hogy renault ne szaladjon messzire a pontversenyben(pl ha 2x mclarenek nyernének és renault nem lenne dobogón még nagyon szoros verseny lehet ha pl ferrari vagy más erőre kap, most kell megállítani a a franciákat, csak alonsonak idén a legrosszabb helye a 3. lesz ahogy elnézem, szerintem fokhagymaláncot hord és cigányasszonyokkal űzi el a balszerencsét mert hihetetlen mákos)
-
Peat;)
veterán
Szerintem a Williams gyorsabb mint a ferrari de megbízhatatlan így a ferrari jobb de W-nél legalább tudják mi kell a gyorsasághoz. Toyotát majd meglátjuk, puha gumikat ők tudják használni ferrari valamiért nem akarta bevállalni(lehet azt meg túl gyorsan koptatja el nemtom) majd meglátjuk, de engem nem nyűgözött le amit eddig csináltak. De lehet idén ők támadnak fel úgy mint tavaly a mclarenek nemtom.
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2167 üzenetére
Szerintem meg ne derüljön ki ez a dolog , vagy ha ferrariba ül a 2 nagy ász akkor egyenlő feltételekkel! De ez esélytelen ott
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2266 üzenetére
Ennek mi köze a bukáshoz? Az h elhagyja egy v több szakember a gárdát, új kihívás elé néz még nem magyarázza meg miért kentek mindent a gumikra. Mclraentől is elment a nagy ász, majd kiderül ők is visszaesnek-e és nyilatkoznak ilyeteneket... szerintem nem. Reanultól is megvettek pár szakembert, most meg hol vannak, ez nagyon unszimpatikus nyilatkozat. Minden csapatnak vannak magának köszönhető eredményei, amelyek aztán megjelennek más autókon, de pl hasonlítsuk össze mclarent reanult ferrarit, ég és föld mind3 autó. (reanult felfüggesztés teljesen más, mclarennek maga az autó újszerű ferrari meg 2 éve majdnem ugyanúgy néz ki )
Savanyú a szőlő Brawn, egyre unszimpatikusabb ez a csávó, sosem viszik el a felelőséget, MSCH bezzeg elmondta min 1x hogy az autó se okés, akkor Brawn mér keres kibúvókat? Na meg az aerodinamika nemhinném hogy elég ide, a felfüggesztéssel is volt/van baj náluk ha a gumik oldaláról nézzük a dolgokat.
Mclarenek mennyit szívtak ott is volt melléduma de közben tették a dolgukat ezerrel(valljuk be kívülről úgy tűnt h tavaly Ferrari ült a fenekén és várta a csodagumit jóideig..), hát ezért vagyok én Mclarenes, valahogy mindig szimpatikusabbak voltak pedig nálunk is történnek fura dolgok, de a gárda tagjai vagy 1-2 kiemelkedő ember/pilóta mindig felrázza a csapatot. MSCH után mi lesz a Ferrarival? Ha kimi nem oda megy szerintem vége jó ideig az ágaskodó paripának. Igaz ez elfogult vélemény de szerintem nem írok hülyeséget ha ferrari még a tavalyi évet se heverte ki(msch kivételével) és nyalogatja a sebeit. -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2268 üzenetére
Szerintem azért mert nem végeztek jó munkát. Szerinte azért mert megevették 3 emberüket. Mind1 mind2-en elfogultak vagyunk a csapatunk iránt, marad a közös renault utálat
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz szeva000 #2366 üzenetére
Szerintem itt a renultot elkaphatjuk egy jó taktikával már minimális a lemaradásunk. Feltéve ha nem megint a kemény keveréket választjuk Ferrarinak meg egyértelmű hogy ez az a pálya ahol egész évben a leggyorsabb ami érthető is, ha itt nem nyernek vagy 2.-3. nem lesznek szorosan egymás mögött akkor a vb-t elbukták az tuti.
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2370 üzenetére
Biztos sok üzemanyaga volt Toyota elég jól javulgat és Rsch hosszabb etapot megy ahogy nézem, elég jó időkkel, lehet lesz felőlük egy meglepi a többi csapat számára..
-
Peat;)
veterán
Torro rossók meg 8-9. ugyanmár red bullt is verik mint állat, de biztos nincs előnyük a motorból...
-
Peat;)
veterán
Montoya megint alkotott hogy még csak 1 köre van, remek
-
Peat;)
veterán
Grat a ferrarinak, követekző veresenyig élvezzétek a helyzetet
A két mclaren ha rajtnál nem ejtik ki egymást még tud meglepit okozni, leglábbis remélem (egy msch,kimi,montoya sorrend jöhet ) -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2412 üzenetére
3. leggyorsabb kört kimi csinálta az időmérőn 1.23.1 körülit (edzéseken meg nem virított altatták a népet), a versenytempójuk meg nem szokott rossz lenni, na meg boxkiállással variálnak mint szoktak, hondák ferrarik toyoták együtt jönnek ki alonso 3-4 kör múlva mclarenek 6-8 kör szerintem. De majd meglátjuk, tod volt már idén h utolsóról harmadik lett az ezüstnyíl Azt nem tom, hogy ferrari hogy autózza ki azt az előnyt ami elég alonsot megverni, túl jó a reanult tempója főleg a verseny elején
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2417 üzenetére
Gondolom azért nem tették mert elkopott volna, ezért volt a felfüggesztés javítás. Egyébként Mclarenek vagy elbaszták az időmérőt vagy holnap domborítanak, leggyorsabb köröket meg szektorokat végignézve verik a reanultkat, ha a versenytempót is sikerült feltornászni akkor nem hülyeség amit írtam.
-
Peat;)
veterán
Grat a ferrarinak, és kösz hogy leglább 2 pontot elvettetek alonsotól. Mclarenben hatalmasat csalódtam, de mindegy kitartok bármi is legyen, csak tudnám akkor mér kell a hívők előtt a mézesmadzagott húzni a nagy fejlesztésekkel. Go Kimi/Mclaren lesz ez jobb is!
-
Peat;)
veterán
A magyar pilóta alkalmatlanságát leginkább magyarok gondolják, első versenyeket leszámítva senkit se zavart a gyorsasága is elért egy szintet, hogy csapattárstól minimálisan kapjon ki vagy ne is kapjon ki. Tiago Monteiro pl mit tud? 2. éve és még mindig nem tudja hogy engedjen el egy másik autót lekörözéskor. Nemtom, Te elvártad hogy a mindardival előzze be a ferrarikat Nem azt mondom hogy jó pilóta ha nem azt hogy átlagos középszint, amiből leglább 4 most is van az f1ben. Ez a sajátunk szívassuk utáljuk rúgjunk bele dumát már nagyon unom. Gondolom Talmát is utálod hogy leelőzte Mika-t a motorosoknál.
-
Peat;)
veterán
1. Ilyet nem írtam és én se ezt gondolom, de kösz hogy megosztottad a gondolatod bár nemtom hogy jött fel ez a téma.
2. Üdvözlet akkor ezen a fórumon, bár én nem gondolom hogy származásfüggő a nemzetiség (bocs ha sért hogy megosztottam a gondolatomat veled)
3. Hát legyen, de a személyes véleményekre más személyes vélemények születnek. Alkalmatlannak én egyedül Ide-t merném nevezni, mert láthatóan nagyon nem megy neki, de én is csak egy kis senki vagyok aki f1-es pilótáról tényleg csak személyes véleménnyel lehet mint írtad.
4. Ezt így ide is másolhatnám főleg hogy offban írtam csak neked, már sejteti hogy magánvéleményemet osztottam meg veled. De ha nekem nem lennének jogaim előre írd ki tudja milyen országban vagy most (semmi közöm hozzá, most csak viccelődök mielőtt ..)
5. Ha nem érdekel akkor ne reagálj rá, az én érzéseimmel ellentétben állt a hozzászólásod ezért szúrtam oda ezzel 1x, többet nem fogok.
Szép napot -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #2660 üzenetére
Jósolás csak a ferrari korszakban ment nekik jól, meg alonsonál Amúgy a győztest midnig elismerik, szóval ebből a szempontból nincs baj a ''szakértőinkkel''
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs