Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz Peat;) #262 üzenetére

    -A ki van hegyezve nem azt jelenti hogy túl van pörgetve a motor ezt csak te írtad/gondolod.
    ''Mindendhol van egy minőségi ellenőrzés sok sok teszt és a mclaren ezt most nagyon megnövelte, a megbízhatóságra nagyon rágyúrnak ezért is lesz érdekes az idei teljesítményük''
    -Minőségellenőrzésre a megnövelni szó viszont valóban nagyon hülyén hangzik. Ez az aminek az eredményességét majd a szezon után lehet csak értékelni.
    -Gumiban meg nem kívánok vitázni ez nem az esti mese hogy a gonosz farkas elüldözte a mit tudom én kit. Üzleti érdekek vannak, a tavalyi szezon ha ezek az érdekek úgy kívánták volna hozhatták volna a Michelin egyeduralmát is.

    A Ferrari jól tette hogy minimális költségeket fordított a tavalyi autójára, ha rádupláztak volna a toyota kiadásaira akkor sem mentek volna vele semmire. amikor MS tavaly egy futamon 2X kapott defektet 3 körön belül a futam felénél, teljesen mindegy milyen autó volt alatta. Érdemes megnézni hogy emiatt tavaly ki mennyit tartott elköltésre érdemesnek a gyártók közül: [link]

    [Szerkesztve]

  • rlazol

    addikt

    válasz Peat;) #262 üzenetére

    valóban érdekes, hogy a meclaren mindig Kimi alatt, a Rönó pedig Fisi alatt hal meg. Legalábbis lényegesen többször, mint a másik versenyző esetében. A Ferrarinál pár éve mindenki azt mondta, hogy azért megy Rubi lassabban mert szarabb autót kap (ne kezdjük előlről a vitát pls), én már akkor se hittem. És se most se hiszem, hogy Kimi alatt más technika lenne (nem is lenne értelme a Ferrari-Rubi-Ms logika szerint se), de akkor az ő vezetési stílúsa az, ami egyszerűen nem 100% a kocsival. hogy XP-sen fejezzem ki magam: driver kompatibilitási hiba mindkettőjüknél. :DDD
    Kimi hihetelen jó pilóta, sajnos a mercit nem annyira őrá szabják, mint a ferrarit MS-re. Kiváncsi leszek, mi lesz jövőre, ha Kimi Pirosba ül :C .

    Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

Aktív témák