Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #260 üzenetére
Mclarennél dolgozol hogy tudod hogy ki van hegyezve az autó?? Az előnyük nem abból származik hogy túlpörgetik a motort, egyszerűen a felfüggesztés/aerodinamikában mclaren csinálta meg idénre is a legjobb autót, az más kérdés hogy 1-2 ember elment, és mi lesz jövőre. De ez a teljesítménykihegyezés nagyon hülye szó az f1ben, persze csak szerintem Mindendhol van egy minőségi ellenőrzés sok sok teszt és a mclaren ezt most nagyon megnövelte, a megbízhatóságra nagyon rágyúrnak ezért is lesz érdekes az idei teljesítményük.
Az hogy a bridgstone még mindig nem a legjobb meg egy dolognak köszönhető: a múltban ferrari összefogott vele és a többi istállót elüldözték, szóval más csapat szídhatja a japán gumit(akik idén váltottak pl toyota) de a ferrari tavalyi panaszkodása undorító volt. Elbaszták az autót, a mindardi sokkal közelebb volt a ferrarihoz, nem véletlenül, ott vmit elrontottak, amit év végén vallottak be, szerencsére idén nem lesz sárdobálás -
Peat;)
veterán
válasz Flashcash #263 üzenetére
Azokban a költségekben csak az önrész vagy mi áll, nemtudom jobban megfogalmazni, én úgy tudom abban nincs benne a szponzori bevételek meg az f1-es szereplés bevételek de lehet nincs igazam, arra viszont nagyon jó hogy a sok toyota fikázó lássa végre ki mennyit költ köszi szépen a linket. Márcsak palik orra alá kéne tuszkolni, hogy ne szídja a japoánokat.
Ellenőrzést szerintem meg lehet növelni, de akkor nemtom hogy fogalmazzak, szigorítani ha jobban tetszik. A gumis dolog legyen egy messe akkor de a valóságalapja sajnos igaz, de ez már a múlt már idén majdnem egy szinten vannak.
Aki irogatja hogy kimi széthajtja a kocsit: tavaly montoya is szívott jópárszor, coulthard is szívott jópárszor(kb ugyanannyit mint kimi), egy f1-es autót nem lehet széthajtani, be van állítva egy max szintre a finn srác nem búbolja meg Még réges régen lehetett nem vitatom de most már nem. De mind1 sok ferrari fan már szeretné hogy kimi aláírja a szerződést: hát nem fogja
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz Flashcash #616 üzenetére
11. rajtkockából fog indulni, legalábbis ő ezt nyilatkozta
Ross Brawn: ''...ha figyelembe vesszük, hogy Michael autójában milyen benzinmennyiség volt a büntetése miatt, akkor nagyon jól ment az időmérő edzésen. A gumik is nagyon egyenletesnek tűnnek.''
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shev7
veterán
válasz Flashcash #648 üzenetére
formula1.com:
The true grid won’t be published until Sunday morning, and there are numerous complications in determining where the drivers with engine changes will ultimately be placed for the start of the eighth Malaysian Grand Prix
Szoval meg a versenybirok sem tudjak, hogy ki honnan fog indulni.
[link]
[Szerkesztve]''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #791 üzenetére
Jó sorrend, tetszik.
Ha Alonso nem tudja megfogni a Mergákat a rajtnál, akkor valszeg beszorul, MS elvileg mindenkit meg kell tudjon fogni egész Alonso-ig,..bár nem lesz egyszerű átugrani 6 versenyzőt, és a rajtnál legalább kettőt kellene fognia.
Term. lehet hogy az első két sor megszökik, de ..bármi lehet a rajtnál..nagyon szűk a kivezető kanyarkombináció ehez az élmezőnyhöz, és mindnek kell figyelnie hátra is.
Ha viszont összejönnek, akkor bitang első nyolc lesz.
[Szerkesztve] -
szeva000
addikt
válasz Flashcash #1059 üzenetére
Én sokmindent elviseltem,engem nem is izgat,tudjuk jól,hogy minden csapatnál vannak megfelelő emberek megfelelő időben,megfelelő helyen,ha kell.
De egyet sosem fogok megbocsájtani a FIA-nak.mikor Visszatolták a ferkát és Miskát.persze azt lehetett.2futam múlva a rönyós ''barátomat'' már nem tolták vissza,mert nem lehet Kimi meg elbukta a VB-t.Na ez az 1dolog ami nagyon fáj.
Persze azért nézzük azt is,hogy ezekről a háttérben folyó dolgokról a versenyző nemigen tehet.
Részemről ennyi,én most is úgy vagyok,hogy inkább jobban szeretném a ferka és a meki harcát látni az első helyért.Számomra ők a nagyok,nem a senki franciák. -
Pá
addikt
válasz Flashcash #1070 üzenetére
Az első kiállás nem bénázás volt.
Ott az volt a fura, hogy látszólag elkészültek a kerékcserével, tankolás is megvolt, mégis ott állt Schumi még 2-3 mp-et.
De most olvastam, hogy azért nem indult el mert forgalom volt mellette a boxutcában és megvárták amíg elmegy a kocsi.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
szatocs
őstag
válasz Flashcash #1070 üzenetére
A végére akármilyen taktikával is mentek, hasonló mennyiségű üzemanyag volt az autójukban, úgyhogy ha Massa rosszabbul ment volna, mindeképpen be kellett volna fognia Schuminak. A másik meg az, hogy akármilyen műhiba is történik, a F1 - ben benne van, az autóverseny erről szól, nem lehet csak jó pilótával, csak jó autóval, vagy csak jó csapattal nyerni. Ennek mindnek meg kell felelni, és még kell egy kis szerencse is, hogy valaki bajnok legyen, ill. hogy valamelyik konstruktőr bajnok legyen.
=== Szatocs ===
-
szeva000
addikt
válasz Flashcash #1084 üzenetére
jaja,Kimi orrol is rá kissé.
Juan Pablo Montoya:
''Az autóm nagyon jó volt ma és azt hiszem, erős versenyt futottunk ma. Sok időt vesztettem az első szakaszban, mert az első gumijaim nagyon gyorsan koptak, de amint lecseréltük őket, az autóm ismét életre kelt. Ha megnézzük a sebességemet ezután, látszik, hogy ugyanolyan gyors voltam, mint Jenson Button. A hőség miatt vigyáznunk kellett a motorra, ami azt jelentette, hogy fel kellett áldoznunk némi leszorítóerőt, szóval a negyedik hely remek eredmény. Ismét gyűjtöttünk pár pontot a csapatnak és azt hiszem, jó eséllyel indulunk neki a következő versenynek.''
Kimi Raikkönen:
''Nagyon csalódott vagyok,mert remek volt az autóm beállítása és nagyon jó taktikánk is volt. Azt hiszem, teljesen nyilvánvaló, hogy Christian Klien óriási hibát követett el és belémszaladt hátulról az ötödik kanyarban, aminek következtében eltörött a hátsó felfüggesztésem. Az egyetlen jó hír, hogy a csapatnak nem voltak megbízhatósági gondjai az első két versenyen. Már várom a Melbourne-i versenyt.''
Ron Dennis:
''Kimi kiütése az első körben és Juan Pablo gumi problémája az első szakaszban elrejtették a valódi versenyképességünket. Ráadásul fel kellett áldoznunk a leszorítóerőből annak érdekében, hogy javítsuk az autó hűtését. Az egész csapat várja már a tervezett fejlesztéseket mind az autót, mind a motort tekintve, amelyekkel még versenyképesebbek lehetünk két hét múlva. A legtöbb csapattól eltérően a mi motorjaink nagyon megbízhatónak bizonyultak, épp ezért pozitív reményekkel indulunk Melbourne-be.'' -
szeva000
addikt
válasz Flashcash #1694 üzenetére
Az a gond,hogy több csapat is a gumikra panaszkodik.Érdekes módon a francia párosnál ez nem így van.Nem érdekes???
Jól fejbe kéne ott veregetni valakit a Michelinnél,mert a nyakam ráteszem,hogy rohadtul nyomják a rönót.
A ferrari gyors???Legyen az,de még messze állnak tőle szerintem.Bár ott is a gumi felmelegítése lehet a gond -
joergie
őstag
válasz Flashcash #2635 üzenetére
Én is így gondolom.
Érdekesek az egyéni teljesítmények. Szerintem nem teljesítettek alul a mekik, nem fexik nekik ez a pálya. Fognak ők még ezt-azt mutatni.
Legalább már megbízható mindenki
Hondák meg....no comment. Fisichella ugyszint.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
lacafaca
őstag
válasz Flashcash #4478 üzenetére
nanemá.......ez röhelyes na mind1. szerintem ezen kár rágódni, az okosok így döntöttek és ennyi. ez nem a ferrari napja lesz. nekem ettöl csak annyival nyugodtabb a lelkem hogy már 2 fickó van elöttünk
ja......és most kezdem enni a kalapom.....
[Szerkesztve]Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #4484 üzenetére
az a gáz hogy az uolyan nyomásgyakorlás lenne, mint amit most lehetne feltételezni, ennek a büntetésnek a kiváltó indítékaként.
De egyébként nagy igazad van, ha a csapat és a szponzorok megengednék, én sem állnék rajthoz.
Mert ez a büntetés egy vicc, az indoklása és a mértéke is.
Kis úsztatással tessék megbüntetni visszamenőleg Klien-t, mert ő is nagyobbat fékezett mint a megengedett minek következtében megcsúszott és telibeverte Raikkonen-t hátulról..és az kiesett.
A büntetés mértékét tekintve...mivel hogy nem élcsapat, legyen egy éves versenyzői engedélymegvonás.
szvsz répaság ez a dolog. -
SzalaiG
addikt
Aktív témák
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen