Aktív témák
-
Integra
titán
a honda egy érdekes eset
[link]
egyet lehet kivenni a nyilatkozataikból, hogy a technikai hibák ellenére a pace az egy szinten van a másik három márkával. jövő héten meglátjuk mi lesz, ha nem lesz végre technikai probléma.
feltéve ha nem lúzerkedik el a boxtaktikát ahogy azt ma is sikerült nekik.....
toyota gumi krízise:
[link]
az autóik nem képesek eléggé felmelegíteni a gumikat
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ByB
addikt
Várjuk ki a következő versenyt, amikor Kiminek nem a mezőny végéről kell indulnia! Montoya nem mérvadó, egész hétvégén küszködött az autóval... Kimi fog még meglepetést okozni! Hányan voltak ezen a fórumon, akik a Mekiket végleg leírták idén, most pedig lehetett nagyot nézni!
-
-
-
shev7
veterán
Ures tankos periodus de mar elegge hasznalt gumikkal (a bal elsot mutattak a csere alatt, az pl nem volt nagyon kopva, csodalkoztam is)
MOD: Hopsz, latom mas is irta
[Szerkesztve]''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Peat;)
veterán
Baromira nem Montoyának nem volt jól beállítva az autója, Kimi azzal hogy 1szer jött ki keményebb gumit kapott ami SOKKAL lassabb (gondolj vissza a tavalyi ferrarira vagy gyors volt és elkopott vagy kemény és hátul csatáztak) mint egy puha keverék. A leggyorsabb kört meg a puha keverékkel futják általában. Egyébként érdekes volt látni hogy 5-6. kör tájékán ha jól emlékszem már 15 (ez rémlik nem biztos) másodperces hátrányban volt raikonnen mivel utolsó helyről nehéz autóval mégiscsak nehéz feljönni. (villeneuve mögött sokat vesztett nem tudtam egelőzni) Talán a verseny felétől tudott tiszta pályán menni. Ehhez képest kemény 19 másdperces lemaradással futott be a 3. helyen(montoya 37!!! ott valami galiba volt). Ezek alapján a versenytempója talán kiminek volt a legjobb. Szóval érdekes hogy hondával említed egy szinten a mclarent. Na meg 1 csapat nincs ami így bánik a gumikkal mint tavaly óta Mclaren, maga az autó nagyon verné a mezőnyt, remélem a motor mostmár megoldódik. Williams is érdekes lesz, ha képes gyors lenni egy autó az már nagyon jót jelent, csak állandósítani kell, de megvan a helyes irány.
-
#70869248
törölt tag
igen, ezt nem nagyon mutatták, pedig mindenki tudta hogy ott dől el a futam...jó lett volna nézni a képen egy összehasonlító köridőt (én akkor nem voltam gép előtt, csak tévé).
Ebben a pár körben kellett összeraknia Alonso-nak azt hogy MS elé kerüljön, itt volt az integetés is .
Szal nem igazán mutatták a köridőket, de taposta MS az biztos.
Nem sok..nem sok a hátrány, tudják uazt az időt...de az előzéshez egy kicsit több kell, ezért is lett befutó a vége, pedig az autók közti időkülönbség egyébként nem indokolná hogy sima befutó lesz. -
lacafaca
őstag
meglátjuk....ahogy írod....az tuti hogy Monti -Meki páros a tegnapi teljesítményével nem dobogóesélyes, nodemár nehogy ezt mond a Kimi-Meki párosról a tegnapiak láttán..... bárkit legyalult volna maga elől.
Vedd el a szabadságukat, de ne egyszerre, hanem kicsi, apró lépésekben, hogy amikor már semennyi sem maradt nekik, azt észre se vegyék.
-
Peat;)
veterán
A feliratokat én is nagyon hiányoltam már az időmérőről is..
Utánanéztam az 5. körben volt már 20 másodperc hátrány kiminek, és a 1x körben sikerült végre megelőzni a bmw-t. Szóval biztos hogy ő tudta volna a leggyorsabban teljesíteni a versenytávot, de egy körön még tényleg nem elég gyors, ezen kell változtatni
Nem akarom elkiabálni de motorban még elég nagy hátrányban van a meki, egy újabb motor és nagyon verni fogja a többieket (most -50! lóerő a többi élcsapathoz képest állítólag) -
lacafaca
őstag
-
Fortissimus
őstag
-
Integra
titán
na látod ezt nem tudom hogy mit hova kell tenni hogy annak ez meg az legyen az eredménye.
az minden esetre érdekes hogy a tavalyi cápauszonyos honda hátsó szárnyat betiltatták...
ez meg eléggé hasonlít ahhoz formailag, igaz nem az egész szárnyon megy végig...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Fizikó holnap nem lesz benn az első 6-ban .
''Dugattyú hiba volt a motorokban(könnyen eltörhet, repedhet)''
Gratula! Most jön ki az, hogy ilyen 10-20 köröket teszteltek naponta, a Renault meg pl. 100-140-et....
Remélem azért 4-5. helyre fel tudja hozni magát!
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pierre
tag
Lehet, hogy több súly van a bal tükörben, mert az úgy előnyös?
Én is úgy látom, hogy nem középen van a fedélzeti kamera, hanem kicsit ''balra'', de nem tudom, hogy ez számít-e. végülis akkor is rezegni kéne, ha messzebb van egy kicsit a kamera.
jó, hát a Ferrarik lakókocsis tükre nem mértékadó
[Szerkesztve]Hous Bin Pharteen
-
szeva000
addikt
Szerintem nem sok értelme van erőlködni neked sem,hogy mi szabályos
azért ennyi csapat ellen,(ha tényleg lépéseket tesznek)nehéz lesz felvenni a kesztyűt.
az én véleményem az,hogy egyértelműen a szárny flexi,de nem is ez itt a fő gond,hanem az,hogy mekkora előnyt jelenthet ez a versenyen. Bár én nem ellenzem,tőlem lehetne,ezért technikai sport,a fenébe is Valamit muszály kitalálni mindig
Másrészről én úgy gondolom,akkor meg üljenek a csapatok gyorsan össze és csináljak valami kompromisszumot,mert ez így senkinek nem lesz jó.
Sajna az ilyen félreértelmezhető szabályokból volt már gubanc. -
shev7
veterán
Akkor egy picit meg a szarnyrol:
Kikerte a FIA velemenyet, e ket fele keppen tortenhetet elkepzeleseim szerint:
1. Tessek, itt a szarny, nezzetek meg, hogy jo-e. Erre a FIA a szokasos meresi modszerrel (amit a Ferrari is ismer, hogy hol mekkora sulyt raknak ra) megallapitotta, hogy igen OK. Ekkor most az ovas nyomasara felulbirljak a szabalyt (akkor is megmondtak, hogy a verseny vegen is milyen szelesnek kell lennie a guminak), jarjon ugyan az a bunit, azaz semmi, csak uj szarnyakat kell tervezni.
2. Tessik itt a szarny, de figyuzzatok, vannak ilyen pockok (ha jol eretettem vannak ilyen pockok, vagy valami hasonlo ), azokat ki ne lokjetek, mert azok csak nagy sebessegnel jonnek ki onnan, es akkor igaz, hogy elhajlok a szarny, de az nincs benne a szabalyban, hogy meresnel ki kell akasztani a pockoket, szoval merjetek meg igy. Ha igy tortent, es a FIA szabalyosnak itelte a szarnyakat, akkor szerintem az lett volna a korrekt, ha a FIA szol, hogy az ilyen szarnyak engedelyezve vannak. (Vagy tul idealista vagyok?)''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Yaye
őstag
Vihar egy kanál vízben... A csapatoknak nem érdeke hogy betiltsák a gumiszárnyakat, csak tudni akarják hogy mi merre hány méter. Ha betiltják, nekik úgy is jó, he engedélyezik, úgy is, akkor max nekik is lesz olyan (szerintem már javában pörögnek a szélcsatornák). Ennyi. Az a kb 3 futamnyi előny meg, amennyivel a Ferka korábban használta, az kb semmi, nagyjából a hajára is kenheti.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs