Aktív témák
-
-
Vukocska
tag
válasz
Flashget #870 üzenetére
Mások is megpróbálkoztak (nem csak a Ferrari) olyan dolgokkal amik nem voltak szabályosak.
Pl.
Benetton: Túl vékony fenéklemez
McLaren: Szabálytalan fékek
Mclaren Ferrari: Buheráltak a tankoló berendezéssel
BAR: Benzintank mizéria.
Mindenki lebukott, és meg is kapták a megérdemelt büntetésüket. -
Face8814
őstag
válasz
Flashget #1022 üzenetére
De kit érdekel Várhegyi, amikor olyan dolgokat látok a pályán, amitöl ''feláll a szőr a hátamon''!
1 kör alatt több minden történik, mint 1 F1-es futamon.
Ezért is hanyagoltam az utóbbi években az F1-et.Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
#70869248
törölt tag
válasz
Flashget #1177 üzenetére
Ez sem lep meg igazán, vhol én is kb. úgy számítottam rá ahogy Pá írta a (#1161) hsz-ben, azaz enged az FIA a nyomásnak.
De azért érdekes végigondolni, azaz ha kikérik az FIA véleményét, ők rábólintanak...ezért a
- Ferrari kifejleszti pénzért, majd ezt sok csapat kifogásolja, ezért az FIA mégis úgy dönt hogy a Ferrari-nak új szárnyat kell fejleszteni..
- Ami érdekes hogy nem tudták a szabályokkal megfogni a Ferkát, mert a mérési eredményeknek megfelelő volt,..így a szabályok szellemiségére hivatkoznak.
pl. képtelenség, ne tessék komolyan venni, tekerve van:
amit végiggondolva érdekes, hisz sok szabályt abban a 'szellemiségben' hoztak (bevallottan), hogy lassúljon az F1, és több előzésre legyen lehetőség...így ha vki túl gyors, akkor ugyan nem vét a szabályok ellen, de azok 'szellemisége' ellen igen, és ha egy versenyen keveset előz vki, akkor megóvják az eredményt...tessék többet előzni, rajt-cél győzelemért egyversenyes eltiltás jár. -
Pá
addikt
válasz
Flashget #1177 üzenetére
Ugyan készülnek új szárnnyal de mindaddig a régit használják, amíg a FIA nem szól. Eddig nem szólt.
Más: A szabályok szövege és szelleme.
Emlékeztek olyan 3-4-5 éve(nem emlékszem pontosan), hoztak egy szabályt, hogy csökkentsék a leszorítóerőt ezáltal a sebességet. Emlékeztek, előtte az első szárnyak szinte a földet súrolták és tök egyenesek voltak. A szabály szövege a szárny két szélére vonatkozott, hogy az milyen messze kell legyen a földtől. Na a következő évben majdnem mindenki olyan szárnnyal jött ki, aminek a két széle az előírt magasságban van, de a közepe ''lelóg''. Ez pontosan ugyan az a helyzet. A szabály szövegét betartották(átmegy a mérésen) de a szellemének nem felel meg. Csak az mindenkinek eszébe jutott így nem óvta meg senki. De ha mondjuk mindenki megtartja az egyenes szárnyat csak annyival magasabban mint ahogy elő volt írva, kivéve a Ferrari, mibe hogy megóvták volna?
Pontosan erről szól a Forma1. Az érvényes szabályok keretein belül elmenni a határra.
Egyébként kíváncsi vagyok a FIA véleményére, kicsit reménykedem, hogy nem fog engedni a nyomásnak, a tavalyi Indianapolisi Michelin botrány kapcsán kellemeset csalódtam bennük.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
- Projektor topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezetékes FÜLhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Konteó topic
- ZNET Telekom
- Windows Insider Program
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...