Aktív témák
-
aesir
veterán
Ha valóban szóról-szóra ezt nyilatkozta Ross Brawn, akkor természetesen hiszek neki, de ha nem ő, vagy nem pontosan azt mondta, akkor lennének fenntartásaim.
1. Hideg első gumin nem ''csúszkál'' az autó a kanyarban, hanem alulkormányzottá válik a bemeneti íven.
2. Nagyobb első leszorítóerő nem csökkenti a kocsi sebességét, legfeljebb a gumit cseszi szét a gyors szakaszokon
3. A hátsó szárnyhoz a levegőt nem kizárólag az első szárnyról vezetik át, hanem jelentős része az orrvonalról származik, valamint a kémény két oldaláról.
Mindez, magát az idézetet is belevéve persze teoretikus.Van saját életem...
-
Motion_Blur
félisten
Gumi, gumi, gumi....
Nürburgringen nagyon melegednek az első gumik (főleg a bal [link]) és sok féktáv van, ahol a jobb első kereket nagyon könnyen el lehet fékezni, ahogyan azt tavaly Raikkonen is tette az első illetve a ''Schumacher-visszatolós'' kanyarban.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- PlayStation 5
- Milyen okostelefont vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- OLED TV topic
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Formula-1
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...