Aktív témák
-
Flashcash
Közösségépítő
Közben utánna olvastam és a 14. lesz Schumacher meg a többiek is 10 hellyel hátrébb indulnak vagy a mezőny végéről attól függően hogy a kvalifikáció előtt vagy után cserélték a motort.
''There are also restrictions on engine use. Each driver may use no more than one engine for two consecutive Grand Prix meetings. If an engine change is required ahead of qualifying at either meeting, the driver will drop ten places on the grid for that event. If the change is made after qualifying, the driver goes to the back of the grid.''
[Szerkesztve] -
ronaldo
őstag
Azt számolgattam, hogy a 110%-os szabályhoz hogy kell mennie valakinek. nekem az jött ki, hogy Schumi a leggyorsabb köréhez képest (1:34.668) 110%-ra 1:44.1xx van. Ezekszerint 10mp-n belül kell lennie a köröknek? Szerintem ez lehetőséget ad taktikára (üzemanyag spórolásban). Mondjuk ha ez így igaz, akkor nem tudom a múlt héten hogy tudott olyan kört menni ami ezen kívül esett (meg hogy Monty kettőt hogy tudott menni...)
-
Flashcash
Közösségépítő
Pont azért hozták ezt a szabályt hogy kevésbé lehessen taktikázni, mert akkor a végső fázisban végképp annyit láttunk volna hogy még a mostaninál is lassabban kímélve az autót mennek a pilóták. Hiszen az utolsó kvalifikációs fázis után a 110%-on belül megtett körök számának fügvényében körönként előre meghatározott fix mennyiségű üzemanyagot tankolhatnak vissza.
Ha nem lenne ez a szabály mindenki csoszogva menne pár kört pl 3-3.5kg üzemanyag fogyasztás mellett kímélve az autót is, a végén pedig könnyű autóval futna 1-2 gyors kört, majd visszatankolna rá 4.5-öt minden megtett kör után.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
-
Flashcash
Közösségépítő
Azért nem szűkítenek ezen a sávon mert akkor meg mindenki azon izgulna hogy forgalom és más tényezők miatt tud-e 1XX%-on belül köröket futni.
Egyébként ez a szabály szerintem most is lyukas, mi van ha a 3. fázis első öt perce után leszakad az ég és ezután többen saját magukhoz képest csak 110%-on kívül futnak köröket? -
Motion_Blur
félisten
Részidők és csúcssebességek, időmérő - Malajziai GP: [link]
Sanszos, hogy a McLarenek nem 1 kerékcserén vannak...
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Schumacher hosszabb első szakaszra készül: [link]
''Egy hosszú első szakaszt teljesítünk majd, viszont azt a többiek nem fogják tudni, meddig tudunk a pályán maradni. Ha az első kiálláskor az első tíz között lesz, akkor jó esélyeink lesznek a pontszerzésre is. Talán a dobogó is lehetséges.''
Alonsonak nem szabad nyerni, ez a lényeg
to salieri: így van
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
salieri.
őstag
válasz Motion_Blur #609 üzenetére
tul nagy a vegsebesseg hogy egy cseren legyenek
-
salieri.
őstag
''Alonso az időmérő után a spanyol televíziónak elmondta, autóját tévedésből kétszer is megtankolták, így egy igen nehéz autóval kellett kihajtania a pályára. ''
-
Flashcash
Közösségépítő
Sehol nem írnak a holnapi rajtsorrendről szerintem ez lesz:
01. - Fisichella - Renault (M) 1:33.840 - 22 kör
02. - Button - Honda (M) 1:33.986 + 0.146 - 19 kör
03. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:34.626 + 0.786 - 19 kör
04. - Webber - Williams-Cosworth (B) 1:34.672 + 0.832 - 18 kör
05. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:34.916 + 1.076 - 18 kör
06. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 1:34.983 + 1.143 - 18 kör
07. - Alonso - Renault (M) 1:35.747 + 1.907 - 22 kör
08. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:38.715 + 4.875 - 16v
09. - Trulli - Toyota (B) 1:34.702 + 0.862 - 12 kör
10. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:34.752 + 0.912 - 10 kör
11. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:34.783 + 0.943 - 10 kör
12. - Speed - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:36.297 + 2.457 - 6 kör
13. - Liuzzi - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:36.581 + 2.741 - 7 kör
14. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:34.668 + 0.828 - 23 kör
15. - Albers - MF1-Toyota (B) 1:37.426 + 3.586 - 7 kör
16. - Monteiro - MF1-Toyota (B) 1:37.819 + 3.979 - 6 kör
17. - Sato - Super Aguri-Honda (B) 1:39.011 + 5.171 - 6 kör
18. - Ide - Super Aguri-Honda (B) 1:40.720 + 6.880 - 6 kör
19. - Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 1:34.614 + 0.774 - 12 kör
20. - Barrichello - Honda (M) 1:34.683 + 0.843 - 14 kör
21. - Massa - Ferrari (B) 1:35.091 + 1.251 - 3 kör
22. - R.Schumacher - Toyota (B) 1:34.586 + 0.746 - 10 kör -
Jarod1
addikt
mindenesetre megint a MCLarenekre tettem 1 kis lóvét!!
-
aesir
veterán
válasz salieri. #617 üzenetére
56 kör, két kerékcserés taktikát feltételezve (ami a legvalószínűbb), kb a 18-20 körben jönnek ki először. 3.5 liter fogyasztással számolva ez 63-70 liter üzemanyag, ezt a mennyiséget megduplázva semmilyen tankba nem tudják beletölteni. Arról nem beszélve, hogy szerintem több a fogyasztás is mint 3.5 liter egy körön.
Van saját életem...
-
szeva000
addikt
válasz Motion_Blur #622 üzenetére
Meghát 2fajta tankot szoktak használni a csapatok.Az egyikbe igen csak fér üzemanyag
-
szeva000
addikt
válasz Motion_Blur #618 üzenetére
Mi van veletek??A merci lesz a legmegbízhatóbb motor???
Nemtudom kibírják e a versenyt?
[Szerkesztve] -
aesir
veterán
válasz Motion_Blur #622 üzenetére
Lehet hogy sok, bár nem gondolom.
Idén ugyanannyit pörögnek a motorok mint tavaly, ugyan két hengerrel kevesebb, de a gumicserének köszönhetően jobb a tapadás, jobban lehet kenni neki, szerintem nem változik a fogyasztás.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz szeva000 #623 üzenetére
A kerékcsere újbóli bevezetése óta nem sok értelme van a póttanknak. Mellesleg a tavalyi nagy tankok is kb max 130 literesek voltak.
Nem mondom, hogy korrekt a számolásom, mindenesetre azt kizártnak tartom, hogy véletlenül kétszer tankolnak meg egy kocsit, egy világbajnok csapatnál. Még ha az összes tankoló-szerelő egyszerre ennyire hülye is lenne, akkor még ott van a kocsiban Alonso, aki csak szólna a balfaszoknak, hogy nem kell tankolni. Feltételezem ilyenkor a tchnikai főnök is figyel mindent, szóval ilyan ''véletlen'' nincs.Van saját életem...
-
joergie
őstag
-
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #622 üzenetére
Az FIA 2.75kg-al számol most nem?
-
joergie
őstag
válasz Motion_Blur #628 üzenetére
valójában én is azt akartam írni...
Na meg nagy-nagy respect jár a Williams csapatnak. Amiről a Wéber G. beszélt, valami e-mail, ez meg überLOLEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
ronaldo
őstag
Viszont ha tényleg sokkal több üzemanyag van a kocsijában, akkor ha még melegebb lesz holnap mint ma, akkor durván el fog fogyni a gumi mire mehet cserélni. Ugyanis ha a gumi az ''egyszertankolásra'' volt feltéve, tehát nem kemény keverék hanem lágy, akkor a ''kétszertankolt'' alatt szépen slick gumi lesz mire kimegy a boxba. (mert ugye az első tíz résztvevői nem cserélhetenek kereket a verseny kezdetéig). Meg szerintem amúgy sem ez a Maláj az a pálya, ahol egy cserét kellene játszani.
-
ronaldo
őstag
válasz Kephamos #634 üzenetére
A Williams és a BMW csapat közt voltak ugye ellentétek tavaly, mert mindkét gyártó a másikra fogta a kettőjük autójának a gyenge szerepélésnek okát. Aztán ugye a BMW az előző futamon Villeneuve alatt meggyulladt, és azt írta e-mailben egy volt Williams-BMW-s dolgozó a BMW-nek, hogy biztos a kasztni gyulladt meg. (mert ugye azt csinálta tavaly a Williams)
-
Kephamos
addikt
válasz #70869248 #637 üzenetére
Mindíg mondogtják, hogy a Crosworthnak mekkora nagy tapasztalata van a V8-as motorok gyártásában, de még nem nagyon csináltak ilyen jellegú motort. Gyorsak, gyorsak, de nem annyira, mint mondjuk a McLaren, vagy a Renault. Akkor most tényleg van nagy előny, vagy nincs? Vagy motorelőny az van, de az autó nem annyira jó?
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #636 üzenetére
Lehet
De Wéber Gabi óriási srác, kiváló szimversenyző, kiváló versenyző, erről az eredményei beszélnek, és én a magam részéről kifejezetten nagy tudásanyaggal rendelkező szakértőnek is tartom a technikai, azon belül pedig a Formula1 sportágban.
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz Flashcash #616 üzenetére
11. rajtkockából fog indulni, legalábbis ő ezt nyilatkozta
Ross Brawn: ''...ha figyelembe vesszük, hogy Michael autójában milyen benzinmennyiség volt a büntetése miatt, akkor nagyon jól ment az időmérő edzésen. A gumik is nagyon egyenletesnek tűnnek.''
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Peat;)
veterán
A mclaraenek hasonló taktikával mennek mint bahreinben montoya szerintem, ahhoz képest nagyon jó helyről vágnak neki. Egyébként már bahreinben is nagyon gyors (4.) volt montoya végsebesságe a súlyához képest, érdekes hogy eddig a coswroth és merci motor a legjobb a mezőnyben (19500-at pörgött a merci motor és még nem az utolsó szakaszban ) Fisi szerintem elbénázza a versenyt, valahogy sose jön neki össze, elég rossz a versenytempója finoman fogalmazva.., honda megint csak az időmérőkön, teszteken villant mint mindig :/ , a williamsekre kiváncsi vok, drukkolok a kettős Mclaren győzelemért de azért is hogy a W.-ek dobogósak legyenek
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #646 üzenetére
Akkor mégis az első verzió volt a jó.
-
Motion_Blur
félisten
Most olvasom, hogy Massa-nak is (újból!!) kicserélték a motorját!
1 hét alatt 2xStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Parfüm topik
- Dragon Age: Origins
- Microsoft Excel topic
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Anime filmek és sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Lenovo T480 i5-8.gen laptop
- 2 HETES!!! Apple iPhone 15 PRO 128GB White Titan
- 2es gép - Lenovo ThinkPad T14 G3 (Gen3, Gen 3) - i5-1250P / 24GB / 256GB SSD / TOUCH / 3 év garancia
- 1es gép - Lenovo ThinkPad T14 G3 (Gen3, Gen 3) - i5-1250P / 24GB / 256GB SSD / TOUCH / 3 év garancia
- Kiváló ár! Fujitsu S751 laptop (i5/4GB/160GB) - 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen