Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Dicséretes a Mercedes motor megbízhatósága: [link]
''A spanyol már három napja ugyan azt az erőforrást használja, s az 1800 km alatt semmiféle probléma nem adódott.''
Azért megnézném, hogy Kimi alatt is kibírna-e ennyit ez a motor?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hobizoli
nagyúr
-
_XXXXX_
tag
válasz Kephamos #1298 üzenetére
Valamilyen szinten megérthető, mert megkell élni valamiből, de azért nem kellene túlzásokba esniük.
C^^ : Ha túlélő verseny lesz, akkor át is lehetne nevezni az egészet...
Yaye : Lehet régen úgyvolt, de én akkor még nem nézhettem f1-et (nem is léteztem még akkor) kissé hiányos a tudásom a régi dolgokról"Rendszergazda vagyok, nekem mindent szabad."
-
Yaye
őstag
válasz Nowhereman #1302 üzenetére
''Until the 1960s Grand Prix cars ran without any badging, using national colours. Originally the marque of car was indicated by a discreet badge but in the mid-1960s Team Lotus began to use its name on the cars. Honda did the same in 1966.
Commerical sponsorship was allowed in the United States of America but it remained illegal in Formula 1 until 1968 when the governing body of the sport decided that it should be allowed following the decision of BP and Shell to withdraw their support and Firestone's decision to cancel all free tyre supplies.
At the Monaco Grand Prix in 1968 Team Lotus arrived with the cars in the red and white colour scheme of Gold Leaf. There were further deals in 1969 with STP funding March and Matra running with Elf badging.''
Dióhéjban: A hatvanas évekig az autók üresen, saját nemzeti színükkel futottak. Eredetileg az autó márkáját egy diszkrét kis embléma jelezte csupán, amíg a hatvanas évek közepén a Lotus el nem kezdte saját nevét az autóira festeni, a Honda 66-ban követte.
Üzleti szponzoráció engedélyezve volt az USA-ban, de illegális maradt az F1-ben Európában egészen 1968-ig, amikor a sport vezető testülete engedélyezte azt követően, hogy a BP és a Shell támogatásuk visszavonásáról, a Firestone pedig az ingyenes gumiszállítmányok leállításáról döntöttek.
A 68-as monacio GP-n a Lotus a Gold Leaf vörös-fehér festésével állt rajthoz [link], 69-ben az STP a Marc-al kötött támogatói szerződést, a Matra pedig ELF emblémázással indult.''
forrás: [link]
[Szerkesztve] -
szeva000
addikt
válasz Motion_Blur #1304 üzenetére
Ne ebben nem hittem.
Kellemes meglepetés(bár látszott ez már az első 2futamon is),de mostmár kell egy kis gyorsulás és elverik a rönót. -
Hellfire
tag
Gyerekkorában mindent megengedtek neki csak a gázcsapot nem.
-
Amoonre
tag
Na és a montecarló-i????
Amit te látsz biztos hogy a valóság???
-
aesir
veterán
Valahogy nem tudok fájdalmat érezni Suzuka miatt. Japánnak megmarad a nagydíja, csak egy másik pályán, ez szerintem időről-időre jót tehet a versenynek.
Számtalan sokkal jobb road-pálya van USA-ban is, Franciaországban is, Angliában is, mint a jelenlegi F1-pályák, nem ártana a frissítés egyik helyszínen sem.Van saját életem...
-
dgaboca65
csendes tag
Egy kis látványosság:[link]
[Szerkesztve]Ekképpen szólottam.
-
Bernardo20
senior tag
-
Amoonre
tag
De nézzétek a jó oldalát. Így legalább szemmel látható a versenyzők ésa technika fejlődése, persze csak eredmények és az adatok alapján.
Amit te látsz biztos hogy a valóság???
-
c4-eXp
aktív tag
Valaki tudna nekem linkelni egy rövid összefoglaló szerűséget az idei szabályváltoztatásokról?
while (state(Korso) != _BROKEN) go(Korso, &Kut);
-
Kephamos
addikt
válasz Motion_Blur #1328 üzenetére
Én elsőként a maláj nagydíjtól vennék könnyes búcsút. Többek között a borzalmas közvetítések miatt. Mondjuk most még el is ment, de emlékszem, hogy régen, amikor még a régi fajta időmérő volt, a 12 körös, akkor nem a gyorskörön lévőket muatták, hanam az ''előzéseket''.
-
c4-eXp
aktív tag
válasz Motion_Blur #1329 üzenetére
Köszi szépen. Na akkor lássunk neki az olvasnivalónak.
while (state(Korso) != _BROKEN) go(Korso, &Kut);
-
Integra
titán
a toyota vs honda párharc már csak ilyen......
lehet hogy fostalicskák a toyoták, meg gusztustalan japán fószvágenek, de pénzük annyi van, hogy ha szürke állománnyal nem megy, akkor izomból meg bankszámláról oldják meg a dolgot....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
aesir
veterán
válasz Motion_Blur #1338 üzenetére
Civic kupának éppen vége lett. Viszont Long Beach, Road America, Road Atlanta kimondottan überizgalmas pályák.
Long Beachen mellesleg már megfordult a F1Van saját életem...
-
Motion_Blur
félisten
Barrichellónak semmi sem fekszik: [link]
A legújabb hírek szerint a Michelin abroncsokra való áttérés sem könnyíti meg a helyzetét, de szokatlan számára a V8-as motorral való vezetés, a kipörgésgátló, vagyis általánosságban az egész autó úgy ahogy van.
Jujj, de égő Annyira jó olvasni, ahogy magyarázkodik a kis *****.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #1341 üzenetére
dávidzont már végre abba az autóba...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
C^^
őstag
válasz Motion_Blur #1345 üzenetére
Elég jó az az egyenes, és sok gyors szakasz van.
De az 5ös kanyarra biztos gyúrni kell -
Type-R
őstag
válasz Motion_Blur #1345 üzenetére
Az egyneset én is szeretem, főleg amikor tóljuk a GT4-et és elfelejtenek az ismerősök fékezni a végén.
A 03-as se egyszerű, de valóban a 08-as se könnyű, a 05-t meg csak az F1-ben használják, a Super GT bajnákságban az egy egyenes. -
C^^
őstag
válasz Motion_Blur #1348 üzenetére
Azért szvsz. a 4-est is be lehet nézni.
-
KrAt
veterán
válasz Motion_Blur #1345 üzenetére
Jó kis pálya. Szvsz az 5-ös a gázos...
Aktív témák
- Apple iPhone 13 128GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RX 6700 XT 12GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
- Lenovo IdeaPad S145-15API
- Playstation 5 Slim digital version(számlával és több mint 1,5 év garival)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen