Hirdetés
Aktív témák
-
Face8814
őstag
Hát igen a hőskor!
Akkor még bírtam Palikot. Szerintem akkor közel sem volt annyira elszálva, mint most. Ennek tükrében el sem tudtam volna képzelni egy F1-es futamot úgy, hogy ne a Dávid Palik kettős közvetítsen.Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
lao ce
aktív tag
o, csak arra gondoltam, hogy a legtobb palya jobbosokkal van tele, merthogy oramutatoval megegyezoen jarjak korbe. nagyjabol a celegyenes a legklasszikusabb elozesi pont, akkor kell bamulni a jobboldalon ha valaki nagyon jon, szoval erted, nincs sok balkanyar, meg kevesebb az ahol van elozesi pont.
nicht kompot
-
lao ce
aktív tag
Bahrain International Circuit 4 Left and 7 Right
Hungary 5 Left and 9 Right
Hockenheim 4 Left and 8 Right
Indianapolis 4 Left and 9 Right
Monza 4 Left and 6 Right
stb.
ami eszembe jut balos palya:
Sao Paulo 9 Left and 4 Right
ugy erzem egy brillians elme mint pl te is, megbirkozik a tiz alatti szamok osszehasonlitasaval.
- sokkal tobb jobb kanyarbol konnyebb elozesre alkalmasat talalni
- a klasszikus elozes a kanyar oldalan tortenik hosszu egyenesek vegen. ez tortenik legtobbszor.
- az egyik legfontosabb szerepe a tukornek az elozesnel van.
- minden autonal ahol remeg az a bal oldal, es nem a kanyarokban ahol az erohatasok ezt indokolnak hanem nagy sebessegnel, ahol a remeges miatt (szerintem) hasznalhatatlan arra hogy elozesnel felmerjek mi van bal oldalon.
- olvastam versenyzoi nyilatkozatot, a bal hatso gumira van allitva a bal tukor, nezik hogy mennyire kopik. ezt nyilvanvaloan nem akkor teszik mikor nagy sebesseggel mennek, de erre speciel alkalmas, mert lassabb temponal nem remeg.
- otvennyolc csapat tiltakozott hogy a ferrari elso szarnya kicsit remegcselget, mert az a kis mozgas is szamit. ahogy a mclaren bikaszarvai is szamitanak aerodinamikailag (nem sisaktarto) ugy a tukrok is szamitanak.
nem mondom hogy eros a fenti erveles, de azert szerintem tobbet er mint a te pikirt megjegyzesed.nicht kompot
-
Yaye
őstag
Öregem, te ittál!
Nem kell játszani a sértődöttet, mi az hogy ''nem hinnénk el''?! Ne légy lekezelő, hanem ha nem értesz egyet, akkor korrekt, ''hozzáértő'' érvekkel tedd helyre a dolgot, de az nem pálya hogy érvek nélkül simán lehülyézel mást, aztán a meg nem értett zsenik fájdalmával elhessegeted a kérdést... Így nem vagy abban a pozícióban hogy bárkinek is megbocsáthass bármit, sőt, jelen pillanatban inkább te tartozol egy bocsánatkéréssel... -
#70869248
törölt tag
''Montoya bármikor elkenné , csak ő meg hangulatember.''
A mondat első fele cáfolja a másodikat
Én kifejezetten kedvelem Monty-t, de nagyon csípem Raikkonen vezetési tudását is, Kimi VB pilóta, neki VB-t kellene nyernie...nagy dolgokat tud csinálni.
Monty is nyerhetett volna, a képességei megvannak, de nem nyert, most meg talán nem érdekli eléggé..azaz talán nem akar annyira nyerni.
De nem vagyok lélekbúvár
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
''huszonöt szobrot is állíthatnak Rájkönnennek, nem nagy szám, Montoya bármikor elkenné , csak ő meg hangulatember.''
Kicsit ellentmondásos ez az egész. Montoya a múltjából él, évi 1-2 villanást leszámítva semmit sem tud produkálni. Raikkonen-t akkor is sokkal több tisztelet és csodálat fogja körül venni, ha soha sem lesz vb.
Az meg, hogy ''nem nagy szám'', az egyenesen nevetséges kijelentés.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Majd a Ferrarinál domboríthat
más:
Szeritnem Schumi még a héten bejelenti, hogy hosszabbít a Ferrarival. A Spanyol GP előtt stílusosan, ezzel is demoralizálva az ellenfeleket
Nagyon szeretnék őt nyugdíjba küldeni, mert félnek tőle
Ja és ''nem csak a 20éveseké a világ''
szerk: Schumi interjú [link]
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
És Monaco-ban, Hungaroringen hova veszik lejjebb a szárnyakat? Ott nem tudnak vele nyerni Monzát viszont várom
Ráadásul Schumi végsebessége most nagyobb volt, mint az első edzésen üres tankkal futott jóval gyorsabb körében (ott ''csak'' 306 km/h volt). Na mindegy...majd kiderült, hogy mit okoskodnak
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
LOL
az igazság: '''Elromlott az autóm. A hármas nem egy bonyolult kanyar, még padlógázzal sem, és épp levezető körön voltam, ezért nem nyomtam nagyon a gázt. Valami meghibásodott az autó hátuljában, aztán kivágódtam'' - DC
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az utolsó etapban Schumi első gyorskörén feltartotta Őt Trulli a Campsa kanyarban. Nem veszített sokat Schumi, de szerintem véletlenül(?) egyet visszaváltott és a motor valami eszméletenül nagyot ordított. Azt hittem, hogy ott a vége a mocinak. Akkor kellett volna nézni a fordulatszámot. Utána rögtön le is váltott...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Skipp
senior tag
Meg elvileg arra is jó lehetne, hogy nem 2 pilóta között dőlne el, hanem 3-4 között lehetne, ha közel egy szinten lenne mondjuk 3 csapat. Körbeverés esetén meg kis különbségeknél jó lenne (mondjuk ha a tavalyi szinten menne Kimi). De régiben vagy újban is ugyanúgy alig változna/ik a különbség valamit ha Alonso győz vagy Schumi...
Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
-
rlazol
addikt
És ismét előveszem: a ferrarinál miben nyilvánul meg az első és második pilóta közötti difi? Józan ésszel szerintem főleg abban, h az elsőre fejlesztenek, de ua a technikát kapják meg. De ezt senki nem tudja pontosan.
Akárhogy is, vajon meg tudná-e verni Kimi kettes pilótaként MS-t? Mivel a ferkát évek óta MSre fejlesztik, Kiminek meg tök új kocsi lesz, kétlem.
Nekem is van egy negatív megérzésem a rönóval, de lehet h jobb választás. Persze az anyagiak is döntők lesznek, vagyishogy a franciák valóban kifizetik e a 100milliót vagyezt csak mondják, h zavart kelsenek?Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
Motion_Blur
félisten
Többek között ezért gyors és jó mindíg a Ferrari Imolában. Nem pattog el, ha keményebben ráteszik a rázókőre. Schumi ezzel szerintem tizedeket nyert a Variante Alta és a Variante Bassa sikánokban
Asszem Martin Brundle nyilatkozta tavaly Imola után, hogy MS és Kimi vezetési stílusa nagyon hasonló (a telemetriai adatok elemzése után)Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Opel topik
- Elden Ring
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- 2024-ben M1? Nóóórmális?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Házimozi haladó szinten
- Futás, futópályák
- Politika
- Monitor hiba topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen