Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RudY

    addikt

    válasz NvidiaRTX #252 üzenetére

    Orvhorgászatért ez jár. :DDD
    Van egy olyan viszonylag nagyobb területű bázis (nem emlékszem a nevére, de kikötője is van), ahol elrohantam a másik végére, majd visszaérve újból ott voltak a katonák, csak éppen mások (technikus javított valamit, doki nyomozott)...és ez megy kb. a végtelenségig. Arra jó volt, hogy a kísérő barát állatot kiképezzem a 3. szintig és a legkülönfélébb halálmódokat is végigpróbáljam. :DDD
    Egyrészt nyilván bosszantó, de másrészt szórakoztat a random gyilkolászás, robbantás, gyújtogatás lehetősége, de pont ezért szeretem AC, FC szériát.

    ~70 óra alatt (közel sincs a vége) alaposan teszteltem mindent (XSX), ehhez képest a Days Gone vagy a Cyberpunk általam tapasztalt hibái brutálisak voltak ezekhez képest. 1 kiakadás volt, 1 levegőben ragadt ejtőernyős és 1 textúra hibát találtam.
    Az AI nem lett sokkal jobb az előző részkehez képest, de az említett játékokhoz viszonyítva legalább van következménye a random baromkodásnak.
    Cyberpunkban elcsaklizott 20-30 autó összegyűjtve és berobbantva...semmi...a járókelők ugyanúgy sétálnak. Itt legalább van valami reakció a rambózásra.

    Ami viszont egyértelműen változott: az autójából kirángatott civil nem tűnik el, hanem sétafikál és ha nem viszem el az autóját, akkor visszaül és megy tovább a dolgára.
    A kilőtt és csak sérült helikopterből kiugráltak ejtőernyővel és kiúsztak a partra a katonák.
    Érdekes volt az a teszt is, amikor felugrottam egy nyitott furgonra a civilek mellé, hogy mégis merre mennek, meddig és mit csinálnak. Jó darabig autókáztunk, majd egy kereszteződésnél kiugrottak, előkapták a fegyvereiket és elkezdtek járőrözni. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák