-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
Ugye jól sejtem, hogy a PP-t és HULL-t csak dokkolva lehet javíttatni, azaz azokra vigyázni kell felfedezés közben? Ill. ha a hatkerekű szétesik (a HULL 0 lesz), akkor azt szintén csak dokkolva lehet életre lehelni?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Micsurin #25536 üzenetére
1: Nem ott lövöd, ahol a PP van, vagy esetleg az páncélozott (B-s, vagy olyanra moddolva Engineers-szel). Ill. lehet, hogy jó irányba lő a fegyvered, de eltakarja a hajó teste.
+1: Az egyik lehetőség az, hogy kaptál egy SHOCK MINE-t, a másik az, hogy olyan fegyverrel támadtak, amelyen egy Engineer mod van, és abból is egy speckó (amit a roulettel lehet kipörgetni).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz cacasz02 #25822 üzenetére
Bírja, nemrég behúztam 2 Subreddit Challenge-et, és az egyik határideje előtt egy nappal 8+ órát toltam, és a másik előtt is belecsúszott 5+, semmi baja nem lett (persze az összes rossz minőségű gombot már kicseréltem, lásd összefoglaló/segédletek). Egyébként tényleg nagyon kényelmes, 2 apró gondom van vele, az egyik, hogy a műanyagra izzadós embereknél (lásd én) van egy kis gond, viszonylag gyakran kell takarítgatni, a másik az az, hogy a gázkar lehetne picit könnyebben mozgatható, de ez nem vészes hiányosság.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #25811 üzenetére
Szerintem nagyon nem, de érhető a motiváció, több pénzt szeretnének belőle, azt pedig csak úgy lehet, ha minél többen vásárolják meg. Azért nincs nagy baj, ha jól látom, nem ingyen lesz a teleport.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Én véletlenül tudtam meg biztosan, hogy a közeli égitestek gravitációjától függ a gyorsítás-lassítás mértéke szinte kizárólag. Egyszer valami 5 perces utat saccolt a gép egy bolygóhoz, kimentem a konyhába, majd nekiálltam trécselni az egyik családtaggal és kb. fél óra után jutott eszembe, hogy hoppá, már többezerszeres fénysebességgel repeszthet a hajó, és tényleg. Viszont ahol volt éppen a hajó, (~0,2Ly-re a csillagtól) ott a 0 (30km/s) és a ~2001c-s sebesség között mindössze 20 másodperc "gyorsulási" idő van.
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Ha járt valaki mostanában az Eol Prou RS-T d3-94-ban, Jaques Station-ön (ez az, ami messze van a buboréktól), ossza meg velem kérem, hogy van-e repair/restock! Reddit-en olvastam, hogy elvileg igen, de jó lenne friss infó, mert ha nem, nem kanyarodok arrafelé.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #26052 üzenetére
A fegyvereknél, ha nem kapnak elég energiát, valami olyasmi van kiírva, hogy overheated, gondolom ez a trükk megoldása. Hűteni kell őket, erre megy el a hozzájuk irányított energia egy része. Ha nem hűtöd, gondolom a játék logikája szerint a hajót melegíti a hőjük.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #26366 üzenetére
1.2% már simán jó, annál több sehol nem nagyon lesz very rare esetén. Annyi a fontos, hogy METALLIC METEORIT-ra keress rá a felszínen, mert abban lesz. Az 1.2% azt jelenti, hogy a teljes felszín tartalma ennyi. Úgy is fel lehet fogni, hogy egy esély, hogy tetszőleges materialokat kiválasztva megközelítőleg ennyiben lesz ilyen elem, és a kiválasztott materialok számával egyre pontosabban közelíti az 1.2%-ot ezek közül a tartalma. De ettől még lehet, hogy már az elsőben találsz, vagy az is, hogy a 200-ban sem. A játékban a gyakorlatban 1.2% esetén ~10 db-on belül már találsz ilyet.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz -ZeeZee- #26381 üzenetére
Nem vesztesz vele garanciát, ha nem sérül meg semmi, vagy látható elváltozást nem okozol. Én legalábbis semmilyen matricát nem találtam benne a szerelés közben. A nyikorgós rész eléréshez sajnos szét kell szedni, mert azt kívülről max. úgy éred el, ha telenyomod zsírral/olajjal.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #26546 üzenetére
Csillagász ugyan nem vagyok, de igen, a legtöbb ilyen égitestnek kell lennie légkörének, ha másból nem, a gejzír által kilövellt anyagokból (persze, hogy milyen sűrű, az egy másik kérdés). Pl. a naprendszerünkben Triton nevű holdon vannak aktív gejzírek, azok metánt, és nitrogént lövellnek ki, és ezekből áll jórészt a légköre is.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #26529 üzenetére
Elég, ha a játék exe-jét bezárod. Nekem erre van egy dedikált gombom (nem emiatt, hanem valójában az ablakbezárásra, javítandó a Windows hiányosságát, a lényeg, hogy ettől az Elite is bezáródik), az AutoHotkey segítségével.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #26576 üzenetére
Az nem Corvette, hanem Farragut Battle Cruiser, a másik pedig egy Majestic Class Interdictor.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Cooper911 #26620 üzenetére
Csak apró pontosítás: egy insta'-ban kell lenni hozzá, az kevés, hogy egy rendszerben. Az is szükséges, hogy mindannyian a normál űrben legyenek (azaz nem SC-ben). Legalábbis pár hónapja még így volt.
Más: elmentem kicsi felfedezni (megjegyzem, kevés ennyire unalmas tevékenység létezik a világon - csak egy-egy fekete lyukon átrepülés dobja fel), de közben jött a béta, úgyhogy ott beültem a kedvenc FAS-omba, kicsit megtuningoltam (Drive+thermal res. SG+3 res. aug. SB+high charge cap. PD+1 large incend multi, 1 large corrosive multi, két overch. medium pulse - phasing/scramble effekt rajtuk, mind max. 1-es szinten - ennyire volt anyagom -, csak semmi buzulás) és benéztem egy HAZ RES-be. Kicsit elment a kedvem a játéktól. Most ez komoly, hogy egy Gunship gyalázása közben (kb. 20 másodperc a fenti fegyverzettel) a mellé társult Diamondback Scout vérnyúllal esetenként annyira meg tud harapdálni (2 pip a SYS-en), hogy a 4 fegyveremből 3 jobbára működésképtelen lesz? Engineers előtt simán legyaktam mondjuk egy konda+2 vulture triót úgy, hogy a pajzsom kb. fele megmaradt. Mi van itt? Mod-ok nélkül már tényleg halott lenne az ember a játékban? Vagy én rontok el nagyon valamit?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #26626 üzenetére
Volt egy PD-m, de valószínűleg nem mindig a jó irányban állt, így becsúszott néhány rakéta, pont a pajzs leválása után, akkor ez volt az oka a gyors fegyó'leépülésnek (tényleg, a chaff is velük együtt fáradt el), akkor kettő kell belőle, hogy legyen a másik felén is a hajónak (heat damage nem volt). De igazából az a "fájdalmam", hogy a pajzs is extra gyorsasággal fogyott el, ez gondolom nem lehet a rakétáktól. Ill. akkor mit lehet tenni a Rail Gun-os NPC versenyzők ellen (a SG és SB 5-ösre tuningolásán kívül)? Vagy azok nem lettek ilyen táposak?
orientcx: Oké, Corvette, de az nagy dög, a repülés élményét nem igazán adja vissza.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz totila #26651 üzenetére
A legtöbb esetben úgy a harmadik, negyedik próbálkozásra hozza ki a kívánt értékeket a tisztelt mérnök, ezt a fegyóknál súlyosbítja, hogy ha nem pörgette ki a kívánt extra effektet (ami szinte kötelező, nagyon meg tudja dobni a hatásosságát - ráadásul a beta-ban már a forgó izét sem lehet megállítani a szükséges pozícióban, ahányszor megpróbáltam - ez úgy 30 db biztosan volt már -, mindig egy nagy 0 lett az eredmény), és mégis kiválasztod, akkor megsértődik, és visszaminősít egy alacsonyabb szintre. A tisztelt pilóta szerintem az Elite-tel kel, fekszik. Ugyanis el nem tudom képzelni, hogyan lehetne napi pár óra játékkal 2-3 hétnél rövidebb idő alatt összeszedni már csak ahhoz a sok MC-hez és SB-hez az 5-ös szint kívánalmainak megfelelő jóságokat...
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #26630 üzenetére
Szerintem van nagyobb élményű, pl. egy Eagle-lel nagyobb fun repkedni (valószínűleg Isinona is ezért forszírozza), csak ha hibázol, azt gyorsabban szétkapják (pláne a Railgunos NPC). Unalmamban most nyomtam végig az Advanced Incursion-t vele. Nem is gondoltam, hogy ennyire túl tudom élni fix fegyóval a 10 hullámot, a kondáig csak simogatni tudták a pajzsot és csak a 2+-os hullámoknál kellett igazán figyelni. Az viszont biztos, hogy nem kezdeném újra, mert több, mint 40 perc volt...
Igen, drive tuning van, bár egyelőre csak 1-es, de ott színsorom lett pár próbálkozás után, mert most 449-et tol boost-tal, azzal eddig mindenhonnan meg tudtam lépni. Az a Corvette shield tuning egyébként nagyon erősnek tűnik nekem is, tényleg nem fáj vele, ha mondjuk 3 dangerous/elite konda próbálja szétkapni, meg pár vérmopsz nekiáll rail-lel simogatni mellette? Ezt meddig bírná időben kb. SCB töltet nélkül?baphomet: Az rendben, hogy a pajzsosok mezőnyében az esélytelenek nyugalmával indult, de eddig ez nem okozott gondot, 2-3 hajót mindig le lehetett csapni, mielőtt elfogyott, és mondjuk SCB-t kellett tolni neki. Megnézek egy FDL-is akkor, köszönöm!
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #26722 üzenetére
A betaban Gunship-ek rendszeresen sétáltatnak ilyet. Ki is kell gyorsan nyírnom az ilyeneket (már a Gunship-et), ha kikulázta, mert a csóri FAS-om (nem félreérteni) számára (csak nem adom fel, hogy azzal küzdjek, a 2-es pajzs már megvan ) a kettő együtt már fájdalmas is tud lenni. Szerintem elterjedt a hír a galaxisban a sérthetetlen Corvette-ű CMDR-ről és már elkerülnek.
Egyébként kösz' hogy próbáltál tartósságot vizsgálni nekem![ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz grHawk #26819 üzenetére
Contentet ad...? Mit is kapunk az Engineers-szel? Hát, amit én eddig láttam és nagyon zavart:
- 'dmeg, a másik hajómon nincs elég cargo rack, most adhatom el/dobhatom ki a cargo-t, mert addig ugye nem tudok másik hajóra cserélni, ameddig az aktuális hajó cargo-ja el nem fér a másikon - miből állt volna, ha mondjuk ilyenkor megmaradhatna a régi hajón a cargo, hogy vehessek az újra cargo rack-et és aztán áttenni - persze csak egy részét is jó lenne (sőt, lehetne az állomásokon cargo storage is, mondjuk napidíjjal;
- mikor jön már küldetés (open/solo/kilépés-belépés váltogatás), hogy megkaphassam azt a cuki' csillámpónit, ami a félőrült mérnöknek kell - súlyosbítandó ezt, hogy pont annyit nem kapni, ha kapni is valahol, mint a fickónak kell, tehát többször kell fordulni (lásd pl. az a kib'tt szivar);
- mennyi időt fogok eltölteni a baromi unalmas, "ugrás/várakozás az FSD hűlésre/eltávolodás a csillagtól/néha Fuel Scooping"-körmenettel, amíg ~15 LY ugrótávval eljutok pl. Maia-ba a professzor úrhoz Thrustert upgrade-elni (mert a közelében ugye nincsen shipyard-os állomás, azaz transzfereltetni nem lehet másik hajót a közelbe)?;
- ó, már megint szétcseszte a homloklebeny kommandó (©) a kedvenc állomásom, mehetek másikat keresni...!Konkrétan, lemértem, mire a beta-ban hallal próbából upgradeltem az ASP Ex'-em PP/PD/Thruster/MC-ket 5-ösre (kivéve PP, ott elég volt a 2-es vagy 3-as, most nemtom'), 6 órámba telt, és még hátravan a Shield/SB/esetleg SCB is, de ez a hajó ugye 40-47 (cargofüggő) LY-t tud ugrani, mennyi lesz ez egy 15-17 LY-képes Python/Vulture/Corvette használatával?
Mondjuk az igaz, hogy ha egyszer végzünk vele, akkor elterülhet a széles mosoly az arcon, a sebességet (az ASP-mnél pl. 507 lett üresen a boost), vagy harcban használhatóságot látva (jelenleg manőverezhetőbb, mint egy A-s modulokra 1-es upgrade-et kapott FAS). Nagyon tud darálni a 6 db MC, a legtöbb, max. közepes hajó legfeljebb 8-10 másodperc és még csak levegőt sem kell venni közben, egy szuszra megoldom vele (konda szintűt még nem tudtam műteni vele, a legnagyobb, amivel találkoztam, egy Clipper volt). Tartok is tőle, idővel nerfelni fogják az "1 db corrosive+többi incendiary" MC effekteket, túl jó lett. Igaz, a pajzsra egyelőre vigyázni kell, mert az még csak 1-es, ill. a MC restockra kell material-t tartogatni a csomagtartóban az eü. doboz mellett. Még a Vulture-re vagyok nagyon kíváncsi, mert annak erősebb tud lenni a pajzsa, ill. ennél is manőverezhetőbb, de vajon elég-e a 2 MC a pofonosztogatásra...? De eddig eljutni a normális játékban szerintem tovább fog tartani, mint felfedezéssel összeszedni az ELITE rangra valót. Ráadásul ugye a legtöbb esetben csak a harmadik-negyedik nekirugaszkodásra ad értelmes upgrade-t a tisztelt mérnök, addig csak félálomban dolgozik és akkor még az is hozzájön, hogy a fegyverekre az extra effekt kuncsorgása a legtöbb esetben darabonként visszavet 2 kategóriát a sértődős mérnöknél (azaz 5-ös szinten ez jelenleg azt jelenti, hogy 2 db 3-as és 1 db 4-es effektet kvázi ki lehet dobni - persze addig esetleg mehetnek a többi fegyverre, ameddig nem vagyunk készen).orientcx: Köszönöm az infót, brutális az a pajzs! Főleg a 7-8 db SB-től lett ilyen, vagy a SG tuningolása is sokat számít (csak, hogy melyiket vegyem előre a sorban)?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #26841 üzenetére
Igen, most is ilyesmit csinálok, ahol lehet, de az nem mindennel működik, vannak megkötések, pl. PP/Thurster/Shield nem lehet tetszőlegesen kicsi, vagy a cargo méretével is vannak problémák, ill. Anacondám sincs (nem nagyon szeretem a repülő téglákat, már a Python is kicsit tankos érzést nyújt), de lehet, hogy csak ezért veszek egyet, mert azon sok minden elfér.
A melegedéssel hosszútávon (rövidtávon heat sink, de az elfogy és UM helyet is foglal) egyébként lehet valamit kezdeni, azon kívül, hogy olyat próbálunk pörgettetni a mérnökkel, ami kevésbé fűt? A próba ASP-m nagyon baba lett (főleg a kezdeti állapothoz képest), csak a melegedés miatt nem lehet 8-10 másodpercnél tovább lőni egyfolytában az összes MC-vel, a 2 nagyot pihentetni kell időnként.The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz anatron #26872 üzenetére
Ne is akard tudni, ezekhez. MC-ken alkalmazva egy ASP-vel így lehet vele gyepálni egy Anaconda-t. Csak amíg összeszeded ezeket... . Fegyverenként 1 db ilyen kell (meg 3 másik ritkaság, szintén 1-1 db), de a véletlen faktor miatt elsőre ritkán pörget ki tényleg jót a tisztelt mérnök, úgyhogy nyugodtan lehet 3-4 db-bal minimum számolni.
Orientcx: Ehun' egy csivava-fosó Gunship. Leteszteltem a pajzsot, mint látható, 3 db SB még kevés a jósághoz, épphogy kibírja a pajzs, ha végig osztja a Gunship (+ a véröleb).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz grHawk #26884 üzenetére
Hűha, abbahagyta, mert megjelent egy új lehetőség? Előremutató, konstruktív gondolkodás. Mitől lesz attól neki rosszabb, hogy más kipróbálja, vagy pénzt keres vele? Tőle veszi el talán...?
Megkerülve egy játékmenetet előre jutni sótlan érzést hagy maga után, aztán már az ember értékelni sem tudja, amit elért.
Az Isten áldja már meg az ilyen szerencsétleneket, hát akkor ne csinálja! Ez egy lehetőség, ha akarja a player, él vele, ha nem, nem. Sokan félreértik ezt a játékot, azt keresik benne, amit a többi agyatlan játékmenetűben, hogy vezessék a kezét, nehogy gondolkodni kelljen. Ebben kell(ene). Ha sok pénzed van, talán nincsen lehetőséged elmerülni a kereskedés repetitív unalmában? Vagy nem tudsz felszíni mentő küldetést csinálni? Miért nem? Eddig a pénzért csináltad? Az baj, akkor rosszul tartod, arra van jobb megoldás.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #26954 üzenetére
Igen, egyértelműen. Mintha az első csak gyakorlás lenne nekik. A beta-ban elég sokat próbálgattam (ott minden 1 db halba kerül), elsőre soha nem jött ki a legjobb változat.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #26834 üzenetére
Próbából megtömtem hallal egy Vulture-t, tényleg állat lett. Én a MC (egy inc. egy cor.) set mellett döntöttem, az jobban tetszik, főleg mert gyorsabban darabolja a pajzsot/hull-t és emellett a lézerek nyomi'k lettek, pontosabban inkább a tuningolt MC lett "túl" jó (még majd kipróbálom lézerekkel is, de nem sok kedvem van sorozatban nézegetni a "lehámozom majdnem a pajzsot-feltölti teljesre" komédiát, sokadszorra már unalmas). Így jelenleg ez nekem a legjobb hajó, amit szeretek vezetni harcban, nagyon hangulatos pl. az aszteroidák között keringőzni vele, igazi kis seggrakéta. Bár a Drive egyelőre csak 3-as, nem volt még kedvem elzarándokolni mekkába (bár ma lehet, átrakom inkább az ASP-jét rá), de az annyira nem fáj, így is 480+-t tud boosttal, ellenben a FSD pár pörgetés után már 24+ Ly-t tud teljes harci díszben, ráadásul kaptam bónusz boot time-ot (ez azért fontos, mert a PP a hőtermelés visszafogása miatt olyan kicsi lett, hogy azt is lecsapja, amikor előkapom a csúzlikat) és gazdaságosabb üa. felhasználást, ezzel már lehet utazgatni is. Az erős pajzsnak hála végre egy Gunship is tudja hol a helye. Egyetlen hátránya van a MC set-nek: 8-10 db boszorkányos tölténygenerálásra elég material-t kell a fedélzeten hurcolni, ha nem akar az ember gyakran leszállni tölteni, mert a 2 MC fogyasztja rendesen. Egy HazRES-ből is gyakorlatilag csak azért távozom, mert megunom, vagy elfogy a skuló, menekülni/javítani még nem kellett. Mondjuk cargo-val azért valószínűleg veszélyesebb lenne a művelet, mert a halszagra nagyon jönnek, ha ráizgulna 2-3 táposabb Anaconda, vagy Gunship, az azért már lehet, fájna neki.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #26984 üzenetére
Ez nem azt jelenti, hogy mindenki hülye, aki azt használja. Én eddig lézer párti voltam, mert a MC-okat után kell tölteni, de az NPC-k túl erősek és csalnak, ill. annyival erősebb a MC a speciális effektekkel, hogy ezért bevállalok néha pár perc ganajtúrást miatta, továbbá a hangját is jobban szeretem. A Gunship-eket nagyon nem szeretem, mióta az NPC-k olyanok, amilyenek. Keményebbek, mint egy Anaconda (azonos tapasztalati szinten) és többet is tudnak sebezni.
Sokszor transzportáltak már mentőkabinban a játékban (ahogy próbálgattam a határokat), volt már sok finomság, pl. thruster, scanner offline, reboot/restart kellett hozzá, hogy 1%-nyira feljavulva bekulloghassak egyáltalán egy állomásra, de azt még sosem tapasztaltam, hogy a FSD-t ellőtték volna. Mi kell ahhoz?[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #26993 üzenetére
Persze, egy sokcsövű, páncélozott tankban ülve másképpen néz ki a világ, de egy picike vadász, két lövegével másra kell figyelni. Azt hogyan csinálod, hogy neked jönnek nagyobb hajók? Mert nálam egy-egy konda már igazi ritkaság HAZRES-ben, legtöbbször Eagle/Viper/ASP/Fed */Locsolókanna hajók jönnek, de azok már nem igazán ellenfelek. A hajó osztálya alapján generálja a környezetet talán...?
Chaff launcher-t valakinek sikerült már lehámoznia hajóról? Mert jelenleg a legbosszantóbb (értsd: időigényesebb) kombináció egy olyan Gunship, ami még chaffol is, emiatt próbálgatom a pajzs eltávolítása után rövidíteni a hull darabolására kiosztott időt, de csak néha sikerül 1-1%-ot rontani a chaff állagán.The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #27026 üzenetére
Igen, köszi', de arra sajnálnám beáldozni a Vulture egyik hardpointját. A SG nullázása hatásos lehet, ha legalább a PP-vel hasonló az okozható kár időben, de csak akkor érdemes vele foglalkozni, ha egynél többször tudja visszatölteni a pajzsot az eltávolítása után, mert egyébként a PP-t érdemesebb lecsapni. Bár oda kell figyelni, mert most tűnt fel, hogy az NPC-k is tudnak már reboot/repair-t nyomni, direkt megnéztem, egy konda 3x is eljátszotta, hogy feljavult 1-re, amikor hagytam neki időt, miután a PP-t 0-ra lőttem.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz grHawk #27028 üzenetére
Nekem nem fura, a hajó mérete semmilyen összefüggésben nincsen azzal, hogy a hőjelet érzékelő célzóberendezést mennyire zavarja meg a hajóból kiszórt chaff. De még ha nagyon keresnék is összefüggést, sokkal inkább a másik irány jutna eszembe: egy nagyobb hajó több hőt termel, így a chaff kevésbé zavarhatja meg a célzást. De nem akarok.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz rtitusz #27038 üzenetére
Ez azért elég beteg lesz. Legalább növelnék a rewardot az earth-like és a terraformable planéták scan-elése után (legyen mondjuk előbbi esetén 10x-es, utóbbi esetén mondjuk 3-5x-ös szorzó a mostanihoz képest), akkor azért együtt lehetne élni vele.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #27044 üzenetére
Én fordítva érzem. A pajzs érezhetően gyengébb, a MC esetén inkább azt érzem, hogy hangsúlyosabb lett, melyik effekt mit/hogyan sebez (pont, amit a leírás szerint nerfeltek), neked a tankra lehet, érdemesebb lenne az egyik incendiary-st lecserélni egy corrosive-osra. Itt bénázok 2 Gunshipppel, az egyik beta 6, a másik beta 7, nagyjából össze lehet hasonlítani, ahol a második részben is egyszerre lő (és talál ) a kettő MC, ott a második még gyorsabb is, megfelelően az elite-deadly különbözőségnek.
Más: meghívtam végre Palin prof.-ot egy jó egészséges ebédre, így felkerülhetett a Vulture-ra is az 5-ös dirty drive tuning. Hát, mit mondjak, nem rossz, nem rossz, 534-et tud (nincs direkt könnyítve a hajó, 2 db MC, 3 db SB, 5A SG, 4A FS a többi cargo és minden max./A-s, kivéve scanner, az csak D).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz orientcx #27053 üzenetére
Arra gondoltam, hogy úgy érzed, a MC-k egyértelműen gyengébbek. Én úgy érzem, inkább csak mások, bár én ugye csak 2-vel operálok a Vulture-on jelenleg, egyik ilyen, másik olyan, így mások az arányok. Ill. úgy értettem, hogy mégegy corr. legyen neked, hátha úgy jobban darabol (elvileg most már a beta-ban egyértelműen a corr. erősebb a hull ellen, az inc. pedig gyengébb).
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Azumi? #27056 üzenetére
Részvétem, én ezért nézek körül előbb felszállás előtt, hogy van-e valami aktuális hülyegyerek-hajó a környéken, és akkor óvatosan. Pont elég rá az idő, amíg felküldik a hangárból a verdát. Vagy ilyenkor solo-ban kell tolni. Gondolom, nem a bizt' díj fáj, hanem a cargo, ill. hogy talán messze szálltál le utoljára. Engem viszont az érdekelne, mivel nyír ki ilyen gyorsan.
rtitusz:
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Ha nem ezt csináltad volna, akkor legközelebb azt tedd, hogy vedd a hátad mögé a csillagot, nyomj egy bootstot, tartsd maxon a gázkart, majd kapcsolj ki mindent, ami áramot fogyaszt és nem kell az SC-ben utazáshoz (ami kell: thruster, FSD, ezen kívül minden mehet), még akár a life supportot is, ha úgy érzed, hogy nem baj, ha elmegy a levegőből mondjuk 1 perc (pl. nem a galaxis közepén vagy AFMU nélkül). Várj egy kicsit, ameddig stabilizálódik a hőtermelés, majd ugorj csak SC-be, mert az rövidebb ideig tart, mindeközben tartsd maxon a gázkart addig, ameddig 100 alá nem csökken a hőtermelés.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz kiskuplung #27167 üzenetére
Hát nem tudom, szerinted én mit vontam volna meg magamtól, de 10 számjegyű a creditem, és a mai napig nincsen Pythonnál nagyobb hajóm, és azt is vagy 4 hónapja nem vettem elő.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz baphomet #27173 üzenetére
Igaz, abszolút egyetértek. Akkor kezdtem el ilyen tevékenységet művelni, amikor egy adott hajót nem tudtam úgy megvenni, hogy teljes pompájában díszelegjen. Aztán úgy maradtam. Kb. 1 milliárdig csináltam (azóta jórészt csak bounty-ból és egy-egy szimpatikus küldetésből jön credit), mert egyszer csak holmi Corvette-re vágytam (nem sírtam tele a párnám a hiányától, csak érdekelt), de aztán láttam orientcx videóit a Corvette-ről és oké, hogy nagy, meg erős pajzs, és ha a célkeresztben tudja vele az ember tartani a móresre tanítani kívánt illetőt, akkor nagy tűzerő, de számomra még Palin prof' műveivel is közel úgy fordul, mint tank, én pedig inkább FAOFF-ban szeretek állatkodni. Én is azt mondom, hogy ha valaki nem tudna értelmesen úgy elkölteni/befektetni 1 milliárd HUF-ot, hogy az élete végéig ne legyen pénzgondja, akkor ne tegyen ebben a játékban ilyet, mert nem fogja tudni a helyén kezelni. Az engineers kiegészítőt pont azért nem szeretem, mert szerencse és felesleges időeltolás a grindelés és a szükséges missziók megkeresése és mert az általuk fejlesztett jóságokhoz vannak hangolva az NPC-k.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz betyarr #27310 üzenetére
A scoopolásnak egy titka van, ha kicsi a teljesítménye (nem tölti fel max. ~10 másodperc alatt a tankot): úgy kell tankolni vele, hogy kb. max. ~80%-ra (hajófüggő) használjuk ki a teljesítményét, mert így pont olyan messze lesz a hajó a csillagtól, hogy még nem melegszik (nagyon), és akár percekig tankolhatunk így. Az "A", "D" és "B" moduloknak van előnye, az E-st kerülni kell, a C amolyan szükségmegoldás. A "B" annyiban jobb az A-nál, hogy nagyobb az integritása, ha direkt azt lövik, tovább tart ki, viszont nehezebb (manőverezésre, hiperugrásra hat negatívan). A "D"-s a legkönnyebb. A "C" amolyan szükségmegoldás: nincspénzünkazA-radenemakarunknehezetmertúgyromlikaFSDhatótáv. Persze az "E"-től az "A"-ig növekszik a modulok teljesítménye is.
Van a beállítások között egy Classified Camera (Toggle? - most nincs előttem a játék), azzal tudod bekapcsolni a külső kamerát, de ebben az Elite-ben akkor nem tudod manőverezni a hajót, erre készülj fel, mert a kamerát mozgatod a vezérlőeszközökkel (baromság, de azt gondolják, ez a jó).The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen