Új hozzászólás Aktív témák

  • Cooper911

    senior tag

    válasz anatron #28250 üzenetére

    Hát ezt lehetett tudni. Tavaly robbanóanyagot gyüjtött ugyanott, de nem történt incidens.
    A hatóságok kértek mindenkit hogy hagyja figyelmen kivül az üzenetét.

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • anatron

    aktív tag

    válasz Cooper911 #28251 üzenetére

    Ja csak most a Cannonnosok rejtett üzeneteket fogtak ami a CG-hez vezetett el.Mindenki azt hitte a Thargoidokhoz van köze.A Cannonosok ki is jelentették,hogy ők nem hajlandóak biológia fegyvert készíteni a Thargoidok ellen,mert azoknak is joga van az élethez.
    Gondoltam pff ,liberalista banda....
    Engem ugyan nem tartanak vissza az anti thargoid fegyver elkészítésében!
    Hát nem az lett az eredmény amit vártam. :D

  • grHawk

    aktív tag

    Gondoltam csak idehepajkodok az új festéssel. Ez a sivatagi szín a jelen kor páncélosait idézi, de így egyben igazi egyenruhaként szolgál a hajókon :D Oh, és végül nevet is találtam a nagylánynak, ami nem más mint a Breacher. Pontosabban SSLS Breacher, az SSL egyik elkötelezett nehézvadásza :D (oké, kicsit sok a beleélés, de na, most nagyon elkapott az érzés)

    (A nevét amúgy a HULLzúzó képessége miatt kapta.)

    [ Szerkesztve ]

  • orientcx

    őstag

    Napi arc rovat
    -
    Úgy látszik ma a suliban matek doli lesz, ezért a lánykának nem volt kedve órára menni. Így hát marad számára az űrszakma. Olyan commandereknek ajánlom, akik már beszerezték a store-ban a megfelelő Barbi bobblehead-et Braben bácsitól. :K
    -
    -
    Rickboy - "összehasonlítottam a kis dögöket és az egyik imperial hajót találtam a legjobbnak"
    -
    Bevallom, eddig csak felületes próbákat tartottam a témában, de nekem a Condor vált be a legjobban. Elég fürge és gyors, de mégsem tyúktojáshéjból faragták ki a hullját, mint a birodalmi verziónak. Ráadásul sztem jelenleg a fix MC-s fitt a leghatékonyabb, mert a Corvettel a shield-et bármiről letépem egy pillanat alatt, és a folyton chaff-elő, már meztelen npc-k ellen a gépágyú a leghatékonyabb fegyver. Márpedig ilyen fittje csak a Condornak van. Mindazonáltal a munkatársam már csak egy apró ugrásnyira van az elite címtől, és mivel pár nap múlva lesz egy kis időm játszani, hamarosan zárul a kiképzési program. Utána pedig jöhetnek az alaposabb próbák. De a mostani agyammal akkor is inkább az alliance fighterben látok több fantáziát, mint a birodalmiban, de ez csak amolyan első blikk.

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • nubreed

    veterán

    válasz grHawk #28254 üzenetére

    Szép, szép...

    Hamarosan nekem is lesz egy ilyenem, már Lieutenant Commander vagyok, már nincs olyan messze a Rear Admirel szint relatíve. :)

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • duvi

    nagyúr

    válasz grHawk #28254 üzenetére

    Szia Hawkyn,

    Gratula az új fényezéshez! Nekem is tetszik ez a színválasztás. Jól áll a Corvette-nek :K Tudom, hogy nem a világ egy festés ára, de ha nem sürgős akkor ajánlom, hogy várjatok egy kicsit a vásárlással! Főleg ha többet is vennétek. Black Briday előtt még várható a Steames Autumn Sale, ami lehet, hogy hatással lesz az online store festésárakra is.

  • Vesa

    veterán

    válasz orientcx #28255 üzenetére

    Már épp akartam kérdezni, miért nincs napi arc rovat! :D

    A tudomány a valóság költészete!

  • sensor060

    aktív tag

    válasz nubreed #28256 üzenetére

    Mit csinálsz amivel hatékonyan tudod növelni a rangod. Jelen pillanatban én is LT. Comm vagyok, de a 2.2 óta belassult. Ahogy nézem talán a zsírosabb, luxury passenger küldetések a legjobbak a rang emelésére.
    Nálad mi vált be?

  • nubreed

    veterán

    válasz sensor060 #28259 üzenetére

    Col 285 Sector YF-M C8-8
    Lebedev Installation (bolygóra leszállós)

    Itt valamiért rengeteg data dilevery mission van, egy szomszédos rendszerbe, Niu Hsing, Gorbatko Terminal -ba. Általában egy open/solo váltás elég, hogy összejöjjön a 20 küldi ezekből Lebedev Installation -ben és lehet menni Gorbatko Terminal -ba. Ha ott van visszafelé valami akkor felveszem, vagy Donation Mission, de amúgy nem törődök a többivel, mert csak lassít.

    Sima LT-ként egy ilyen forduló ~9%-ot hozott a rangban LT commanderként ugyanez már csak ~7%... és ahogy megyünk fölfelé ez tovább fog csökkenni.

    De ez így még mindig sokkal gyorsabb, mint mondjuk Tun run -okat csinálni.

    [ Szerkesztve ]

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • csiak

    tag

    válasz sensor060 #28259 üzenetére

    Hát ezt én is kérdezném a Harmless rangommal :( 1000CR-es küldiket adnak leginkább, néha-néha bejön egy 30-40k-s szállítós küldi. Úgy érzem sok meló van még ebben a játékban (bár nem panaszként mondom, mert alig 1 hete játszom vele) :DDD

    "Sok loot disznót győz!"

  • nubreed

    veterán

    Én akarok egy Farragut Battle Cruisert is. :DDD

    Remélem előbb utóbb ilyen hajóink is lehetnek.

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • nubreed

    veterán

    válasz cintula187 #28263 üzenetére

    :DD

    Kis dolgokra nem adunk.
    Addigra egyébként ez a kérdés is meg lesz oldva. :K

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • cintula187

    addikt

    válasz nubreed #28264 üzenetére

    Igen, láttam az orbitális giga dokkoló állomásokról a képeket, de akkor is abszurd? És ez hogy lép be a légkörbe? Sehogy. Tudom, a bolygó megy hozzá. :D

    Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

  • duvi

    nagyúr

    válasz cintula187 #28263 üzenetére

    Ide ;)

    (#28266) cintula187
    Nem kell bolygóra leszállni vele.
    Kiküldöd a kis Anaconda v. Corvette kísérővadászaidat és azokkal landolsz :D
    Egyébként a fejlesztők azt nyilatkozták, hogy egy játékos nem irányíthat battlecruisert. Az más kérdés, hogy több játékos esetén se? Lásd következő frissítés/Multi-Crew funkció :)

    [ Szerkesztve ]

  • nubreed

    veterán

    válasz cintula187 #28266 üzenetére

    Ne viccelj már, legyakom a bolygót a hajó homunculus fegyvereivel. :DDD
    Egyébként pedig leszállás? Fogom bármelyik kisebb hajót, ami bent van ennek a dögnek a hangárjába, és leszállok azzal.

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • glovasi

    tag

    válasz duvi #28267 üzenetére

    Jó lenne amúgy, ha Te lennél a hajóparancsnok, és a védelmi, tűzvezetési, radar, navigációs parancsnokaidat kellene ugyanígy kiképezni, mint a mostani NPC segédeket :D

    Mondjuk sok feladatod nem lenne, csak egy konzolon parancskiadás. Go_To_XY_System és a navi parancsnok kiszámolja a "legideálisabb" útvonalat, stb stb. A valósághűség kedvéért egy Harmless navi parancsnok eltévedhetne Veled a világűrben :D

  • nubreed

    veterán

    válasz nubreed #28268 üzenetére

    Egyébként egy ilyen méretű hajónál volna értelme a multi crew-nak. Egyelőre nem igazán látom, hogy jelen pilanatban mi értelme van, vagy lesz, ami majd jön a 2.3 -al. Eddig is elvoltunk egyedül a hajóink irányításával, kezelésével tökéletesen szerintem...

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • kiskuplung

    őstag

    válasz anatron #28249 üzenetére

    Most hogy jóbarik lettünk Steamen, szerintem könnyebb lesz lokalizálni a problémát.

    Szerintem az történik, hogy amíg külön rendszerekben vagyunk, addig látjuk egymást a térképen, mert ez az információ egy kliens-szerver kapcsolaton keresztül történik, viszont ha közvetlen kapcsolatba szeretnék lépni Veled, akkor ez nem megy, mert....

    És itt felvetek pár lehetőséget:
    - régi a router és/vagy a firmware rajta : nem vagyok szakértője a témának, de úgy tűnik, a helyes működés az lenne, hogy ha közvetlen (peer-to-peer) kapcsolatot szeretnénk egymással létesíteni, akkor a játék indításakor az Elite nyit egy portot a routeren, és aztán ezen a porton várja a beérkező kéréséket. Mivel ez nem történik meg, ezért én hiába írok neked, a zárt porton nem megy át az üzenet

    - a router rendben van, és a csomag el is éri a géped, de a Windowsos tűzfal akadályozza meg a kapcsolat létrejöttét. Ez esetben (gondolom) fel kellene ugrani egy ablaknak, hogy engedélyezed-e a bejövő kérelmet.

    - esetleg, a szolgáltatód olyan, mint azt hiszem a Diginél van, hogy egyetlen IP cím látszik kívülről, és ezért én nem tudok neked írni, mert a közvetlen üzenetem egy közös IP-re megy, amit persze eldob a szolgáltató (meg se találja a csomag a Te végpontodat).

    A fentiekből számomra az következik, hogy amikor Veled is egyszer találkoztam a játékban, akkor amíg külön rendszerben voltunk, hiába irogattam Neked, Te nem kaptad meg. Viszont amint egy rendszerbe, sőt azon belül egy instance-ba kerültünk, már egy közös szerveren keresztül zajlott a kommunikáció, és így tudtunk egymással beszélni, és láttuk is egymást.

    Szerintem nekem azért nincs semmilyen problémám, mert modern(ebb) routerem van, ami támogatja ezt a portnyitogatást, és ráadásul van külső IP címem, bár ebben nem vagyok biztos, hogy befolyásol bármit is.
    Homályos emlékeim vannak arról, hogy én is nyitottam már portot, de ebben nem vagyok biztos. Az viszont tuti, hogy külföldiekkel is probléma nélkül tudok chatelni és wingezni, szóval ha én nem tudok kapcsolódni valakihez, akkor a másik oldalon lesz a hiba.

    A megoldás a Te esetedben az lenne, hogy nyitsz kézzel egy portot a játéknak, amit ráadásul Te határozol meg egy XML fileban az Elite könyvtárában. Szerintem ennek semmilyen biztonsági kockázata nincs.
    Az más kérdés, hogy az FD-nek lehetne annyi hajlandósága, hogy ha azt látja az ELite, hogy a P2P kapcsolat elbukott, akkor átvált kliens-szerver alapúra. Ennek nem tudom milyen technikai akadályai lehetnek.

    Van még kedved kísérletezni? A portforwardot be lehet úgyis állítani, hogy csak egy adott IPről érkező kéréseket továbbítsa. Bár dinamikus IP-m van, de egy próba erejéig kipróbálhatnánk.

    Jó lenne, mert akkor ezt a tapasztalatot is beleírhatnánk a topic elején lévő összefoglalóba. "Kicsit" több értelme van, mint vastagon szedett betűkkel verni a billentyűket, hogy márpedig ez programhiba....

    UI. Ezt az 1600 órácskát mennyi idő alatt tekerted bele a játékba? :D Ez tiszta játékidő, vagy "néha" úgy hagyod a gépet, futtatva a játékot, mint orientcx?

  • grHawk

    aktív tag

    válasz duvi #28267 üzenetére

    Ha jól emlékszem anno volt szó erről a Devek közt, az egyik kommentben azt írták, hogy magát a hajót nem, de egyes funkcióit lehet, hogy képesek leszünk irányítani. A nemrégiben kiadott közlemén Brookstól a PP merit felhasználhatóságának fejlesztését illetően pedig utalást is tesz erre. Pl. elvileg lehet majd capital shipeket odarendelni conflict zone-hoz, persze megfelelő meritért cserébe, valamint a Multi-Crew új távlataival simán előfordulhat, hogy ténylegesen bevezetnek valami beleszólási jogot.

  • BandiT85

    aktív tag

    válasz nubreed #28262 üzenetére

    Személy szerint elég szegényes capital shipek szempontjából az Elite egyenlőre. Van két fajta, beugranak egymás mellé, lőnek, nem mozognak, aztán ha meleg a pite, elugranak...
    Sokkal több mindent ki lehetne hozni ezekből: dokkolás rajtuk, pl bevetés távoli rendszerekben, úgy hogy "elvisznek", ott meg kell támadni egy felszíni bázist, vagy megvédeni külső támadás ellen az anyahajót, stb, stb...
    Ebben a formában olyan nesze semmi, fogd meg jól... :(
    Nem tudom, a fejlesztők nem játszottak a Freespace sorozattal, vagy esetleg valamelyik X-szel? Rengeteg jó dolgot lehetne kisütni, nem is értem...

  • grHawk

    aktív tag

    Egyébként, szerintem az egész Capital Ship rendszert fel kéne pofozni. Jelenleg egy egyedül is legyőzhető, kis rizikófaktorral bíró max. 2-3 perces összecsapást igényel az, hogy elüldözzünk egy ilyen jószágot.

    Az én véleményem szerint ezeknek hagyományos értelemben vett MMORPG féle boss fightoknak kellene lenniük. És akármennyire is nem MMORPG az Elite (amivel tisztában vagyok), ez mégis több oldalról indokolt. Egy normál MMORPG-ben a boss fightoknak vannak scriptjei. Ezek azokban a játékban kicsit leegyszerűsítik a főellenségek személyiségét, egyéniségét, de ott ugye ez egy szükséges dolog. Ellenben Eliteben ez teljesen lore-hű, megalapozott lenne. Gondoljunk csak bele.

    A Capital Shipek scriptekkel (előre megírt válaszreakciókkal rendelkeznének). Ezeket mondjuk nevezzük a játék világához hű szóval, protokollnak. Például:
    Protokoll #1:
    A (példa kedvéért) Battlecruiser érzékeli, hogy beugrottál az Ő "instance-ába", ezért egy hangüzenetet küld az állomáshoz hasonlóan, amiben felszólít az aktuális státuszához illő szöveggel. Mondjuk azt, hogy éppen egy Conflict Zoneban van és harc közben, vagy éppen megérkezett. A szöveg az lenne: - az állomásoknál is alkalmazott megszólítással - Felhívjuk figyelmét, hogy háborús területre érkezett. Azonosítsa szándékait, vagy hagyja el a zónát, azonnal.
    Tegyük fel, hogy azonosítod a szándékaidat (oldalt választasz), és maradsz. Mondjuk a Battlecruiser ellen döntesz. A helyzethez illően a Capital Ship újabb protokollra lép át, bizonyos randomitással.
    Protokoll #2:
    A Battlecruiser látja, hogy ellene döntöttél, így esetleg megfenyeget. Majd a hangüzenetek abbamaradnak és átlép a tényleges lépések felé. Először kiküld, teszem az 30 F63-as vadászt. Ezekkel - akár az baráti NPC-k oldalán - megküzdesz. A Battlecruiser tudja, hogy elintézted a 30 vadászát, ezért aktiválja a következő protokollt.
    < Mindeközben a protokollok alatt a Battlecruiser HULLja is sebezhető lenne, de maximum 50%-ig. Nagyon lassan sebződne, bizonyos pontokon gyorsabban, mint más pontokon, de egy pilóta tűzereje nem lenne elég a komoly csapáshoz. >
    Protokoll #3:
    Újabb vadászokat küld ki, de ezúttal segítséget is ad nekik Assault és Dropshipek személyében. Miután ezeket is legyűrted (legyűrtétek), újabb Protokollra lép át. És így tovább egészen a legdurvább hajókig és mennyiségekig.
    < A Battlecruiser nem koncentrálhatná a tűzet. Minden turretje külön célpontot kéne, hogy lőjön, ezzel igazságossá, mégis értékelhető nehezítéssé téve a fegyverzetét. Néha - protokolltól függetlenül - torpedókat küldhetne ki, szintén egy torpedó - egy célpont alapon. >
    Protokoll #8-9:
    A Battlecruiser minden fenyegetését legyűrtétek. A HULLja, ha 50%-hoz ér (mivel ezt folyamatosan lehetett sebezni, de értéke ezen pontig nem volt fontos), akkor menekülőre fogja. És miután eliszkol, megkapjátok a jutalmat, ami nem 70.000 (vagy 170.000? nem emlékszem) lenne, hanem 3-tól 15 millióig terjedő skálán, az igénybe vett időtől függően. Ez így egy kompetitív harc, értékes győzelem lenne.

    De mint mindig: szerintem.

    [ Szerkesztve ]

  • Rick3D

    senior tag

    válasz orientcx #28255 üzenetére

    Bevallom, eddig csak felületes próbákat tartottam a témában, de nekem a Condor vált be a legjobban.

    Kíváncsian várom a teszteket , nekem még egy jó darabig nem lesz rá lehetőségem. Ha unlimited ammot kapnak a fighterek akkor valóban ütőképesebb mint a fix beam imp. megoldás.

    "Kicsit" több értelme van, mint vastagon szedett betűkkel verni a billentyűket, hogy márpedig ez programhiba....

    Szeretnéd nyugodtan bökdösődhetsz minden második vagy harmadik hsz-ed végén ameddig csak jól esik :C
    Jót mulatok rajta :DD

    Baphomet : Teszteltük és még mindig nem úgy működik ahogy azt elvárná az ember :((( Tulajdonképpen semmi nem változott.Fogalmam sincs mennyi köze van az egészhez de most már legalább nem kell launcher restartot tolni. BH/CZ winget még nem volt alkalmunk megnézni. Számomra továbbá is az ED a ludas illetve a p2p amit használ . Más játékokban nem volt ilyen problémám még a p2p alapon sem régebben.
    Arra is emlékszem hogy 1.5ben baromi sokat wingeztünk akkor csak BH/CZ és nem volt ilyen hiba hogy nem látjuk egymást sokadjára sem . . . az pedig hogy szinkronban kifagy az egész wing BH alatt eszünk be sem jutott. ( Azóta nem változott semmi hardveresen / softwaresen. )

    [ Szerkesztve ]

  • Rick3D

    senior tag

    válasz grHawk #28275 üzenetére

    Pontosan így kéne kinéznie ! Szerintem küld be Braben asztalára most ! :C

    Lassacskán jó lenne ha az igazi Pure combat instákat vagy valami hasonló BOSS fightokat kaphatnánk olyan összegekkel avagy "Reward" (engi mati,rank,buff stb..) formájában ami más mmorpgbenis bent vannak , végre reaális jutalmakért.
    Jöhetnének "legendary" itemek is amit csak pl az általad említett "instából" lehetne megszerezni. Ezek lehetnének olyan fullextra maxosra tuningolt modulok amit az engi ugyanazon modosítással nem tud elkészíteni vagy csak a nagyon szerencséseknek. - - -> Ezek már nagyon mmorpg-s elemek de én örülnék neki.

    Ha mást nem de legalább olyan olcsó megoldást mint ami volt régen a Diablo3-ban Moster power level 1-10ig.

    Esetleg "sett itemek ? " nem túlzás ? Mit gondoltok ?

    [ Szerkesztve ]

  • Cooper911

    senior tag

    válasz Rick3D #28277 üzenetére

    Hogy jön ide hogy más mmo-ban mi van? Ez nem is mmo. Miért kéne olyannak lennie?
    Persze ezek a capital shipes fightok jók lennének de ne más mmoból meritsünk már ötletet.
    Legendary cuccok? lol Pl Orientcx 7fényéves gumicsizmája ami +7ly-t ad minden ugrásnál? Ne már... spacewow. :))

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • grHawk

    aktív tag

    válasz Rick3D #28277 üzenetére

    Őszintén, nem tudom eldönteni, hogy ez most szarkazmus, vagy tényleg így gondolod, de... :D

    Most nem akarok genyó lenni, de minden, ami felsoroltál, túl sok. Ezek MMO-os dolgok, amit azonban felvetettem az általában MMO-kban jelen van ugyan, de alapvetően jobban illik egy ilyen világba, mint egy hagyományos értelemben vett MMO-ba.

    Ezek gyakorlatilag protokollok, amik szerint a valóságban is eljárnak a hajók tisztjei, persze bizonyos beleszólási joggal. Mivel itt nem játékos irányítja a Capital Shipet, egyszerűen csak randomizált protokollok szerint működtetném a rendszerét.

    Az instanszolást szerintem félreértetted. Nem dungeonökre meg ilyesmikre gondoltam, hanem a szerver által szeparált párhuzamos tartalmi terekre.

    Szettitemek, legendaryk, stb... abszolút nem illik sem az Elite világához, sem az arculatához, pláne nem implementálható a jelenleg működő rendszerekbe. Űrhajós MMORPG-nek ott az Everspace, meg még tucatnyi leánytípusa.

    [ Szerkesztve ]

  • Vesa

    veterán

    válasz duvi #28267 üzenetére

    Egyébként ilyenek hol vannak? Még egyet se láttam.

    A tudomány a valóság költészete!

  • duvi

    nagyúr

    válasz Vesa #28281 üzenetére

    Pl. EDFX - Graphical mod
    Oldal alján vannak a letöltő linkek.
    Többek között az Obsidian videóban is látható EDFX 2.5.0.6
    Telepítéshez videótutorial: How to install EDFX for Elite Dangerous

    [ Szerkesztve ]

  • Vesa

    veterán

    válasz duvi #28282 üzenetére

    Nem arra gondoltam, azt mondta a videóban is igen, hogy a linkek megtalálhatók a description alatt.:-)
    A korábbi hsz.-edre reagáltam, ahol a big ship dock van a képen.

    Egyébként érdekes a grahics mod is, tulajdonképpen egy brightness/contrast/hue/saturation filter.
    Kár, hogy textúrákat nem lehet modolni. Ahhoz még nekem is lenne kedvem, pl. a bolygófelszínek esetében...

    A tudomány a valóság költészete!

  • duvi

    nagyúr

    válasz Vesa #28283 üzenetére

    Sorry! Automatikusan válaszoltam. Nem néztem a linket :B
    Itt van két Capital Ship Dock videó, rendszernevekkel együtt:
    Imperial Capital Ship Dock (Baal)
    Capital ship dock at Chelomey Orbital (Cubeo)

    [ Szerkesztve ]

  • Vesa

    veterán

    válasz duvi #28284 üzenetére

    Thanks! :)
    Fel is keresem őket, remélem nem vagyok túl messze.

    A tudomány a valóság költészete!

  • anatron

    aktív tag

    válasz kiskuplung #28272 üzenetére

    Majd hétvégén meglesem a routert,bár nem rajongok az ötletért,mert nem értek hozzá.

    Bevallom lusta vagyok mindig kilogolni ezért néha fut pár órát amíg megnézek ezt azt. :)

  • anatron

    aktív tag

    válasz duvi #28284 üzenetére

    Elég hülyén néznek ki ezek a capital ship dokkok.
    Én nem így oldanám meg az ellátásukat.Teszem azt leparkol a Capital ship az állomás mellett,leadja a drótot,hgoy tankolni szeretne és mondjuk kijönne az állomásból 10-15 Type 6 és feltankolná.

  • Rick3D

    senior tag

    válasz Cooper911 #28278 üzenetére

    Hogy jön ide hogy más mmo-ban mi van? Ez nem is mmo. Miért kéne olyannak lennie?

    Azt feltételeztem hogy az én hsz-emet is érinti grHawk kijelentése , miszerint : És akármennyire is nem MMORPG az Elite (amivel tisztában vagyok), ez mégis több oldalról indokolt. Innen az mmo-s ötlet és természetesen most csak a Capital shipes instárol beszélek.

    Legendary cuccok? lol Pl Orientcx 7fényéves gumicsizmája ami +7ly-t ad minden ugrásnál? Ne már... spacewow.

    A legendary cucc kifejezést csak arra használtam hogy meglehessen különböztetni a simától illetve ahogy írtam nem kell nagy dolgokra gondolni : Itt ugyan olyan modulokat szerezhetnél mint amit le craftolsz az enginereknél ( vagy 1-2% táposabbat a maximumnál amit az engineernél nagy nagy szerencsével tudsz csak dobni.) Semmiféle gumicsizmáról nincs szó , odáig azért még én sem megyek el :DDD

    Őszintén, nem tudom eldönteni, hogy ez most szarkazmus, vagy tényleg így gondolod, de...

    Már régebben is beszélgettünk erről haverjaimmal ahol ugyan ez felvetődött mint "insta,dungeon". Te leírtad részletről részletre hogyan is működhetne , ami tetszett. Nem volt benne szarkazmus :K

    Ezt most mindkettőtöknek írom #Cooper911 #grHawk : Fentebb már kifejtettem hogy magára a Legendary cuccra milyen formában gondoltam , így már biztosan nincs félreértés belőle. A többinél pedig csak arra próbáltam rávilágítani hogy milyen jó lenne egy olyan akármilyen hely ahol tényleg csapatban kell működni , lenne érdemben szerepük egy ilyen helyen a : szúnyogoknak, Nagy tűzerejű hajóknak és a nagy shieldel avagy páncéllal rendelkező hajóknak is. Ha úgy tetszik Role szerűen kelljen összeállítani egy csapatot. Nem pedig annyi mint ahogy most működik : Anaconda combat fitt+2db small shield recharg lézerrel oszt jó napot , egymaga tank,dps,(support). Remélem így már nincs félreértés belőle hogy csak egy csapat orientáltabb "nevezze mindenki annak aminek akarja" helynek örülnék ahol hangsúly van azon hogy ki/mikor/hányan mit csinálnak. Aztán ezt olyan köntösbe bujtathatják protokollokkal stb.. amibe szeretnék. A Reward pedig szint úgy csak egy ötlet volt hogy mekkora tárháza lehetne neki a Cr-en kívül és hangsúlyozom ez csak egy ötlet. A "sett itemeket" is mmorpgből hoztam át amit már én is sokkalnék ahogy írtam is viszont kiváncsi voltam a ti véleményetekre, ez minden.

    Elsőre kellett volna így írnom akkor tuti nem hiszitek azt hogy az ED-ből egy Spacewowot akarok csinálni :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • nubreed

    veterán

    válasz Rick3D #28288 üzenetére

    Bocs ha durva leszek, de a mese világot hagyjuk már meg az elvakult wow fanoknak. Semmi szükség ilyen legendary itemekre, meg a többi hülye fantasys elemre. Felesleges, szeretem ebben a játékban, hogy amennyire lehet realista és tudományos alaposságú (mondom amenyire lehet, természetesen jelen pillanatban pl az FSD -nek sincs megalapozottsága).
    Szóval nem, nem kellenek a simától megkülöböztethető cuccok, sokkal jobb az Engineer féle fejlesztésekkel felvehető irány. A hajamat tépném és valószínűleg soha többe nem venném elő a játékot ha beletennének ilyen agymenéseket.

    És nem nem nem , ne legyen instanced combat benne ilyen formában! Ne vegyük át a többi MMO hülyeségét, utálom hogy a WOW ilyen mély nyomokat hagyott az emberekben hogy már mindenhol azt keresik. Könyörgöm vonatkoztassunk el ettől.

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • anatron

    aktív tag

    válasz nubreed #28289 üzenetére

    Mert?Miért nem lehetnének insták a játékban boss fightok stb?
    Szerintem pont ajelnelegi kilövőm a Capital ship összes fegyverét FDL-el és egyedül elzavarom felállás a siralmas.Az Admirális KisHerceg Elnökvezérigazgató rangokról ne is beszéljünk.

    Pont hogy több élet kellene az Elitbe amit bizonyos MMO elemekkel bele lehet csempészni,mert a jelenlegi Elite túl sivár.

    Legendary cuccok persze nem túl hitelesek egy szimulátorban,de színvonalasabb küldetéseket,meg háttértörténetet igenis kaphatna a nép.

    [ Szerkesztve ]

  • nubreed

    veterán

    válasz anatron #28290 üzenetére

    A Capital Shipeket és az azokkal való dolgokat nagyon is gatyába kell rázni ebben nincs vita. Én is szeretnék ezek ellen harcolni pl. De nem kellenek MMO-os elemek. mármint olyan formában ahogy pl egy WOW-ban volt.

    Rohadtul utálnám ha a játék elmenne eg olyan irányba, hogy csak azért kelljen instába járni, mert hogy a végén hátha te leszel a szerencsés akinek a végén dob egy ún. legendary itemet vagy te szerzed meg. Pont ettől viszolygok a legjobban, ilyet rohadtul nem kéne ide behozni.

    A háttér történettel meg azért nem értek egyet, mert ez az Elite. Ahogyan most van. Ha nem tetszik így, ne játsz vele. Lesz majd Star Citizen Squadron 42 -vel, abban lesz rendes story, meg ott van jövő márciusban a Mass Effect Andromeda, szintén story központú. (Amit amugy nagyon várok). De ezt nem fogom elvárni az Elite -től is, mert tudom hogy teljesen más a koncepciója. A sivárság pedig egyre kissebb lesz ahogy jönnek az új cuccok a játékba. Ha azt az utat választotta volna a Frontier mint az RSI akkor még ma sem játszanánk az Elite -tel.Most melyik a jobb kérdem én?

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • Cooper911

    senior tag

    Az Elite 84-óta sosem fogta a kezed, nem mondta mint kell csinálni. Csak azt, hogy mit lehet. Az ED megjelenésekor nem lehetett bolygóra szállni, nem voltak mérnökök sem, mégis rengeteget játszottunk vele.

    Háttérsztory pedig volt mindig is. Itt pl a timeline-nál lehet olvasni mennyi minden történt és akkor ez csak egy frakció és ezt a játékban végig lehetett követni.
    De akinek ez kevés az csináljon saját CG-t a hozzá tartozó sztoryval. Ha jól tudom ez a méreg szállitós is privát CG volt. Meg volt olyan is hogy Viper-ekkel kellett versenyezni, stb.

    Szóval én is várom az újdonságokat, de örülök, hogy nem mást és nem a divatos trendeket majdmolják, hanem mennek a saját elképzeléseik irányába.

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • grHawk

    aktív tag

    Az Elite világában, ami igazán tetszik, az a szabadság. Míg egy wowban (csak, hogy a legegyszerűbb, legismertebb példát említsem) nincs szabadság. Van egy dungeon (Ami instanceolt, mivel elválaszt a nyitott világtól. Ez egy rosszul értelmezett fogalom az MMORPG-kben.), tehát egy olyan hely, ahol bizonyos kihívásokon mész végig, amit utána jutalmaz a játék. Végigcsinálod, addig míg meg nem lesz a kvóta, majd mész a következőre. És így tovább. Eközben egy történetet mesél végig, de valójában egy repetatív, kisebb-nagyobb kihívásokkal taglalt egyenes úton mész végig. Ez rossz. Több okból is. (Van jó oldala is, de az most itt nem releváns)

    A játékosok szemszögéből nincs meg az a randomitás, a váratlan események tényezője, ami pl. az Eliteben van.
    A fejlesztők szemszögéből pedig egy folyamatosan bővítendő tartalom, amit úgy kell összerakniuk, hogy ne adjon repetatív érzést, mégis mindig egyszintű kihívást teremtsen.

    Az Elite ezzel szemben szabad. Aki olvas redditet (de akár prohardvert), az tudhatja, hogy az Eliteben szinte bármi megtörténhet. Mivel az NPCk is bizonyos szabályok szerint, mégis fix scriptek nélkül teszik a dolgukat, ezért sosem lehet megmondani egy harc elején, hogy milyen fegyverrel fog lőni, vagy egy állomáson előre megsaccolni, hogy ha abba a rendszerbe mész, milyen típusú hajókkal fogsz találkozni. Nagyságrendileg. A játékosok saját szájízükre, saját tapasztalataik alapján tuningolják a hajóikat, úgy, hogy bármikor jöhet egy olyan összecsapás, ahol a tapasztalataik alapján összerakott hajó mégsem bizonyul jónak. Éppen ezért képes ez a játék olyan sokáig lefoglalni a játékosokat. Ezért is.

    Egyébként vannak szerepkörök most is. Habár kevés az az igazi "együtt a haverokkal" fajta harcolgatás, tevékenység űzés, mivel a játék biztosítja azt, hogy minden egyedül teljesíthető legyen, mégis vannak olyan helyzetek, főleg PvP, ahol érvényesülnek a dedikált szerepkörök, de akár PvE-ben is. Az új energia transzferes lézer (healing beam), a hatalmas védő és támadó erővel rendelkező lassabb hajók (shield, HRP tankok, multicannonokkal könnyen lefoglaljál az ellenfeleket, míg a társaink célzottam csapást mérnek rájuk), ezek mint léteznek.

    Olyan fix, előre megírt történéseket létrehozni olyan hiba, ami rendkívül megosztja a játékosbázist. Elég belegondolni, hogy egyszer, mikor az FDev valami oknál fogva visszaállította az egyik UA bombázott állomást, minek után egy ingame(!) terrorista banda használhatatlanná tette. A hangsúly az ingamen van, mint azt kiemeltem. Az FDev belenyúlt, játékosok több ezrei pedig a fórumok utcáira vonultak, pedig ez nekik is egy káros dolog volt, mégis a játék része. Az FDev hozzá nyúlt, befolyásolva a játékosok által irányított világot. Azóta sem történt ilyen. Nem hiába.

    A felvázolt rendszerem a jelenleg működő instanszolást használná, nem egy ilyen "csinálj winget és bementek, más pedig nem is csatlakozhat" alapú MMO verziót.

    Igen, vannak olyan rendszerek, amelyek az ED javára válhatnának, pedig MMORPG-ben bukkantak fel először. Rengeteg ilyen rendszer most is működik benne. De bármely ilyen rendszerre gondolunk fel kell merüljön bennünk a figyelem, hogy ezzel ne változtassuk meg az Elite igazi játékélményét.

    Az én példámban a valóéletben is működő flotta protokollokat ötvöztem az ED jelenleg működő elemeivel, ami végeredményében hasonlít egy hagyományos értelemben vett bossfightra. De mint jelenleg is, mindent befolyásolhat a jelenlevő játékosok száma, az NPCk, a random generált hajótípusok, az AI céltudatossága, butasága, valamint az általam elképzelt Battlecruiser protokollok randomitása.

    A legendary itemekre is kitérnék.
    Ahogy elmondtad, mondhatni ilyen már van. Az engineer fejlesztések ugyebár fix értékű skálán mozognak, de százalékok tizedesjegyeiben is lehet eltérés, és van is, épp ezért szinte(!) esélytelen, hogy két ugyanolyan módosítás jöjjön ki. Az ED nem állt itt meg, hiszen gondoljunk csak bele, ha van két fix érték; a minimum és maximum, akkor egy rettentő kicsi valószínűségben megtörténhet, hogy két ember, ugyanazon modulon, ugyanazon értékeket hozza ki. A legjobbat. Nem. Azért nem, mert a fix maximum és fix minimum értéken is túlmehet a csúszka. Azaz a +1-2% dolog, ami baromi ritka, létezik. Nekem ilyen az egyik Multicannonom. Egy srác nagyon szépen, matematikai számításokkal mutatta be, hogy hogyan is működik ez a rendszer, de mivel a hsz.-em megírásáig ezt kerestem, mégsem találtam, ráhagyom az ambiciózusabb kétkedőkre ;)

    Ellenben Named itemek nem lennének rosszak.
    Példa: felveszel egy tök átlag küldetést. Megcsinálod. Baromi kicsi eséllyel, de megeshet, hogy a küldetésadó NPC ad egy modult az aktuális hajód modultípusát alapul véve. Mondom, nagyon kicsi eséllyel. Az érdekessége annyi lenne, hogy ez nem engineer által módosított, hanem amolyan home-made bütykölt modul lenne, ami a küldetés adó NPC-é volt, de neked adja, mert csipázza az arcodat. És akkor kapsz egy eleve megkavart értékű modult, melynek neve: "Random Generált Név's Shield Generator". Eladni nem tudnád (ne lehessen ezzel pénzt farmolni), mert teszem azt senki nem vesz kísérleti marhaságokat, nehogy a végén elkapja a Pilots Federation, vagy belehaljon valaki a házilag tákmákolt lifesupportba. Mégis Engineer farmolás nélkül hozzájuthatnál egy "nem átlagos" modulhoz. Ez nem lenne rossz.

    [ Szerkesztve ]

  • brd

    nagyúr

    válasz nubreed #28291 üzenetére

    Rohadtul utálnám ha a játék elmenne eg olyan irányba, hogy csak azért kelljen instába járni, mert hogy a végén hátha te leszel a szerencsés akinek a végén dob egy ún. legendary itemet vagy te szerzed meg.

    Pont ezért nem kedvelem a nyomott fejű mérnököket is. Tele van a rulettezés olyan effektekkel, ill. plusz jóságokkal, amelyet szinte csak beta-ban van esélye legtöbbünknek látni, pl. 5-ös SB-nél a gyorsabb shield regen, és még ott is van %-os javulás, ami plusz kisebb esély, hogy érdemben számítson is.

    The only real valuable thing is intuition.

  • Rick3D

    senior tag

    válasz nubreed #28291 üzenetére

    (#28289) nubreed :
    Azt azért kihangsúlyoznám már most hogy ez az én személyes véleményem illetve amit szívesen látnék a játékba ! Ha nem értesz velem egyet szíved joga :))

    Erre azért nem számítottam . . . miután leírtam hogy pontosan minél mire gondolok . . . De ahogy lejött nekem az írásodból baromira nem érted a lényegét amire kilyukadtam még a részletesebb hszben sem. Valahol ott leragadtál hogy mmorpg és utána már csak vakon olvastad a soraimat vagy én el nem tudom képzelni hogy ez a válasz hogyan születhetett egyáltalán meg . . . Jobb hogy ha én viszont nem veszem elő a Durva stílusomat ;)

    De azért akkor pontosítsunk kicsit az összképen :

    1. A Legendary kifejezést használtam de ettől nem muszáj annak lennie !!! Lehetne ugyan olyan is mint a többi cucc . . . totál fölösleges részlet . . . :F Ezen belül pedig mert túloztam azzal az aránnyal hogy 1-2%al legyen csak több ? amit egyébként is megtudsz dobni szerencsével , valaki érez itt túlzást? Mert én nem :F Írtam én olyat hogy legyen speciális bónusz adottsága a cuccnak ? NEM ! Csak is kizárólag azokról a statokról beszéltem amiket az engineereknél is tudsz húzni. Még 1x : 1-2%al lenne csak jobb, ami mit is jelent pontosan ? PL : az fsd increase range 50% a max. Ezt tudod szerencsével megfejelni 1-2%(talán 3) 51,52(53%) az engineereknél ! Hol is van itt a probléma ? Jah igen biztosan ott hogy kalandosabb összeszedni a matikat az engineernek mintsem csapatmunkával élvezetes combattal és kőkemény kihívással megszerezni , végül is . . . :F

    2. Összesen 1 évet WOWoztam a BC időszakban és az már elég rég volt hagyunk is ott a wowot . . . Továbbra sem értem hogy mi a franc bajod van azzal hogy lenne egy hely ami a csapatoknak van kitalálva ami kihívást jelentene és a jutalom is egyenes arányos lenne pl : engineered modul meg amit akarsz de leírom harmadik alkalomra is ! Ez csak egy ötlet volt sok közül amit kaphatnánk jutalomként !
    Én örülnék neki ha igazi PURE kihívással szerezhetném meg magamnak a legjobb modulokat mintsem hogy mindig ugyan azt az unalmas sz*rságot csinálom újra meg újra mint egy zombi. . . Elemental mati : eddb-bodyfinder , kb 3-4óra srv után ha az rng is úgy akarja . . . megvan pl 50db Zirconium. Manufcatured mati első fele : CZ , Tápos Anaconda combat fitt +kis cargo+collector limpet. Második fele : Anarchy,Outbreak,War/Civilwar -> Convoy beacon - T9 lövöldözése. Data : Surface data point scannelés (MEF+G3,G4,G5 finomságok) 1-2 hetes cdvel rajtuk. A többi pedig USS-ek kutatásából áll. +küldetések illetve a commodityket is onnan szerzed kivétel amit meg lehet venni marketban/bányászat . Én inkább játszanék csapatban együttműködve valódi kihívással megszerezve a kívánt modult mintsem csináljam ezt a pár dolgot állandóan , bár még ezek is rendben vannak bizonyos határokig. Még azt is eltudnám képzelni hogy ez egy második lehetőség lenne hogy egyben megszerezd az engineered modult. Mivel ez már a "Durva" kategóriát képviseli számomra érthetetlen okokból akkor engi commodity vagy mati , nagyobb mennyiségben mint amennyit ad 1db küldetés ugyanis Cr-el kiszúrni itt az emberek szemét már a röhejes kategória számomra.Mióta a mérnökök vannak már nem a Cr jelenti a vagyont.

    3. Körítés kell hogy reális legyen ? Semmi gond Tessék :
    Vegyük alapul azt amit grHawk írt.

    A Battlecruiser sikeres elüldözése után hatalmas hírnévre tettek szert a csapatban harcoló pilóták ami felkeltette az egész Galaxis figyelmét főképpen a nagyhatalmakét és a mérnökökét. Az ilyen eredményes pilótákat megjutalmazva felajánlanak pl : egy 6A FSD-t ami 52-53% increased rangel van tuningolva hogy a jövőben is folytathassák eredményes munkájuk és védelmezhessenek minket a Thargoidoktól a legjobb technológiával a hajójukon.(A nagyhatalmaktól függően attól hogy melyik oldalra álltunk kapnánk xy % ot a rangunkhoz

    Ez csak egy a sok ötlet közül ami eszembe jutott hirtelen. Természetesen bele lehet kötni . . . mint akármi másba. Ez így már szerintem elég realisztikus és nem egy nagy durranás az egész. Pontosan ezért mondtam hogy olyan köntösbe bújtatják az egészet amilyenbe akarják . . . Hangsúlyozom ez csak a sok lehetőség egyike.

    ( Magát a jutalmazási rendszert baromi sok fajta képen meg lehet oldani. Amit már láttam tetszett és röviden megfogalmazható de ezen kívül rengeteg féle van : Az rng helyett az insta végén kaptam tokeneket. Amiket beváltottam és kellő mennyiség után megkaptam azt a cuccot amit szerettem volna. Valójában egy speciális fizető eszköz. Speciális helyeken.Ezt még meg lehet spékelni hogy egy küldetés fog ide szólni aminek a jutalma lesz a speciális token . . ) --> Ezt pár pillanat alatt átlehet rakni ED-be más néven , egyszerűbben : újfajta köntösbe bújtatva.)

    A sivárságról csak annyit hogy ez amiről most beszélünk VÉRPEZSDÍTŐEN hatna az egész közösségre. A farmolás helyett már ideje lenne ENDGAME-t rakni a játékba vagy legalább megpróbálni és ezt kivételesen nem agyrohasztó farmolásra alapozni hanem valami igazi kihívásra. Ugyanis jelenleg akinek FÉL ! vagy FULL engizett hajója van az akármit akárhol ledarál PVE-ben , maradt a pvp - na az megint megérne egy misét ... ; :DDD

    Az egész ED ugyan azokra a fő dolgokra épül amit új köntösbe bújtattak , lásd : PP - CZ-BH stb... ott van személyes példa a powerplayes crime sweep =CZ zavar valakit ? Senkit . . . dobtak rá egy másik nevet és kész ;] )

    Részemről ez volt az utolsó amit ehhez a témához fűzök mert a fanok az ilyen újításokat elítélik csak azt az egy dolgot felejtik el hogy nem csak ők léteznek hanem vannak rajtuk mások is ! Kissé már komikusnak találtam hogy ezeket az egyébként baromi enyhére megfogalmazott jutalmakat is úgy el van ítélve ... már jelzőt sem akarok rá találni , . . . Ezek után nyugodtan nekem lehet ugrani aki akar de ez akkor is tény hogy itt ami már változásról szól és elmozdítaná az ED-t egy másik irányba ami nem FARMOLÁS hanem valamilyen formában passzolna a mai trendekhez annak Viszontlátás van már élből !

    Én egy még nem létező dologról akartam normális keretek között beszélgetni , feltételezésekről stb... Asszem nagyot tévedtem.

    [ Szerkesztve ]

  • orientcx

    őstag

    "Legendary cuccok? lol Pl Orientcx 7fényéves gumicsizmája ami +7ly-t ad minden ugrásnál? Ne már... spacewow"
    -
    CMDR tesvííreim, nemááá! Hááá hogy á várjúúúba lehet ilyen dolgokon veszekedni? Ki ilyet szeretne az ED-be, ki meg olyat, aztán mindenki eszegeti azt, amit Brabenék kisütnek/főznek. :K
    Mindenesetre az a 7 Ly-es gumicsizma persze azért természetesen jár nekem, és punktum! Legend cuccok legend hero-nak! :K
    (remélem, ezt a 7Ly-t nem úgy értitek, hogy 7 fényévnyire érződik a szaga) :U

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • grHawk

    aktív tag

    válasz Rick3D #28295 üzenetére

    "Én örülnék neki ha igazi PURE kihívással szerezhetném meg magamnak a legjobb modulokat mintsem hogy mindig ugyan azt az unalmas sz*rságot csinálom újra meg újra mint egy zombi. . ."

    A való életben sem PURE kihívással szerzed meg a dolgaidat, hanem nap-mint-napi zombulással. Ennek itt nem lenne értelme, mivel sokan pont azért játsszák ezt a játékot, mert a nagyobb, komolyabb dolgokért igenis idővel kell megfizetni. Csak, mint a való életben. Nyilván mások az arányok, de pont ettől értékes a dolog.

    "Továbbra sem értem hogy mi a franc bajod van azzal hogy lenne egy hely ami a csapatoknak van kitalálva ami kihívást jelentene és a jutalom is egyenes arányos lenne pl : engineered modul meg amit akarsz"

    Ezt, ahogy itt leírtad eltudom képzelni egy galaxison belüli (tehát nem az aréna spinpoffra gondolok) bajnokságon, de mivel mint minden, ez is farmolható lenne, ezért amolyan időszakos "3 havonta egyszer" típusra. De egy ilyen rendszer beültetni két frakció közötti konfliktus téma mögé már megöli a feelingjét. Ha leszerelt ex-hivatásos katonaként privát egységhez állsz (napjainkban), akkor majd a képviselt cég megjutalmaz tokenekkel, meg fegyverekkel, esetleg ilyen, meg olyan felszereléssel? Nem. Az ismeretségi körömnek köszönhetően van rálátásom, hogy nem. Kevés, bértáblázat szerinti fizetést kapsz, amit aztán költhetsz a saját holmijaidra, abba már nem szól bele senki. Pont, mint az Eliteben.

    "Elemental mati : eddb-bodyfinder , kb 3-4óra srv után ha az rng is úgy akarja . . . megvan pl 50db Zirconium. Manufcatured mati első fele : CZ , Tápos Anaconda combat fitt +kis cargo+collector limpet. Második fele : Anarchy,Outbreak,War/Civilwar -> Convoy beacon - T9 lövöldözése. Data : Surface data point scannelés (MEF+G3,G4,G5 finomságok) 1-2 hetes cdvel rajtuk. A többi pedig USS-ek kutatásából áll. +küldetések illetve a commodityket is onnan szerzed kivétel amit meg lehet venni marketban/bányászat ."

    Hát valljuk be őszintén, így azért nem tűnik annyira repetatívnak a dolog. Egy sor különböző tevékenységet kell elvégezz, amikben benne van a szállítás, salvage, combat, kutatás, adatgyűjtés, információk beszerzése esetleges lelőhelyekhez, stb... Ha úgy vesszük minden játék minden tevékenysége repetatív. ilyen viszonyítási alapokon ez abszolút nem az.

    "Mióta a mérnökök vannak már nem a Cr jelenti a vagyont."

    Ezt nagyon jól írtad. Mondok valamit. Mielőtt bejöttek az Engineerek, nem volt játékbeli célom. Megvolt a Corvette, pénzügyileg fullon voltam, modulok kifogástalanul, az egész hajó az én szájízemre, szükségtelenül is full 15%-osan bevásárolva, minden. Semmi okom nem volt tovább játszani (kivéve az SSL, de ez egy másik aspektusa, ami azért nem biztos, hogy mindenkit érint). Az Engineerek bejövetele pedig meghozta a változást. Az Ő szemükben a pénz semmit sem ért, ahhoz, hogy velük érvényesülni tudj JÁTÉKBELI TEVÉKENYSÉGEKET kellett, hogy végezz. Olyan dolgokat is, amiket amúgy ki sem próbálnál. Az RNG az egy dolog, mostanra azért elég istenes lett, aki ezen is csámcsog, az nem tudom, hogy mit ért kihívás alatt. (6 évig wowoztam. Full hardcore, többszöri realmfirst, stb... Az nem volt kihívás. A fentebb soroltakon végigmenni, böngészni, utána nézni, és csak azután cselekedni, remélni, hogy az elmúlt 4-5 órád nem hiába telt, stb... na ez olyan, ami igazán sikerélményt ad.) De alapvetően a szükségleteikkel nincs semmi baj. Mire ösztönöz? Játssz. Ez rossz? Ha szereted a játékot, akkor nem.

    "A Battlecruiser sikeres elüldözése után hatalmas hírnévre tettek szert a csapatban harcoló pilóták ami felkeltette az egész Galaxis figyelmét főképpen a nagyhatalmakét és a mérnökökét. Az ilyen eredményes pilótákat megjutalmazva felajánlanak pl : egy 6A FSD-t ami 52-53% increased rangel van tuningolva hogy a jövőben is folytathassák eredményes munkájuk és védelmezhessenek minket a Thargoidoktól a legjobb technológiával a hajójukon."

    Mint ahogyan fentebb írtam, valóságban a bíborszív mellé a feledés jár, nem pedig tárgyilagos bónusz.

    "Az rng helyett az insta végén kaptam tokeneket. Amiket beváltottam és kellő mennyiség után megkaptam azt a cuccot amit szerettem volna. Valójában egy speciális fizető eszköz"

    Öhm, minek? Az MMORPG-kben (ahogy azt több ex-blizzard fejlesztő is kifejtett) a token rendszer a kontent lassításának céljából jött létre. Alapvetően nincs gazdasági szerepe, mindössze pszichológiai. A játékos farmolhatná a megadott feladatokat, amiért creditet kap és elköltheti felszerelésre és mellette másra is. E helyett kap egy speciális creditet, amit csak felszerelésre költhet. Ez csak egy olyan dolog, ami elhiteti veled, hogy több lehetőséged van megszerezni egy felszerelést, valójában ugyanazt az utat járod végig, csak más fizető eszközzel. Fölösleges. (szándékosan creditet írtam gold helyett, hogy a többiek számára is érthető legyen)

    "A sivárságról csak annyit hogy ez amiről most beszélünk VÉRPEZSDÍTŐEN hatna az egész közösségre"

    Tiszteletben tartom a véleményed, és azt is, hogy így gondolod. De több (nemzetközit is) közösséget ismerve, rengeteg reddit, és original fórumot olvasva azt kell, hogy mondjam; ez valószínűleg nincs így. Ezeket a dolgokat mások már ezerszer átrágták, és a végeredmény óriási negatív visszhang volt. Sajnos én sem értek veled egyet ebben, de ez nem számít, hiszen most csak a közösségi tapasztalatot mondom.

    "A farmolás helyett már ideje lenne ENDGAME-t rakni a játékba "

    Ezért megfognak enni téged az öregek :D De komolyra fordítva, egy sandbox játékban nincs endgame. Ez egy sandbox játék. Erre akkora valószínűség van, mint hogy holnap Brooks bejelenti, hogy igazából végig a Star Citizennek kémkedett.

    "elmozdítaná az ED-t egy másik irányba ami nem FARMOLÁS"

    Az élet egy farmolás. A háttérszimuláció, szimulálva a valódi gazdaságot, geopolitikai történéseket, mind arra ösztönöz, hogy azt tedd, amit a valóságban is tennél. Járj el dolgozni (menj és ölj a boutnykért, szállíts az űrkakit, bányászd az űrhomokot, stb..) és csak a legelhivatottabbak érjék el a legmagasabb célokat (rang farmolás, pénz farmolás, engineerek maxra húzása, world permit... stb..)

    Az amit te szeretnél már létezik más sci-fi űrhajós játékokban. Az Elitenek az egyik fő aspektusa a repetatív szakmák és az erre épülő tevékenységek. És el se hinnéd mennyi ember szereti pontosan emiatt. Mert minden más játék már továbblépet a tucatszámban megjelenő " mai trendekhez ". Ez pedig különbözik ezektől. Ezért olyan értékes.

    "Én egy még nem létező dologról akartam normális keretek között beszélgetni , feltételezésekről stb... Asszem nagyot tévedtem."

    Szerintem nem tévedtél, hiszen most is normális keretek közt beszélgetünk. :)

    [ Szerkesztve ]

  • nubreed

    veterán

    válasz Rick3D #28295 üzenetére

    Hát én ilyen hosszan nem tudok írni, de szerinten nem is kell. :) De köszi a választ. Az elsőnél kissé elragadtattam magam. :)

    Röviden: semmi bajom a fejlődéssel, sőt. Én is rengeteg ötletet leírtam már ide is a fórumbam hogy miket látnék szívesen, most nem sorolmám fel mindet. Az eszetlen farmolást én is utálom a játékban, ez az igazság.

    A direkt csapatokra tervezett küldikkel se lenne semmi bajom, csak ne legyen kötelező. Ez nem neked szól, hanem a Frontiernek. Természetesen az Engineer fejlesztések sem kötelezők, semmi sem az látszólag a játékban, csak ha éppenséggel nem szeretnél 2 perc alatt elpukkanni a fullosan outfittelt combat shipeddel de nulla eng.fejelsztés nélkül egy combosabb CZ-ben vagy RES-ben, akkor megkerülhetetlen az Engineer rendszer, tehát mégiscsak kötelező. Na, tehát ebből a logikából kiindulva, ha lesz ilyen a játékban a Frontiernek ezt úgy kellene megoldania, hogy ne legyen mindenáron muszáj ilyenekben részt venni annaki, aki nem akar épp.
    Visszatérve az Engineer-ekre, alapvetően nem rossz elgondolás az, hogy ne lehessen már mindent pénzért megszerezni, főleg úgy, hogy pénzt szerezni a játékban sokkal könnyebb mint reputációt farmolni, gyorsabban megy sokkal, de ez az iszonyú farmolás, ami ahhoz kell, hogy 1-1 upgrade-t megszerezz valami eszetlen baromság.

    Az endgame-hez kéne valami story is, amin végig mész, nem? :)

    Rengeteg dolgon lehetne fejleszteni a játékban és sok az átgondolatlanság benne. A másik, egy kezdő játékosnak, aki csak szeretne egy jó space sim-et hogy mondod el, hogy az a helyzet hogy mindent beleszámítva, minimum többszáz óra amíg lesz egy minden szempontból majdnem tökéletes hajód...Valaki ettől megijed vagy egyszerűen nincs rá ideje. Viszont nekem ettől tetszik is az egész, hogy itt nem kapsz meg mindent azonnal vagy alig némi ráfordítással és itt aztán nem fogják a kezedet. Ezen én nem lazítanék.

    Remélem, hogy a 3.0 tényleg a karakterekről fog szólni, azaz minden a first person módról, és végre bejön egy picit a karakterközpontúság, ez sokat adhat a játék élményhez. Jó lenne körbe járni a saját hajónkat (belülről is), az állomásokat ahol ilyen módon is kapcsolatba lehetne lépni NPC-kkel, aki valamilyem speckó, csak itt és így felvehető küldetéseket adnának. Ezért már le lettem hurrogva, hogy ez nem jó mert lassítja a játékot. Én azért szívesen látnám. Nem tudom first person lövöldözés lesz e, de nagyon remélem, hogy igen. Nekem tetszene. Simán el tudom képzelni, hogy lennének ilyen küldetések, amik csak lábon lennének kivitelezhetőek bolygókon leszállva. Ja és természetesen a bolygós állomásokon legyenek belülről bejárható épületek, innentől kezdve ez evidens szerintem.

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

  • orientcx

    őstag

    válasz nubreed #28298 üzenetére

    "Nem tudom first person lövöldözés lesz e, de nagyon remélem, hogy igen. Nekem tetszene."
    -
    Én is erre vágyom a leginkább, egy az ED világára épülő fps-re. De sztem ezt a Frontier nem tudná egymaga megcsinálni. Az ilyesmi még egy a műfajban edzett gárdának is évekbe telik. Egy elmúlt évezredet idéző, gyengécske fps-t meg inkább ne. A dolgot igazán csak kooperációban tudnám elképzelni egy erre szakosodott gárdával.
    Az milyen király lenne már, hogy amíg fps-ben lövöldözök, addig is az ED-ben lehetnék, a jól ismert terminálokon, outpostokon, bázisokon, esetleg nagyobb hajókon, battle cruiser-eken alázhatnám a gaz birodalmi gyalogságot. :K

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • nubreed

    veterán

    válasz orientcx #28299 üzenetére

    Igen, ebben van valami. Én is úgy érzem, ehhez kevés a Frontier. Épp ezért nem tudom mit várhatunk majd. Viszont azt meg nem gondolnám, hogy kiadnák egy másik cégnek ezt a fejlesztést vagy egy részt legalábbis.

    Nem csak a birodalmi gyalogságot de a Thargoidokat. :D

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

Új hozzászólás Aktív témák