- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elden Ring
- Horizon Forbidden West
- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Dragon's Dogma 2
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
- Call of Duty: Warzone
-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
grHawk
aktív tag
válasz kiskuplung #27590 üzenetére
Nem, nem, illetve igen, de nem úgy. 42 AM-et kellett összeszednem, hogy a g5-ös overcharged érték után, mikor megválasztok egy spec értéket, és az leveszi a 2 szintet, akkor fejlesztéssel visszatudjam hozni. Ugyan tényleg csak 42 volt, de 200-nak tűnt
-
nubreed
veterán
válasz Cooper911 #27600 üzenetére
Én a 2.1 után nem emlékszem ilyenre. Bár lehet akkor is kint volt. Engem zavar, remélem eltüntetik tényleg vagy tesznek be opciót rá a beállításokba.
Más: Corvette -re milyen fegyver arzenál lenne jó RES-ekbe, CZ-be?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
anatron
aktív tag
Ez Yuri gyerek azért szép farmolós bónuszokat ad.+5% az arany ára.Bounty hunting +20% alapból.Arany érem esetén meg +15% trade,exploration és megint bounty bónusz.
Ha éhezni fogok,hozzá fordulok majd egy tál levesért,csak ad.
-
Azumi?
csendes tag
-
Rick3D
senior tag
Orientcx kolléga lenne pár kérdésem. Visszanéztem pár combatos videódat és nem tudtam nem észrevenni a pipelésnél hogy milyen gyorsan váltogatod a szituációhoz megfelelő kiosztást. Már elég rég óta gondolkodom rajta hogy kellene valami macro profilt beállítanom maximum 3 db-ot amik bizonyos szituációkban használok ugyanis egyszerre lőni , forogni , pipelni , targetot váltani esetleg közbe még chaffelni subtargetot jelölni. . . megoldottam eddig is és eléggé jó a reakció időm viszont sokkal kényelmesebb lenne ha megoldható a macrozás ebben az esetben illetve nem zárom ki hogy javulna effektíve a reakció idő, nem kellene 3-5 felé figyelnem egyszerre. Szóval kérdésem az volna hogy te használsz ilyet vagy ehhez hasonló megoldást ? Ha igen esetleg megosztanád velem is legalább a programot amit használsz ?
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz anatron #27605 üzenetére
Valahogy fel kell futtatni... Ha nem lennék elkötelezett SSL tag, akkor már csak a fejlesztők elleni "egészséges ellenszegülés" képen is támogatnám Yurit, hogy csak azért is egy player frakció arasson. Mondjuk szerkezetileg semmiben sem különbözik a többi powertől, max. annyi, hogy Őt a játékosok juttatták a trónra. Pontosabban az oroszok. Már ezért is vonz egy picit, de NEM! SSL for the win!
-
grHawk
aktív tag
Más: 2.3
Ugyebár ebben a frissítésben érkezik a játékosok által elfoglalt co-pilot székek összepukizása, azaz végre osztozhatunk a lifesupport nyújtotta levegő mennyiségen. Fogyelembe véve a tényeket, miszerint:
- 4 Anaconda egy pilótával esélyegyenlőségben lesz egy 4 pilóta irányította Anacondával (Brooks által közölt információ)
- A fejlesztő brigáduk nagyobb része most ezen dolgozik (Braben által közölt infó)...mit vártok a 2.3-tól? Úgy értem, azt tudjuk, hogy az arckreálás, ruhaválasztás és valószínű további QOL frissítések biztosan érkeznek, de pl. milyen funkciókat tudnátok elképzelni? A hackelés egy olyan dolog pl., amit korábban (az alapjátékhoz tartozó brossúrában) már leírtak, mint tartalmat a többjátékos funkciókhoz.
Kíváncsi vagyok, ki mit gondol erről.
Amúgy nem tudja valaki, hogy lesz-e a közeljövőben, vagy 3-4 hónapra előremenően valami Elite: Dangerousos kivonulós event? Mivel ezen szoktak először bemutatni sneakpeakeket, csak, hogy tudjam mit várjak.
-
brd
nagyúr
válasz Rick3D #27607 üzenetére
Ha megengeded, válaszolok mellette én is erre. Én így oldottam meg. Ha ezt sikerül használni és más igényed lenne, szívesen átírom, nem áll semmiből, csak mondd meg, milyen gombra (hányas a te joy-odon) mit csináljon (milyen gombokat nyomkodjon az alapkiosztás szerinti kurzormozgató gombokból).
The only real valuable thing is intuition.
-
Ice_Man22
senior tag
válasz cintula187 #27601 üzenetére
Igen az... De remelem eltunik, ahogy cooper irta. Lehet bennem van a hiba de engem zavar, hogy ott van.
-
anatron
aktív tag
válasz grHawk #27610 üzenetére
Pakolhatnának be új hajókat,mert most harci téren a federal korvette kb az egyetlen high-end opció.
Korábban leírtam a véleményemet a power playről,azt is elkezdhetnék rendbe rakni.
Az exploraton miatt rengetegen panaszkodnak már.Több tartalom kellene a felfedezésbe mert ez így nagyon unalmas.Ha már multy crew lesz ,akkor betehetnének olyan npc-ket a játékba ,mint pl hajó mérnök,orvos ,navigátor,biztonsági tiszt stb,akiknek egy egy hosszúra nyúló felfedező utón már lenne szerepük.Egy felfedeő alapvetően hírnévre vágyik és ezt szereti ha látják mások is.Pl nekem nagyon megtetszett anno hogy a Distant Worldben kaptam hajó festést.Úgy hogy bepakolhatnának egy egy ilyen egyedi dolgot,amit pl akkor kaphatsz meg ha valami egyedit találsz a mélyűrben.
Achivementeket is pakolhatnának a játékba,ami teszem azt a 4-es panelen látható lenne a számodra és valamyilen formában mások számára is.
[ Szerkesztve ]
-
rtitusz
őstag
Hát ez gyors volt!
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz anatron #27615 üzenetére
Habár az achievement rendszer eléggé ismeretlen egy szimulátoros stílusú játéktól, itt mégis lenne értelme. Alapvetően a Pilot Federation adta rangok is achik. Ha azt kibővítenék, akkor ez meg is lenne oldva.
Kétszáz tonna palládiumba fogadok, hogy a 2.3 mellé érkező "hozzányúlunk, hogy jobb legyen" dolog a PowerPlay lesz. Ezt Sandi Samarco is megerősítette, többek között a Meritek felhasználási módját fogják bővíteni. Persze ez nem az a dolog, amit te leírtál, és azt hiszem sokak nevében írhatom, hogy sokan egyetértünk veled, de sajnos nem mennek a háttérszim.-PP összevonás irányába.
Hajó ügyileg: Szerintem is kéne növeljék a végtartalmi hajók típusainak mennyiségét, bár ebben nem sürgetem őket. Az a jó az Eliteben, hogy akármennyire is high-end egy Corvette, Conda, Cutter, de akár a T9, mégis vannak óriási játéktömegek, akiknek nem az jön be. Azon játékosoknak, akik már túl vannak a Python, Clipper és társainak megszerzésének a "kihívásán", valóban érthető, hogy több választékra vágynak következő cél kijelölésében. Ezt hamarosan majd a Pather Clipper fogja erősíteni, és feltehetőleg a sokat emlegetett Krait.
[ Szerkesztve ]
-
cintula187
addikt
Vettem egy Orcát, hogy kipróbáljam a passenger küldiket. Meglepő, hogy a boostja mennyivel jobb sima nem tuningolt modulokkal, mint a Python -é.
Amit viszont nem értek vagy nem találok, hogy az Orcára nem enged kiválasztani figher bayt olyan állomáson, ahol tuti árulnak.Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
nubreed
veterán
válasz grHawk #27617 üzenetére
Több repülhető űrhajó mindig jobb lenne, annak én is örülnék.
Én megértem azt, hogy nagyon sok mindent alárendel a Frontier az eredeti Elite-en felnőtt és szocializálódott játékostömeg akaratának, de azért jöhetnének futurusztikusabban kinéző hajók is végre. Mert a jelenlegiek, eléggé egy kaptafára készültek. Attól még én is akarok egy Corvette -et, azért hajtok most a játékban.
Jó lenne ha a holografikus felület eltérő lenne hajónként vagy legalábbis némi változatosságot mutatna fel, még ehhez a témához.Ezenkívül én a következőket látnám a közeljövőben (mondjuk egy éven belül) vagy később a játékban:
-First Person mód, körbejárható állomások, közösségi terek az állomásokon ahol a többi játékossal illetve NPC-kkel lehetne interakciókba lépni és ezek adnának is különböző küldetéseket. Tekintélyes mennyiségű megszerezhető FPS fegyverrel, természetesen egymásra is lehet innentől kezdve vadászni FPS módban is.-Több tipusú és, futurisztikusabban kinéző SRV, mert a mostaniak kinézete számomra szánalmas, vicces, egyszerűen nem fér a fejembe, hogy jöhettek ki ilyen dizájnnal 3300 -ban...
-Célzottan olyan küldetések, ahol capital shipekre kell "vadászni", szembeszállni velük. Persze nyilván nem egyedül. Nem csak úgy random módon ahogy most van, hogy nagy ritkán mutatóba beugranak egy CZ-be.
Ja és lehessen birtokolni is capital shipeket és persze repülni is őket.-Alienek, alienek, alienek! Gonosz alienek, akik állandó konfliktusban vannak az emberi fajjal, ehhez kapcsolódó küldetések.
-Atmoszférás bolygókra való leszállási lehetőség, későbbiekben valamiféle élő világ ezeken a bolygókon, még később komplett, élő, lélegző városok, mindenféle idegen fajjal vegyítve.
-Több tipusú űrállomás, nem csak benti dokkolási lehetőséggel, de valahogy kinti leszálló padok is kellenének, de nem úgy, ahogy jelenleg az outpostokon van, ezek sokkal de sokkal nagyobbak lennének. Itt dokkolhatnának large shipek is és az ilyen típusú állomások egyik részén capital shipyard is lehetne. Még idejönne az aszteroidákba vagy más nagyméretű "űrsziklába" vájt űrállomás.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
grHawk
aktív tag
válasz cintula187 #27618 üzenetére
Mert arra nem lehet rakni. Pár kommenttel fentebb már írtam, de akkor mégegyszer:
Anaconda, Cutter, Corvette, T9, Beluga, Keelback és Dropship - csak ezekbe lehet fightert rakni. -
grHawk
aktív tag
válasz nubreed #27619 üzenetére
Ezekből több dolog is a tíz éves terv része, így vagy úgy kaptak már megerősítést. Persze több dolog meg olyan, amit élből Eliteél a Frontier (<-- figyelted a szóviccet?! ), viszont ezekkel is sokan nem értenek egyet, sokan meg igen. De kérdésemben igazából a 2.3-n belüli újításokra gondoltam, hogy pl. miket tudtok elképzelni Crew feladatnak, a mostani, illetve a feltételezhető 2.3 tartalmaival kalkulálva. Ezért emeltem ki a hackelést. Amúgy az ilyen "milyen szezonok és potenciák rejlenek a játékban" témákat discordon szoktuk tárgyalgatni, élvezetes több órás beszélgetések szoktak lenni ebből, érdemes felkukkantani
[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz grHawk #27621 üzenetére
Jaja, feltünt a szóvicc.
Szerintem a 2.3 -ban még csak épp, hogy elkzedik bontogatni ezt. Kb. megkapjuk az avatar/commander generátort meg esetleg a multi crew lehetőséget. Beszállhatsz a haverod hajójába másodpilótának vagy fordítva. Azt viszont nagyon remélem, hogy az irányítást nem fogják ennek alárendelni, mert az nagyon nagyon gáz lenne, magyarul aki nem akar élni ezzel a lehetőséggel és továbbra is magányos farkasként akar létezni az Elite univerzumban, az se szenvedjen semmilyen hátrányt el az irányításban továbbra sem.
Arra még nem is gondoltam, hogy lennének akár crew feladatok is, de végülis miért ne, de nem tudom mi lehet, majd úgy is kiderül. Engem sokkal jobban érdekel ahogy 2.3-ból, átmegyünk a 2.4 és 3.0 -ba (ez a kettő elég valószínű, hogy egyszerre fog megjelenni), hogy mi mindenre lesz lehetőségünk ha lábakat növesztünk és végre kiszállhatunk gyalogosan a saját űrhajonkból.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
kiskuplung
őstag
válasz grHawk #27621 üzenetére
Én annak is örülnék, ha megvalósulna, hogy lehessen önkéntes rendőrködni, és olyan játékosokra vadászni, akiknek vérdíj van a fején. Úgy emlékszem, hogy Te is azt írtad pár hónapja, hogy érdekelne a rendfenntartó szerepkör.
Pl. erre tök alkalmas lenne egy rendőr-Anaconda, amit több játékos irányítana, és miután jól kirángattuk a delikvenst supercruiseból, kirajzanak a fighterek, és...Most nincs előttem a játék, de emlékeim szerint minden állomáson a news fülön volt ilyen, hogy az adott rendszerben ki a legkeresettebb, "most wanted". Ennek alapjaira fel lehetne húzni egy ilyen funkciót : kijelölni a rendszert/állomást, ahol az illető éppen tartózkodik, és hajrá. Nyilván jobban át kell ezt még gondolni, hogy a játékba ez hogy férne bele, ez csak az első ötletem
Nekem több ismerősöm is van, akik a grindelés miatt hagyták a fenébe a játékot, de 1-2 fighter bay-jel szerelt Anacondával már el tudnám vinni őket fejvadászni. Ez elég jó élmény lenne mindenkinek, szerintem.
A hackelés alatt mit értesz?
-
nubreed
veterán
válasz grHawk #27621 üzenetére
Ja még annyi, ez kimaradt, hogy tudom, hogy azok közül több dolog is, amiket írtam a tervek része.
Azért is linkeltem be jónéhány hsz-fel feljebb az ED Art Book-ot, mert azt eléggé követték eddig a kijövő updatek, még akkor is ha jól tudom, ez nem egy hivatalos Art Book (de ha tévedek, szóljatok). De még ObsidianAnt is hivatkozik erre, és ugyanez a megállapítást teszi. Szóval ha követi továbbra is azt a Frontier (és miért ne tenné) elég jól ki lehet következtetni, hogy mi mikor jön.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
grHawk
aktív tag
válasz nubreed #27622 üzenetére
Az alap vezérléshez már csak azért sem szabad hozzányúlniuk, mert azzal megpiszkálnák az alapjáték tulajdonosok játékát is, szerintem nem fogják.
Amit inkább valószínűnek tartok, az a + feladatokkal való kibővítés. Pl. beül melléd a wingtársad (gondolom a "legyetek azonos állomáson" és "fogadja el a multicrew invitelt" dologgal lesz megoldva), és hozzá fér a navigációhoz. Neked nem kell azzal foglalkoznod, mert mondjuk Ő letervezi az útvonalakat (mondjuk a saját beállított bookmarkjai és mentett beállításaival) és te csak követed a kijelölt rendszereket, meg akármit, amit kijelöl és megtervez. Vagy ugyanez az ember hozzáfér egy hackeléses funkcióhoz, amin nehéz minigamen keresztül képes lenne betörni az ellenséges hajó rendszereibe, adatokat lopjatna, limitáltan és megnehezítve kikapcsolhatna egy-egy modult pár másodpercre (nem shieldre gondolok), amiket az ellenfél hackere meg esetleg kitudna védeni. Vagy pl. hozzáférne egy kibővített scan rendszerhez, ami lehetővé tenné, hogy ne csak front irányba lehessen scennelni, vagy elrobbanthatna egy scennhullámot, ami instant scennelne minden kornyező hajót, limitált recharge opciókkal. Vagy mondjuk jelölhetne ki neked modulokat az ellenfél hajóján, amiért ugye eddig neked kellett oldalra pillantanod. Én úgy képzelem, hogy a jelenlegi interface opciókat kifogják bővíteni, valamint levehetik a válladról azokat a terheket, amikkel eddig neked megszakították a repülésre, lövésre való koncentrálást. Ilyet tudok elképzelni fighter irányításban is (mondjuk ez adja magát), vagy egy sokkal részletesebb Power Distributor kezelést, amiben a crew időnként kitudna használni valami boostot egy szintén számítástechnikai minigameben, szintén limitációkkal. Nekem ilyen elképzeléseim vannak.
-
duvi
nagyúr
válasz nubreed #27624 üzenetére
- A The Art of Elite Dangerous és a megjelenés előtt készített Elite-Dangerous-the-Beginning-Early-Game-Designs-2014 kiadvány is hivatalos anyag, amiket a Frontier adott ki. Előbbit ajándékként kapták a béta támogatók, a másik félhivatalosan került ki a fejlesztőktől. (egyébként mindkét anyag megtalálható a Téma Összefoglaló/Hasznos linkek szekcióban)
- A 2.3 tartalmánál nem kell találgatni, mivel konkrét ütemterv szerint haladnak:
"Team up and stand together. Forge your own identity with the new Commander Creator, then share your bridge with Multi-Crew and fly with friends." Ezek alapján, 2.3-ban tuti jön a karaktergenerálás és a multi crew játékmód.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz rtitusz #27616 üzenetére
Van videó is róla: Elite: Dangerous 2.2 - Alien Archaeological Site!
-
Döglött Róka
veterán
válasz nubreed #27619 üzenetére
Kicsit reagálok ha nem bánod, abszolút nem bántásból, csak a véleményen
- NEM KELL FPS mód, nem értem miért van erre mindenki rágyógyulva, halál felesleges lenne, ez repkedés az űrben baromi jó fizikával, az FPS-re fordítandó energiát lehet hajókra, hud-okra, fegyverekre, modulokra fordítani többfajta SRV-re. Nézte itt valaki a Star Citizen FPS bemutatóit? Két szék között a pad alá esik a játék, mind az űrben, FPS-módban meg félelmetesen gagyi, nagyon látszik hogy semi érzékük nincs normális gunplay-t összerakni.
- Capital ship missziók nagyon jók lennének, és nem csak pénzbeli jutalom kellene hanem lehetne hall of fame is. (alapból a hall of fame nagyon hiányzik, ha találkozol más játékossal a scan során írhatná hogy pl mennyi kalózt lőtt le, mennyi háborúban vett részt, a statisztika ott van, csak meg kell jeleníteni)
- Atmoszférás bolygókra való leszállás, élővilág. Lásd FPS, egy civilizált bolygóra leszállás még oké, lenne pár állomás, de technikailag túl sok lenne az élővilág lefejlesztése, megintcsak hasznosabban lehetne elkölteni ezt az erőforrást.
- Űrállomások jöhetnek és abszolút jó ötlet, hozzátenném hogy pl lehetnének háborús övezetben capital shipek ahova dokkolhatsz miután választottál oldalt.
- Scanner-ek docking computerek szoftveres upgrade-ként lennének elérhetőek, cserébe drágább lenne egy alap hardver ami a jelerősséget fejlesztené.
- Alien-ek, na ez tipikusan olyan téma amire kb azért van igény mert kevés a hajó és a háborúk nem alapok. Hol vannak a hódító nagyhatalmak, nincs bubi-wide konfliktus?
Más téma: Tudom senkit nem érdekel, de úgy néz ki sikerül teljesen megborítani az általam választott rendszert (Bag 7), cca 1,5 hónap alatt az általam választott frakció 52%-on áll már és az eddigi uralkodó ami anno 50 felett volt most 25%. Háborút csináltam, dezertőröket lövök és az uralkodó frakció már security lockdown-t fontolgat. Iszonyat jó sztoriban vagyok ezáltal, annyi minden történt hogy egy b-kategóriás politikai krimi már simán kialakult A felszíni bázisok már a mienk, már csak valahogy a coriolist kellene megszerezni.
És óriási hozadéka az update-nek hogy a küldetésleadáskor kiírja mi történik a támadott frakcióban.
Megint más: Nem tudom milyen volt nerf előtt a python de egykét engineer cuccal meg az update segítségével elég jól lehet darálni. Szerintem a lézerek kicsit jobbak lettek és a belső hő hatása a pajzsra igencsak érzékelhető.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
duvi
nagyúr
válasz kiskuplung #27629 üzenetére
Egy játékos kezében hatékonyabb lehet az a vadász, bár ez függ a tudásszinttől is. A fedélzeti műszerek és fegyverek kezelése már keményebb dió lesz. Nehéz dolog jól összehangolni a pilóta és a fegyverzetkezelő munkáját. Talán a holtterek lefedésében lesz szerepe, a fegyverkezelő társunknak. Pl. ezáltal hátrafelé hatékonyabban tüzelhetünk, mint a jelenlegi turret megoldásokkal.
(#27628) grHawk
Persze, nincs ezzel gond, csupán nubreed kolléga felvetésére próbáltam választ adni:
"Szerintem a 2.3 -ban még csak épp, hogy elkzedik bontogatni ezt. Kb. megkapjuk az avatar/commander generátort meg esetleg a multi crew lehetőséget. "[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz Döglött Róka #27631 üzenetére
DE KELL FPS MÓD <- és ez csak egy vélemény. Azért vagyunk rágyógyulva, mert így gondoljuk, ennyi.
Amúgy az SC védelmében: megint úgy írsz valamit, hogy nem nézel után semminek. A grid központú FPS mód rettentően nehéz fejlesztési részlet. Nézd meg az egyik 3.0-ás videójukat, ahol kijavítják azt, amiről Te beszélsz. Amit mondasz, az valóban van, csak fejlesztői fázisban már rég túlléptek rajta, de ha nem olvasol utána, akkor ezt nem is fogod tudni. Ha erre most azt mondod, hogy mert téged nem érdekel, akkor meg végkép nincs miről beszélnünk. Komolyan úgy érzem, mintha rendszeresen belekötnél a vélmenyékbe és ezt már nem hagyhatom szó nélkül...[ Szerkesztve ]
-
sensor060
aktív tag
A frissítésben végre helyre tették a "flight landing overrides" hibát (vezérlés beállítás).
Tehát megint lehet olyan gombot használni, ami a "normál" repülés esetén mást csinál.
Példának okáért nálam a joy (thrustmaster hotas) tetején lévő kis joy "normál" esetben a PIP-elés végzi (balra SYS, felfelé ENG, jobbra WEP, lefelé RST, de leszállás közben, mikor a futóművek kint vannak akkor ezekkel a thrustereket vezérlem. -
nubreed
veterán
válasz Döglött Róka #27631 üzenetére
Az első pontban sosem fogunk egyet érteni. Sajnos elszomorítalak, mert LESZ benne fps mód. A Commander Generator már ennek lesz az előfutára. A SC -t meg azért ne hozzuk ide, mert egyrészt még alpha állapotban van, másrészt minimum 3-4 év mire megjleneik reálisan, ha egyáltalán meg fog. Addigra az Elite is mindent tudni fog, amit most előre bele akarnak fejleszteni az SC-be.
Igen, én is szívesen látnám ha izgalmasabb lenne a galaxis, és pl néha kitörne egy-egy háború mondjuk a Federation és Empire és/vagy Alliance között. Azt sem értem, hogy az Alliance -nek miért nincsenek hajói. Legyenek már, a következ ő ships update -nek muszáj Alliance hajóknak lenniük. Ott is legyen rang és ranghoz kötötten elérhető hajók pl.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
duvi
nagyúr
-
Döglött Róka
veterán
válasz grHawk #27634 üzenetére
Hát ne haragudj, láttam a citizenconos sivatagi gunplay meg a gamescomos űrhajósat, meg mégvalami 60fps-ben felvetted. Az hogy szép az semmi, nagyon gyenge mint fps. Elég érzékeny vagyok a témára mert nagyon szeretem a scifi-fps-eket. Ez minden, csak nem jó, kb tizenkettő egy tucat a cucc, halál sablonos megoldásokkal. Erre inkább kár volt időt fecsérelni.
Nem belekötök véleményekbe, hanem leírom az enyémet. Azért mert nekem más, az nem kötekedés hanem max eltérő. Nem is kell hogy szó nélkül hagyd, csak a személyes ellenérzéseidet rakd félre nyugodtan.
@nubreed: amíg nem csinálnak egy béna shooter bele és max az állomáson töltött időt hosszabbítja (mert az npc-zés kb ennyire lesz jó, hogy a hatékonyságot csökkenti), addig még talán ok. De előre érzem, hogy amint fegyvert raknak szerencsétlen pilóta kezébe, én leteszem a cuccot.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
nubreed
veterán
válasz Döglött Róka #27639 üzenetére
Szerintem meg egy abszolút jó kibővítése lenne a játéktérnek és élménynek ha lenne benne elérhető gyalogos fegyveres küldetés is. Egyébként ha lesz is ilyen, nem hiszem, hogy kötelező lenne ezzel foglalkozni, tehát akit ez hidegen hagy, mint pl. téged is, azt nem hiszem, hogy bármi hátrány is érni fogja.
Nekem sokkal nagyobb érvágás volt pl. az engineers update, mert ha ki akarod hozni a hajódból a maximumot egyszerűen elkerülhetetlen. Nem kötelező, csak éppenséggel ha nem akarod, hogy egy HazRES-ben vagy high conflict zoneban elpukkanj 3 perc alatt, egyszerűen muszáj belerakni az engineer fejlesztéseket. Egy jó ideig utáltam ezt az egészet, pl sokáig ezért sem vettem elő a játékot. De most megjött hozzá a kedvem újfent.
Szóval csak óvatosan az ilyen kijelentésekkel, hogy ekkor meg akkor leteszem a játékot, mert előbb utóbb mindent meg lehet szokni.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Rick3D
senior tag
Nagyon jól hangzik és örülnék is neki. Viszont az igazság az nem hittem volna hogy ilyen gyorsan kapok érdemben nem hogy választ de segítséget is. Most jelenleg előreláthatóan kb 3 hétig matikat fogok szedni (4) és csak utána lesz szükségem ezeknek a beállítására. Ha esetleg erre később visszatérhetünk annak nagyon örülnék
Jelenleg a " Controls" al akadtak nagyon nagy problémáim. Xbox 360 kontrolleremet minden kilépés után újra kell bindelnem SRV-re és már a tököm kivan vele Hiába kerestem meg a binding.init és neveztem át (már kimásolva újra átnevezve , visszamásolva is próbáltam ) sehogy nem akarja megjegyezni . . . Ötletek ?
( Xbox 360 controller csak srvre ! )
-
Döglött Róka
veterán
válasz nubreed #27640 üzenetére
Ha lőni akarok, akkor elindítom a Halo 5-öt. Szerintem egy abszolút felesleges parasztvakítás az fps egy ilyen játékba de nyilván egymillió légy nem tévedhet...
És pont az engineers filozófiája miatt lesz megkerülhetetlen egy fps mód is. Elvégre muszáj kipróbálnod, megvenned az új kieget majd.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
baphomet
senior tag
válasz Rick3D #27641 üzenetére
Miután átbindelted SRV-re, lépj ki, készíts egy másolatot a custom.binds fájlról, nevezd át, ahogy akarod, majd nyisd meg notepad-del és valahol az elején (nem vagyok a játék közelében, pontosabban most meg nem mondom) megtalálod a file nevet, ezt is írd át, és ezután az átnevezett custom kiosztásod is megjelenik a control options listájában.
-
nubreed
veterán
válasz Döglött Róka #27642 üzenetére
Én szerintem itt arról van szó, legalábbis én így gondolom, hogy sokan álmodnak egy olyan játékról, amiben kb bármit megtehetsz és egy galaxis a játéktered és ennek része kell, hogy legyen az is, hogy fogd magad és gyalogolj a saját lábadon. Meg őszinténszólva a mai igényekhez mérten, elég bénán néz ki, hogy ha mondjuk külső kameramódba váltasz és ráközelítesz a pilótafülkére, csak az üres széket látod. Hát legyen már ott a karaktered így is, de ne csak a sajátunk, hanem az NPC hajókba is akkor már!
És még egy dolog, egy másik apróság: mikor megtámadunk valakit, vagy minket támadnak meg (NPC), ne a bal felső sarokban lévő kis chat ablakban jelenjen meg a szöveges kis üzenete, hanem legyen voice acting itt is már. Ez egy újabb adalék ami nekem nagyon hiányzik a játékból.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
kiskuplung
őstag
Addig szerintem se kellene erőltetni ezt az FPS témát, amíg kb. 16 poligonból van kifaragva az állomásokon robogó "targonca", vagy ha bekuksizol egy irányítótoronyba, és egy kb 2000-2001-es színvonalon lemodellezett / textúrázott belsőt látsz.
Egyáltalán a hajók belseje le van vajon modellezve?
Abban se vagyok biztos, hogy ez az engine alkalmas arra, amit az SC csinál a CryEngine-nel. Szemmel láthatóan teljesítményproblémái vannak a játéknak a töküres bolygóközeli jelenetekben is, ha még plusz assetekkel akarnák benépesíteni, akkor meg se tudna mozdulni.
Aztán persze lehet, hogy nem a PS4-re konvertálás, hanem a nagyüzemi modell/textúragyártás miatt késett ennyit a 2.2 is.
Ja, és az SC-t FPS-ként kritizálni, pláne csak videók alapján.... Én kb 25 éve várok egy ilyen játékra, hogy átmenet nélkül be tudok sétálni egy kocsmába, aztán ha akarok akkor beülök egy vadászba és elszáguldok egy másik bolygóra. Ehhez elengedhetetlen az first person kamera, és imádom, ahogy megcsinálták.
De én se erőltetném az Elite-be, mert teljesen más a játék filozófiája.[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz Döglött Róka #27639 üzenetére
Amúgy sokat említed, hogy erre meg arra fordítsanak energiát. Ilyen alapon reklamálnatnánk, hogy hagyják már a Planet Coaster, mert arra is megy el energia, mégsem szolgálja az érdekünket. De szarkazmust félretéve, nem viszem bele személyes érzelmeimet, csupán ezt látom a kommentjeinket és a te kommenteidet olvasva. Amúgy ezek a mire mennyi energiát tolnak dolog nem függ se a te, se az én véleményemtől. Szilárd terveik vannak, amiket követnek és az egyes feladatokra külön csapatuk. Nem von el pl. az általad említett QOL fejlesztésekről(amennyiben ilyenek tervben vannak) energiát az, ha pl. FPS modulba kezdenek. És itt megemlíteném, hogy szintén Kobra motoron futó Planet Coaster, a korábbi játékaikon is használnak FPS és TPS nézetű modelleket.
-
nubreed
veterán
válasz kiskuplung #27646 üzenetére
Ez mondjuk igaz, nagyon gagyin néznek ki jelen állapotban azok a tornyok pl. de a targoncák is valóban.
A hajók belsejénél azt érted, hogy azok a részek levannak e modellezve, amiket jelenleg nem is láthatunk?
Hát remélem volt annyi esze a Frontiernek, hogy fullosan lemodellezett az összes hajó.Lehet, hogy más az Elite filozófiája mint az SC -é, de miért nem lehetne azt a filozófiát kicsit kibővíteni? Ennyi erővel azt is megkérdőjelezhetném, hogy az Engineers update minek kellett bele? De nem teszem.
Ez a foggal-körömmel való ragaszkodás a 80-as évekbeli ős Elite-hez néha úgy érzem, hogy a mostani játék rovására megy.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
duvi
nagyúr
válasz kiskuplung #27646 üzenetére
Az tuti, hogy a Cobra engine nem képes arra amire a CryEngine (erősen módosított változata meg pláne). Ettől függetlenül képes, nyílt terepeken nagyobb létszámú karakterek kezelésére. Szerintem a probléma nem csak a poligonok számával van, hanem a textúrák minőségével is. A mostani bolygófelszínek egyre jobban néznek ki, ami főleg a textúráknak és az effektenek köszönhető. Ezzel párhuzamosan fokozatosan nő a játék minimum hardverigénye (alapjáték vs. Horizons), cserébe nagyon jól optimalizálják ezt a régi motort és egyre többet hoznak ki belőle. Ha nem is várok el SC szintű FPS látványt, de bízok benne, hogy nem az "az állomásokon robogó targonca" lesz az etalon
-
grHawk
aktív tag
Emberek, az FPS mód, úgy mint az atmoszférikus landolás és társai MÁR a játék kickstarter kampányakor előkerült, mint cél. Mikor megvetted a játékot - és utánaolvastál - akkor ezt egyértelműen elénk tárták, nem mi, játékosok álmodtuk meg, hogy mi akarjuk. Braben univerzumot akar teremteni, nem egy fülkenézetes lövöldét... ez nem egy opció, ez már kezdetekben is tervben volt.
Az, hogy mire képes a játék motorja, jól látható az újonnan bekerült kutatóállomáson. Ott már FPS nézetben is minőségi texturák vannak. Szépen kidolgozott fali modulok, ajtók, lemezek, tárgyak. A motor sok mindenre képes. Azok az autók, épületek (a Horizonzszal érkezettekre is gondolok) csak placeholderek, ezeket - a korábbi tapasztalatok alapján - felváltják majd a majd akkor szükséges jobbak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR