Új hozzászólás Aktív témák
-
kicsi83
tag
válasz Andras6800 #12626 üzenetére
Ebben maximálisan igazad van de ha igazolhatóan amiatt történik valami, mert nem cseréltek olajat vagy nem megfelelő olajat raktak bele az szerintem nem a tulaj felelőssége lesz. Simán perelném a márkaszervízt, mert azért fizetsz, hogy normálisan végezzék el a munkát. Én nem tehetek róla, ha szar olajat tesznek bele. Nyilván ez nagy részben csak első tulajnál játszható el, mert ott ismert az előélet. Egy 15 éves kocsinál ahol te vagy a 3. tulaj ezt nem lehet eljátszani. Magyarországon sztem az új autók zöme flotta, nem gondolnám, hogy nem cserélik az olajat és ha megkotlik 3 évesen akkor a flottakezelő boldogan benyel mindent.
EV-vel is simán lehet baj, de ott legalább a legdrágább alkatrészre adnak 7-8 év garit.
-
biga
őstag
válasz Andras6800 #12626 üzenetére
Ebböl kiindulva tartom jo ötletnek a karbantartasi szerzödést. Amit egyébként akar gari utan egy jobb akarmilyen szervizzel is köthetsz (mar ha van neki). Joval kiszamithatobba teszi a karbantartast.
Eddigi uj autoinknal mindnél (na jo, anno a legelsönél nem, de pont ott tanultam meg ) volt szerzödés, mar eleve a gyartoval. Evekig tarto nyugalom, és nekik nagyon nem érdekük elb@szni a szervizt, ha mondjuk 7-8 évig teljeskörüen mindent ök fognak allni késöbb is (kivéve a gumikopast, de még abba is beszalltak egyszer, mikor egy elallitodott futomü - éves karbantartas utan 2 honappal - észrevettük, hogy a fél szezont futott gumi kika...). Ha összeszamolom, mennyibe került egy ilyen szerzödés nekem, és mennyibe nekik, egyszer nem voltam minuszos, söt!''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Andras6800 #12626 üzenetére
Miért menne tönkre a motor. Sok ügyes szerviz van,aki már javít ev dolgokat. Nem kell itt beszarni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4