- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
"Az új Ioniqban (nem az 5-re gondolok, hanem a 38kWh-sra) van one-pedal mód."
Ez érdekes, sehol sem említik. Kézikönyvet megpróbálok keresni, de az oldalán egyelőre ennyit látok :
"Váltófülekkel vezérelhető regeneratív fékrendszer.
A hatótávolság megnövelése és az akkumulátorok töltöttségi szintjének magasan tartása érdekében a
kormánykerékre szerelt váltófülekkel módosítható a regeneratív fékezés ereje. A vezető négy fokozat
közül választhat: ezek mindegyike eltérő mértékű lassulást, illetve töltési intenzitást eredményez. A bal
oldali váltófület húzva tartva maximális regeneratív fékerő érhető el. Az autó - a menethelyzettől
függően - akár így, a mechanikus fékpedál érintése nélkül is megállítható.
A töltés ebben a fokozatban a legintenzívebb."Ez eddig ugyanaz mint az e-Niro - ban. Esetleg nem az adaptív stop&go tempomatra gondolsz ? Mert azzal az e-Niro is megáll 0 - ra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Hobby rádiós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen