-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
robogo81
aktív tag
Sziasztok.
Magyarán az érdekelne,hogy van-e olyan ellenfél,aki(ami)ből,több mint 1600 egységnyi energia nyerhető ki ki,a lélekcsapda varázslattal?
Eddig a max 1600 volt,amivel találkoztam.
A hellyel nincsen gond,megszereztem az Azura csillagát már,meg tudok szerezni üres lélekkövet is.redmi note 8 . psn:robert_warior
-
katt777
félisten
válasz Varlaisaran #10500 üzenetére
Ált. a billentyűzet-kiosztást szokás követni, azért WASD (nézz csak rá). A QWERTZ és a QWERTY billentyűzeteket sem szokták QEWTZR-nek vagy QEWTYR-nek nevezni.
Kardinális problémák ezek!Az ajánlatod elfogadható. Én addig rugdalom ki a programozókat, amíg meg nem találom azokat, akiknek nem csak diplomájuk, hanem eszük is van (utóbbi esetén az előbbi nem feltétel ), megcsináljuk a sztorit, én megtervezem a használhatóságot és a 3D beállításokat , te megtervezed a világot, aztán tarolunk!
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz katt777 #10502 üzenetére
Nem mondtam hogy teljesen normális vagyok, tudod az elfeknek mindig hiányzik egy kerék valahonnét
Nade kérem, ha már ilyen szépen meg is terveztük a bethesda jövőjét, már csak egy apróság maradt hátra: meg kéne nyerni a lottót
Mindenesetre ebbe belegondolva, rövid idő több hírneve lenne a beth-nek mint egész fennállása alatt gémdájrektorostul dovakinostul mindenestül35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz Varlaisaran #10504 üzenetére
Lehet, nem is kéne megvenni őket, csak szólni nekik, hogy van itt két f.szagyerek?
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
robogo81
aktív tag
Úgy látom a Birodalmi Arborétumot is elérte a válság,nincsen pénz: Kép.
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
robogo81
aktív tag
válasz Varlaisaran #10508 üzenetére
Nem mód,hiba.
Az Arborétumban benéztem egy kicsit,szedni egy kis alapanyagot,de rossz helyen akartam kimenni,véletlenül bementem egy helyre,ami nem kijárat volt,hátra arc,erre az arborétumból eltűntek a növények,csak az állatok,emberek,meg azok a növények maradtak meg amiket lelehet szedni.
Valamelyik sarki épületbe mentem be(a kettőből).[ Szerkesztve ]
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
robogo81
aktív tag
-
Varlaisaran
senior tag
válasz robogo81 #10511 üzenetére
Ha ez nem mod, akkor egy igen ritka megnyilvánulása a mod overlapping-nek. Valahonnét valamilyen struktúra véletlen ide renderelődött. Tuti hogy nem jó a load order-ed
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
robogo81
aktív tag
válasz Varlaisaran #10512 üzenetére
Na ezt tisztázzuk egy kicsit.
Az első kép azzal készült amivel játszok,általában nincsen vele gond,a modok elvannak egymás mellett,csak a városban kicsit beszaggat,gondolom ezt a Better Cities csinálja.Máshol még ilyen textura hibával nem találkoztam,lehet csak valami véletlen.A következő betöltéskor minden helyreált(gondolom a bevételekből újra parkosítottak).A második képet azért csináltam,hogy az Arborétum tényleg benne van az alapjátékban,csak a játékot a biztonsági mentét indítottam el(ha valami behalna a moddoltban legyen mihez nyúlni).
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
Varlaisaran
senior tag
válasz robogo81 #10513 üzenetére
De mit keres ott egy ayleid szobor, szarvasok, meg kutyafüle? Ilyen glitchek adódhatnak random szerűen is bizonyos (ritka) modok közti kapcsolatoknál, vagy savegamekben tárolt adatok ütközéséből/hiánya miatt. Az ilyesmi (itt csak gondoltam rá) megesik load order bug miatt is, de nem törvényszerű. De adott egy jó ötletet nekem a következő modomhoz, hogy nézhetett is ki a White Gold annak idején
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Archanon
őstag
Végre rászántam magam ismét egy telepítésre. Csak az alapjáték+SI(+patch) ment föl, de ugyanaz a probléma, mint modokkal. Elindul a játék, menü, minden klafa. Karaktergenerálás után viszont a börtönben: amíg nem csinálok semmit, csak a kamerát mozgatom, semmi gond, autosave, bejön az első tipp, ok. Viszont ahogy elkezdek bármilyen akciót, legyen az ütés, mozgás, tárgy emelése, egyből összeomlik az egész és kilép. Ezután megpróbáltam OBSE-vel indítani, BOSS-t is futtatam (pedig nuku mod, se dlc), nem írt hibát, a játék mégis megadta magát az első mozdulat után. XP kompatibilitásban viszont nincs ilyen jelenség, viszont korábban ugye fél-egy óra játékidő után bizonyos, vagy random helyeken szintúgy összeomlott...
Leszedtem egy tört exét is, hátha működik, de ugyanez a probléma. Reménytelen...Adjam fel, vagy van valami megoldás?
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Archanon
őstag
válasz Archanon #10515 üzenetére
Fejlemény!
Működésre bírtam a játékot kompatibilitási mód nélkül!! De... nincsenek hangeffectek.
Arra gondoltam, hogy talán nem is az első mozdulat omlaszt össze mindent, hanem a mozdulatok által kiadott hangok... keresgéltem egy kicsit az iniben, és letiltottam ezt a kettőt:bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1Mindkettőre 0-t adtam meg értéknek. Elindítottam a játékot, és voilá. Némafilmmel röccenés és bugmentesen egészen a börtöntől kijutottam a nagyvilágba. Ergo 100%, hogy hangprobléma volt. Amint visszaállítottam az értékeket, indulásnál ugyanúgy összeomlott. Utána egyenként próbáltam meg, a zenével működik gond nélkül, viszont a hangeffectek (pont a fontosabb) nem kompatibilisek továbbra sem. Valami bezavar... de mi..?
Rákerestem erre a két opcióra, és úgy tűnik nem csak nekem voltak ezzel problémáim. Leggyakoribb eset, hogy valamilyen codeccel összekapott az Oblivion, ezért sokan letiltották a zenét, vagy lemostak minden codecet a gépről, ami elvileg megjavította a problémát. Na most, nekem a hangokkal akad össze valami... gondolom ugyanaz a probléma lehet. Már csak az a kérdés, hogy mivel? Tudtommal DivX-en és Xvid-en kívül semmi más nincs a gépen, ezek viszont kellenek...
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Archanon
őstag
válasz Cucuska2 #10517 üzenetére
EZER HÁLA!
Aaaaaahhh.... behalás. 2 hónap után csak sikerült. Jaj, na most nagyon örülök. Asszem rövidesen el is kezdek moddolni.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Archanon
őstag
Hmmm...
Feltelepítettem eddig csak a DLC-ket, futtattam a boss-t, erre ezt adja ki. Vélemény? A játék még elindul rendesen.Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Archanon
őstag
válasz Varlaisaran #10520 üzenetére
Csak a dirty editsekre gondoltam, azt hittem az nem oké. Akkor elvileg már korábban is jó modoltam, pedig volt fönn vagy 20-25... Én meg letöröltem... pedig csak egy 'GX' volt a ludas.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Archanon #10521 üzenetére
A dirty editek (meg vannak még wild editek) önamgukban végülis bajok, de azon te nem tudsz sokat segíteni. Viszont nekem eléggé furcsa, hogy a gyári DLC-kben ennyi dirty edit lenne. Bár simán megeshet.
Dirty/Wild editek a mod készítőjét dicsérik (avagy nem). Az alap (vanilla) beállításoknak direkt, vagy indirekt elmódosítását értjük ez alatt. Amikor valaki modot készít, ugye akaratlanul is hozányúl a vanilla elemekhez (pl elhelyez egy házat, fát stb-t, elmozgat bizonyos (szerkesztési) okokból egy-egy vanilla objektumot, vagy véletlenül elállítgatja valaminek a paraméterét, nem hoz létre containerekhez uj FormID-t, stbststbstb...).
Ilyenkor a mod általában működik, de ha pl "A" mod valamiképp csinál egy dirty edit-et, mondjuk Anvil kikötőjében arrébb rakott egy Nirnrootot ; ugyanakkor van egy "B" mod, ami esetleg pont ezt a Nirnrootot akarja módosítani, és feltételezi, hogy ott van - persze nincs, így "B" mod vszeg meg fog kukulni, ilyenkor jönnek a befejezhetetlen questek, a nagy semmibe mutató mapmarkerek, mittudomén...
Tehát kb ilyen szintü bug a dirty edit. Alapból ne foglalkozz vele, de esetenként (ritkán) lehet az ok egy fennakadásnak. A nálad látottakhoz viszont nincs köze, ahhoz nem elég egy dirty editMellesleg ugy látom nem volt hiába az ayleid áldásom a gépedre
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Archanon
őstag
válasz Varlaisaran #10522 üzenetére
A lényeg, hogy működik (még). Már csak a modoktól félek, amennyit én fel akarok telepíteni... eeeehj. Rossz ránézni a mennyiségre, szerintem még kellene egy jót szelektálnom.
Ezt ismeri-e valaki? Az én gépemnek mennyire lenne hasznos Better Cities és QTP mellett?
Köszi, jól jött.
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Archanon #10523 üzenetére
Idővel letisztul ez a dolog. 10 modból 8 szemét, az igazán hasznosak idővel derülnek ki használat közben. Próbálgatod, és meglátod kell-vagy nem.
Ez amit linkeltél, valahogy nem igazán értem a lényegét, a screenshotokon én szinte semmi értékelhetőt nem vettem észre. Az Obli LODja olyan amilyen, egy picit mássá, de széppé nem lehet tenni. Ezt legalább érezhetően javították a Skyrimben. Valamint jobb minőségű LOD, avagy messzebb "ellátsz" tipusu modok jobban eszik a gépet, mint amit a látványuk megérdemelne. Ebben talán látok fantáziát, csak az a baj nem teljes még.
Katt írásaiban is van pár jó ajánlás, körülnézhetsz az én logout blogomban is, találsz néhány ötletet. Továbbá érdemes figyelni a Nexuson a "Most Endorsed" illetve a "Files of the Month" listákat, visszamenőleg is. Általában azok a modok kerülnek ezekbe, amiket az emberek széles körben szerettek/hasznosnak találtak. Lehet hogy ami megtetszik van már vagy 5 éves is, csak nem tudsz még róla
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Archanon
őstag
válasz Varlaisaran #10524 üzenetére
Én kb. azt szűrtem le belőle, hogy jobban optimalizálja a távoli objektumokat, valamilyen szinten butítja (kevesebb poligon) őket néhány +FPS kicsikarása érdekében. Ez nekem azért jönne jól, mert nem valószínű, hogy egész álló nap a messzi tájakban szeretnék gyönyörködni, ami amúgy is lassítja a gépet, viszont vélhetőleg gyorsabb lenne a játék - bár a képeket elnézve már elég közeliek a domborzati elkockázódások... Még meggondolom. Csak gondoltam megkérdezem, hátha van valakinek vele tapasztalata.
Skyrim-nál láttam, hogy készülnek új hangeffect pack modok... találtam egy ilyet: [link] - viszont bemutató videót nem.
Továbbá még ezek közül valamelyik érdekelne: [link1] vs. [link2], illetve [link3] vs. [link4].
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Archanon #10525 üzenetére
Hát nem tudom. Az Obli nem a LOD vagy polycount miatt lassú elsősorban. Amikor a saját kecómat terveztem, építettem, direkte nagyobb texturákat használtam mint a QTP, de még a Skyrimnél is; magas ívben kakkantottam a polygonszámra, mégis röhögve elvitte egy E6420+8800Ultra kombó. Nem is ez fogta meg hanem a dús növényzet, amivel elröppentem kicsit. Bár a végére valóban sikerült FPS lagot generálnom, amit azóta se tudtam kioptolni belőle, de ez meg beltérben van, szóval LOD kilőve.
Szal, én aszondom próbáld ki, ha érdekel a téma - ha nem hozza az eredményt, leszeded.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Varlaisaran
senior tag
Na kérem.
Ismét teljes a hardverkörnyezet, végre újra kezemben a sötét erő
Igy hamarosan elkezdem az Adabala II alapjait lerakni. Megvan a "forgatókönyv", sok sok idea, elképzelés. Szép lesz mint az elődje, de ezuttal egy komoly questet óhajtanék hozzá csinálni. Ehhez keresek valakit, akit érdekel a moddolás, és kedvet érez a quest programozás megtanulásához. Még nincs eldöntve Oblivion, vagy Skyrim alá készül a mod, ez attól függ hogy áll kézre a Creation Set. Akit érdekel, írjon bátran35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Archanon
őstag
válasz Varlaisaran #10526 üzenetére
Majd meglátom, először föltelepítem a többit.
Viszont most egy "kicsit" elakadtam. Van egy mod, ami kicseréli az egész Khajiit fajt humanoid macskafejekre (szvsz, ezzel az emberi testalkattal+totális RONDA oroszlánfejjel valami ritka ocsmány és vicces egy népség; az argonianok még valamivel emészthetőbbek...), de ehhez nélkülözhetetlen egy másik hajmod, mert ezt használta az ipse a világban a kicserélt npc-khez (elvileg). Viszont képtelen vagyok értelmezni...[link] - aztán lehet, nem is olyan nehéz, de nem tudom összerakni a képet, mit is kell, hogyan.
Csináljak egy külön mappát Data\Meshes-be, aztán másoljam be oda a letöltött fájlok tartalmát ömlesztve (abból is van 4 rar)? Gondolom azért nem ilyen egyszerű. headhuman.nif... omg, na a ConstructionSet már nekem kínai. De nagyon kéne... Valaki?
Amúgy egyre jobban néz ki a játék, illetve a karakterek kinézetével végre sikerül meg-megbarátkoznom... egy moddal pl. sikerült elérnem, hogy a világban kevésbé legyenek majomkerekfejűek az emberek. Ah, de jó lenne már a végeredményt látni. Csak valóban odafigyelést igényelnek ezek, már jó párszor elrontottam (persze folyamatosan készülnek a backupok a felülírandó fájlokról). A Tabaxi faj helyes textúrázásával is mennyit vacakoltam, pedig az aránylag nem is olyan nehéz. Persze readme nélkül még többet szenvednék... eh, majd belejövök.
_______Grat a VGA-hoz.
Adabala... ennek még utánaolvasok, látom van róla cikked is.Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Archanon #10528 üzenetére
Minden modnak saját mappája van ott, ahonnan erőforrást igényel. Rendre ezek a Textures, és Meshes mappák. Ritkábban Sounds is.
Lényeg, hogy leszeded a cuccot, és abban ugyanígy látni fogsz Meshes, esetleg Textures mappát. Ezeket úgy másold be, hogy a struktúra megfelelő legyen, azaz: a mod Meshes mappájának tartalma kerüljön a játék Meshes-be. Ugyanígy a Texturesnél is.
Megeshet, hogy egy mod Meshes/Textures mappáinak almappái is vannak. Ekkor azt ahogy van másolod, tehát nincs olyan hogy "valahová" kicsomagolod. A játék mesheket a Meshesben, texturákat a Texturesben keres, szigorú path-ek alapján. Minden mesh hivatkozik a saját texturájára, amit ha nem talál, akkor jön a lilulás meg a bugzás. A modokat csomagoldáskor eleve ugy állítják össze, hogy előre megcsinálják a megfelelő mappastrukturát. Ezt be is kell tartani. Magyarul nem te csinálod meg a könyvtárakat neki, hanem úgy van csomizva eleve. Meg fogod látni a logikáját.
Adabaláról persze hogy van, saját modom
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Archanon
őstag
válasz Varlaisaran #10529 üzenetére
Ezekre már én is rájöttem (azért köszi!), eleddig végig így csináltam, plusz a readme is segített sokszor. DE! Ez a pack más. Ha megnézed, rájössz.
Van 4 különálló rar, ebből kettőben rakás .egm fájl van, egy harmadikban irtósok .nif. A negyedik rar szintén egm-eket tartalmaz, csak két mappára szedve, male/female. (És ez mind haj. ) Readme "csak" annyi, amennyi a texnexuson van, de ott elvileg világosan leírja (jó röviden), hogy mit kéne csinálni, csupán én nem tudok kiigazodni rajta (nem is értem teljesen a mondatot)... Egyszerűen annyira természetesen írja le.. én még nem vágom csípőből ezeket a dolgokat.
Friss >> kommentek között ráadásul találtam egy részletesebb leírást:
"... 1.st you create a folder like (...)/Oblivion/Data/Meshes/HumanHair
Then, in your case, open an existing mod in the construction set which uses Ren's hair for human races, Cosmetic Compilation or Beautiful People for instance;
in characters -> races have a look at which of the races use headhuman.nif as the mesh for their head;
in characters -> hair have a look which .nif files of Ren's Hair are in use.
Now copy / extract just the .nif and .egm files you need to the folder you've created before (in my example (...)/Oblivion/Data/Meshes/HumanHair);
then change the meshes pathes of the races in question (those with headhuman meshes) to use the .nif files in your new folder."
Mégiscsak jóra gondoltam..? De még mindig nem világos... Leginkább az utolsó két pont. Rens Beauty Pack amúgy fenn van egy ideje, és remekül működik is.
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Archanon #10530 üzenetére
Ja, tehát modspecifikus dolog, nem standard installal van gond. Ebben nem tudok okosat mondani, ez a rész nem az én asztalom, nem is próbáltam ilyeneket felteszegetni még
Este ránézek, hátha eszembejut valami. Ha addig nem sikerül megoldani.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Archanon
őstag
válasz Varlaisaran #10531 üzenetére
Én már megtettem mindent, ami tőlem telik. Még olvasgatok kicsit, hátha találok a neten bővebb leírást, megpróbálok ismerkedni a ConstructionSettel (bár ebben nem nagyon akarok kalamajkát gyártani), hátha... ha sikerül, írok, ellenkező esetben... nem.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Varlaisaran
senior tag
FélOFF
Asszem maradok a TES4 alatt az Adabala 2-vel. Fellőttem a Sky CS-jét, valami iszonyatosan béna lett, bonyolított összekuszált, tele fölösleges majomságokkal... eh.
Erről egy logout postban elsírok pár sort: ujabb bizonyíték arra hogy lószar fejlesztés sem történt. Az Obli CS-jének gyakorlatával gond nélkül tudtam építkezni, ugyanazok a bugok megvannak, és az esm file is ugyanaz maradt, persze tartalmat cseréltek benne.
És ami idegesítóbb (és eleve lehetetlenné teszi az Adabalat Skyrim alá) nem importálhatóak az előző meshek, a beteszda kifejezetten megtiltotta! A gyári meshek meg nem érdekelnek, semmi kedvem ronda faházakat meg szürke nord barlangokat építgetni35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Archanon
őstag
válasz Archanon #10532 üzenetére
Tárgytalan, megint én voltam a láma. A Khajiit replacer mod letöltött readmeje valami iszonyat igényes, jó 15 oldalnyi olvasmány, pont olyan lámáknak, mint én. Minden egyes mod telepítését részletesen leírja. Juhé. Végül is, jól gondoltam, nem kellett semmit se cifrázni... új mappa meshes/characters-be RenHairConf néven, abba beleömleszteni az össz. letöltött fájlt. Kész van.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Archanon
őstag
válasz Archanon #10534 üzenetére
Ennek még párszor neki fogok futni, az biztos. Elvileg mindent az instrukciók alapján csináltam, mégis sikerült gyönyörű, textúrátlan rózsaszíntestű feketeüresfejes szem nélküli khajiitokat kreálnom. [link] Ezek szerint mégsem csináltam mindent jól, pedig még direkt utána is néztem, összeugrik e más modokkal. A textúrákkal valami nem stimmel... Hmm... még az is lehet, hogy a load orderben nem tetszik neki valami... pedig az is jó sorrendben van (tudtommal).
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Archanon #10535 üzenetére
Ez egyértelműen missing texture path hiba. Itt nem az Oblivion nem találja a túrhát, hanem eleve a mesh-en belül nem jó az utvonal.
- Kihagytál valamit a Textures-ből, vagy nem jó helyre raktad. pl Textures/izé/akármi/valami.dds lenne a jó, de Textures/izé/valami.dds van megadva, ésigytovább, gondolom érted a logikát, hogy értem.
- Második eshetőség, hogy az Oblivion nem tud a texturákról. Noha a NIF-en belül jó az utvonal, de mivel texture replacingról van szó (a khajiitok vanilla faj), igy a számára megadott utvonalon levő texturát nem tudja "erőltetni" a régi helyére - a leírásban nem emlegetnek véletlenül Archive (BSA) invalidationt, vagy alterationt?
[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Archanon
őstag
válasz Varlaisaran #10536 üzenetére
Nem említ, de próbáltam azt is, nem változtatott ah helyzeten. Még egyszer alaposan átolvasom a textúra részlegét, újracsinálom, aztán meglátjuk hoz-e eredményt. Biztos én szúrtam el valamit, mert működnie kéne.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Archanon #10537 üzenetére
Néha én is el szoktam bszniFőleg mikor többet egyszerre, vagy ilyen diribdarabokból álló tákolmányt rakok fel, elfelejtek egy directoryt bemásolni, aztán jönnek a lilázások meg a sárgakockák. Ez a készitő hibája. Ha ennyire variálós modot készit, legalább csinálna egy OMOD scriptet hozzá, nem másolgatni itt mint az őskorban. A profik meg bsa-ba csomagolnak mindent, nem szaroznak itt ezer apró file-al.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Archanon
őstag
válasz Varlaisaran #10538 üzenetére
No, sikerült előhoznom a textúrákat (egy mappanevet elütöttem), most így néz ki. A női karakternél viszont még mindig csúnyán bugzik, ha felveszi a ruháját... Ráadásul szemtelen állatok szegények.
A Tabaxi fajhoz volt szemfix, mert ott ugyanúgy nem volt szem, viszont ide az ipse külön írta, hogy ide most nem kell, nem is csinált hozzá külön. Wtf... eh, lehet, hogy már az zavar be, hogy összevissza csináltam mindent. 5 órányi másolgatás most kárbavész, és visszahozom a régi backupot (Katt cikke féle modok ott már telepítve vannak), és ezzel kezdem... működnie kell.
Tesztelés gyanánt eleve teleszemeteltem egy rakás fajjal, hogy megleshessem magam is játék közben, hogy néznek ki... sokban csalódtam, a corean mod képei pl. nagyon csalókák - csak elölről eredetiek, oldalról nagyon nyomák a fejek (horpadt homlokúak), azokat átalakítgatni meg nem lenne energiám. A Synx még jó kiindulási alap lehet egy emberi arc megszerkesztésére, csak az meg túl porcelánfejgyártó. Ugyanígy a moonshadow elves. Pedig nagyon jó modok, az eredeti vanilla fejekből szerintem egy életbe kerülne értelmes fejet kikupálni. (Ugyanígy male karinál.) Bár még az is lehet, hogy ha sikerül megcsinálnom a Khajiitokat, még azt a fajt választom.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
katt777
félisten
-
Archanon
őstag
Sikerült a Khajiit replacer, legalábbis azt hiszem. Most már van szem, majdnem minden korrekt, egyedül a female bugzik ruhában ugyanúgy (bezzeg anélkül...), bár ez lehet, hogy a béta státusz miatt van. Ennek utána is kérdezek majd tesnexuson, hátha kapok választ. Vagy megint én rontottam el. Még próbálkozok majd a tabaxi textúráival, hátha összehozok valamit, mindenesetre csináltam egy újabb backupot erről az elvileg működő Data-ról.. (Még jó, hogy van vagy 1 terám szabadon...) Egyszer csak összejön. Remélem...
Vajon a többi testet nem teljesen eltakaró ruhán, és páncélon is jelentkezne ez a bug? Ki kéne próbálni, de basszus, már annyiszor eljutottam a sewersig a tesztelések alatt, hogy már kezdem unni.
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Archanon
őstag
Az, hogy ki mennyi cuccot tud magával cipelni, fajonként, és nemenként, esetleg még "kasztonként" változik? Csak mert pl. egy female imparial kapásból 200 "tárhellyel" indít, egy khajiit pedig csak 150-nel.
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Archanon
őstag
válasz katt777 #10543 üzenetére
Ezt nem igazán értem, mire írtad. Eldobhatom? Pontosan milyen teszteket? Azok már csak a fejemben vannak... backupból meg van egy az alapjátékról, egy a cikkedben szereplő modokkal működőképesen, erre pakoltam a khajit replacert, és erről is csináltam egy biztonsági másolatot. Persze közben már volt vagy 10 másik, de azokat már töröltem.
Amíg nem jöttem rá, hogy a hangkártya szoftverében a GX csinálja ki a játékot, legalább 5x mentem végig sewersig, sok random errorral, modokat próbálgatva, stb. Egyszer eljutottam Imperial City-be is, tökre beleéltem magam, aztán kifagyott. Most viszont már működik klafán, már csak az újonnan feltett modokat kellett tesztelgetnem, elindul-e a játék, nem fagy ki az első ajtónál, stb... de mostanra már úgy néz ki egyenesbe hoztam a dolgokat, a BOSS is szépen teszi a dolgát, már csak ezt a khajiit bugot kéne kiszűrni valahogy, ha lehetséges, utána még "pár" kisebb modot feltenni. Közben kipróbáltam, és sajnos más armoroknál is látszik ez a textúrabug, és mivel gondolom a világban az összes female khajiit ugyanazokat a fájlokat használja, ugyanúgy jelentkezne náluk is ez a hiba. Az meg nem túl esztétikus, akkor inkább beszélgetek csúnyaoroszlánfejű egyénekkel, és megszokom őket.
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Varlaisaran
senior tag
Na, lassan lesz valami. Készülnek az AI scriptek az Adabala 2-nek. Van néhány topic dialog, kariknak : egyenlőre Nara, Leana, Varlaisaran (nem én ) a képen, beszélgetnek, tesznek-vesznek, mittudomén, van schedule, de közel sincs úgy ahogy akarom. Továbbra is örülnék egy "companion"-nek az AI cuccokhoz, aki érdekel a moddolás
Valamint egy érdekes kép. Az alábbi kép Oblivion, vagy Skyrim? Aki kitalálta, döntse el mennyit is "fejlődött" a Skyrim
(Semmi pimp nincs a képen, in-game shot)[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
őstag
válasz Varlaisaran #10545 üzenetére
A levelek egyértelműen az Oblivionból valóak, tehát az Oblivionból fotóztál.
Ja, meg vannak színek.[ Szerkesztve ]
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
katt777
félisten
válasz Varlaisaran #10545 üzenetére
Akkor hagyjam is a francba a mododat? Nem szeretem az újított verziókat, mert az azt jelenti, hogy valami hiányos terméket kaptam elsőre.
Én már rég mondtam, hogy mindössze annyi az újítás a Skyrim motorban, hogy kivették a finomítási lehetőségeket az ini fájlból. Én azért megtaláltam, hová tették őket... Na, azzal meg tudom fektetni a mostani cuccomat is. Igaz, még az Oblival is. Kéne már valami erős gép...
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz katt777 #10547 üzenetére
Nyugalom, nem ujitás lesz Az első epizód az, ami a leírásban folyik sztori. A másodikban továbbszőttem a sztorit, lesznek igazi rendes kvesztek, és Abaye-Angaweyből indul (ahol az első végződik). Más sztori, más esp, más minden.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz Varlaisaran #10548 üzenetére
Akkor jó. Remélem, előbb-utóbb neki tudok állni. Nagyon szeretném már befejezni a Precursors-t, de elég lassú úgy, hogy önálló akarok lenni, és így rendszeresen visszateszi az ellent a legkülönfélébb helyekre, meg eltűnnek a lépegetőim, stb. Pedig az elején nem volt rossz (és még így sem az).
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Varlaisaran
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Hobby rádiós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Trollok komolyan
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari