-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
válasz katt777 #2000 üzenetére
Nem akarom elhinni,de tényleg úgy tűnik hogy az ATi vezet eggyel Amúgy addig nincs gond hogy driverből bekapcsolom. Azt megtudom csinálni,csak a hatását nem látom. Néhány hsz-vel(kb 25) feljebb vannak képek. Szerintem minden látsz(vagy épp nem) amit kell.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
katt777
félisten
válasz hoffman_ #2001 üzenetére
Egyszerű, mint a tesztoldalamon a képek. AA nélkül odaállsz egy templomtorony elé, felnézel, és elmented a képet. Aztán ue. 8XAA-val, és máris eldönthető, van-e hatása. Ha nincs, akkor hiába kapcsolod be, mert akkor sem tudja a VGA-d. Az aranyszörnyes és az erdei képen (fa) lehet látni, hogy nincs AA. Vagy nem lehet látni, hogy lenne. A többi sajnos nem kimondottan jó erre. Megnéztem az oblogós képeket, ott sincs AA (zászló). A naplementés képeken se nagyon érzékelem (HDR+8XAA).
Készíts 2 ilyen templomtornyosat (mint az oldalamon), légyszí, azon tisztán látszik. Mindjárt megkeresem, és beteszem ide.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
"Szőrös" oldalú templomtorony (NoAA 1950XT):
Simított élű templomtorony 1 (4XAA Box 1950XT) - ezen azért már figyelni kell az apró szőrösödést:
Simított élű templomtorony 2 (8XAA 24XEdge-detect) - itt meg lesheted :
Sajna a JPG formátum kicsit ron a minőségen, ez a templomfal és az ég találkozásánál jól látszik, hiába 100-as a JPG minőség.
[ Módosította: parandroid ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz SystemRoot #1998 üzenetére
Egy kis info.
Elleszek én a 3870CF-rel...[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
don pardon
aktív tag
Sziasztok!
Örültem, a sok fórumozásnak, most asszem félreteszem az oblit min fél évre másra fordítom most az időm...
Találtam egy hasonlóságot a templom (amit katt mindig mutat) és egy filmbeli templom között. Majd küldök róla képet.
További jó játékot. Mindenkinek üdvHa 5 perc múlva nem jövök vissza, várjanak tovább! - by Ace Ventura
-
katt777
félisten
válasz don pardon #2005 üzenetére
Pedig ezek más-más templomok, csak sajna mindenhol egyformák (bár most nézem, az 1-3. ua. ). Lehet. hogy lenyúlták vhonnan.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Kareszovics
addikt
válasz katt777 #2000 üzenetére
Üdv! Mindenkinek! Neked katt a sormintát külön köszönöm!
Igen-igen kicsit eltűntem; sajnos új betegséget kaptam el, melynek a neve: UT3 Multi
Azóta megmondom őszintén egy percet sem törődtem a karakteremmel; természetesen magma vágnám le a saját kezem, ha letörölném ezt a csodás játékot.
Mindenkinek jó játékot kívánok, szerintem kell egy pár hét amíg nálam ez az Unreal dolog le nem cseng és akkor visszatérek, és folytatom Inkvizítorom kalandjait.
Üdv!
Karesz
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
katt777
félisten
Idézet a tesztoldalamról:
A tesztekről:
A játékokban minden grafikai beállítást maximumra vettem, csak az élelmosást és az anizotropikus szűrést, és a HDR eljárásokat állítottam a tesztek kívánalmainak megfelelően. Ahol AA vagy AF nem állítható a játékból, vagy HDR-rel együtt nem működnek (pl. Oblivion), ott VGA driverből oldottam meg, kényszerítéssel.
Mivel a játékoknak nincs beépített benchmarkjuk, a tesztekhez minden beállítással egy adott, lehetőleg üres útvonalat jártam végig, az eredményt Fraps-szel monitorozva és mérve. A táblázatban az átlag FPS értékek láthatóak.
Tesztbeállítások:
1. 1280x1024 NoAA NoAF NoHDR
2. 1280x1024 NoAA NoAF HDR
3. 1280x1024 4XAA 8XAF HDR
4. 1280x1024 8XAA 16XAF HDROblivion
A kényszerített mód működése a teszteredményekből is látható, illetve a Programok szekcióban található képeken megtekinthető. Oblivionhoz meg kell még jegyeznem, hogy a 4x méretű textúra csomagok alaposan lelassítják a megjelenítést, főleg forgolódásnál. A Natural Enviroments modok a felszaporított élőlények, javított víz- és időjárás által fokozzák VGA-nk igénybe vételét. Tovább lassulhat a képkezelés, ha sok effektet kapunk, sok ellenséggel harcolunk, stb. Az értékek ezért csak referenciáknak tekinthetőek, céljuk a különböző beállítások lehetőleg vegytiszta összehasonlítása. Érdemes megfigyelni, hogy míg az alapjátékban általában az erdei rész okozza a nagyobb megterhelést a VGA-nak, addig QTP3-mal a sok épület, a városok megjelenítése még jobban igénybe veszik grafikus hardverünket.
Egyelőre úgy fest, hogy ha a HDR-t bírja a hardverünk, minden gond nélkül bekapcsolhatunk mellé egy elfogadható grafikai beállítást 4X élelmosással és 8X anizotropikus szűréssel. ATI HD3870 VGA-val legalábbis biztosan.Tesztadatok a Tesztek\HD3870 játék tesztek szekcióban, folyamatosan bővülnek!
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz Kareszovics #2007 üzenetére
Ha ez is olyan csaló bénabalfasz 1 szem. módban, mint a 03 és a 04 volt (00-nak csak az utolsó pályája), engem ugyan nem érdekelne. Sosem lesz Quake 3.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
hoffman_
nagyúr
válasz katt777 #2002 üzenetére
Most megint fordult a kocka.. olyan húzós hetem van hogy örülök hogy élek... De ha minden okés holnap tudok neked képezni. Bár az Aranyparton is látszik,ami kell sztem. A világítótorony egyértelműen megmutatja. És ez alapján akkor HRD + AA együtt nem okés nálam
ennyi "árulót" mindenki itthagyja eme csodás játékot... mondjuk manapság én is kissé mellőzőm,kevés az időm
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
katt777
félisten
válasz hoffman_ #2010 üzenetére
Ja, én meg most egyrészt a londoni pokolkaput környékezem (nekem tetszik), másrészt meg igyexem tesztadatokkal feltölteni a 3870 játék-táblázatát. Ez nem kevés meló lesz, ha még normális grafikonokat is össze akarok hozni hozzá.
Mi az a HRD?
Ha nincs, hát akkor azért nem láttam egyik képen sem. Templomtorony ferdén nézve azért jó, mert hosszú, és egyenes, sok benne az él, látszik aminek kell.
Lehet ám, hogy sokan annyit obliznak, hogy nincs idejük fórumozni, nem?Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
hoffman_
nagyúr
válasz katt777 #2011 üzenetére
Hát tényleg nem egyszerű meló,amit épp csinálsz. Sok sikert hozzá. Amúgy vicces hogy sokszor ami neked tetszik,az nekem nem,ami pedig nekem okés az nálad bukott
- HDR...de nem hiszem h ne jöttél volna rá (teplomos képet majd hozok )
Lehet ám, hogy sokan annyit obliznak, hogy nincs idejük fórumozni, nem? De. Csak ez túl kézenfekvő
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
katt777
félisten
válasz hoffman_ #2012 üzenetére
Biztosan azért, mert nekem jó ízlésem van.
HDR, az OK, én az AA-t kerestem.
Itt a graf. javítva:Majd rákerül a 860/1200-as eredmény is, meg lesz 1280x1024-es teszt, és a többi sok.
Mondjuk, ha Systemroot kollégának igaza is lenne, hogy QTP3 természetben is javít (bár én még mindig úgy emlékszem, hogy városi környezet a javítás területe), akkor is érdekes, hogy a természettel szemben mennyivel lerontja a megjelenítés gyorsaságát városban.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
hoffman_
nagyúr
válasz katt777 #2013 üzenetére
Az elég laza(sztem) h 8xAA és 16AF 33 fps és a 4xAA és 8xAF is 33
bár ha 1680x1050 és high és 8xAA és HDR és 16AF (és látványmodok??) az 33fps-t ad,az nagyon szép. grat. nah nem neked,hanem a karidnak tényleg elég meggyőző amit tud
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
nagyúr
Végigtoltam a főküldit és a guildeket, meg minden egyebet, amit találtam, ellenben most vagyok 9. szinten, így a magasabb szinthez rendelt küldetéseket ugye nem adják oda. Gondolom csak cheat segíthet a dolgon.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
katt777
félisten
válasz hoffman_ #2014 üzenetére
Hát még a többi eredmény! Itt a grafikon, lehet szemezgetni, elemezni. Tesztoldal után itt is megjegyezném, hogy többször ellenőriztem az eredményeket, tehát az érdekességeket a QTP3, ill. maga a játék okozhatja. Mindemellett megvártam a, amíg QTP3 betölti a textúrákat (mert különben 1-5 FPS-es értékekkel indult volna a mérés), és így jártam végig a kijelölt utakat a birodalmi város mellett, ill. Skingrad-ban.
Az itt is látszik, hogy az ATI üdvöskéje kedveli a nagy felbontást és a magas minőségi beállításokat.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
SystemRoot
őstag
Sztem valami ultra pocsék class-od van és kb évente kétszer használsz két másodpercig egy major-t. Én amúgy kb mindenféle quest elkezdése elött már lvl9 szoktam lenni. Egész egyszerűen azért mert kicsi szinten abszolúte nem éri meg elmenni zsákmányolni, alig találsz valami értéket. Szal ha valaki elkezd játszani akkor érdemes eleinte minél gyorsabban felfejlődni. Ha ügyes vagy és powertrainelsz meg jó a (custom)classod akkor akár 3-4(persze ez csak kezdő karira igaz) szintet is tudsz egy nagyobb Dungeon-ban fejlődni úgy hogy mindenre +5-öt raksz (persze luckra csak 1-et). Én pl Vilverinbe(ez az a hely ami kezdésnél ott van szembe amikor kijössz a sewersből) amikor bemegyek lvl1-vagyok, amikor kijövök akkor általában lvl5. (és semmi cheat, vagy mod nem segít ebben)
[ Szerkesztve ]
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
SystemRoot
őstag
válasz katt777 #1999 üzenetére
Tud az nV AA-t forceolni, ugyanúgy. Nincs olyan dolog amit nV driverből ne lehetne megcsinálni ATIéból pedig igen. (pár dolog másként van persze)
"Mondtam én neked, hogy minőségben (pontosabban minőség megj. sebességben) ott a pont az ATI-nál, ha már teszteknek nem hiszel."
Azért azt ne felejtsük el hogy az hogy kevésbé esik vissza az AA-tól az nem jelenti azt hogy gyorsabb is AA-val...
egy 8800GT totál agyonveri az X2/CF en kívül bármelyik ATI-t Oblivionban, bármilyen beállításon. Hiába az nV-k nagyon erősek Dx9-ben.Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
Törzsúr
senior tag
válasz SystemRoot #2021 üzenetére
Hála a magas Shader órajelnek
Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90
-
nagyúr
válasz katt777 #2016 üzenetére
200 óra játék fölött járok, az alacsony szinten kívül más gondom nem jelentkezett a képzettségekből, fejlődésből, egyébként közepes nehézségen tolom.
A karakterem ismérvei: Dark elf, Mage csillagjeggyel, BattleMage class.
Master skillek: sneak, destruction, alchemy.
Expert skillek: alteration, acrobatic.Szerintem reálisak a képességek egy sötét elf csatamágusnak, elvégre lopakodik, és spellek használatával gyilkolászik, nemde?
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
katt777
félisten
válasz SystemRoot #2021 üzenetére
Én sem azt mondtam, hogy gyorsabb lesz, hanem azt, hogy az ATI kedveli a nagy felbontást és a jó minőséget (azaz relatíve gyorsabb, mint lennie kellene, ha az alapértékes teljesítményből indulunk ki), így kisebb lesz a hátránya, amint ez összehasonlító tesztekben látszik. CF vs SLI-ben meg párszor azért elveri a 3870 a 8800GT-t. A király az, hogy a 9600GT meg a 8800GT-t veri el, ugyanakkor a 3870-et meg néha igen, néha nem. Sztem már az nV meg az ATI sem tudja, mi mindent kutyulnak össze egy VGA kártyán. Persze akkor az nV még mindig elavultabb. Azért megnéznék egy SM4.1 tesztet, mit tud az nV az ATI ellen.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Csatamágus: buzogány főkép. pl. Még én is alig használom, pedig szeretek bemenni a sűrűjébe gyakni. Mondjuk meg kéne nézned, mely képességek nem fejlődtek, aztán azt kiküszöbölve indítani új karaktert. Sajna én sem találtam olyat, amely éppen megfelelő lett volna, erre van egy mod, amellyel tetszés szerint oszthatod ki a skilleket az elején, csak az meg értelmetlenné teszi a class, birthsign választást.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
don pardon
aktív tag
válasz katt777 #2026 üzenetére
Én ezzel nem teljesen értek egyet, mármint azzal, hogy értelmetlen saját osztályt csinálni. Én pl mindig saját osztályt csinálok, úgy hogy a karakter képességei hű maradjanak a kaszt/osztály nevéhez. Igaz, én leginkább csak azt csináltam, hogy kicsit átalakítottam a meglévő osztályt.
Például az assassin osztályból csináltam ClawMaster osztályt. Különbség annyi volt hogy kiszedtem a blade-t meg a acrobaticsot, és helyette illusiont meg alterationt raktam be. Így szerintem továbra is bérgyilkosnak mondható, csak meg van kicsit fűszerezveAmúgy nem kell mod ahoz hogy te válogasd meg a skilljeidet, ott van ehez a custom class.
[ Szerkesztve ]
Ha 5 perc múlva nem jövök vissza, várjanak tovább! - by Ace Ventura
-
katt777
félisten
válasz don pardon #2027 üzenetére
Nem az az értelmetlen, hanem az, hogy ha minden skill-pontot és egyebet (tehát nem csak a class-t) saját magad osztod el, akkor tök mindegy, milyen fajt választasz, és sztem így részben oda a játék hangulata. Az is nyilván igaz, hogy a játékot úgy tervezték, lehetőleg semmilyen kombó ne legyen 100%-osan megfelelő (lásd pl. a csillagképek +/- hatásait).
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
SystemRoot
őstag
válasz katt777 #2028 üzenetére
Hát tény hogy törekedtek arra hogy balanceos legyen minden, de hogy nem érték el az biztos
Sztem a birthsignok közül kb 2db az ami értékes a többi vagy közepesen rossz vagy szinte teljesen haszontalan.
A Class választásnál is nagyon nagy különbségek tudnak lenni. Sőt még annál is nagyobbak. Emlékszem amikor életemben elösször játszottam Oblival (uhh de régen volt az) akkor relatíve sokáig egy választott klasszon voltam, és amikor átmentem custom classra akkor annyival könyebb lett minden (fejlődés, plusz pontok, stb) hogy nem hittem a szememnek.Jah meg még annyit hogy magas szinten azok a race-beli difik (skill/attrib) teljesen elvesznek. Onnantól kezdve csaka az abilityk lesznek értékesek (plusz manna, resistance, különleges spellek / powerek). Szal pl lvl35 fölött már majdnem tökmindegy hogy milyen race-t választottál.
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
katt777
félisten
válasz SystemRoot #2029 üzenetére
Hát, egyelőre nehezen hiszek abban, hogy a páncél-képességeim valaha is a magasba emelkednének, mert csak akkor tudnak megütni, ha kicsit elbambulok. Így meg cígölhetem a súlyukat.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
SystemRoot
őstag
válasz katt777 #2030 üzenetére
Ha jól tom akkor úgy van hogy amikor blockolsz akkor is fejlődik az armor skilled. Az uolyannak számít mintha megütnének. Csakhát ugye sokkal kevesebb a blokkolás mintha megütnének jó sokan sokszor. Szal én csak azt tudom ajánlani hogy járj el trainerhez. Elég csak az egyik armortípust kifejleszteni. Ízlés kérdése sztem hogy meiket választod. Ha a szakmai véleményemre vagy kiváncsi akkor a Heavy armor jobban megéri, amennyiben sok a strenghte a karidnak(ergo harcos típus) (ezt a súj miatt mondom, mert sokáig igencsak nagy hátránya tud lenni) Én csak akkor ajánlom a Light armort ha kizárólag(!) futkosol, íjazol vagy lősz, mert akkor általában kicsi a strenghted, ergo sok helyedet elfoglalja, plusz még lassít is. De sztem kevesen játszanak teljes mértékben ilyen stílusban. Még ha 50%ban igy játszol akkor is inkább a Heavy, mert sokkal több armort nyújt. Egyedül Master szintű Light armornál a két legmagasabb kategória az ami egyenlő a Heavy armor azonos kategóriájú variánsával armor ratingben. De ez ugye lvl100-on van amit nem éppen könnyű megszerezni, főleg ha nem pwtrainelsz akkor ez a szint gyakorlítilag csak úgy érhető el ha folyamatosan ligth armorban feszítesz, de mint ezt írtam fentebb nem éri meg. Persze van fenti eszmefuttatásal szemben egy másik megközelítés is: mégpedig hogy magasan le***rod az ilyesmi érdekek profi vizsgálatát, és csak a hangulatodra bízod a választás. Így ha jobban tetszik a Light armor akkor azt veszed fel, ha a Heavy akkor azt, ha meg a sima ruha akkor pedig amazt. Én speciel már egyáltalán nem törődök az ilyesféle profi kivitelezésekre, teljesen a hangulatomtól függ hogy mit veszek fel.
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
SystemRoot
őstag
válasz katt777 #2030 üzenetére
Ha esetleg pwtrainre adod a fejed, akkor elmondom hogy ez esetben mi a legprofibb kivitelezése. keresel egy daggeres banditát(vagy kettőt), és átváltasz handtohandra. Beállsz egy sarokba(ez nem muszáj) és blockolsz. Ugynis a H2H block kicsi h2h szinten nem csinál recoil-t(visszalökést) ergo úgy fognak téged csapdosni mintha nem is blockolnál(ehez novice h2h szint kell maximum ha jól emlékszem, de remélhetőleg ezt nem sokan fejlesztik)
Ettől rendkívül gyorsan fog nőni egyszerre(!) a block ÉS a heavy/light armorod. Nem fársztó dolog amúgy, csak figyelj oda hogy nehogy meghalj. Ha jól csinálod akkor pikk pakk felfejlődsz magas szintre.Üdv: SystemRoot
[ Szerkesztve ]
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
katt777
félisten
válasz SystemRoot #2032 üzenetére
Kösz a tippet. Akkor majd keresek "tanarat". Csak honnan tudjam, hogy tőrös? Vagy ha nem az, vágjam le, és keressek mást? Közben meg majd gyógyítom magam. Armor képzést kitől/honnan? Mintha vmelyik harcos céhben lenne, de már nem tudom, mert pusztítás-képzésre járok. Az sz.ik rá fejlődni, hiába pusztítok. Fel akarom nyomni 75-re a megfelelő varázslatokhoz, átváltoztatás-illúziót meg 100-ra, persze gyógyítást sem ártana legalább 50-re.
Egyébként vannak jó nehéz (Ko9 és az az extra, amit írtam, csak most nem jut eszembe a neve) + könnyű páncéljaim (az adamantium és az arénás), lopakodó/íjász (A DB szóvivőtől ) és varázsruhám is. egyébiránt szeretek messziről lesiíjazni, karddal kaszabolni, közben pedig buzgón varázsolni is. Szóval kombó-fazon vagyok. Páncélok ráadásul csökkentik a varázserőt.
Majd küldök képeket jelen karakterállásomról, csak egyelőre roppant lefoglalnak a HD3870 game-tesztjei. Ha érdekel, majd nézd meg a tesztoldalamon. Egyelőre javítás alatt áll, mert először CnQ-val teszteltem , aztán meg 3GHz-en felejtettem a procit . Persze lehet, hogy majd ezen is csinálok teszteket, de egyelőre a többi.
Mondjuk nagy felbontású 3DMark tesztben megnézheted, mit tudott a VGA, procilimit a valahol 4GHz fölöttről (mert default beállításokon még senki nem találta meg - 3,6-3,7 GHz között még +300/+250 SM2/HDR pont van 100 MHz-enként) leszállt 3,3GHz-re.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
SystemRoot
őstag
válasz katt777 #2033 üzenetére
Hali,
Itt vannak a trainerek listája:[link]
Daggeres muksót pedig enm olyan nehéz találni, általában a conjurer-ek(vindasel) nekromantáknál szokott lenni, de pl a legtöbb íjász bandita is átvált rá ha közel mész hozzájuk.
A tesztedet majd meglesem alaposabban is, szép munka!Üdv: SystemRoot
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
katt777
félisten
válasz SystemRoot #2034 üzenetére
Kösz és kösz. Tesztek még finomodnak, meg szaporodnak, sztem akár még 1 hétig is eltarthatnak, ahogy időm engedi, de vess rájuk közben pillantást, ha gondolod, minden építő javaslatot szívesen fogadok.
Már belinkeltem ezt az oldalt, de mindig elfelejtek körülnézegetni rajta.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
El is temethetnénk a topicot...
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
hoffman_
nagyúr
válasz katt777 #2036 üzenetére
Ne temess senkit sehova!!!! Itt vagyunk,csak mint anno mondtad,inkább játszunk Én most még mindig nem hoztam képet neked,mert nem játszottam azóta... De láttam,h SystemRoot szerint ennek is tudnia kéne
A Desctruction-skilled meg persze h nem fejlődik. Gondolom csak úgy lövöd a semmibe az "áldást" ... És ez csak akkor fejlődik,ha sebez valakit. Ellen híján magad... Ergó csinálsz egy minimális sebzésű varázst és kipöckölöd a ' C ' betűt. Aztán 3-4 percenként iszol valami gyógylötyit.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
katt777
félisten
válasz hoffman_ #2037 üzenetére
Sosem lövök a semmibe, harc közben is ritkán. Amúgy csak kerestem a képeket, pihenésképp két teszt között. Hát a CMRDirt egy nagy szívás volt (már a teszt), de végigkínlódtam. C betűt hiába pöckölöm ki, inkább a jobb egérgombra nehezedek, nálam ott van. Min. varázsom van, csak azzal meg tök soká tart elintézni az ellent. Ezt nagyon nem szeretem, hogy unalmas hülyeségeket kell csinálni a fejlődéshez (csítelni meg nem akarok). Gyógylötyi helyett gyógyítom magam, csak ritkán sebződöm, azért ez a skill sem fejlődik túl. Persze, nem is főképesség, és ezalatt nem a forralási együtthatót értem.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
SystemRoot
őstag
válasz katt777 #2038 üzenetére
Hát jah a Destruction télleg nehezen fejlődik magasabb szinten. Anvilban van advanced trainer a mages guildben. Amúgy mondok egy nem egészen(csak félig) cheat tippet: mielött trainelsz nyomj el magadra egy drain skill destructiont, így ugyynis nemcsak hogy meglehetősen olcsó lesz(10*skill level gold) de 100as szintig tudod fejleszteni magad bármely trainernél.
Üdv: SystemRoot
[ Szerkesztve ]
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
katt777
félisten
válasz SystemRoot #2039 üzenetére
Hát erről még nem hallottam. Kérdés, van-e ilyen varázsom, illetve ha nincs, és csinálnék/vennék, nem kell-e hozzá legalább 50-es gyógyítási képesség.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
SystemRoot
őstag
válasz katt777 #2040 üzenetére
hát ilyen varázsod tuti nincs ha nem csináltál, ugyanis ez drain skill on self... az pedig nem lenne logikus ha ilyet lehetne venni...
Sztem ha drain skill 100 1secig-et csinálsz akkor ahoz nem kell egyáltalán magas szint, mivel a a spell "erősségét" valahogy úgy számolja ki a cuccos hogy magnitude*time. És az 1sec az meg ritka kevés, szal sztem még novice szinten is megtod ezt csinálni. És bőven elég az 1sec, elnyomod és katt.szerk: jah de ahoz hogy csinálni tudj ilyet, ismerned kell egy drain skill spellt. Szal ha nincs egyáltalán drained akkor vegyél valahonnan.
[ Szerkesztve ]
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
katt777
félisten
válasz SystemRoot #2041 üzenetére
Annyi varázsom van már, mint a kisnyavalya, kovácsolás drain-t csináltam is magamnak (bár csak 1x hagyott volna kovácsolni, azóta nem, talán szintlépés miatt. Sajna csak 41-re tudtam felnyomni.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
Ja, egyébként 147 nap, 138 küldetés. Most, toltam fel a kiegészítő lemezt.
Shivering Isles-en van vhol fegyverkovács? Általában 3-4 helyszín után némi csiszolásra szorul az Umbra, és ha ezen a furcsa növényzetű szigeten nincs megfelelő képzettésű mesterember, akkor nem erőltetem a használatát.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz SystemRoot #2039 üzenetére
Nekem pont a destruction volt az, ami már 6. szinten Master volt, mivel szinte kizárólag azt használom csatában. Enervált kis varázslóm fut hátrafelé, és pörköli az ellent.
Sneak attack szorzója a blunt skilltől függ?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz katt777 #2045 üzenetére
Én akkor előveszem az Umbra-t, és mehet a hent. Ezzel azonban az a baj, hogy 3-4 ilyen küldetés általában 1.500 - 2.000 aranyba kerülő javítást von maga után, ami erősen rontja a fosztogatás gazdasági mutatóit.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
katt777
félisten
Adj magadnak pénzet.
Én már megtettem, mert tököm tele volt vele, hogy beviszek egy 5000 goldot érő cuccot bármelyik "bót"-ba, és max 800-at adnak érte. Csak a játék saját fegyverét használom ellene, azt is csak akkor, ha szükséges. De ne vágjon már át, vazze, elég nekem a valóságban, hogy lépten-nyomon mindenki át akar cseszni.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
válasz katt777 #2047 üzenetére
Hát, ha egyszer annyi a max zséje. Én a jó motyókat el sem adom, pénzem meg van bőven, megvan a Skingrad-i kecó, a polcok meg roskadoznak olyanoktól, hogy Elwen Warhammer készlet, a 10 db Ayleid Statue, Mankar Camoran köpönyege, Birodalmi Sárkánypáncél, satöbbi, satöbbi. Csak ugye minek kirabolni egy erődöt, és szerezni 800 aranyat, ha 750 aranyért kell utána kalapáltatnom a békanyúzómat?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
hoffman_
nagyúr
Hát kalapáld magad Veszel a sok zsugori eladótól jópár kalapácsot és kisegíted magad. Aláírom,alacsony szinten nem a legkönnyeb... Sok törik. És varázsfegyvert csak 50es skill felett lehet vele kovácsolni. De előbb-utóbb törleszt,hidd el És ha megvan a 100as skill akkor nincs megállás,egy kalapács elég,ugyanis soha nem törik bele. Hajrá Amúgy nem egy leányálom felfejleszteni ezt a skill-t és tudtommal powertrain sincs rá. De nem gond. Nekem úgy hogy nem major skill volt,hanem minor meglett a 100as szint. Igaz nem egyhamar,de nem haltam bele. Arról nem is beszélve,hogy míg a kalapáltatás értékes cuccoknál,amik még varázsosak is, horribilis összegeket emész fel, szemben azzal,hogy 10 kalapács 140-190 arany(mercantile-től függően ) És még Appertince szinten is ki lehet kalapálni kb. 5 kalapáccsal egy teljes armor és fegyver-arzenált,amit épp lestrapáltál(mondjuk 70-80ról 100ra) 125re már nem... mivel az csak expert szinttől elérhető és 100 fölött(legalábbis sztem) könnyebben törnek a kalapácsok. Bár ez lehet h nem igaz.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000