Hozzászólok Aktív témák

  • katt777

    félisten

    nV-nál ugyanúgy megvan.
    Semmi gond a böngészővel.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Kareszovics

    addikt

    Sziasztok!

    Vasárnap toltam egy kicsit és sikerült az alábbi képet lőni.

    Forrás Egyszer csak jó lesz valahogy már ez a qrva link. :D

    Azt kell, hogy mondjam, hogy valahogy ezt a hangulatot, amit a kép áraszt még mindig nem sikerült a Skyrimnak hoznia, pedig azt is nagyon-nagyon kedvelem. :D

    [ Szerkesztve ]

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • Varlaisaran

    senior tag

    Én is éppen most kezdtem újratolni majdnem-vanillában, abban a reményben, hogy ennyi kihagyás után visszahozza a first play érzést. Hát nem annyira hozta, folyton előjönnek a régi emlékek, mi merre van, hol nyílik, merre menjek stb. De legalább jó újra bejárni az egészet, meg van azért most már amin gondolkodni kell hogy is van, mert elfelejtettem. Kellett volna még 3-4 év hogy jobban meglegyen az érzés.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Kareszovics

    addikt

    Ahogy Te írod First Play érzés már nem lesz a játékkal kapcsolatban. Például a Skyrimban a harmadik karakteremmel már nincs ilyen érzésem.

    Ellenben arra jutottam, hogy mindenképp kerülni fogom a Fast Travelt még a városok között is. Hátha találok olyan dolgot/helyszínt/embert/szituációt ami eddig mondjuk teljességgel elkerülte a figyelmem. Eddig elég agresszívan használtam ezt, mint megoldást, de pl. Skyrimnál vettem észre, hogy FT mennyire rombolja a játékélményt.

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • katt777

    félisten

    Ájjájj, szerintem messze nincsen rendesen beállítva az ini-fájlod... :U :P (Ha már az élsimítást nem látni... :B )

    Varlaisaran: Pedig te aztán igazán át tudnád alakítani... ;)

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Kareszovics

    addikt

    Őszinte leszek hozzád. Eléggé "megöregedtem" az elmúlt időben ahhoz, hogy mindenféle vackot állítgassak. Örülök, ha úgy tudok tolni egy játékot, ahogy van. :)

    UI: az, hogy "megöregedtem" természetesen költői, az elmúlt 4 évem nem volt épp námbörván. :(

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • katt777

    félisten

    Nálam az elmúlt 15 sem. :O
    Küldjek egy csúcsra járatott ini fájlt? Lehet (francokat, biztos :P ), hogy kifekteti a VGA-dat, de legalább megnézheted, milyen. A HD7870XT mindenesetre QTP 3 és egyéb textúrázó extrák nélkül befigyel 25FPS alá néha (pedig most már 4670K van alatta). :DDD Kemény vagyok, de meg kell tudnom, hány év kell ahhoz, hogy kijöjjön végre egy olyan megfizethető VGA, amely képes elvinni egy ósdi DX9-es játékot. :U
    Megpróbálok holnapra hozni pár képet. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    Ha a moddolásra gondolsz, azt valahogy levetkőztem idővel. Régen OBGE, übertextúrák, 40-60 mod alatt nem is toltam, mára jó ha fentvan 10-15, azok is csak funkcionális jellegűek, egy az ITF, ami mindig felkerül, és az már a legnagyobbnak számít. Oblivionnál valahogy újra a vanillát kezdtem el szeretni, magam sem tudom miért. Lehet megöregedtem, franc tudja:D

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    Azt viszont megmondhatnád, mi a fenét inizzek, hogy a vízben az épületek ne csak akkor tükröződjenek, amikor már csak 50-100m-re vagyok onnan. Gondolom vmelyik LOD, de már mindent felküldtem anyja kínjába.
    Illetve az egyes területek közti éles választóvonalat is jó volna valamivel eltűntetni, nem rémlik, hogy ezek QTP3-mal is meglettek volna. :U (pl. tó közepén egyenesen). Közelebb érve ezek is eltűnnek, lehet, hogy a vízbeállításon rontottam el valamit? UGrid természetesen 9.

    Na, Kareszovics úrnak pár shot, érdemes a távoli tárgyakat (kövek, épületek, fák, stb.) nézni (mert vannak :DDD).

    ).

    Sajna egyikre sem kerültek madarak + lepkék, pedig akartam olyat is, csak alig pár percem volt. :R

    Valamiért eltűnt a driverből az FXAA, úgyhogy csak 24X Edge-detect van.

    Most 40FPS fölött vagyok valahogy, pedig faklónozást is kikapcsoltam.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • katt777

    félisten

    Valahogy fel lehetne tölteni a kopár részeket az oda való növényzettel, épületekkel? Vagy még magasabb LOD-ot adjak?

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    Növelt ugrids igazándiból az engine operatív területét növeli, a graf rendert csak addig húzza magával amíg sok egyéb paraméter azt lehetővé teszi. LOD paramokat meg hiába adsz rá, mert az a static LOD megjelenítésére vonatkozik, nem a tényleges live renderre.
    A kopár morrowind szerű valamik a tényleges LODmeshek, ugyanezeket láthatod "második talajként", ha picit TCL-ezel a tényleges felszín alá- ugyanúgy, mint a waterlodmesh, az is mindenhol ott van a föld alatt. A live render efölé kerül, és tudtommal egy határon túl ez már hardcoded limit, még extrém magas ugridsel is. Ezek kollidálatlan staticok, nem benépesíthetők, erre eleve a CS sem ad lehetőséget. Kivétel az, ha magukat a LOD mesheket kézzel (Max stb) módosítjuk, vagyis hozzáadjuk a kívánt tereptárgyakat, fákat, stb-ket a tényleges LODmodellhez. Ugyanezt gyenébb minőségben megcsinálja a tes4qlod, vagy tes4lodgen is de ott meg bele kell számolni a néha extrém polycountot.

    Engem legjobban a grass hiánya zavar a LODoknál, undorító az, hogy a látástávolság egyharmada fullos csilivili, azon túl meg úgy néz ki mint a Morrowind. Skyrim is ilyen, ott is rosszul vagyok néha az überhádé screenshotoknál a háttértől. Hogy azóta valakinek sikerült-e valami áttörést megvalósítani, nem tudom, elvileg lehetséges, de igazából nem foglalkoztam sosem a kérdéssel. De most hogy igy felhoztad, nézelődök én is, hátha van valami.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    Hát, kösz. Textúrázást ismerem, volt olyan BS-em, amelynél itt-ott kipotyogtam a pályáról. :DDD Illetve, ha felmész valahol a várfalra (városból), akkor is az a gagyi alapnézet marad.

    tes4lodgenekhez tudnál linket adni? Csak munkahelyről tudok netezni, nincs időm keresgéli.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    tes4lodgen. Ugy emlékszem könnyen szét lehet vele gyilkolni a lodot ha valami nem jó, tudom hogy te sem ma kezdted, de a ennél a cuccnál mindenképp readmevel ajánlatos indulni, mert emlékeim szerint lesz valami fondorlat benne. Esetleg a lodon (a távoli taknyosságon némileg) segít a RAEVWD, de ehhez logikusan sok RAM, meg sok erő kell, konkrétumokat így most nem tudok csak a descriptiont futottam át nemrég. Meg írogatják, hogy SSD ajánlott a load idő szempontjából.

    Ja, és a lodgennél minden indok nélkül, elsőre nekem szakadékokat csinált egy-egy cellben, illetve a 0,0 cellában a klasszikus zero-elevation bugot is generálta vagyis lesz egy kocka luk ott. Utána jó lett, csak az volt a baj hogy jöttek uj modok, amik ugye leraknak itt-ott tárgyakat/épületeket, és ugye azok lodjai nem jelennek meg, ha nincs minden módosítás után újragenerálva.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    Ne ijesztgess! :Y Nem akarok én már új modot feltenni.
    RAM és izom most van bőven, readme-t természetesen elolvasom.
    AEVWD SI az Shivering Isle-hoz kell?
    Ja, és nemcsak izom kell az AEVWD-hez, hanem a tes4lodgen is. ;)

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Kareszovics

    addikt

    Köszönöm a képeket! :R Majd, ha egyszer meglesz hozzá a kellő "vas", illetve türelem, majd lehet belefogok valami okosságba én is. Addig szerintem felesleges. :)

    http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian

  • katt777

    félisten

    Na, azért képmenteni lehet ám! Én is csináltam anno gyenge kártyán: ahol valamit szépet találsz, mentesz, kilépsz, lecseréled az ini-t maxoltra, lemented a képet (tök mindegy, hány FPS egy képmentés :D ), aztán ini-t vissza. Macerás, de pompás háttérképeket lőhetsz az asztalra. ;)

    Nem volt időm 7 végén lodgenre, de igyexem mielőbb letesztelni, csak asszem menteni kell előtte a játékot. Meg is kérdem.

    Varlaisaran: Csak ini-be nyúl, vagy játékba is a lodgen?

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • genndy

    addikt

    Tudtommal ini-be nem is nyúl bele, csak a Lod könyvtárat pakolja tele a legenerált modellekkel.

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • katt777

    félisten

    Akkor mentés lesz, az tuti... :DDD Kösz. :R Mindenesetre egyelőre 40+ FPS-em van szimpla barangolással odakint, ebben van még erőforrás-tartalék, csak aztán rá ne fázzak, ha csata lesz. Nem tudom, abba mennyire szólnak bele a távoli objektumok, hogy mindenképpen számolja őket a gép, vagy ha nincsenek látótérben, akkor hanyagolja.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • genndy

    addikt

    Tes4lodgen rettentően megfogja a gépet. Én kipróbáltam, 8-10 perc töltés után jött be a kép (SSD-ről! Imperial City tengerpart), és elfordulni már nem tudtam, volt kb. 1-2 fps, tehát játszhatatlan. Mondjuk nagyban függ az ugridstoloadtól is, nekem az 9-re volt állítva. Tényleg látszott minden nagyon szépen, az összes város, vár, erőd, a legutolsó szoborig meg nagyobb szikláig, de meg is volt az ára.
    Szóval valami hasonló borzalomra számíts :DDD

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • katt777

    félisten

    Már alig várom, hogy hazaérjek! Mondjuk 13x nem erősebb a PC-m... :U

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Varlaisaran

    senior tag

    A távoli (LOD) objektumokat mindig számolja, merthát ez volna a LOD értelme. Nyilván megjelenítésre csak azok kerülnek amik nincsenek kitakarva az adott frameben, de sajnos ez a kisebbik terhelés. A nagyobbik, hogy a tényleges LOD struktúrát kezeli, és úgy gondolom, egy generált LODnál hatványozódhat ez a terhelés. Egyrészt mert a generált LOD (.far modellek hiján) a valódi hipoly modellből veszi a mintát, másrészt ezekből sok van egyidőben egy frame-en, ha full LODot akarsz. De hogy konkrétan egy adott gépen milyen lesz a pörformansz, azt nem tudom, gondolom a mostani gépek azért csak elboldogulnak vele.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    "Gondolom a mostani gépek azért csak elboldogulnak vele." - :)) Ha QTP3-at rátenném, a 4670-et is kinfingatná a 7870XT-vel. :P
    Majd jelzek.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Jorus

    nagyúr

    Toll a fületekbe! Most jól kedvet kaptam, és jövő héten pakolhatom fel az Oblit... ehh...

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Varlaisaran

    senior tag

    Jól teszed. Kicsit tévedtem, mert visszajött mégis az az áhított firstplay érzés, ha nem is teljesen. Ami durvább, hogy vanillában sem vesztett semmit a fényéből az évek és a sok kihagyás alatt, Miscarcand-ot vagy az Arena line-t is olyan jó volt végigvinni mint annakidején. Sőt, bár hiányzik ez-az a havas után, egykét dolog kezdetlegesebb (harc, animok, dialogok, general grafika), mindkettőt playerként és modderként is ismerem, de overall kijelenthetem hogy ez jobb. Sokkal jobb. A végére egy nagyobb pontot tettem csak nem látszik.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • katt777

    félisten

    Úgy kell neked! :P Miért fórumozgatsz? :U

    Varlaisaran: Persze, hogy ez a jobb, főleg, ahogy lqrták a tes5 kezelését.

    tes4lodgen nem ér szart sem. Felpakoltam, szépen végigfutott, aztán minden ugyanolyan maradt, mint előtte. 2 lehetőség van: vagy nem működik valamiért (biztosan, mert az FPS sem csökkent), vagy az iniben magasabb beállításokat alkalmaztam. :F

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • genndy

    addikt

    3 lehetőség van: nem csináltál invalidálást.

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • katt777

    félisten

    Azt nem írta a readme, csak hogy telepítsem, és működni fog. De tényleg nem érvénytelenítettem semmit. OBMM?

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • genndy

    addikt

    Aha, mondjuk, vagy ArchiveInvalidationInvalidated!.bsa. Én az utóbbit használom, régóta gond nélkül, úgyhogy sokszor eszembe sem jut hogy Oblinál még invalidálni is kell (Skyrimnél már megoldották ezt, ott nem kell).

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • katt777

    félisten

    Na, erről még nem hallottam. Érvénytelenítésre még nem volt időm, mazochizálok Borderlands 2-vel. Annyira nem szar, mint az 1. rész, legalábbis eddig.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Jorus

    nagyúr

    Skyrimban van most egy 170 órás lvl67-es karim, most végeztem a Dragonbornnal, és hátra van még a DB meg az MQ vége, aztán egy időre elrakom az északi hideget, oszt akkor felkerekítem az Oblit jól. Van ott egy éppencsak megkezdett karakterem valahol lvl7-8 környékén mentésben, azt fogom folytatni. Már várom a hangulatot, a színeket, zenéket. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • katt777

    félisten

    Én most lvl 1-gyel indultam, és érvénytelenítés után sincs jobb lodom, mint előtte. Skyrimet végignyomtam, aztán jöttek a kiegészítők, éppen ott tartok, hogy nyakamra hágnak vmiféle mágusok, ahogy kilépek a jarl hivatalából, és megyek a házamhoz.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Jorus

    nagyúr

    Én is úgy döntöttem, hogy lvl1-ről indítom. Épp most telepítgetem a QTP3-at, aztán a szokásos modokat, és holnap este már indulhatunk is! :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • genndy

    addikt

    Nekem még könnyebb dolgom lenne: elindítom az exe-t :D
    Szerintem legalább öt-hat éve fent van a játék modokkal együtt, mindig találtam helyet neki, soha nem töröltem. Steam alá is csak átraktam amikor megvettem ott, lecserélte az indító exe-t aztán kész. Modokat persze cserélgettem, de nem lenne sok dolgom ha újra bele akarnék vágni :K
    Más kérdés hogy nem vagyok biztos benne, előveszem-e még valaha. Szép volt, jó volt, de asszem elég is volt.
    Túl messze azért nem szakadtam, most is éppen Skyrimben gyűröm a minimum 4. karakteremet :)

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Arkennys

    addikt

    Nemtudom, mi bajod a borderrel egyébként, szerintem totál jó cucc. :P

    Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra

  • Jorus

    nagyúr

    Régről valamiért az élt bennem, hogy a telepítés és a modolás egy már-már egész estés elfoglaltságot jelent, aztán egy 10 perc alatt megvoltam vele. :) Igaz, .iso-ból, SSD-re telepítve pikk-pakk megy a dolog. (Mielőtt vmi erre tévedő n00b megvádolna warezolással: mind a 4 különböző eredeti Oblivion lemezemet kiírtam .iso-ba, mert úgy kevésbé karcolódik :D)
    Én most bő másfél évig nyomtam a Skyrim-et, úgyhogy ideje volt visszatérni kicsit délebbre. Persze nálam ez azt jelenti, hogy hetente 4-5 órát tudok erre szánni, nem többet. Ha a karaktereket nem nézem, küllemre nekem jobban bejön az Obli, mint a Skyrim (nem csak, mint Cyrodiil és Skyrim különbségben, hanem grafikában is).

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • katt777

    félisten

    Hát én Asgard miatt QTP3-ról kénytelen voltam lemondani.
    Az image fájl pedig még kevésbé, és még lemezt sem fogyaszt. :P
    Úgy véled, akad még, aki nem tudja, hány pld-ban vetted meg? :F :Y :))

    Arkennys: Igényes vagyok, csak ennyi. Nem bírom a percek alatt visszatelepülő ellent, az épelmétlen mentési rendszert, a fizikára fittyet hányó játékrendszert (pl. rakétával eltalálok valakit, és az felém repül), a túlerősizált ellenfeleket, a falakon átrepülő fejszéket, és még sorolhatnám. Ipari hulladék, ennyi. Rage-ben látszik, hogyan kellett volna megcsinálni, ha értenek hozzá. ja, és főleg rühellem a 30db-ban, 30x pénzért kiadott, befejezetlen játékokat.

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Arkennys

    addikt

    Érdekes, én pl ilyen falon átröpködő dologgal nem találkoztam. Ízlés más csak szerintem, mert maga a játék egyáltalán nem hulladék kategória

    Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra

  • katt777

    félisten

    Próbálj csak meg elbújni a röpködő fejszék elől. Simán belecsapódnak a pajzsodba a sarok mögött is, még ha grafikailag el is tűnnek (1. részben úgy is átjöttek). Na de ez itt nagyon off, én is elszórakozgatok vele, amíg meg nem unom a folyamatos újragyakást, de távolról sem Oblivion kategória.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Arkennys

    addikt

    Nem ez a kategória mert két totál más játék, kár is elvárni tőle :D Nemtudom, szerintem nincs vele semmi baj, de igen, nagyon off ez itt :) ráhagytam

    Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra

  • Jorus

    nagyúr

    Egész sokat dob a teljesítményen, hogy SSD-ről megy. A bugosabb részek kivételével sehol sem esik 60 alá a szabadban, IC-ben Market Disctrict BC-vel is stabil 40. Leyawiin-ban meg Cheydinhal-ban mondjuk még nem jártam, azok izzasztóak szoktak lenni. :)
    Akárhogy is, még ma is pompás kis gáma, főleg, amikor az ember kilép először az öbölbe, meg az a sok ayleid rom. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Jorus

    nagyúr

    Természetesen nem úgy gondoltam, hogy az SSD miatt lett magasabb az FPS. :) Csak úgy meséltem. Egyébként rájöttem, miért volt eleinte magasabb... elfelejtettem megtúrni az ini-t. :D

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Arkennys

    addikt

    Az összefoglalóban leírtakkal ha felturbózom az oblit, milyen gépigényt ér el a dolog? :D

    Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra

  • Varlaisaran

    senior tag

    A képen a grassról jutott eszembe a Full Grass mod&Grass Overhaul, amit valamiért sosem vettem észre az évek alatt, hát gondoltam az ITF mellé felteszem, mert gyűlölöm a morrowindes sík grassokat. Durván néz ki, 80%ban megszünnek a gagyi morrowind-szerű talajok, mert oda is grasst tesz ahol vanillában nincs grass, de kéne hogy legyen. Gyári logika szerint minden grass turhának két verziója van: Egy plain, és egy amihez hozzá van rendelve 3d grass modell. Az előbbit irja felül az utóbbival a nyíltterepi textúrák esetén. Persze nem vonatkozik a direkt sík grasstexturákra (IC, városokon belül stb), illetve utakra/kövezetre, miegymásra. Ráadásul vanilla x8 felbontásban, döbbenetesen szépek, annyira, hogy ahol nagy területet fednek le a mezők, néha odapillantok, mintha igazi lenne. ITF-el karöltve, látványra úgy elveri a Skyrimet mint a rongyot, pedig ahhoz is vannak menő grassmodok. Ment még hozzá a Max Tael féle Natural Vegetation, illetve most találtam mégegyet, ami jobban randomálja és dúsabbá teszi a Speedtreet. A Great Forest most már tényleg kezd hasonlítani egy nagy erdőhöz, nem valami városszéli romantikus ligetecskéhez, ahol Wendirtől egész Coloviáig átlátok a fák között, na ezt mindig is utáltam. Ehhez jött az OBGE átvariált DoF-al, a ronda LOD enyhítése céljából. A fókuszt érdemes az ugrids határától beljebb állítani kicsivel. Így a radiuson belül eső részek épphogy elmosottak, a kívül esők pedig erősen. Igaz, ez csak tűzoltás, amolyan paraszt-LOD, de a Beth gyári LODja meg szimplán szar. Ez a módszer a CrysisDoF, és a Bokeh nem-hexagonális DoF esetén működik, a többivel nem próbáltam.

    35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

  • Jorus

    nagyúr

    Az én konfigom nagyjából (Leyawiin és Cheydinhal nagyon rosszul optimalizált BC alatt, szal ott röcög kicsit) jól kezeli a játékot a következő modokkal:

    Játékban minden max-on. Felbontás: 1920*1080, Large textúrák, minden csúszka a jobb oldalon, egyedül az int. és ext. shadow van levéve kicsit. HDR ON. Driverből 8xAA, 24x ED, 16xAniso.

    Az .ini-m a következőképpen néz ki (megnövelt fa ás fű láthatóság, emelt cellatöltés, multithread opciók, stb.)
    [General]
    SStartingCell=

    SStartingCellY=
    SStartingCellX=
    SStartingWorld=

    STestFile10=
    STestFile9=
    STestFile8=
    STestFile7=
    STestFile6=
    STestFile5=
    STestFile4=
    STestFile3=
    STestFile2=
    STestFile1=

    bEnableProfile=0
    bDrawSpellContact=0
    bRunMiddleLowLevelProcess=1
    iHoursToSleep=3
    bActorLookWithHavok=0
    SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
    bUseEyeEnvMapping=1
    bFixFaceNormals=0
    bUseFaceGenHeads=1
    bFaceMipMaps=1
    bFaceGenTexturing=1
    bDefaultCOCPlacement=0
    uGridDistantTreeRange=50
    uGridDistantCount=70
    uGridsToLoad=9
    fGlobalTimeMultiplier=1.0000
    bNewAnimation=1
    fAnimationDefaultBlend=0.1000
    fAnimationMult=1.0000
    bFixAIPackagesOnLoad=0
    bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
    bKeepPluginWhenMerging=0
    bCreate Maps Enable=0
    SLocalSavePath=Saves\
    SLocalMasterPath=Data\
    bDisableDuplicateReferenceCheck=1
    bTintMipMaps=0
    uInterior Cell Buffer=3
    uExterior Cell Buffer=100
    iIntroSequencePriority=3
    bPreloadIntroSequence=1
    fStaticScreenWaitTime=3.0000
    SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
    SMainMenuMovie=Map loop.bik
    SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
    SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game

    studios.bik,Oblivion Legal.bik
    iFPSClamp=0
    bRunVTuneTest=0
    STestFile1=
    bActivateAllQuestScripts=0
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
    bUseThreadedBlood=1
    bUseThreadedMorpher=1
    bExternalLODDataFiles=1
    bBorderRegionsEnabled=1
    bDisableHeadTracking=0
    bTrackAllDeaths=0
    SCharGenQuest=0002466E
    uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
    uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
    SBetaCommentFileName=
    bCheckCellOffsetsOnInit=0
    bCreateShaderPackage=0
    uGridDistantTreeRangeCity=8
    uGridDistantCountCity=8
    bWarnOnMissingFileEntry=0
    iSaveGameBackupCount=1
    bDisplayMissingContentDialogue=1
    SSaveGameSafeCellID=2AEEA
    bAllowScriptedAutosave=1
    bPreemptivelyUnloadCells=0
    bCheckIDsOnInit=0
    iNumBitsForFullySeen=248
    iPreloadSizeLimit=262144000
    SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
    bUseHardDriveCache=0
    bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
    bDisplayBoundingVolumes=0
    bUseThreadedTempEffects=1
    bUseThreadedParticleSystem=1
    bUseMyGamesDirectory=1

    [Display]
    uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102434
    uVideoDeviceIdentifierPart2=298787929
    uVideoDeviceIdentifierPart3=722106252
    uVideoDeviceIdentifierPart4=902152894
    fDecalLifetime=10.0000
    bEquippedTorchesCastShadows=0
    bReportBadTangentSpace=0
    bStaticMenuBackground=1
    bForcePow2Textures=0
    bForce1XShaders=0
    bHighQuality20Lighting=0
    bAllow20HairShader=1
    bAllowScreenShot=1
    iMultiSample=0
    bDoTallGrassEffect=1
    bForceMultiPass=1
    bDoTexturePass=1
    bDoSpecularPass=1
    bDoDiffusePass=1
    bDoAmbientPass=1
    bDoCanopyShadowPass=1
    bDrawShadows=0
    bUseRefractionShader=1
    bUse Shaders=1
    iNPatchNOrder=0
    iNPatchPOrder=0
    iNPatches=0
    iLocation Y=0
    iLocation X=0
    bFull Screen=1
    iSize W=1920
    iSize H=1080
    iAdapter=0
    iScreenShotIndex=117
    SScreenShotBaseName=ScreenShot
    iAutoViewMinDistance=2000
    iAutoViewHiFrameRate=40
    iAutoViewLowFrameRate=20
    bAutoViewDistance=0
    fDefaultFOV=75.0000
    fNearDistance=10.0000
    fFarDistance=10000.0000
    iDebugTextLeftRightOffset=10
    iDebugTextTopBottomOffset=10
    bShowMenuTextureUse=1
    iDebugText=2
    bLocalMapShader=1
    bDoImageSpaceEffects=1
    fShadowLOD2=400.0000
    fShadowLOD1=200.0000
    fLightLOD2=1500.0000
    fLightLOD1=1000.0000
    fSpecularLOD2=1300.0000
    fSpecularLOD1=1000.0000
    fEnvMapLOD2=800.0000
    fEnvMapLOD1=500.0000
    fEyeEnvMapLOD2=190.0000
    fEyeEnvMapLOD1=130.0000
    iPresentInterval=1
    fSpecualrStartMax=1000.0000
    fSpecularStartMin=0.0000
    iActorShadowIntMax=10
    iActorShadowIntMin=0
    iActorShadowExtMax=10
    iActorShadowExtMin=0
    fGammaMax=0.6000
    fGammaMin=1.4000
    iMaxDecalsPerFrame=10
    bLandscapeBlend=1
    bFullBrightLighting=0
    iMaxLandscapeTextures=0
    bDynamicWindowReflections=1
    fShadowFadeTime=1.0000
    fGamma=0.7520
    bDecalsOnSkinnedGeometry=1
    iShadowFilter=2
    bAllowPartialPrecision=1
    iShadowMapResolution=1024
    bShadowsOnGrass=0
    bActorSelfShadowing=0
    iActorShadowCountInt=5
    iActorShadowCountExt=3
    bAllow30Shaders=0
    iTexMipMapMinimum=0
    iTexMipMapSkip=0
    bDoStaticAndArchShadows=0
    bDoActorShadows=0
    bIgnoreResolutionCheck=0
    fNoLODFarDistancePct=1.0000
    fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
    fNoLODFarDistanceMin=1700.0000
    fGrassStartFadeDistance=6000.0
    fGrassEndDistance=17000.0
    bLODPopActors=0
    bLODPopItems=0
    bLODPopObjects=0

    [Controls]
    fVersion=1.8000
    Forward=0011FFFF
    Back=001FFFFF
    Slide Left=001EFFFF
    Slide Right=0020FFFF
    Use=00FF00FF
    Activate=0012FFFF
    Block=003801FF
    Cast=002EFFFF
    Ready Item=0013FFFF
    Crouch/Sneak=001DFFFF
    Run=002AFFFF
    Always Run=003AFFFF
    Auto Move=0010FFFF
    Jump=0039FFFF
    Toggle POV=002102FF
    Menu Mode=000FFFFF
    Rest=0014FFFF
    Quick Menu=003BFFFF
    Quick1=0002FFFF
    Quick2=0003FFFF
    Quick3=0004FFFF
    Quick4=0005FFFF
    Quick5=0006FFFF
    Quick6=0007FFFF
    Quick7=0008FFFF
    Quick8=0009FFFF
    QuickSave=003FFFFF
    QuickLoad=0043FFFF
    Grab=002CFFFF
    bInvertYValues=0
    fXenonLookXYMult=0.0005
    fMouseSensitivity=0.0030
    ;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
    iJoystickMoveFrontBack=2
    iJoystickMoveLeftRight=1
    fJoystickMoveFBMult=1.0000
    fJoystickMoveLRMult=1.0000
    iJoystickLookUpDown=6
    iJoystickLookLeftRight=3
    fJoystickLookUDMult=0.0020
    fJoystickLookLRMult=0.0020
    fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
    bBackground Mouse=0
    bBackground Keyboard=0
    bUse Joystick=1
    fXenonLookMult=0.0030
    fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
    iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
    iXenonMenuStickThreshold=1000
    ;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-

    Italian
    iLanguage=0
    SlideLeft=001EFFFF
    SlideRight=0020FFFF
    fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
    fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
    fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
    fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
    fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
    fXenonMenuStickSpeed=300.0000
    iXenonMenuStickDeadZone=15000
    Attack=00FF0009
    Ready Weapon=0013FF02
    Sneak=001DFF00
    Change View=002E0205
    Journal=000FFF04
    Wait=0014FF0A

    [Water]
    fAlpha=0.5000
    uSurfaceTextureSize=128
    SSurfaceTexture=water
    SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
    SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
    fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
    fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
    fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
    fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
    uNearWaterPoints=8
    uNearWaterRadius=1000
    uSurfaceFrameCount=32
    uSurfaceFPS=12
    bUseWaterReflectionsMisc=1
    bUseWaterReflectionsStatics=1
    bUseWaterReflectionsTrees=1
    bUseWaterReflectionsActors=1
    bUseWaterReflections=1
    bUseWaterHiRes=1
    bUseWaterDisplacements=1
    bUseWaterShader=1
    uDepthRange=125
    bUseWaterDepth=1
    bUseWaterLOD=1
    fTileTextureDivisor=4.7500
    fSurfaceTileSize=2048.0000
    uNumDepthGrids=3
    bUseObliqueFrustumCulling=1

    [Audio]
    bDSoundHWAcceleration=1
    fMinSoundVel=10.0000
    fMetalLargeMassMin=25.0000
    fMetalMediumMassMin=8.0000
    fStoneLargeMassMin=30.0000
    fStoneMediumMassMin=5.0000
    fWoodLargeMassMin=15.0000
    fWoodMediumMassMin=7.0000
    fDialogAttenuationMax=35.0000
    fDialogAttenuationMin=7.7500
    bUseSoundDebugInfo=1
    fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
    bUseSoftwareAudio3D=0
    fDefaultEffectsVolume=0.8000
    fDefaultMusicVolume=0.8300
    fDefaultFootVolume=0.8000
    fDefaultVoiceVolume=0.8000
    fDefaultMasterVolume=1.0000
    bMusicEnabled=1
    bSoundEnabled=1
    fLargeWeaponWeightMin=25.0000
    fMediumWeaponWeightMin=8.0000
    fSkinLargeMassMin=30.0000
    fSkinMediumMassMin=5.0000
    fChainLargeMassMin=30.0000
    fChainMediumMassMin=5.0000
    fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
    iCollisionSoundTimeDelta=50
    fGlassLargeMassMin=25.0000
    fGlassMediumMassMin=8.0000
    fClothLargeMassMin=25.0000
    fClothMediumMassMin=8.0000
    fEarthLargeMassMin=30.0000
    fEarthMediumMassMin=5.0000
    bUseSpeedForWeaponSwish=1
    fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
    fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
    fPlayerFootVolume=0.9000
    fDSoundRolloffFactor=4.0000
    fMaxFootstepDistance=1100.0000
    fHeadroomdB=2.0000
    iMaxImpactSoundCount=32
    fMainMenuMusicVolume=0.6000

    [ShockBolt]
    bDebug=0
    fGlowColorB=1.0000
    fGlowColorG=0.6000
    fGlowColorR=0.0000
    fCoreColorB=1.0000
    fCoreColorG=1.0000
    fCoreColorR=1.0000
    fCastVOffset=-10.0000
    iNumBolts=7
    fBoltGrowWidth=1.0000
    fBoltSmallWidth=3.0000
    fTortuosityVariance=8.0000
    fSegmentVariance=35.0000
    fBoltsRadius=24.0000

    [Pathfinding]
    bDrawPathsDefault=0
    bPathMovementOnly=0
    bDrawSmoothFailures=0
    bDebugSmoothing=0
    bSmoothPaths=1
    bSnapToAngle=0
    bDebugAvoidance=0
    bDisableAvoidance=0
    bBackgroundPathing=1
    bUseBackgroundPathing=1

    [MAIN]
    bEnableBorderRegion=1
    fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
    iDetectionHighNumPicks=40
    fQuestScriptDelayTime=5.0000
    iLastHDRSetting=-1

    [Combat]
    bEnableBowZoom=1
    bDebugCombatAvoidance=0
    fMinBloodDamage=1.0000
    fHitVectorDelay=0.4000
    iShowHitVector=0
    fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
    fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
    iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
    fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
    fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
    iMaxHiPerfPCTargetCount=4
    iMaxHiPerfCombatCount=4

    [HAVOK]
    bDisablePlayerCollision=0
    fJumpAnimDelay=0.7500
    bTreeTops=0
    iSimType=1
    bPreventHavokAddAll=0
    bPreventHavokAddClutter=0
    fMaxTime=0.0167
    bHavokDebug=0
    fRF=1000.0000
    fOD=0.9000
    fSE=0.3000
    fSD=0.9800
    iResetCounter=5
    fMoveLimitMass=95.0000
    iUpdateType=0
    bHavokPick=0
    fCameraCasterSize=1.0000
    iHavokSkipFrameCountTEST=0
    fHorseRunGravity=3.0000
    fQuadrupedPitchMult=1.0000
    iNumHavokThreads=5
    fChaseDeltaMult=0.0500
    iEntityBatchRemoveRate=100
    iMaxPicks=40
    bAddBipedWhenKeyframed=0

    [Interface]
    fDlgLookMult=0.3000
    fDlgLookAdj=0.0000
    fDlgLookDegStop=0.2000
    fDlgLookDegStart=2.0000
    fDlgFocus=2.1000
    fKeyRepeatInterval=50.0000
    fKeyRepeatTime=500.0000
    fActivatePickSphereRadius=16.0000
    fMenuModeAnimBlend=0.0000
    iSafeZoneX=20
    iSafeZoneY=20
    iSafeZoneXWide=20
    iSafeZoneYWide=20
    fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
    fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
    fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
    fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
    bAllowConsole=1
    bActivatePickUseGamebryoPick=0
    iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
    iMaxViewCasterPicksHavok=10
    iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
    bUseFuzzyPicking=1
    fMenuBGBlurRadius=2.0000

    [LoadingBar]
    iMoveBarWaitingMilliseconds=10
    iMoveBarChaseMilliseconds=100
    iMoveBarMaxMilliseconds=2500
    fLoadingSlideDelay=15.0000
    fPercentageOfBar3=0.1500
    fPercentageOfBar2=0.4400
    fPercentageOfBar1=0.3500
    fPercentageOfBar0=0.0600
    bShowSectionTimes=0

    [Menu]
    fCreditsScrollSpeed=40.0000
    iConsoleTextYPos=890
    iConsoleTextXPos=30
    iConsoleVisibleLines=15
    iConsoleHistorySize=50
    rDebugTextColor=255,251,233
    iConsoleFont=3
    iDebugTextFont=3

    [GamePlay]
    bDisableDynamicCrosshair=0
    bSaveOnTravel=1
    bSaveOnWait=1
    bSaveOnRest=1
    bCrossHair=1
    iDifficultyLevel=50
    bGeneralSubtitles=1
    bDialogueSubtitles=1
    bInstantLevelUp=0
    bHealthBarShowing=0
    fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
    fHealthBarSpeed=80.0000
    fHealthBarHeight=4.0000
    fHealthBarWidth=40.0000
    fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
    fHealthBarEmittanceTime=1.5000
    fDifficulty=-0.4200
    STrackLevelUpPath=
    bTrackLevelUps=1
    bAllowHavokGrabTheLiving=0
    bEssentialTakeNoDamage=1
    iDetectionPicks=21
    bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1

    [Fonts]
    SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
    SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
    SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
    SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
    SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt

    [SpeedTree]
    iTreeClonesAllowed=1
    fCanopyShadowGrassMult=1.0000
    iCanopyShadowScale=512
    fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
    fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
    fTreeForceLeafDimming=-1.0000
    fTreeForceBranchDimming=-1.0000
    fTreeForceCS=-1.0000
    fTreeForceLLA=-1.0000
    fTreeLODExponent=1.0000
    bEnableTrees=1
    bForceFullLOD=0
    fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
    fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500

    [Debug]
    bDebugFaceGenCriticalSection=0
    bDebugFaceGenMultithreading=0
    bDebugSaveBuffer=0

    [BackgroundLoad]
    bBackgroundLoadLipFiles=0
    bLoadBackgroundFaceGen=0
    bUseMultiThreadedFaceGen=1
    bBackgroundCellLoads=1
    bLoadHelmetsInBackground=1
    iAnimationClonePerLoop=5
    bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
    bUseMultiThreadedTrees=1
    iPostProcessMillisecondsEditor=50
    iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
    iPostProcessMilliseconds=5
    bUseBackgroundFileLoader=1
    iExteriorPriority=50
    bCloneModelsInBackground=0
    iBackgroundLoadFaceMult=200
    fBackgroundLoadingPerLoop=20.0000
    fBackgroundLoadClonedPerLoop=5.0000
    iBackgroundLoadExtraMaxFPS=20
    iBackgroundLoadExtraMinFPS=10
    iBackgroundLoadExtraMax=3000
    iBackgroundLoadExtraMin=5
    iBackgroundLoadExtraMilliseconds=2
    iBackgroundLoadTreeMilliseconds=7
    iBackgroundLoadMilliseconds=1
    iBackgroundLoadLoading=1

    [LOD]
    fLodDistance=600.0000
    bUseFaceGenLOD=0
    iLODTextureTiling=2
    iLODTextureSizePow2=8
    fLODNormalTextureBlend=0.5000
    bDisplayLODLand=1
    bDisplayLODBuildings=1
    bDisplayLODTrees=1
    bLODPopTrees=0
    bLODPopActors=0
    bLODPopItems=0
    bLODPopObjects=0
    fLODFadeOutMultActors=15.0000
    fLODFadeOutMultItems=15.0000
    fLODFadeOutMultObjects=15.0000
    fLODMultLandscape=1.0000
    fLODMultTrees=2.0000
    fLODMultActors=10.0000
    fLODMultItems=10.0000
    fLODMultObjects=10.0000
    iFadeNodeMinNearDistance=400
    fLODFadeOutPercent=0.9000
    fLODBoundRadiusMult=3.0000
    fTalkingDistance=2000.0000

    fTreeLODMax=2.0000
    fTreeLODMin=0.0200
    fTreeLODDefault=1.2000
    fObjectLODMax=15.0000
    fObjectLODMin=1.0000
    fObjectLODDefault=5.0000
    fItemLODMax=15.0000
    fItemLODMin=1.0000
    fItemLODDefault=2.0000
    fActorLODMax=15.0000
    fActorLODMin=2.0000
    fActorLODDefault=5.0000
    bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
    bForceHideLODLand=0
    fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
    fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
    fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
    fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
    fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
    fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
    fLODLandVerticalBias=0.0000

    [Weather]
    fSunGlareSize=350.0000
    fSunBaseSize=250.0000
    bPrecipitation=1
    fAlphaReduce=1.0000
    SBumpFadeColor=255,255,255,255
    SLerpCloseColor=255,255,255,255
    SEnvReduceColor=255,255,255,255

    [Voice]
    SFileTypeLTF=ltf
    SFileTypeLip=lip
    SFileTypeSource=wav
    SFileTypeGame=mp3

    [Grass]
    iMinGrassSize=80
    fGrassEndDistance=12000.0000
    fGrassStartFadeDistance=10000.0000
    bGrassPointLighting=0
    bDrawShaderGrass=1
    iGrassDensityEvalSize=2
    iMaxGrassTypesPerTexure=2
    fWaveOffsetRange=1.7500
    fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
    fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
    fTexturePctThreshold=0.3000

    [Landscape]
    bCurrentCellOnly=0
    bPreventSafetyCheck=0
    fLandTextureTilingMult=2.0000
    fLandFriction=2.5000
    iLandBorder2B=0
    iLandBorder2G=0
    iLandBorder2R=0
    iLandBorder1B=0
    iLandBorder1G=255
    iLandBorder1R=255

    [bLightAttenuation]
    fQuadraticRadiusMult=1.0000
    fLinearRadiusMult=1.0000
    bOutQuadInLin=0
    fConstantValue=0.0000
    fQuadraticValue=16.0000
    fLinearValue=3.0000
    uQuadraticMethod=2
    uLinearMethod=1
    fFlickerMovement=8.0000
    bUseQuadratic=1
    bUseLinear=0
    bUseConstant=0

    [BlurShaderHDRInterior]
    fTargetLUM=1.0000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.5000
    fBrightScale=2.2500
    fBrightClamp=0.2250
    fBlurRadius=7.0000
    iNumBlurpasses=1

    [BlurShaderHDR]
    fTargetLUM=1.2000
    fUpperLUMClamp=1.0000
    fGrassDimmer=1.3000
    fTreeDimmer=1.2000
    fEmissiveHDRMult=1.0000
    fEyeAdaptSpeed=0.7000
    fSunlightDimmer=1.3000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fBrightScale=1.5000
    fBrightClamp=0.3500
    fBlurRadius=4.0000
    iNumBlurpasses=2
    iBlendType=2
    bDoHighDynamicRange=1

    [BlurShader]
    fSunlightDimmer=1.0000
    fSIEmmisiveMult=1.0000
    fSISpecularMult=1.0000
    fSkyBrightness=0.5000
    fSunBrightness=0.0000
    fAlphaAddExterior=0.2000
    fAlphaAddInterior=0.5000
    iBlurTexSize=256
    fBlurRadius=0.0300
    iNumBlurpasses=1
    iBlendType=2
    bUseBlurShader=0

    [GethitShader]
    fBlurAmmount=0.5000
    fBlockedTexOffset=0.0010
    fHitTexOffset=0.0050
    [MESSAGES]
    bBlockMessageBoxes=0
    bSkipProgramFlows=1
    bAllowYesToAll=1
    bDisableWarning=1
    iFileLogging=0
    bSkipInitializationFlows=1
    [DistantLOD]
    bUseLODLandData=0
    fFadeDistance=12288.0000
    iDistantLODGroupWidth=8
    [GeneralWarnings]
    SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
    SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
    This may result in errors. Saving again will clear this message but not necessarily fix any errors.

    [Archive]
    SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
    SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
    SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
    SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
    SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
    SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
    iRetainFilenameOffsetTable=1
    iRetainFilenameStringTable=1
    iRetainDirectoryStringTable=1
    bCheckRuntimeCollisions=0
    bInvalidateOlderFiles=1
    bUseArchives=1
    SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures -

    Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa,

    Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
    [CameraPath]
    iTake=0
    SDirectoryName=TestCameraPath
    iFPS=60
    SNif=Test\CameraPath.nif
    [Absorb]
    fAbsorbGlowColorB=1.0000
    fAbsorbGlowColorG=0.6000
    fAbsorbGlowColorR=0.0000
    fAbsorbCoreColorB=1.0000
    fAbsorbCoreColorG=1.0000
    fAbsorbCoreColorR=1.0000
    iAbsorbNumBolts=1
    fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
    fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
    fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
    fAbsorbSegmentVariance=7.0000
    fAbsorbBoltsRadius=5.0000
    [OPENMP]
    iThreads=10
    iOpenMPLevel=10
    [TestAllCells]
    bFileShowTextures=1
    bFileShowIcons=1
    bFileSkipIconChecks=0
    bFileTestLoad=0
    bFileNeededMessage=1
    bFileGoneMessage=1
    bFileSkipModelChecks=0
    bFileCheckModelCollision=0
    [CopyProtectionStrings]
    SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
    SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
    SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this

    computer.
    SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found
    d

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Jorus

    nagyúr

    No, hát ezekhez képest az enyém kvázi vanilla. :D
    Milyen gépigényt jelent mindez vajon? No, ma úgyis itthonról dolgozom, rájuk nézek mindjárt. LO-ba hova célszerű tenni a Grass modot?

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • genndy

    addikt

    Képeket!!! :D

    Arkennys: az összefoglalóban az is le van írva, hogy milyen gépen lett próbálva. Mondjuk mostani középkategóriásra biztosan megnövekszik a gépigény.
    És simán megeszik egy mostani erős gépet is (bár ahhoz talán már kell Tes4LodGen meg OBGE is), de megfelelő modokkal nincs olyan gép amit ne lehetne megfektetni még most is (mondjuk annak azért a játék is kárát látja, mert a motorját messze nem erre tervezték, még annyira sem mint a Skyrimét).

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Jorus

    nagyúr

    Nekem nem adja a füvet sajnos.

    Elvileg ugye csak bepakolom a Data-ba ezt is, és aktiválom. Eddig oké. De itt írnak vmi archive invalidizét, amit sosem használtam eddig. Azt látom, hogy ott van OMM-ben, de mit kell benne kattintani?

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • genndy

    addikt

    Ilyet tudok adni: #11964

    Vagy amit én használok: ArchiveInvalidation Invalidated
    Ez egy .bsa, be kell másolni a /Data-ba, meg beírni az ini-be (abba a részbe, ahol a betöltendő .bsa-k vannak). Ezt azért szeretem, mert automatikusan megcsinálja az invalidálást, nem kell kézzel szenvedni, meg figyelni ha valami új textúrapakkot rak felaz ember, rögtön érvényesíti.

    Mondjuk ha ez az invalidálás új neked, akkor hogy használtál QTP3-at mondjuk? :F

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

  • Jorus

    nagyúr

    A postban írtakat megnézem, köszi! Igen, ezt szedtem le én is Nexusról, csak eddig nem volt világos, mit is csinál és hogyan. Na, mondjuk, még most sem tudom, mire jó ez az invalidálás. :D
    QTP3-at mindig csak simán bepakoltam a Data-ba a megfelelő helyekre, felülírva az eredeti textúrákat és miegyebet, és annyi.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Hozzászólok Aktív témák