-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kareszovics
addikt
Sziasztok!
Vasárnap toltam egy kicsit és sikerült az alábbi képet lőni.
Forrás Egyszer csak jó lesz valahogy már ez a qrva link.
Azt kell, hogy mondjam, hogy valahogy ezt a hangulatot, amit a kép áraszt még mindig nem sikerült a Skyrimnak hoznia, pedig azt is nagyon-nagyon kedvelem.
[ Szerkesztve ]
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Kareszovics #12002 üzenetére
Én is éppen most kezdtem újratolni majdnem-vanillában, abban a reményben, hogy ennyi kihagyás után visszahozza a first play érzést. Hát nem annyira hozta, folyton előjönnek a régi emlékek, mi merre van, hol nyílik, merre menjek stb. De legalább jó újra bejárni az egészet, meg van azért most már amin gondolkodni kell hogy is van, mert elfelejtettem. Kellett volna még 3-4 év hogy jobban meglegyen az érzés.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Kareszovics
addikt
válasz Varlaisaran #12003 üzenetére
Ahogy Te írod First Play érzés már nem lesz a játékkal kapcsolatban. Például a Skyrimban a harmadik karakteremmel már nincs ilyen érzésem.
Ellenben arra jutottam, hogy mindenképp kerülni fogom a Fast Travelt még a városok között is. Hátha találok olyan dolgot/helyszínt/embert/szituációt ami eddig mondjuk teljességgel elkerülte a figyelmem. Eddig elég agresszívan használtam ezt, mint megoldást, de pl. Skyrimnál vettem észre, hogy FT mennyire rombolja a játékélményt.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
katt777
félisten
válasz Kareszovics #12002 üzenetére
Ájjájj, szerintem messze nincsen rendesen beállítva az ini-fájlod... (Ha már az élsimítást nem látni... )
Varlaisaran: Pedig te aztán igazán át tudnád alakítani...
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Kareszovics
addikt
válasz katt777 #12005 üzenetére
Őszinte leszek hozzád. Eléggé "megöregedtem" az elmúlt időben ahhoz, hogy mindenféle vackot állítgassak. Örülök, ha úgy tudok tolni egy játékot, ahogy van.
UI: az, hogy "megöregedtem" természetesen költői, az elmúlt 4 évem nem volt épp námbörván.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
katt777
félisten
válasz Kareszovics #12006 üzenetére
Nálam az elmúlt 15 sem.
Küldjek egy csúcsra járatott ini fájlt? Lehet (francokat, biztos ), hogy kifekteti a VGA-dat, de legalább megnézheted, milyen. A HD7870XT mindenesetre QTP 3 és egyéb textúrázó extrák nélkül befigyel 25FPS alá néha (pedig most már 4670K van alatta). Kemény vagyok, de meg kell tudnom, hány év kell ahhoz, hogy kijöjjön végre egy olyan megfizethető VGA, amely képes elvinni egy ósdi DX9-es játékot.
Megpróbálok holnapra hozni pár képet.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz katt777 #12005 üzenetére
Ha a moddolásra gondolsz, azt valahogy levetkőztem idővel. Régen OBGE, übertextúrák, 40-60 mod alatt nem is toltam, mára jó ha fentvan 10-15, azok is csak funkcionális jellegűek, egy az ITF, ami mindig felkerül, és az már a legnagyobbnak számít. Oblivionnál valahogy újra a vanillát kezdtem el szeretni, magam sem tudom miért. Lehet megöregedtem, franc tudja
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz Varlaisaran #12008 üzenetére
Azt viszont megmondhatnád, mi a fenét inizzek, hogy a vízben az épületek ne csak akkor tükröződjenek, amikor már csak 50-100m-re vagyok onnan. Gondolom vmelyik LOD, de már mindent felküldtem anyja kínjába.
Illetve az egyes területek közti éles választóvonalat is jó volna valamivel eltűntetni, nem rémlik, hogy ezek QTP3-mal is meglettek volna. (pl. tó közepén egyenesen). Közelebb érve ezek is eltűnnek, lehet, hogy a vízbeállításon rontottam el valamit? UGrid természetesen 9.Na, Kareszovics úrnak pár shot, érdemes a távoli tárgyakat (kövek, épületek, fák, stb.) nézni (mert vannak ).
Sajna egyikre sem kerültek madarak + lepkék, pedig akartam olyat is, csak alig pár percem volt.
Valamiért eltűnt a driverből az FXAA, úgyhogy csak 24X Edge-detect van.
Most 40FPS fölött vagyok valahogy, pedig faklónozást is kikapcsoltam.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz Varlaisaran #12008 üzenetére
Valahogy fel lehetne tölteni a kopár részeket az oda való növényzettel, épületekkel? Vagy még magasabb LOD-ot adjak?
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz katt777 #12010 üzenetére
Növelt ugrids igazándiból az engine operatív területét növeli, a graf rendert csak addig húzza magával amíg sok egyéb paraméter azt lehetővé teszi. LOD paramokat meg hiába adsz rá, mert az a static LOD megjelenítésére vonatkozik, nem a tényleges live renderre.
A kopár morrowind szerű valamik a tényleges LODmeshek, ugyanezeket láthatod "második talajként", ha picit TCL-ezel a tényleges felszín alá- ugyanúgy, mint a waterlodmesh, az is mindenhol ott van a föld alatt. A live render efölé kerül, és tudtommal egy határon túl ez már hardcoded limit, még extrém magas ugridsel is. Ezek kollidálatlan staticok, nem benépesíthetők, erre eleve a CS sem ad lehetőséget. Kivétel az, ha magukat a LOD mesheket kézzel (Max stb) módosítjuk, vagyis hozzáadjuk a kívánt tereptárgyakat, fákat, stb-ket a tényleges LODmodellhez. Ugyanezt gyenébb minőségben megcsinálja a tes4qlod, vagy tes4lodgen is de ott meg bele kell számolni a néha extrém polycountot.Engem legjobban a grass hiánya zavar a LODoknál, undorító az, hogy a látástávolság egyharmada fullos csilivili, azon túl meg úgy néz ki mint a Morrowind. Skyrim is ilyen, ott is rosszul vagyok néha az überhádé screenshotoknál a háttértől. Hogy azóta valakinek sikerült-e valami áttörést megvalósítani, nem tudom, elvileg lehetséges, de igazából nem foglalkoztam sosem a kérdéssel. De most hogy igy felhoztad, nézelődök én is, hátha van valami.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz Varlaisaran #12011 üzenetére
Hát, kösz. Textúrázást ismerem, volt olyan BS-em, amelynél itt-ott kipotyogtam a pályáról. Illetve, ha felmész valahol a várfalra (városból), akkor is az a gagyi alapnézet marad.
tes4lodgenekhez tudnál linket adni? Csak munkahelyről tudok netezni, nincs időm keresgéli.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz katt777 #12012 üzenetére
tes4lodgen. Ugy emlékszem könnyen szét lehet vele gyilkolni a lodot ha valami nem jó, tudom hogy te sem ma kezdted, de a ennél a cuccnál mindenképp readmevel ajánlatos indulni, mert emlékeim szerint lesz valami fondorlat benne. Esetleg a lodon (a távoli taknyosságon némileg) segít a RAEVWD, de ehhez logikusan sok RAM, meg sok erő kell, konkrétumokat így most nem tudok csak a descriptiont futottam át nemrég. Meg írogatják, hogy SSD ajánlott a load idő szempontjából.
Ja, és a lodgennél minden indok nélkül, elsőre nekem szakadékokat csinált egy-egy cellben, illetve a 0,0 cellában a klasszikus zero-elevation bugot is generálta vagyis lesz egy kocka luk ott. Utána jó lett, csak az volt a baj hogy jöttek uj modok, amik ugye leraknak itt-ott tárgyakat/épületeket, és ugye azok lodjai nem jelennek meg, ha nincs minden módosítás után újragenerálva.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz Varlaisaran #12013 üzenetére
Ne ijesztgess! Nem akarok én már új modot feltenni.
RAM és izom most van bőven, readme-t természetesen elolvasom.
AEVWD SI az Shivering Isle-hoz kell?
Ja, és nemcsak izom kell az AEVWD-hez, hanem a tes4lodgen is.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz Kareszovics #12015 üzenetére
Na, azért képmenteni lehet ám! Én is csináltam anno gyenge kártyán: ahol valamit szépet találsz, mentesz, kilépsz, lecseréled az ini-t maxoltra, lemented a képet (tök mindegy, hány FPS egy képmentés ), aztán ini-t vissza. Macerás, de pompás háttérképeket lőhetsz az asztalra.
Nem volt időm 7 végén lodgenre, de igyexem mielőbb letesztelni, csak asszem menteni kell előtte a játékot. Meg is kérdem.
Varlaisaran: Csak ini-be nyúl, vagy játékba is a lodgen?
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz genndy #12017 üzenetére
Akkor mentés lesz, az tuti... Kösz. Mindenesetre egyelőre 40+ FPS-em van szimpla barangolással odakint, ebben van még erőforrás-tartalék, csak aztán rá ne fázzak, ha csata lesz. Nem tudom, abba mennyire szólnak bele a távoli objektumok, hogy mindenképpen számolja őket a gép, vagy ha nincsenek látótérben, akkor hanyagolja.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
addikt
válasz katt777 #12018 üzenetére
Tes4lodgen rettentően megfogja a gépet. Én kipróbáltam, 8-10 perc töltés után jött be a kép (SSD-ről! Imperial City tengerpart), és elfordulni már nem tudtam, volt kb. 1-2 fps, tehát játszhatatlan. Mondjuk nagyban függ az ugridstoloadtól is, nekem az 9-re volt állítva. Tényleg látszott minden nagyon szépen, az összes város, vár, erőd, a legutolsó szoborig meg nagyobb szikláig, de meg is volt az ára.
Szóval valami hasonló borzalomra számítsCsak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz katt777 #12018 üzenetére
A távoli (LOD) objektumokat mindig számolja, merthát ez volna a LOD értelme. Nyilván megjelenítésre csak azok kerülnek amik nincsenek kitakarva az adott frameben, de sajnos ez a kisebbik terhelés. A nagyobbik, hogy a tényleges LOD struktúrát kezeli, és úgy gondolom, egy generált LODnál hatványozódhat ez a terhelés. Egyrészt mert a generált LOD (.far modellek hiján) a valódi hipoly modellből veszi a mintát, másrészt ezekből sok van egyidőben egy frame-en, ha full LODot akarsz. De hogy konkrétan egy adott gépen milyen lesz a pörformansz, azt nem tudom, gondolom a mostani gépek azért csak elboldogulnak vele.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
válasz Varlaisaran #12021 üzenetére
"Gondolom a mostani gépek azért csak elboldogulnak vele." - Ha QTP3-at rátenném, a 4670-et is kinfingatná a 7870XT-vel.
Majd jelzek.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
Toll a fületekbe! Most jól kedvet kaptam, és jövő héten pakolhatom fel az Oblit... ehh...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Varlaisaran
senior tag
Jól teszed. Kicsit tévedtem, mert visszajött mégis az az áhított firstplay érzés, ha nem is teljesen. Ami durvább, hogy vanillában sem vesztett semmit a fényéből az évek és a sok kihagyás alatt, Miscarcand-ot vagy az Arena line-t is olyan jó volt végigvinni mint annakidején. Sőt, bár hiányzik ez-az a havas után, egykét dolog kezdetlegesebb (harc, animok, dialogok, general grafika), mindkettőt playerként és modderként is ismerem, de overall kijelenthetem hogy ez jobb. Sokkal jobb. A végére egy nagyobb pontot tettem csak nem látszik.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
katt777
félisten
Úgy kell neked! Miért fórumozgatsz?
Varlaisaran: Persze, hogy ez a jobb, főleg, ahogy lqrták a tes5 kezelését.
tes4lodgen nem ér szart sem. Felpakoltam, szépen végigfutott, aztán minden ugyanolyan maradt, mint előtte. 2 lehetőség van: vagy nem működik valamiért (biztosan, mert az FPS sem csökkent), vagy az iniben magasabb beállításokat alkalmaztam.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
addikt
válasz katt777 #12027 üzenetére
Aha, mondjuk, vagy ArchiveInvalidationInvalidated!.bsa. Én az utóbbit használom, régóta gond nélkül, úgyhogy sokszor eszembe sem jut hogy Oblinál még invalidálni is kell (Skyrimnél már megoldották ezt, ott nem kell).
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
nagyúr
válasz Varlaisaran #12024 üzenetére
Skyrimban van most egy 170 órás lvl67-es karim, most végeztem a Dragonbornnal, és hátra van még a DB meg az MQ vége, aztán egy időre elrakom az északi hideget, oszt akkor felkerekítem az Oblit jól. Van ott egy éppencsak megkezdett karakterem valahol lvl7-8 környékén mentésben, azt fogom folytatni. Már várom a hangulatot, a színeket, zenéket.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
katt777
félisten
Én most lvl 1-gyel indultam, és érvénytelenítés után sincs jobb lodom, mint előtte. Skyrimet végignyomtam, aztán jöttek a kiegészítők, éppen ott tartok, hogy nyakamra hágnak vmiféle mágusok, ahogy kilépek a jarl hivatalából, és megyek a házamhoz.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
Én is úgy döntöttem, hogy lvl1-ről indítom. Épp most telepítgetem a QTP3-at, aztán a szokásos modokat, és holnap este már indulhatunk is!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
addikt
Nekem még könnyebb dolgom lenne: elindítom az exe-t
Szerintem legalább öt-hat éve fent van a játék modokkal együtt, mindig találtam helyet neki, soha nem töröltem. Steam alá is csak átraktam amikor megvettem ott, lecserélte az indító exe-t aztán kész. Modokat persze cserélgettem, de nem lenne sok dolgom ha újra bele akarnék vágni
Más kérdés hogy nem vagyok biztos benne, előveszem-e még valaha. Szép volt, jó volt, de asszem elég is volt.
Túl messze azért nem szakadtam, most is éppen Skyrimben gyűröm a minimum 4. karakteremetCsak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
nagyúr
válasz genndy #12033 üzenetére
Régről valamiért az élt bennem, hogy a telepítés és a modolás egy már-már egész estés elfoglaltságot jelent, aztán egy 10 perc alatt megvoltam vele. Igaz, .iso-ból, SSD-re telepítve pikk-pakk megy a dolog. (Mielőtt vmi erre tévedő n00b megvádolna warezolással: mind a 4 különböző eredeti Oblivion lemezemet kiírtam .iso-ba, mert úgy kevésbé karcolódik )
Én most bő másfél évig nyomtam a Skyrim-et, úgyhogy ideje volt visszatérni kicsit délebbre. Persze nálam ez azt jelenti, hogy hetente 4-5 órát tudok erre szánni, nem többet. Ha a karaktereket nem nézem, küllemre nekem jobban bejön az Obli, mint a Skyrim (nem csak, mint Cyrodiil és Skyrim különbségben, hanem grafikában is).''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
katt777
félisten
Hát én Asgard miatt QTP3-ról kénytelen voltam lemondani.
Az image fájl pedig még kevésbé, és még lemezt sem fogyaszt.
Úgy véled, akad még, aki nem tudja, hány pld-ban vetted meg?Arkennys: Igényes vagyok, csak ennyi. Nem bírom a percek alatt visszatelepülő ellent, az épelmétlen mentési rendszert, a fizikára fittyet hányó játékrendszert (pl. rakétával eltalálok valakit, és az felém repül), a túlerősizált ellenfeleket, a falakon átrepülő fejszéket, és még sorolhatnám. Ipari hulladék, ennyi. Rage-ben látszik, hogyan kellett volna megcsinálni, ha értenek hozzá. ja, és főleg rühellem a 30db-ban, 30x pénzért kiadott, befejezetlen játékokat.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz Arkennys #12037 üzenetére
Próbálj csak meg elbújni a röpködő fejszék elől. Simán belecsapódnak a pajzsodba a sarok mögött is, még ha grafikailag el is tűnnek (1. részben úgy is átjöttek). Na de ez itt nagyon off, én is elszórakozgatok vele, amíg meg nem unom a folyamatos újragyakást, de távolról sem Oblivion kategória.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
válasz katt777 #12036 üzenetére
Egész sokat dob a teljesítményen, hogy SSD-ről megy. A bugosabb részek kivételével sehol sem esik 60 alá a szabadban, IC-ben Market Disctrict BC-vel is stabil 40. Leyawiin-ban meg Cheydinhal-ban mondjuk még nem jártam, azok izzasztóak szoktak lenni.
Akárhogy is, még ma is pompás kis gáma, főleg, amikor az ember kilép először az öbölbe, meg az a sok ayleid rom.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Arkennys
addikt
Az összefoglalóban leírtakkal ha felturbózom az oblit, milyen gépigényt ér el a dolog?
Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra
-
Varlaisaran
senior tag
A képen a grassról jutott eszembe a Full Grass mod&Grass Overhaul, amit valamiért sosem vettem észre az évek alatt, hát gondoltam az ITF mellé felteszem, mert gyűlölöm a morrowindes sík grassokat. Durván néz ki, 80%ban megszünnek a gagyi morrowind-szerű talajok, mert oda is grasst tesz ahol vanillában nincs grass, de kéne hogy legyen. Gyári logika szerint minden grass turhának két verziója van: Egy plain, és egy amihez hozzá van rendelve 3d grass modell. Az előbbit irja felül az utóbbival a nyíltterepi textúrák esetén. Persze nem vonatkozik a direkt sík grasstexturákra (IC, városokon belül stb), illetve utakra/kövezetre, miegymásra. Ráadásul vanilla x8 felbontásban, döbbenetesen szépek, annyira, hogy ahol nagy területet fednek le a mezők, néha odapillantok, mintha igazi lenne. ITF-el karöltve, látványra úgy elveri a Skyrimet mint a rongyot, pedig ahhoz is vannak menő grassmodok. Ment még hozzá a Max Tael féle Natural Vegetation, illetve most találtam mégegyet, ami jobban randomálja és dúsabbá teszi a Speedtreet. A Great Forest most már tényleg kezd hasonlítani egy nagy erdőhöz, nem valami városszéli romantikus ligetecskéhez, ahol Wendirtől egész Coloviáig átlátok a fák között, na ezt mindig is utáltam. Ehhez jött az OBGE átvariált DoF-al, a ronda LOD enyhítése céljából. A fókuszt érdemes az ugrids határától beljebb állítani kicsivel. Így a radiuson belül eső részek épphogy elmosottak, a kívül esők pedig erősen. Igaz, ez csak tűzoltás, amolyan paraszt-LOD, de a Beth gyári LODja meg szimplán szar. Ez a módszer a CrysisDoF, és a Bokeh nem-hexagonális DoF esetén működik, a többivel nem próbáltam.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
nagyúr
válasz Arkennys #12042 üzenetére
Az én konfigom nagyjából (Leyawiin és Cheydinhal nagyon rosszul optimalizált BC alatt, szal ott röcög kicsit) jól kezeli a játékot a következő modokkal:
Játékban minden max-on. Felbontás: 1920*1080, Large textúrák, minden csúszka a jobb oldalon, egyedül az int. és ext. shadow van levéve kicsit. HDR ON. Driverből 8xAA, 24x ED, 16xAniso.
Az .ini-m a következőképpen néz ki (megnövelt fa ás fű láthatóság, emelt cellatöltés, multithread opciók, stb.)
[General]
SStartingCell=SStartingCellY=
SStartingCellX=
SStartingWorld=STestFile10=
STestFile9=
STestFile8=
STestFile7=
STestFile6=
STestFile5=
STestFile4=
STestFile3=
STestFile2=
STestFile1=bEnableProfile=0
bDrawSpellContact=0
bRunMiddleLowLevelProcess=1
iHoursToSleep=3
bActorLookWithHavok=0
SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3
bUseEyeEnvMapping=1
bFixFaceNormals=0
bUseFaceGenHeads=1
bFaceMipMaps=1
bFaceGenTexturing=1
bDefaultCOCPlacement=0
uGridDistantTreeRange=50
uGridDistantCount=70
uGridsToLoad=9
fGlobalTimeMultiplier=1.0000
bNewAnimation=1
fAnimationDefaultBlend=0.1000
fAnimationMult=1.0000
bFixAIPackagesOnLoad=0
bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1
bKeepPluginWhenMerging=0
bCreate Maps Enable=0
SLocalSavePath=Saves\
SLocalMasterPath=Data\
bDisableDuplicateReferenceCheck=1
bTintMipMaps=0
uInterior Cell Buffer=3
uExterior Cell Buffer=100
iIntroSequencePriority=3
bPreloadIntroSequence=1
fStaticScreenWaitTime=3.0000
SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bik
SMainMenuMovie=Map loop.bik
SMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bik
SIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,gamestudios.bik,Oblivion Legal.bik
iFPSClamp=0
bRunVTuneTest=0
STestFile1=
bActivateAllQuestScripts=0
fQuestScriptDelayTime=5.0000
SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bExternalLODDataFiles=1
bBorderRegionsEnabled=1
bDisableHeadTracking=0
bTrackAllDeaths=0
SCharGenQuest=0002466E
uiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864
uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864
SBetaCommentFileName=
bCheckCellOffsetsOnInit=0
bCreateShaderPackage=0
uGridDistantTreeRangeCity=8
uGridDistantCountCity=8
bWarnOnMissingFileEntry=0
iSaveGameBackupCount=1
bDisplayMissingContentDialogue=1
SSaveGameSafeCellID=2AEEA
bAllowScriptedAutosave=1
bPreemptivelyUnloadCells=0
bCheckIDsOnInit=0
iNumBitsForFullySeen=248
iPreloadSizeLimit=262144000
SOblivionIntro=OblivionIntro.bik
bUseHardDriveCache=0
bEnableBoundingVolumeOcclusion=0
bDisplayBoundingVolumes=0
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMyGamesDirectory=1[Display]
uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102434
uVideoDeviceIdentifierPart2=298787929
uVideoDeviceIdentifierPart3=722106252
uVideoDeviceIdentifierPart4=902152894
fDecalLifetime=10.0000
bEquippedTorchesCastShadows=0
bReportBadTangentSpace=0
bStaticMenuBackground=1
bForcePow2Textures=0
bForce1XShaders=0
bHighQuality20Lighting=0
bAllow20HairShader=1
bAllowScreenShot=1
iMultiSample=0
bDoTallGrassEffect=1
bForceMultiPass=1
bDoTexturePass=1
bDoSpecularPass=1
bDoDiffusePass=1
bDoAmbientPass=1
bDoCanopyShadowPass=1
bDrawShadows=0
bUseRefractionShader=1
bUse Shaders=1
iNPatchNOrder=0
iNPatchPOrder=0
iNPatches=0
iLocation Y=0
iLocation X=0
bFull Screen=1
iSize W=1920
iSize H=1080
iAdapter=0
iScreenShotIndex=117
SScreenShotBaseName=ScreenShot
iAutoViewMinDistance=2000
iAutoViewHiFrameRate=40
iAutoViewLowFrameRate=20
bAutoViewDistance=0
fDefaultFOV=75.0000
fNearDistance=10.0000
fFarDistance=10000.0000
iDebugTextLeftRightOffset=10
iDebugTextTopBottomOffset=10
bShowMenuTextureUse=1
iDebugText=2
bLocalMapShader=1
bDoImageSpaceEffects=1
fShadowLOD2=400.0000
fShadowLOD1=200.0000
fLightLOD2=1500.0000
fLightLOD1=1000.0000
fSpecularLOD2=1300.0000
fSpecularLOD1=1000.0000
fEnvMapLOD2=800.0000
fEnvMapLOD1=500.0000
fEyeEnvMapLOD2=190.0000
fEyeEnvMapLOD1=130.0000
iPresentInterval=1
fSpecualrStartMax=1000.0000
fSpecularStartMin=0.0000
iActorShadowIntMax=10
iActorShadowIntMin=0
iActorShadowExtMax=10
iActorShadowExtMin=0
fGammaMax=0.6000
fGammaMin=1.4000
iMaxDecalsPerFrame=10
bLandscapeBlend=1
bFullBrightLighting=0
iMaxLandscapeTextures=0
bDynamicWindowReflections=1
fShadowFadeTime=1.0000
fGamma=0.7520
bDecalsOnSkinnedGeometry=1
iShadowFilter=2
bAllowPartialPrecision=1
iShadowMapResolution=1024
bShadowsOnGrass=0
bActorSelfShadowing=0
iActorShadowCountInt=5
iActorShadowCountExt=3
bAllow30Shaders=0
iTexMipMapMinimum=0
iTexMipMapSkip=0
bDoStaticAndArchShadows=0
bDoActorShadows=0
bIgnoreResolutionCheck=0
fNoLODFarDistancePct=1.0000
fNoLODFarDistanceMax=10240.0000
fNoLODFarDistanceMin=1700.0000
fGrassStartFadeDistance=6000.0
fGrassEndDistance=17000.0
bLODPopActors=0
bLODPopItems=0
bLODPopObjects=0[Controls]
fVersion=1.8000
Forward=0011FFFF
Back=001FFFFF
Slide Left=001EFFFF
Slide Right=0020FFFF
Use=00FF00FF
Activate=0012FFFF
Block=003801FF
Cast=002EFFFF
Ready Item=0013FFFF
Crouch/Sneak=001DFFFF
Run=002AFFFF
Always Run=003AFFFF
Auto Move=0010FFFF
Jump=0039FFFF
Toggle POV=002102FF
Menu Mode=000FFFFF
Rest=0014FFFF
Quick Menu=003BFFFF
Quick1=0002FFFF
Quick2=0003FFFF
Quick3=0004FFFF
Quick4=0005FFFF
Quick5=0006FFFF
Quick6=0007FFFF
Quick7=0008FFFF
Quick8=0009FFFF
QuickSave=003FFFFF
QuickLoad=0043FFFF
Grab=002CFFFF
bInvertYValues=0
fXenonLookXYMult=0.0005
fMouseSensitivity=0.0030
;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6
iJoystickMoveFrontBack=2
iJoystickMoveLeftRight=1
fJoystickMoveFBMult=1.0000
fJoystickMoveLRMult=1.0000
iJoystickLookUpDown=6
iJoystickLookLeftRight=3
fJoystickLookUDMult=0.0020
fJoystickLookLRMult=0.0020
fXenonMenuMouseXYMult=0.0003
bBackground Mouse=0
bBackground Keyboard=0
bUse Joystick=1
fXenonLookMult=0.0030
fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000
iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000
iXenonMenuStickThreshold=1000
;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-Italian
iLanguage=0
SlideLeft=001EFFFF
SlideRight=0020FFFF
fXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000
fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000
fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700
fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000
fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000
fXenonMenuStickSpeed=300.0000
iXenonMenuStickDeadZone=15000
Attack=00FF0009
Ready Weapon=0013FF02
Sneak=001DFF00
Change View=002E0205
Journal=000FFF04
Wait=0014FF0A[Water]
fAlpha=0.5000
uSurfaceTextureSize=128
SSurfaceTexture=water
SNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoop
SNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoop
fNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000
fNearWaterIndoorTolerance=512.0000
fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000
fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000
uNearWaterPoints=8
uNearWaterRadius=1000
uSurfaceFrameCount=32
uSurfaceFPS=12
bUseWaterReflectionsMisc=1
bUseWaterReflectionsStatics=1
bUseWaterReflectionsTrees=1
bUseWaterReflectionsActors=1
bUseWaterReflections=1
bUseWaterHiRes=1
bUseWaterDisplacements=1
bUseWaterShader=1
uDepthRange=125
bUseWaterDepth=1
bUseWaterLOD=1
fTileTextureDivisor=4.7500
fSurfaceTileSize=2048.0000
uNumDepthGrids=3
bUseObliqueFrustumCulling=1[Audio]
bDSoundHWAcceleration=1
fMinSoundVel=10.0000
fMetalLargeMassMin=25.0000
fMetalMediumMassMin=8.0000
fStoneLargeMassMin=30.0000
fStoneMediumMassMin=5.0000
fWoodLargeMassMin=15.0000
fWoodMediumMassMin=7.0000
fDialogAttenuationMax=35.0000
fDialogAttenuationMin=7.7500
bUseSoundDebugInfo=1
fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000
bUseSoftwareAudio3D=0
fDefaultEffectsVolume=0.8000
fDefaultMusicVolume=0.8300
fDefaultFootVolume=0.8000
fDefaultVoiceVolume=0.8000
fDefaultMasterVolume=1.0000
bMusicEnabled=1
bSoundEnabled=1
fLargeWeaponWeightMin=25.0000
fMediumWeaponWeightMin=8.0000
fSkinLargeMassMin=30.0000
fSkinMediumMassMin=5.0000
fChainLargeMassMin=30.0000
fChainMediumMassMin=5.0000
fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000
iCollisionSoundTimeDelta=50
fGlassLargeMassMin=25.0000
fGlassMediumMassMin=8.0000
fClothLargeMassMin=25.0000
fClothMediumMassMin=8.0000
fEarthLargeMassMin=30.0000
fEarthMediumMassMin=5.0000
bUseSpeedForWeaponSwish=1
fLargeWeaponSpeedMax=0.9500
fMediumWeaponSpeedMax=1.1000
fPlayerFootVolume=0.9000
fDSoundRolloffFactor=4.0000
fMaxFootstepDistance=1100.0000
fHeadroomdB=2.0000
iMaxImpactSoundCount=32
fMainMenuMusicVolume=0.6000[ShockBolt]
bDebug=0
fGlowColorB=1.0000
fGlowColorG=0.6000
fGlowColorR=0.0000
fCoreColorB=1.0000
fCoreColorG=1.0000
fCoreColorR=1.0000
fCastVOffset=-10.0000
iNumBolts=7
fBoltGrowWidth=1.0000
fBoltSmallWidth=3.0000
fTortuosityVariance=8.0000
fSegmentVariance=35.0000
fBoltsRadius=24.0000[Pathfinding]
bDrawPathsDefault=0
bPathMovementOnly=0
bDrawSmoothFailures=0
bDebugSmoothing=0
bSmoothPaths=1
bSnapToAngle=0
bDebugAvoidance=0
bDisableAvoidance=0
bBackgroundPathing=1
bUseBackgroundPathing=1[MAIN]
bEnableBorderRegion=1
fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000
iDetectionHighNumPicks=40
fQuestScriptDelayTime=5.0000
iLastHDRSetting=-1[Combat]
bEnableBowZoom=1
bDebugCombatAvoidance=0
fMinBloodDamage=1.0000
fHitVectorDelay=0.4000
iShowHitVector=0
fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000
fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000
iMaxHiPerfNPCTargetCount=4
fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000
fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500
iMaxHiPerfPCTargetCount=4
iMaxHiPerfCombatCount=4[HAVOK]
bDisablePlayerCollision=0
fJumpAnimDelay=0.7500
bTreeTops=0
iSimType=1
bPreventHavokAddAll=0
bPreventHavokAddClutter=0
fMaxTime=0.0167
bHavokDebug=0
fRF=1000.0000
fOD=0.9000
fSE=0.3000
fSD=0.9800
iResetCounter=5
fMoveLimitMass=95.0000
iUpdateType=0
bHavokPick=0
fCameraCasterSize=1.0000
iHavokSkipFrameCountTEST=0
fHorseRunGravity=3.0000
fQuadrupedPitchMult=1.0000
iNumHavokThreads=5
fChaseDeltaMult=0.0500
iEntityBatchRemoveRate=100
iMaxPicks=40
bAddBipedWhenKeyframed=0[Interface]
fDlgLookMult=0.3000
fDlgLookAdj=0.0000
fDlgLookDegStop=0.2000
fDlgLookDegStart=2.0000
fDlgFocus=2.1000
fKeyRepeatInterval=50.0000
fKeyRepeatTime=500.0000
fActivatePickSphereRadius=16.0000
fMenuModeAnimBlend=0.0000
iSafeZoneX=20
iSafeZoneY=20
iSafeZoneXWide=20
iSafeZoneYWide=20
fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000
fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000
fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500
fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500
bAllowConsole=1
bActivatePickUseGamebryoPick=0
iMaxViewCasterPicksGamebryo=10
iMaxViewCasterPicksHavok=10
iMaxViewCasterPicksFuzzy=5
bUseFuzzyPicking=1
fMenuBGBlurRadius=2.0000[LoadingBar]
iMoveBarWaitingMilliseconds=10
iMoveBarChaseMilliseconds=100
iMoveBarMaxMilliseconds=2500
fLoadingSlideDelay=15.0000
fPercentageOfBar3=0.1500
fPercentageOfBar2=0.4400
fPercentageOfBar1=0.3500
fPercentageOfBar0=0.0600
bShowSectionTimes=0[Menu]
fCreditsScrollSpeed=40.0000
iConsoleTextYPos=890
iConsoleTextXPos=30
iConsoleVisibleLines=15
iConsoleHistorySize=50
rDebugTextColor=255,251,233
iConsoleFont=3
iDebugTextFont=3[GamePlay]
bDisableDynamicCrosshair=0
bSaveOnTravel=1
bSaveOnWait=1
bSaveOnRest=1
bCrossHair=1
iDifficultyLevel=50
bGeneralSubtitles=1
bDialogueSubtitles=1
bInstantLevelUp=0
bHealthBarShowing=0
fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000
fHealthBarSpeed=80.0000
fHealthBarHeight=4.0000
fHealthBarWidth=40.0000
fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000
fHealthBarEmittanceTime=1.5000
fDifficulty=-0.4200
STrackLevelUpPath=
bTrackLevelUps=1
bAllowHavokGrabTheLiving=0
bEssentialTakeNoDamage=1
iDetectionPicks=21
bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1[Fonts]
SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fnt
SFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fnt
SFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fnt
SFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fnt
SFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt[SpeedTree]
iTreeClonesAllowed=1
fCanopyShadowGrassMult=1.0000
iCanopyShadowScale=512
fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000
fTreeForceMinBudAngle=-1.0000
fTreeForceLeafDimming=-1.0000
fTreeForceBranchDimming=-1.0000
fTreeForceCS=-1.0000
fTreeForceLLA=-1.0000
fTreeLODExponent=1.0000
bEnableTrees=1
bForceFullLOD=0
fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500
fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500[Debug]
bDebugFaceGenCriticalSection=0
bDebugFaceGenMultithreading=0
bDebugSaveBuffer=0[BackgroundLoad]
bBackgroundLoadLipFiles=0
bLoadBackgroundFaceGen=0
bUseMultiThreadedFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iAnimationClonePerLoop=5
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0
bUseMultiThreadedTrees=1
iPostProcessMillisecondsEditor=50
iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20
iPostProcessMilliseconds=5
bUseBackgroundFileLoader=1
iExteriorPriority=50
bCloneModelsInBackground=0
iBackgroundLoadFaceMult=200
fBackgroundLoadingPerLoop=20.0000
fBackgroundLoadClonedPerLoop=5.0000
iBackgroundLoadExtraMaxFPS=20
iBackgroundLoadExtraMinFPS=10
iBackgroundLoadExtraMax=3000
iBackgroundLoadExtraMin=5
iBackgroundLoadExtraMilliseconds=2
iBackgroundLoadTreeMilliseconds=7
iBackgroundLoadMilliseconds=1
iBackgroundLoadLoading=1[LOD]
fLodDistance=600.0000
bUseFaceGenLOD=0
iLODTextureTiling=2
iLODTextureSizePow2=8
fLODNormalTextureBlend=0.5000
bDisplayLODLand=1
bDisplayLODBuildings=1
bDisplayLODTrees=1
bLODPopTrees=0
bLODPopActors=0
bLODPopItems=0
bLODPopObjects=0
fLODFadeOutMultActors=15.0000
fLODFadeOutMultItems=15.0000
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
fLODMultLandscape=1.0000
fLODMultTrees=2.0000
fLODMultActors=10.0000
fLODMultItems=10.0000
fLODMultObjects=10.0000
iFadeNodeMinNearDistance=400
fLODFadeOutPercent=0.9000
fLODBoundRadiusMult=3.0000
fTalkingDistance=2000.0000fTreeLODMax=2.0000
fTreeLODMin=0.0200
fTreeLODDefault=1.2000
fObjectLODMax=15.0000
fObjectLODMin=1.0000
fObjectLODDefault=5.0000
fItemLODMax=15.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=15.0000
fActorLODMin=2.0000
fActorLODDefault=5.0000
bLODUseCombinedLandNormalMaps=1
bForceHideLODLand=0
fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000
fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000
fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000
fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000
fLODFadeOutActorMultCity=1.0000
fLODFadeOutItemMultCity=1.0000
fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000
fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000
fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000
fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000
fLODLandVerticalBias=0.0000[Weather]
fSunGlareSize=350.0000
fSunBaseSize=250.0000
bPrecipitation=1
fAlphaReduce=1.0000
SBumpFadeColor=255,255,255,255
SLerpCloseColor=255,255,255,255
SEnvReduceColor=255,255,255,255[Voice]
SFileTypeLTF=ltf
SFileTypeLip=lip
SFileTypeSource=wav
SFileTypeGame=mp3[Grass]
iMinGrassSize=80
fGrassEndDistance=12000.0000
fGrassStartFadeDistance=10000.0000
bGrassPointLighting=0
bDrawShaderGrass=1
iGrassDensityEvalSize=2
iMaxGrassTypesPerTexure=2
fWaveOffsetRange=1.7500
fGrassWindMagnitudeMax=125.0000
fGrassWindMagnitudeMin=5.0000
fTexturePctThreshold=0.3000[Landscape]
bCurrentCellOnly=0
bPreventSafetyCheck=0
fLandTextureTilingMult=2.0000
fLandFriction=2.5000
iLandBorder2B=0
iLandBorder2G=0
iLandBorder2R=0
iLandBorder1B=0
iLandBorder1G=255
iLandBorder1R=255[bLightAttenuation]
fQuadraticRadiusMult=1.0000
fLinearRadiusMult=1.0000
bOutQuadInLin=0
fConstantValue=0.0000
fQuadraticValue=16.0000
fLinearValue=3.0000
uQuadraticMethod=2
uLinearMethod=1
fFlickerMovement=8.0000
bUseQuadratic=1
bUseLinear=0
bUseConstant=0[BlurShaderHDRInterior]
fTargetLUM=1.0000
fUpperLUMClamp=1.0000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.5000
fBrightScale=2.2500
fBrightClamp=0.2250
fBlurRadius=7.0000
iNumBlurpasses=1[BlurShaderHDR]
fTargetLUM=1.2000
fUpperLUMClamp=1.0000
fGrassDimmer=1.3000
fTreeDimmer=1.2000
fEmissiveHDRMult=1.0000
fEyeAdaptSpeed=0.7000
fSunlightDimmer=1.3000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fBrightScale=1.5000
fBrightClamp=0.3500
fBlurRadius=4.0000
iNumBlurpasses=2
iBlendType=2
bDoHighDynamicRange=1[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=0.2000
fAlphaAddInterior=0.5000
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0300
iNumBlurpasses=1
iBlendType=2
bUseBlurShader=0[GethitShader]
fBlurAmmount=0.5000
fBlockedTexOffset=0.0010
fHitTexOffset=0.0050
[MESSAGES]
bBlockMessageBoxes=0
bSkipProgramFlows=1
bAllowYesToAll=1
bDisableWarning=1
iFileLogging=0
bSkipInitializationFlows=1
[DistantLOD]
bUseLODLandData=0
fFadeDistance=12288.0000
iDistantLODGroupWidth=8
[GeneralWarnings]
SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.
SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message but not necessarily fix any errors.[Archive]
SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsa
SMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsa
SMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsa
SMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsa
SMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bInvalidateOlderFiles=1
bUseArchives=1
SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures -Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa,
Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa
[CameraPath]
iTake=0
SDirectoryName=TestCameraPath
iFPS=60
SNif=Test\CameraPath.nif
[Absorb]
fAbsorbGlowColorB=1.0000
fAbsorbGlowColorG=0.6000
fAbsorbGlowColorR=0.0000
fAbsorbCoreColorB=1.0000
fAbsorbCoreColorG=1.0000
fAbsorbCoreColorR=1.0000
iAbsorbNumBolts=1
fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000
fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000
fAbsorbTortuosityVariance=2.0000
fAbsorbSegmentVariance=7.0000
fAbsorbBoltsRadius=5.0000
[OPENMP]
iThreads=10
iOpenMPLevel=10
[TestAllCells]
bFileShowTextures=1
bFileShowIcons=1
bFileSkipIconChecks=0
bFileTestLoad=0
bFileNeededMessage=1
bFileGoneMessage=1
bFileSkipModelChecks=0
bFileCheckModelCollision=0
[CopyProtectionStrings]
SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.
SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not Found
SCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on thiscomputer.
SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found
d''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Varlaisaran #12043 üzenetére
No, hát ezekhez képest az enyém kvázi vanilla.
Milyen gépigényt jelent mindez vajon? No, ma úgyis itthonról dolgozom, rájuk nézek mindjárt. LO-ba hova célszerű tenni a Grass modot?''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
addikt
válasz Varlaisaran #12043 üzenetére
Képeket!!!
Arkennys: az összefoglalóban az is le van írva, hogy milyen gépen lett próbálva. Mondjuk mostani középkategóriásra biztosan megnövekszik a gépigény.
És simán megeszik egy mostani erős gépet is (bár ahhoz talán már kell Tes4LodGen meg OBGE is), de megfelelő modokkal nincs olyan gép amit ne lehetne megfektetni még most is (mondjuk annak azért a játék is kárát látja, mert a motorját messze nem erre tervezték, még annyira sem mint a Skyrimét).Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
nagyúr
Nekem nem adja a füvet sajnos.
Elvileg ugye csak bepakolom a Data-ba ezt is, és aktiválom. Eddig oké. De itt írnak vmi archive invalidizét, amit sosem használtam eddig. Azt látom, hogy ott van OMM-ben, de mit kell benne kattintani?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
addikt
Ilyet tudok adni: #11964
Vagy amit én használok: ArchiveInvalidation Invalidated
Ez egy .bsa, be kell másolni a /Data-ba, meg beírni az ini-be (abba a részbe, ahol a betöltendő .bsa-k vannak). Ezt azért szeretem, mert automatikusan megcsinálja az invalidálást, nem kell kézzel szenvedni, meg figyelni ha valami új textúrapakkot rak felaz ember, rögtön érvényesíti.Mondjuk ha ez az invalidálás új neked, akkor hogy használtál QTP3-at mondjuk?
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
nagyúr
válasz genndy #12048 üzenetére
A postban írtakat megnézem, köszi! Igen, ezt szedtem le én is Nexusról, csak eddig nem volt világos, mit is csinál és hogyan. Na, mondjuk, még most sem tudom, mire jó ez az invalidálás.
QTP3-at mindig csak simán bepakoltam a Data-ba a megfelelő helyekre, felülírva az eredeti textúrákat és miegyebet, és annyi.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow