Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Czmorek #85658 üzenetére

    De 5 napon belül visszakapod azt amit az eBay-nek fizettél és ezen esetben a Magyar Postának nincs tudomása arról amikor hozzákerül a küldemény hogy ki lett fizetve az áfa, azt csak te tudod.
    Az hogy az eladó nettó vagy bruttó árat ad meg küldeményértéknek a postai adatok közt, azt nem tudhatod, van amikor nem valós az érték, hanem kevesebb, ezért nem értelmezhető az amit írsz.
    Arról nem is beszélve hogy a tényleges szállítási költség is áfa alap, akkor is ha az eladó fizeti, így a neked ingyenes szállítás esetén az bizony nincs benne az eladónak fizetett árban, az áfa nincs rászámolva.
    Adja meg az eladó a jogszabály szerinti adatokat, mellékelje a vám-árúnyilatkozatot ahogy kellene és nincs ilyen probléma.
    Ne kenjük már rá a Magyar Postára az eladó trehányságát.
    A jogszabály leírja hogy a Magyar Postának mikor, hogyan kell a vámolást, az áfabeszedést elvégezni, ha nem ismernek minden információt mert akinek kötelessége nem adta meg, akkor miért ők lennének a hibásak ha a jogszabály szerint végzik el munkát?
    Ezzel nem Postát védem, csak egyszerű tény.
    Mind a postai szolgáltatók (itt konkrétan tudom hogy a Royal Mail és China Post a küldemény on-line felületen történő feladása esetén ad lehetőséget az IOSS információ jelzésére, kitölthető a vám-árúnyilatkozat is és a futár cégeknél is van lehetőség az IOSS (az eladó szedte be az áfát) információ megadására.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés