-
GAMEPOD.hu
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
ezoltan
tag
válasz Teréz Atya #59599 üzenetére
Jóvanna.
Odakarmoltam azt a macskakörmöt.QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
Gh0sT
addikt
válasz SpydeR3412 #59596 üzenetére
Ez véletlenül nem ugyanaz olcsóbban?
Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
Allien
veterán
válasz Jackal2 #59586 üzenetére
Most ugye ugratsz? A google a Te barátod is! Szerinted, én honnét linkelem pl a Bugs 5W kuponokat??? Egyszerűen írd be a keresőbe, melyik terméket keresed, és írd mellé: coupon. Na jó, most lehet, épp nincsen a PRO verzióra külön nagy kupon. Hiszen, 5-10%-ot alapban sokszor le lehet szedni. Jelenleg legolcsóbb a Tomtop! 134.99 dolcsi kupon nélkül a kamera nélküli verzió. Ez sajna édes kevés, mert ugye az apphoz wifis kapcsolat kell, amihez kell mjx kamera is. A kamerás verzió viszont 185 dolcsi! Ráadásul, Duty free-s szállítás!!! Kupon: B3P50, és 180 dolcsi lesz (azaz, bead sokszor 5%-os kulcsot is a honlap, az is több ennél). De, nézzük is meg, miben más, mint az alap Bugs 3? A GPS full vezérlés már önmagában nyerő. Igaz, az alap bugs 3 már bőven 80 dolcsi alatt jár... De, a PRO-ban MÁS a motor is! Bár több helyen ugyan azt a motort írják, 1806 1800KV, az MJX honlapján 2204 1500KV van feltüntetve. Maximum upward lift 230g. Más az akksi is, ami kicsit sajnálatos, de még nem okos akksis. Azaz, valszeg orvosolható kis forrasztgatással.
App kérdése. A mostaninál első lépésben kiválasztod, melyik géped van, és ennyi. Speciel, kíváncsi lennék, hogy mi van a kereszt szabadossággal.Azaz, ha pl a Bugs 2C-mhez hozzá rakok egy wifis kamerát, akkor az upgrade lesz 2W-re? Ezt le kellene tesztelnem, de jelenleg egyetlen mjx wifis kamerám van, a Bugs 3 panorama kam, aminek az optikája lefele néz. Bár, a Bugs 2 alaplapjára is valszeg gond nélkül beköthető. Azaz, ha vennék egy PRO-t 135 dolcsiért, és hozzá rakok egy régebbi, mjx wifis kammot, akkor az fullos vezérlést átvinné-e. A képátvitelhez meg valszeg, mivel wifis, érdemes lehet wifi excendert/repeatert alkalmazni, a telefon 5g-s wifije helyett. De ez igaz az összes wifis jelátvitelre telóra, ez márkafüggetlen. A vezérlés meg ugye pl 2W-nél megvan az 1 km is, csak azt már nem látod.Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
kriszbon
őstag
válasz Teréz Atya #59599 üzenetére
A fenébe, akkor még rá kell dobnom 400m-t az [1100-ra], igaz ez nem repcsi hanem Racer, de akkor is na...
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz SpydeR3412 #59605 üzenetére
Tévedtem. Igen, az csak fele annyiba kerül
-
david335
tag
válasz Teréz Atya #59600 üzenetére
Egyszerre szeretném használni a gps-t a magnetométert, az s-bus-t, és a telemetriát. Rajz szerint bekötöm a gps-t a J2-re. Magneto J1. S-bus és telemetria a kérdés, hogy menne J6-on? És az melyik uart?
-
Teréz Atya
senior tag
válasz david335 #59607 üzenetére
Tehát GPS az UART 1-re, magneto az SCL/SDA padokra, ami az UART3-al közösködik és marad az UART6.
V2-nél az SBUS pin az UART1-el volt közös, V3-nál talán az UART6-al. SBUS-hoz az SBUS pinre kell kötnöd, mert máshol nincs inverter. Telemtriához majd kelleni fog egy soft serial, persze invertálva.
A vevőd nem tudja az F portot?
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
fape
senior tag
válasz Teréz Atya #59608 üzenetére
Ezek egész jó leírások: Omnibus F4 Flight Controller Guide és inav/docs/Board - Omnibus F4.md
Fporthoz kell betaflight is, nem?
[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
szacsee
nagyúr
válasz SpydeR3412 #59588 üzenetére
Kösz a tippet!
-
david335
tag
válasz Teréz Atya #59608 üzenetére
Köszi, így így de tudja az xsr csak f-porthoz kell egy tx amit nem tudom, hova kössek. Az lenne a kérdés.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz david335 #59611 üzenetére
No, a legtöbb vizibiszon van 2-3 darab jelölt vagy jelöletlen CH port. A te képeden pl. CH2. Ezek lesznek a softserial portok. Hogy pontosan melyik CH port melyik softserial, azt nézd meg fape linkjein.
@fape - el vagy maradva, 1.9.1-től már támogatja az fportot az iNAV.
Amúgy meg pont azokat a weblapokat néztem, mikor gyűjtöttem az anyagot az Omnibus cikkemhez. No, ekkor kiáltottam fel, hogy elmegy az Airbot a csába, és összehívtam a haverokat egy esti sörözésre.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
syler123
veterán
Egy GPS-t majd én is hozzáakarok kötni az Omnibus F4 pro v2-höz, ahhoz majd nekem is utána kell járnom hova köthetem. Uart6-ra kötöttem a Flysky x6B-t. Gondolom az 5V és gnd jöhet a pdb-ről, már csak a signal kábel helyét kell megtalálnom. Már ha nem hamisítvány a 6,5$-os gps
-
david335
tag
válasz Teréz Atya #59612 üzenetére
Köszi. Ezek szerint átkell mappolni? De a tx6-ra akkor semmiképp se mehet?
-
Teréz Atya
senior tag
válasz david335 #59614 üzenetére
Nem, V2-őn az UART1 megy az SBUS-PPM portra. UART3-ra mehet az SCL / SDA, UART6-ra a GPS RX / TX.
A Flysky RX mehet az UART1-re normál módban, vagy a távon kiválasztva az SBUS módot az SBUS portra.
Ha kell még egy fizikai UART, akkor PPM-en kell csatlakoztatni az RX-et, de le kell forrasztani egy ellnállást.Már értitek, miért hagytam a fenébe az Omnibusos cikkemet?
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz david335 #59615 üzenetére
Na várjál, akkor Fport, nem SBUS? Mert én SBUS-ról toltam a vekert.
Fporthoz nem is kell az invertált sbus port. Persze, TX6 mehet.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
david335
tag
válasz Teréz Atya #59617 üzenetére
Na újra belezavarodtam uart6 az s-bus jobb fent ugye az uart1 az a gps, uart3 magneto. És tx6-ra mehet a smartport? Vagy csak ha fport-ra van configolva?
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Teréz Atya #59617 üzenetére
FrSky
Vagyis, a gyári (nem hekkelt) S.Port-ra ráforrasztom a vezetéket, amit elviszek a vezérlőig, és ott ráforrasztom az UART2 (TX) pontra. Innentől az SBUS és a telemetria egy vezetékkel le van tudva?
Persze előtte a vevőn FW csere, valamint a BF felkonfigurálása F-Port kapcsolatra.Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
syler123
veterán
válasz Teréz Atya #59616 üzenetére
Ha uart6-on ppm módban használom a receivert akkor máshová nem tehetem a gps-t? Még nem jött meg a gps, de nem sokára megfog. Egyelőre csak sebességmérésre használnám, de ha nagyon macera a bekötése, akkor annyira nem fontos.
[ Szerkesztve ]
-
david335
tag
válasz AMDaZERG_1 #59619 üzenetére
Tehát f-port-os fw. Tx06-ra ráforrasztom. Bf-ben uart6 rx. Configban f-port?
-
fape
senior tag
válasz Teréz Atya #59612 üzenetére
Kösz , tényleg le vagyok maradva akkor. De ez így akkor még egy érv, hogy kapjon fc-t a repcsim. Pedig már egész jól lebeszéltem magam róla...
Resource remap is van már? Eddig lusta voltam csak az átmappelés miatt, fordítani sajátot.[ Szerkesztve ]
Nem ezeket a drónokat keresik!
-
david335
tag
válasz AMDaZERG_1 #56455 üzenetére
Eladtad már a mocikat?
-
Jackal2
senior tag
válasz Teréz Atya #59599 üzenetére
Ott a crossfire, 40 km
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Allien #59603 üzenetére
Na várjunk, ne keverjük a dolgokat....A kuponoldalak azok olyanok amilyenek, az hogy él-e, hogy ellenőrizték-e, stb. az egy dolog, mindig lesz olcsóbb, szóval ezen most ne akadjunk fent (plusz akkor az összes variánsra külön kéne egy kis táblázat, hogy milyen kamerával, hány akksival adják stb.)
Ami a gépet illeti:
- mivel ez az új széria, szerintem ha meg akarom feleltetni az előzővel, mint utód, akkor a Bugs 3-at kellene mondanom. Nyilván sántít, hiszen abban nincs pl. GPS- innentől kezdve borul az egész, szóval akkor legyen a 2W, de az meg inkább az 5W elődje lenne. Nekem úgy tűnik most, hogy a Bugs 3 Pro egy külön ág marad, ezzel kiegészítve a palettát, annak aki nagyon "pro" akar lenni.A motor szerintem azért más, mert változott a tömeg és a rep idő is, 2800 mAh lett az akku, szóval rámennek erre a 20 perc + vonalra, hogy összemérhető legyen a DJI termékeivel ez a paraméter is.
Az applikációt azért hoztam fel, mert szerintem pont ebben gyenge az MJX és jó a Hubsan. A 2W-nél konkrétan egy lopott, átdolgozott app volt, amiben a funkciók fele nem működött, helyette a távról nyomkodtad például az RTH-t meg hasonlókat, gombokkal. Na ez a ciki, az olyan gépek mellett, mint a H501 Air, vagy a DJI Tello, a Spark/Mavic vonalról már nem is beszélve. Tudom, az utóbbi nem egy árkategória az MJX-szel, DE egy jó progit egyszer kell csak megcsinálni, utána használhatod az összes modellhez, lásd, H501 H216A. Mekkora királynak érzed magad egy 20.000 forintos szénkefés gépnél, mikor egy 60K-s drón applikációját használod.
A képátvitel meg tuti WifI maradt, mert a Lightbridge/Occusync protokollok szerintem védjegyesek, és a DJI nem is hiszem, hogy átadná a tudását másnak. Az egy más kérdés, hogy mókoltak-e valamit az MJX háza táján, hogy ne legyenek a gépeik kompatibilisek és meg kelljen venni az újat.
Plusz ott van még a trükk, hogy a Pronál ugyan 600-800 méter a hatótáv, de az szerintem csak az irányításra vonatkozik, nem a képátvitelre. Félek, hogy a 2W, 3Pro, 5W is ugyanazt a technológiát használja, szóval simán lehet hogy 50 méteren szakadozik majd a kép...
Ezért király a Hubsan H501 Air, mert van egy analóg kimenet, ami elmegy 1,5 km-t, meg van egy digitális, amivel lehet bohóckodni telefonon is, boosterrel meg az is tud 300 métert.
Ja és még egy gondolat: milyen trógerség már az, hogy a hivatalos oldalról hiányoznak a műszaki információk?
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
vandor01
őstag
mai dron [link]
a következo BF-be belekerul aztan bandazhatnak egyutt a gepeink!
csak ilyen esetben ki fog torvenytszegni? a tulaj? vagy a "banda"CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
kriszbon
őstag
válasz vandor01 #59629 üzenetére
Nem valami hasonló dolog volt nemrég mikor ilyen reklámokhoz használtak csoportos drónokat?
Talán az Intel is csinált ilyesmit, meg még valaki, persze lehet tévedek.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
cintula187
addikt
Mit szóltok a Parrot Anafihoz? Eme videóban mondjuk HDR ben rémes a fű látványa, de elfogadnám. Viszont az Parrot üzletpolitikája is megér egy fikázást. Fizetni kell az intelligens repülési módokért.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
twine
addikt
-
vandor01
őstag
nagyon jo a felvétel.... kirááály!
na most ezek miatt fogunk szopni..... nem sokára!CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Allien
veterán
válasz Jackal2 #59628 üzenetére
Persze-persze, kupon oldalak is olyanok, amilyenek. De, azért van az a pénz, amiért kipróbálod, nem? Azért 55 dolcsit megspórolni, megéri...
A gépekről, nem átlátható most, hogy mi az irány, mert a Bugs 3-2 után most váltás van. Ugye a 3 mini az a buli gép, acro móddal. A 3H, az kapufa, értelmetlen, mint anno az X600 után a X600H. GPS nélkül igaziból nem jön vissza, csak megpróbálja kikalkulálni, honnan is indult. Ergo, az alap bugs 3 lassan bagóért megérheti.A Bugs 2 vonal érdekesebb, mert az 5W az tudásban jobb, kicsit minőségibbnek tűnik egy fokkal, de KISEBB a kartávolság! Ergo, kisebb propeller mehet rá, kisebb terhelhetőség. Olyan, mintha 3 kategóriát akarnának kb. A Bugs PRO meg lenne a kamera platform. Gimball nélkül, pontosabban, gumibakos gimballal. Vezérléshez C5000 & C6000 kamera kellene, de, nem tudom lecsekkolni, hogy az előző verziós wifis kammal menne-e a pro, mert ahhoz vennem kellene egyet. Az 5W csatlakozója más, nagyobb, de persze, tákolni nem lehetetlen.
Applikáció. No igen, itt voltak gondjaim, a 2c-vel, de mivel fapados, ezért csak annyi, hogy elindítom az appból a felvételt. Ugyanis, bele tudtam rakni a C5020-s nem wifis, FPV kammot (nem wifis átvitel ugye a cél). De, a 2 C-W verziók nem igazán vezérelhetőek, mert az RTH az ugye a vezérlőn egy gombnyomás, Egy dolgot tud az app, elindítani a felvételt-képkészítést. Az igazi kérdés tehát, hogy a full vezérléshez elegendő-e a régebbi kamera, mert ugye azok sokkal kisebb helyet foglalnak.Ergo, tesztelni nem tudom, amíg nem lesz bugs 3 prom, de gondolom, más meg nem nagyon fog ilyennel bíbelődni, bár, itt is van jópár Bugs 3 tulaj, aki tuningolja is a verdáját. Ha valaki beszerez egy PRO-t, akkor szívesen egyeztetek Vele, és kipróbálhatjuk a keresztbe kompatibilitást is.
Ja, az APP változott, tök korrekt, sőt, nekem kifejezetten kellemes. Jól használható, englis verzió.Hatótáv- mint tudott, maga a vezérlés bőven 1 km feletti, a gyári alap távval. Gondolom, csak a biztonság kedvéért írtak rá 6-800 métert. A képátvitel kérdéses, ez igaz. A Hubsan Air meg árban nem ennyi. 250 dolcsi az app vezérlés. Persze, ha a képátvitel, és a vezérlés tényleg pöpec, akkor megérhetné, de speciel én jobban kedvelem a távot, plusz app. Az meg már 350 dodó felett... Szóval jól ki van ez találva...
Webes felület, hivatalos oldalon is megvannak az infók, csak ugye, az új dizájn az bénácskára sikerült. De, a motor infókat is onnan szedtem, tehát, ott van az, csak hogyan találod meg, az már más kérdés.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Teréz Atya
senior tag
Remap egyőlre nincs, mert valami mizéria van a szervókkal, ami BF-nél nem játszik. Sőt DSHOT sem.
Lehet blaszfémia, de gondolkozom, hogy a KGB project V2.0-át átrakom Betaflight-ra, ha már tutibiztos jó lesz a GPS rescue. Egyszer elküldtem misszióra, de a waypoint előtt átvettem az irányítást. RTH-nál dettó én teszem le. És mindig acro-ban tolom.
Időközben az Ez-GUI elöregedett, nem kap több frissítést, így valszeg többé nem is fogok missziót programozni. Röpcsi dettó. Mi abban az élvezet, hogy elküldöm a masinát 20km-re, otthon meg visszanézem?
Ez olyan mintha felszednék egy csajt, de a haveromat küldeném fel hozzá egy kamerával, én meg visszanézném. NEM![ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
vandor01
őstag
ez olyan ismerős!
Az első és legfontosabb a biztonság
most akkor repulsz vagy kaszálsz?[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
vandor01
őstag
nagyon nincs itt rendben a nyilvántartás engedélyek nyomonkövetés es egyebek....
https://index.hu/belfold/2018/07/20/kisrepulok_repultek_a_paksi_eromu_legterebe_rajuk_hivtak_a_gripeneket/
legkozelebb egy x220-ra vagy a lizardra is a grippeneket fogjak riasztani!
elobb utobb itt szivás lesz.... nem nekik.... hanem nekunk...CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Baku
aktív tag
válasz Allien #59635 üzenetére
"A Hubsan Air meg árban nem ennyi. 250 dolcsi az app vezérlés.... "
Kénytelen vagyok korrigálni: Tavasszal 170€ - ért vettem, (meglepetésmentesen),
És most is ugyanannyi az ára. (+/- 3-4 €- t csúszkál)
Ennyi az objektív tényre alapozott kiigazítás .És most az erősen szubjektív tapasztalat: QRRRVAJÓ gép ....
Aki hasonló kategóriában gondolkodik, annak sokkal inkább ajánlanám,
mint a kissé kétes minőségűre és színvonalúra sikeredett, a Hubsan farvizein
esetlenül próbálkozgató MJX újabb Bugs modelljeit ....
Viszont ha valaki ódzkodik a telefonos-appos irányítástól, akkor a H501S a kiforrott,
megbízható, már bizonyított modell, és két funkció (waypoint fly, és orbit mode) kivételével
Ugyanazt kapja (nagyobb hatótávval, 5.8Ghz fpv-vel), monitoros, valós távval, mint az Air-nél.... -
Allien
veterán
Ok, most én se nézegettem kuponokat hozzá. Biztos volt/lesz olcsóbb is, mint amit én láttam (BG-, és GB-n). De, ha már lúd, legyen kövér. Mé kellene orbit mode nélkül, meg waypoint nélkül élnem? Akkor már inkább keresnék egy XK X380-t, oszt az tuti elbír egy kamerát. Igaz, árban kicsit magasabb, de néha-néha még találni elfekvő készletet kiszóró boltot. Na jó, egyre ritkábban. De, tavaly majdnem megvótt. Csak, a hobby king átbakkott a palánkon, de majdnem megvótt.
Hubsan-ra fájna a fogam, de, mint írtam, ami nekem kellene, az sajna Hubsan H501S X4 pro modell lenne...
Full vezérlés, relative, de nagy hatótávval.
De még mindig ott van, hogy gimball hiányában rezeg a léc szinte az összes hasonló megoldásnál (mindegy, hogy mjx, vagy hubsan). Legalább 1 motoros gimball lenne, ami vízszintben tartja. A jobb-ball, és le-fel húzásokat sokkal jobban tolerálja az ember. De valamiért nem nagyon csinálnak ilyet, holott, ez egyszerűen, a ccd gyártók is megoldhatnák. Más, nem négyzet alakú szenzor, és szoftveresen ki lehet szedni a remegéseket. A költsége meg relative, de nem nagyobb sokkal, viszont olcsóbb, mint egy mechanikus gimball.Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Geller72
veterán
válasz vandor01 #59639 üzenetére
Ez a sztori azért is érdekes, mert azok a "kisgépek" szunyogírtó gépek voltak, tehát valszeg volt "légtérhasználatijuk", még akkor is, ha paksi atom, meg minden. És mégis kihívták rájuk a Gripeneket az okos paksiak. . A nagyobb ciki az, hogy ki is mentek, tehát a légtérellenörzés vs. légtérhasználat, légtérfelügyelet nem igazán állt a helyzet magaslatán. Máskülönben ki sem mennek a gripenek, mert eleve van infójuk az engedéllyel permetező ancsákról..(AN-2)
-
Geller72
veterán
válasz Allien #59641 üzenetére
A H501S X4 a BG-n ~200 eur és ott a 12%-os kuponkód a leirásában..
8a4bad
A Pro verzió, fehér-arany színben eu-s raktárból 220 eur, mínusz a 12%.
Ami fontos:"We have upgraded the H501S to H501SS version. The difference between H501S and the upgraded version H501SS pls
H501S Version show in the transmitter: H501S V1.2.X
H501SS Version show in the transmitter : H501S V2.1.X
Difference between Profession version and Standard version is the tranmitter. The transmitter of Pro version has better range than Standard version."[ Szerkesztve ]
-
kriszbon
őstag
Sziasztok!
Ha valaki esetleg gondolkodik aránylag olcsó FPV kamera vételén, akkor én [Ezt] elég jónak találom képminőségileg.
Az árához képest biztosan.
Néha 5 alá is be szokott csúszni az ára.Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Teréz Atya
senior tag
Szóval, akit idegesít a Redbull Race, itt a megoldás. Le kell foglalni egész Budapest légterét, Besenyei Peti meg szögre akaszthatja a botkormányt.
Ez a törvény mekkora trollkodásoknak ad (lég)teret!
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Baku
aktív tag
válasz Allien #59641 üzenetére
"....Akkor már inkább keresnék egy XK X380-t, oszt az tuti elbír egy kamerát. Igaz, árban kicsit magasabb, de néha-néha még találni elfekvő készletet kiszóró boltot.... "
Rossz helyen keresed.... Nekem van egy szinte vacsi új (talán 3x repült) és eladó is akár ....
Más: Azért azt tudni kell, hogy ezek a gépek (Bugs3 és családja, Hubsan 501 és családja ) NEM kameraplatform céljára készült gépek, egyszerűen csak FPV quadok, és slussz....
Az XK380 viszont eleve egy "repülő kamerának" lett kikiáltva, és a P1-et próbálták kisebb-nagyobb sikerrel lekopírozni ....Egyébiránt meg a Hubsan egy könnyű 2 tengelyes gimballal, és egy keychain stílusú könnyű akciókamerával kameraplatform "szerűvé" kucigolható, de sosem lesz igazán az.
A magam részéről viszont sok ilyen kucigolás (és önszopatás után) rá kellett jönnöm, hogy semmi értelme ... Ha az ember kameraplatformot akar, akkor vegyen egyet, ha meg nincs meg a rávaló, akkor gyűjtsön rá még ... Mert ez az állandó mókolás, meg a "majd én csinálok a szarból várat" dolog, csak értelmetlen pénzkidobás ....
-
korcsillio
őstag
-
Saccco
nagyúr
válasz korcsillio #59647 üzenetére
Szerintem átverés.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Allien
veterán
X380-t nem kerestem rossz helyen. Olyan akciós áron volt, hogy még ki is fizettem érte a pénzt! Aztán várhattam, mire vissza utalták.
Igen, a Bugs/Hubsan korlátosak ilyen célra, ez van. Egy értelme van ezeknek, hogy ha egy ilyent vesztesz el, akkor kisebb a sérülés mind lelkileg, mind anyagilag. Egy Mavic-t elveszteni azért... Ráadásul, a ksiebb gépekhez nyugodtabban tud hozzá nyülni az ember, és közben el lehet dönteni, hogy kell-e ez egyáltalán. Lehet, csak egy fellángolás. Persze, egy Mavic-t is el lehet adni...Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Geller72
veterán
válasz Allien #59649 üzenetére
..a maviknál is és úgy általában a dji gépeknél eleve van olyan menüpont, hogy drón keresése... Szal ha leesik, odamész azt felveszed. . Ha annyira összetörik, hogy kikapcsol, akkor is menti az utolsó olyan gps poziciót, amikor még ment, tehát a becsapódás pillanatát. Annak amúgy is van nyoma. . Barátomnak esett már le P3P, igen magasból, könnyen meglett. Nem nézett ki szépen. . Egyébként, ahogy nézegettem ezeket a leeséseket, nem nagyon találtam olyat, ami ne lett maradt volna fesz alatt, miután lezuhant.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest