-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz whitezo88 #59102 üzenetére
Én nem látok bele a szűrőkbe kívülről, te igen? Van amit nem is tudom hol lehetne ellenőrizni laikus felhasználóként. Sajnos rájuk vagy utalva. Vagy márkaszerviz után azonnal egy függetlenhez mész kamerával hogy ellenőrizzétek azok hogy dolgoztak? Életszerűtlen sajnos
Nem őket védem, apjuk ***** csak itt megint mindig a felhasználó szívja a nagyot, nem ők.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Anaren91
senior tag
válasz Tsebacsi #59104 üzenetére
Nagyon egyszerű a helyzet. Feljössz ide, és megkérded milyen időnként kellene cserélni őket Vagy azt csinálod mint én, és biztos ami biztos alapon 10k után kidobsz mindent és veszel újat. Levegő szűrő, olaj, olaj szűrő, üzemanyag szűrő, pollen szűrő. Váltóban 50-60k km után tervezek olajcserét.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #59102 üzenetére
Gyárilag 2 olajcserénként ven előírva ugye ~60E Km . Itt látom a szervizmultat,hogy 2015-ben cserélték 90E Km-el ezelőtt és 2015-ös a szűrő benne... Azóta volt 2 olajcserén még márkaszervizben ahol szintén nem cseréltek a rendszerben is ez szerepel és akkor most mi cseréltünk.... Azt nem értem,hogy lehetett zöld... valaki kiüthette egy köztes időpontban de ugye akkor se kapott cserét. A másik amikor 1db kerékagycsapágyat cseréltek hátul a másikat nem cserélik. Szerintem a kerékagycsapágy páros alkatrész nem szoktunk belőle 1-et cserélni.... És a plusz ráadás elöl brembo tárcsa brembo betét volt. Nem gyári tárcsa,hogy lehet egy márkaszerviz által szervizelt kocsiban azt se tudom... Mondta is a tulaj,hogy ráz az első fék... Vannak érdekességek úgy,hogy a márkaszervizből lett megvásárolva ott volt bent... Na mind1...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tsebacsi #59104 üzenetére
Aztán ott vannak a szűrők különböző tulajdonságai, amit senki nem mér meg (gyártón/beszállítón innen), csak látjuk, hogy nem tiszta = rossz. Csak mondjuk közben a tervező a hosszabb periódus mellé annyival nagyobb felületet is számolt, hogy ne lógjon ki a lóláb. User meg cserél, mert nem fogja laborba küldeni a pár ezer forintos szűrőt bevizsgáltatni, hogy mennyit bírna konkrétan az ő használati módja mellett, hiszen olcsóbb tudatlanul cserélni. Nagyobb gépeken, amik tényleg poros környezetben dolgoznak, szokott lenni szenzor is, ami jelzi az eltömődést (meg dupla szűrő, meg szabad kifújatni is). Aztán az olajtükrös megoldás is rémesen költséghatékony, csak a papírbetéteset többször el lehet adni Cserélek én is amúgy kocsiban, mint a katonatiszt (olcsóbb egy turbónál), csak kiírtam magamból, hogy számok nélkül nehéz pontosat mondani... Nyilván a kihagyott szerviz egyértelműen gáz
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz whitezo88 #59102 üzenetére
Az ember lusta.
Mikor apám megvette az első "hosszú periódusú" autóját, eleinte szándékában állt félidőben, 10 ezernél olajat cserélni, mert sokallta a 20-at. Aztán mégis kényelmesebb volt kivárni a kb 1 évet, úgyis 20+ ezret ment egy évben... És őt alapos embernek és jó gazdának tartják, állítólag sorban állnak a használt autóiért.
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #59107 üzenetére
Mivel napi szinten látom a szűrőket pontosan tudom,hogy egy ilyen szűrő tényleges élettartama valahol 8-15E Km között van. Ez függ a felhasználás módjától is persze. Semmilyen levegőszűrő nem tud / bír 50-60E Km-en keresztül szűrni megfelelően. A pollenszűrőre érdekes mód ráírják,hogy 1év / 15.000 Km de a levegőszűrő meg 50-60E Km ??? Amikor a szűrő másik fele is tiszta retek ami nem lehetne mert a megszűrt levegő megy ott ki akkor szerinted mit kap a turbó / motor ?????????? Rengeteg turbó ment szét idő előtt mert 1 folyamatosan kínlódik,hogy beszívja a retkes szűrőn a levegőt illetvekapja a retket a port a dzsuvát mert nem tud szűrni....
Ez a szűrt oldal... Ez mennyire tiszta ?????? Mert konkrétan megy be a retek..... Persze meg kitalálják azt is,hogy jó a 25-30ezres olajcsere.... Meg lifetime olaj BMW azt mondja lifetime a váltó olaj nem kell cserélni . Közben meg a ZF aki gyártja a váltót azt mondja 80-120E Km között csere. Meg nem kell vezérlést se cserélni stb stb stb..... De ez ilyen. Kell olajat cserélni ~10 ezrenként szűrőkkel kell váltó olajat is cserélni kell osztómű olajat diffi olajat is kell vezérlést és még sok mindent amit a BMW szerint amúgy nem....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #59110 üzenetére
Há de ha mindenki időben lecserélne mindent a kocsin, akkor tovább mennének, tovább nem lenne velük gond, ki venne akkor új autót? Tervezett elavulás része. Na meg az egész 20-30k km-es olajcsere is azért indult, hogy a flottásokat feléjük tereljék (mármint nem csak a BMW-nél, hanem minden gyártó ezért tolja kifele az ajánlott intervallumot)
Mennyire jól hangzik már egy flottásnak, hogy ha meg vesz pl 10 autót, akkor nem kell 10k km után az összesben olajat cserélni, hanem csak 30k után.
Jürgen meg aki 3 évente kihoz egy új szalonos BMW-t pont leszarja, hogy mit okoz ez a kocsinak... Eladja, onnantól nem az ő gondja, őt még kiszolgálta probléma mentesen.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #59100 üzenetére
Nem flame-keltés miatt írom, de ezért többek között ezért becsülöm a Mercedest, hogy prémium gyártó ellenére (vagy pont ezért) nem állt be a sorba a többiek után és nem él tagadásban. Megtartotta az éves szerviz intervallumokat, ráadásul még az automata váltónak is van előírt olajcsere periódusa, sőt bizonyos modelleknél még a diffi olajnak is.
Nem értem, hogy némely gyártók miért erőltetik ezt az elnyújtott periódust...elpártolnának egyesek, ha évente kellene szervizbe hordani? Ennyire nincs hajlandóság a banán vásárlásra? Más prémium márkánál viszont mégsem gond kicsengetni? -
Anaren91
senior tag
Előbb írtam le. Vannak a flottások akik akár több száz autót is vesznek egyszerre. Flottavezető számol egyett gyorsan, 100 autónál ha 30k km után kell csak olajcsere és nem 10k akkor 3x kevesebb olajcsere kell, az meg 100x X péz. Ennyi. Pont leszarják, hogy mi lesz a kocsival, nem vész el a garancia, ha csak 30k után van lecserélve, pár évesen meg eladják, mint jól karbantartott flottás autó. Nem a hétköznapi emberből van a gyártóknak a legnagyobb bevétele, aki 10 évente vesz 1 új autót. Vagy Magyarországon leginkább ez az intervallum még jobban kitolódik, mert tovább megtartják az emberek az új autót, vagy örülnek ha életükben egyszer tudnak venni egy 0 km-est.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
whitezo88
nagyúr
válasz Anaren91 #59113 üzenetére
Bátyám Oracle-nél dolgozott évekig, ott is BMW volt a cégesautó. 0km-s 318d-t később 520d (G30) is kapott. És nem a főnökfőnökök kaptak hanem mindenki akinek kellett menni ide oda meg ügyfelekhez, meg előadni stb. Meg is lepett. Apámnál ami szintén (német) ipari világcég, ott megelégedtek az Opel, Toyota cégautókkal. Ezek aztán kiszóródnak a használtpiacra.
-
Anaren91
senior tag
válasz whitezo88 #59114 üzenetére
Cég függő. Ki milyen látszatot akar kelteni, illetve melyik cégnél van cimborája aki tud egy jó ajánlatot amivel mindenki jól jár. Nálunk Skodák voltak, aztán jött egy új Flottafőnök, akinek a Renaultnál van cimborája, ezért az egész flotta le lett cserélve. De ott a Hell pl, mindeki BMW-vel jár. Bár ők csináltak maguknak márkaszervízt is mellé XD
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
válasz Anaren91 #59113 üzenetére
Nem a flotta kezelő a hibás, meg nem is azok sirják ki. Egyrészt a gyártó ez találta ki a mérnökök együttműködésével, mert kibírja a normál használatot, ami ≥ 150e km. Másrészt a márkaszerviz, ami "elsikkasztja" a karbantartást extra profit miatt. A tulajt meg egyáltalán nem lehet hibáztatni, nem mindenki ért az autókhoz. Ha én veszek egy új autót, ne kelljen már pluszban költenem az előírt mellett, pláne, ha én eszközként tekintek rá, majd 5 év múlva cserélném. 15 éve még volt olyan autó, amibe 7-10e volt az olajcsere intervallum. Mostmár nincs, és el is van summantva.
-
molnarpeter
nagyúr
BMW Service Inclusive program felé is lehet némi részrehajlás - ha már "ingyen" adjuk a karbantartást, akkor nehogy már drága legyen... Flottakezelőnél szvsz mindegy, mert nem ő diktál (ahol voltam, ott is akadt teszem azt Maserati), az usernek számíthat a havidíj inkább.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
"A tulajt meg egyáltalán nem lehet hibáztatni, nem mindenki ért az autókhoz. "
Jaj, erről az alábbi ugrott be: "Ez egy Audi A4 1.8 TFSI jelentsen ez bármit is, fogalmam sincs hány lóerő és őszintén szólva nem is érdekel" [link]
mivel céges főnöké volt: " úgy toltam vele hogy a cég a kötelező dolgokat elvégzni rajta"[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #59117 üzenetére
Lehet sz*r a palacsintában, igen. Van abból talán 5 éves is.
-
nagyúr
Sziasztok,
a G30 fedélzeti rendszere tudja már az apple car play-t vagy felokosítható rá?
Az AA-t meg se kérdezem Azt hiszem azt csak az FL G30 tudja?!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Papa-Het
aktív tag
Zöld címke van az automata váltón és az OEM kód 83229407807, és ha jól látom akkor ez sárga. Na most a kocsiban piros van... mekkora kárt tud ez okozni?
-
negro
őstag
Nem mernem bevalalni mert replika, nyilvan az "olcso" 200e pengo a vonzo benne (4db-ert) de nem tudok leszakadni rola.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
negro
őstag
Ja Raadasul ez lenne telire majd. De amugy 2 eve fenyeztettem ujra a BBS -ket es azota 1 minimalis karcot hoztam ossze, nem szoktam benezni a parkolasokat szerencsere nem is e miatt agodnek, hanem konkretan szetreped, torik, vagy barmi, vmi nagyobb uthiban, amit nem veszek eszre. BBS meg azt is birta mikor sok volt keresztbe es odavagtam. A csonkalvany elgorbult de a felnin meg semmi. Persze ehez kelett egy jo perem vedos gumi is.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Chrys_ #59129 üzenetére
En latom persze h , nem a felni kozepben a szelep, bar ez nem tudna erdekelni ha amugy jo a felni. De ez kint mar rendszam leveteles? Mire fol? Meg melyik rendor az aki messzirol megnezi milyen es hol van a szelep sapka? btw... en jobban nem mentem bele de mi az, h nincs tanusitvany? Ez nem a 100w-os H7 E jel nelkul ami off road-ra van.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anaren91
senior tag
Németben kicsit máshogy mennek a dolgok mint itthon. Nem is szaladgál annyi életveszélyes roncs az utakon. Minden modifikációról tanúsítvány kell, és ha megállít a rendőr és valamiről nincs papír, akkor jobb esetben csak megbüntetnek. TÜV-ön nem is megy át a kocsi, ha olyan változtatás van rajta, ami nincs lepapírozva. És maga a TÜV is sokkal szigorúbb mint itthon. Kb mintha szigorítottra vinnéd itthon a KPM-hez.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
negro
őstag
válasz Anaren91 #59131 üzenetére
En nemetbol vettem az E39-et, meg mast is. Nem kell bemutatni, csak linkeltem egy kepet egy replika felnirol. Ez mitol lett tilto listas? Miben kulomb ez mint egy JRW? Nem rendeltem meg, szoval nem szemelyes, tekintettel arra nekem eredeti BBS van + volt origi gyari felni. Meg amugy se hajlok gagyira.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #59131 üzenetére
Ahha.... Hát persze Együk ügyfélnem a Német autója úgy vizsgázott le kint Németbe,hogy maga az autó itt volt Magyarországon... Mikor jönnek a kint élő Magyar az E60-al,hogy 2x vizsgázott kint a kocsi ( kint él és kinti papíros ) de nem szóltak még semmiért. Konkrétan az volt a kérdése miért kormos a kipufogó vége. Megnéztem géppel nem volt ellennyomás és ki volt véve a DPF..... A srác nem is tudta kint meg simán átment.... Hogy van ez ?
Német vizsgás M5 nem egy csöves lerúgott szétrohadt E36 / 46. Elöl a bölcsőből hiányzott egy csavar nem tegnap óta. Féktávon megállásnál recsegett az autó eleje....
A másik kedvencem amivel rengetegszer találkoztam Németből hozott kocsiknál főleg E46-nál ,hogy a légzsák visszajelző lámpát leragasztják vagy a ABS / kipörgésgátlót....
De a másik,hogy itt a Német 100-200-as csoport mindenki hivatalosan rakja fel a downpipe-okat kint Németbe és a többi helyen ???? És ez csak egy sima downpipe amiből kikerül a benzines alól a katalizátor vagy a dízelből a DPF. És mind vizsgás autó.... És még számtalan érdekes állapotú külföldőr behozott autóval találkoztam.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #59133 üzenetére
Hát én Bayernbe éltem 4 évet, egyik ismerősöm inkább ráállt arra, hogy eladja a kocsiját mielőtt lejár a TÜV- és vesz egy másikat amin még van 1.5-2 év olcsón, mert amikor vitte volna vizsgáztatni az első kinti kocsiját, közölték vele, hogy 2000 euró kb mire olyan állapotba tudják neki tenni, ami át is megy a vizsgán. Engem szedtek ki rendőrök azért, mert kontaktos volt a hátsó lámpám, és el kísértek egy szervízbe, hogy most azonnal csináltassam meg. Szomszédom is minden TÜV előtt nagygenerált csináltatott a kocsin, hogy átmenjen.
Az meg hogy downpipe van alatta egy dolog. Ha rendes helyen van csinálva, ahol adnak róla műbizonylatot akkor nincs gond. Csak a belvárosba nem hajthat be tekintve nem éri el az oda vonatkozó környezetvédelmi osztályt. München (meg gondolom az összes nagyváros) zónákra van osztva, belvárosba csak euro5-ös besorolással mehettél be.Feljebb Berlin fele lehet másabb a helyzet, mert már maga a látkép is szomorúbb volt arra mint Bayernbe (nem volt olyan rend). Az meg hogy külföldről mit hoznak be megint egy más dolog. Jártam nem egy kereskedésben, töröktől nem érdemes semmit se venni, mert hasonló módon basznak át vele, ha exportra kínált autót veszel... Volt egy kereskedés, ahol néztünk egy e46 kombit, pont a papírokat írták már rá, kapu után vagy 500m-el elcsattant a lánc. Szerződésben persze benne volt a kapugarancia, csak sokan nem tudják, főleg külföldiek, hogy mi is van benne...
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
KAMELOT
titán
válasz Anaren91 #59134 üzenetére
Pontosan! Török az lengyel meg román által átcsinált roncsokat árul. Tekerésért kint börtönt adnak.
Ezért jobb kint kizárólag német autókereskedőtől vásárolni.H.Ezredes: Véleményt szeretnék kérni, hogy ilyet érdemes e venni.
2012/06 F01 750i M sportpacket 107 000kmV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #59134 üzenetére
Persze van olyan is amit te írtál de amit írtam ez mind valós megtörtént dolog. Meg egyébként is a képeken lehet látni mindent. Mindenhol vannak szigorú helyek. De azt állítani,hogy a külföldön aztán úgy mennek át a híbás autók,hgoy sehogy az netto butaság. Hivatalosan EGR-ednek is működnie kell az összes német rendszámos ügyfél autó átment... Pedig hát nem lehetne hivatalosan. Ráadásul hivatalosan nem vehetsz ki katalizátort se DPF-et. Hivatalosan nem kapja meg a TÜV-öt... Hogy adnak egy downpipe-ra TÜV papírt ?
#59135
KAMELOT
Anaren91Ha 408Le nem igazán erőltetném ha az újabb akkor érdemesebb lehet. Viszont ott pl egy fékcsere is drága.... Egy általnános dolog ahol sok százezret kell kiadni csak arra,hogy megállj és akkor nem beszéltünk az általános karbantartásokról. Ha az E65-ös projekted soha nem kezdted el / nem fejezted be akkor ha egy F01-be lekotlik egy olyan alkatrész ami önmagában 500K akkor mi lesz ? Nem bántásból írom de ezek nem filléres autók. Műszakilag bonyolultak és így ~10 éves korára már előjöhetnek a korból fakadó karbantartások.... Csak akkor vegyél ilyen autót ha nem érdekel ha egy kisebb nagyobb szervízre el kell költeni 500K vagy 1M Ft-ot...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #59138 üzenetére
Közúti forgalomban nem használható....
Amire szerintem te gondolsz az az amiben van katalizator. A "normál" downpipe-ba nincs semmi. És ezt megveszik és vígan közlekednek sőt még vizsgát is kapnak kint.... Pedig ott olyan szigorúak, hogy csak levizsgaznak ezek az autók is....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #59139 üzenetére
Persze, fel lehet tenni, lehet nem szúrják ki TÜV-ön, bár ahogy nézegettem a német 100-200-as csoportot, akinek bele volt írva a downpipe annak 200 cellás sport katalizátoros volt fent. Legfőképp akkor lesz belőle baj, ha balesetet szenved/okoz. Mert akkor a kárszakértő még a segge lyukába is bekukkant, és ha valami olyat talál ami illegális módosítás a kocsin, akkor nem csak a biztosítási pénzt bukja az illető, de jól meg is büntetik. Németben is vannak olyan vizsgabázisok, ahol van az a pénz amiért nem pillantanak oda (pl törökök). De egy szemmel látható roncsot nem fognak még pénzért se átangedni. Egy downpipeot meg csápos nélkül elég nehéz kiszúrni egy rendőrnek.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #59141 üzenetére
Ez kb ilyen
2010...S 500 első féktárcsa 42€/db-tól
2010...S 63 AMG első féktárcsa 400€/dbV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #59141 üzenetére
Nekem a 13 éves 35d re 470k körbe a fék, szal gondolom a M340i sem egy olcsó mulatság karbantartás szempontjából.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #59145 üzenetére
Fék a BSI plus-ban van, én is azt akartam javasolni, ha új.
-
whitezo88
nagyúr
Szembejött megint az M5 competitionos erőmérő videó, fentvan hahun a verda 14,8ért, jszp szerint másfél év alatt 30e km szaladt bele, kemény hogy valaki ennyit járkál egy ilyennel bár még 100e alatt van hivatalosan, ez a hot vee-s + csipszes motor mennyit bír hogy letérdeljen valami, vagy csapágyas lesz?
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #59149 üzenetére
Azért van amit nem tudsz kocsi nélkül, szerencsés vagy ha tudod nélkülözni. Ma pl nekem is beugrott egy laza 300km Bp-en és körülötte...
Legyen egy kis hasznos tartalom is, 50% töltöttségbe került 127,4km (12,1kwh/100km pillanatnyilag). Egyre melegebb van egyre jobb a hatótávom. Ebben van 58km nulláson szakasz, 40 km 2 számjegyes út, a többi város. Oda vissza megteszem ezt majdnem mégegyszer ma. Bedobtam közben egy Pennynél ingyen 5 kw-ot, most otthon is töltök egyet sima hálózati konnektoros lassú töltővel, így elég lesz a teljes napra.
Ez azt jelenti, hogy 250km vegyes kijön egy töltéssel, csak városban ez menne feljebb ebben az időjárásban.
Szerintem így ez elég jó és használható. (3 fővel egész nap)
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest