Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Venyera7 #8230 üzenetére

    Hányszor kell még feltennem neked a kérdést, ha te mondjuk egy játék producere vagy millió dolláros költségvetéssel, kiadnál olyan játékot üzleti szempontból, ami a userek 90%-ánál szarul fut? Konkrétan lehet, hogy az A.O. Singularity csak a 290X-en és a Fury-n fog értelmesen futni, de ez hány %?

    10-ből 1 gépen fog futni, a többin meg 5 FPS-el szaggat? Ki fogja ezek után megvenni? Csak és kizárólag AMD presztízs értéke lenne a játéknak. Mondjuk nekem nem tetszik a játék, és csak ezért biztosan nem fogok váltani. Ha majd jön egy rakás olyan cím ami tényleg üt, és tényleg szarul fut, akkor meggondolom.

    Gondolom nem hallottál még optimalizációról. Konkrét eszközökre fejlesztünk, nem a levegőbe: XBONE, PS4, PC... A PC-n belül szakadás lehetséges, és DX12-vel erősen kell sakkozni milyen irányokba optimalizáljuk a kódot. Meg kell találni az aranyközéputat, ami a jelenlegi kártyákon is jól fut, és profitál a DX12 feature-kből, effektekből. Szerencsére a DX12-vel jól lehet játszani ilyen téren, ezért is vannak a támogatási szintek... Játékokat adnak ki, amit átlag userek futtatnak a gépeiken, lehetőleg minél többféle hardveren, nem benchmark programokat akarnak eladni nekünk bakker.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés