Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
Igen ezt senki nem vitatta,maradjunk inkább azon a vonalon hogy ismét egy játék amit le lehet húzni a DX12 listáról,még érdekesebb annak fényében hogy egy hét munka lenne az egész a véleményed szerint,ez már megint csak nem azt támasztja alá hogy vihar gyorsan fog terjedni a DX12 mint a spanyolnátha.Még ezt le is kontrázod azzal,hogy az EA sem a DX12-t helyezi előtérbe...
Picit aggódom mert én bizony jövőre már az aknakeresőt is DX12ben szeretném tolni...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Hitman esetében mint mondtam nem tudni, hogy mit döntenek a fejlesztők. A Glacier 2 jelen pillanatban csak az AMD saját API-ját támogatja a low-level megoldások közül. Nem valószínű, hogy a két szabványos megoldás közül mindkettőt beépítik. Szóval vagy DX12 lesz belőle vagy Vulkan. Decemberre mindkettő elérhető. Azt tudom, hogy az Eidos a Dawn esetében azért választott DX12-t, mert rendszer része lesz a PureHair és PureMaterial, ami a TressFX 3.0-ra épít és ez egy HLSL-ben írt technológia. Az I/O Interactive ezt nem tervezi alkalmazni a Hitmanben. Ez nekik szabadabb választási lehetőséget ad.
Az EA Vulkan API-ra lő. Ők a HLSL-t el akarják hagyni. Vagy csinálnak saját nyelvet, vagy OpenCL-t használnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Whysperer
addikt
Na ez milyen lehet? STIX az nem léghűtésről híres?
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Whysperer
addikt
Igen és ennyiért? 623.90 euróért? ennek mi az értelme akkor? [link] ... nem értem tényleg ezt az árazást.
650-690 -ért kapsz Vízesen X-t ... 623-ért meg levegőset és nem X-t? "Between €623 and €662"
(#7755) Zorel mért a Fury-nak is ezek akezdő árai é sszó szerint van olyan sima Fury léggel amennyiér tkpasz X-t vízzel?
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
rocket
nagyúr
válasz sayinpety #7746 üzenetére
Optimalizalni pc-re lehet mindket gyarto iranyaba,fuggetlenul a konzoloktol, attol fugg kit milyen erdek hajt.
Az AMD az elozo generacioban amikor az x360 volt a legtobb multiplatform fejlesztes fo platformja a pc portokbol nem sokat profitalt, es eddig a nextgenbol se.Nem kell kikapcsolni, de mivel a Maxwell-nek nem fekszik az aszinkron shader igy jelentos teljesitmeny hatrany varhato, amivel a potencialis piac kozel 4/5-od resze fuggoben marad , plusz ha kell az NV ugyis megnyitja a penzcsapot a PC verzio "optimlizasaert", mint ahogy eddig is tette, az AMD meg majd magyarazkodik, mint ahogy eddig is tette.
Csodat az aszinkron shaderekkel az AMD oldalan a Pascalig kell varni, mert onnantol irrelevans lesz mint elony az AMD-nek, sot lehet az lesz, mint anno a tesszallacio kapcsan, hogy elsore jobbat alkotott az NV, mint az AMD sokadjara, es mar inkabb elfelejtenek.
Majd az ido eldonti, hogy a tortenelem ismetli onmagat a gyakorlatban, vagy sok NV tulaj rohan a boltokba gcn1.1+ kartyakert.
Az, hogy a szoftverfejleszto mit gondol 1 dolog, a kiado aki finanszirozza a projectet akarata a donto, nekik meg a minnel nagyobb eladas ami szamit, es nem az, hogy az AMD-nek piaci reszesedest szerezzenek.
#7749: Elneztem a jatekot
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Whysperer #7756 üzenetére
Ugyanazok a korok vannak allandoan lefutva vga-k megjelenesekor, megjelenik egy webshopban (klikk gyujtogetos) az ajanlott fogyasztoi arnal magasabb arazas, es mar megy az ertetlenkedes.
Ugyanez ment a Fury X-nel is, majd ha megjelent, kiderult a teljesitmenye, es szeleskorben kaphato, akkor erdemes velemenyt alkotni.
Eurozonan belul, euro arazasban is vannak ajanlott arban kulonbsegek.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Whysperer
addikt
válasz tailor74 #7760 üzenetére
Akkor is a sima fury egy árban a vízes X-xel.. attól ,hog yott 630 euro attól még itthon ugyan annyi lehe tmint amit Te linkeltél. 8) Nem hinném ,hogy attól,hogy Németországban vagy UK-ba annyi az annyi .. itt nem annyi az annyi 8)
(#7761) rocket : igazad van ,de attól ,hogy ebbe a 9 milliós kis országban nincs .. attól még lehet széles körben venni dolgokat. 8)
Érted nekünk nem mindenkinek van 980 Ti-e ,de az össze haveromnak aki nem jött haza elem UK-ba pincér meg takarító és 980Ti-vel rohangálnak! 8)[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Whysperer
addikt
Bocs ezzel csak azt akartam mondani,hogy attól ,hog y Itthon a magamfajta 3d -s ember aki mondjuk részt vett egy E3-as cinematic készítésében.. nekem probléma egy Fury-t megvenni . . Addig EU jobb országaiban egy takarítónak sem jelent problémát ... mondjuk a Scan.co.uk-ről 500 Fontért venni egyet! 8)
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
sayinpety
tag
Nem lehet optimalizalni multiplatform jatekot konzoltol fuggetlenul. Nem eri meg fuggetlen technologiakat fejleszteni.
Xenos micorarch jelentosen kulonbozott az AMD Terascale micorarchtol.Miert nem fekszik Maxwellnek? Sajat engine avg. 18%ot gyorsul tole. Elnezest, nem ertem miert koltene nVidia penzt a gyorsulas letiltasaert. Miert vennem el a gyorsulast? Sok Geforce vasarlo nem orulne neki.
Nem ertem mi koze a Pascalnak async shader eleresehez. Async shader nincs micorarchhoz kotve.
Nem ertem miert kell GCNre valtani. Geforcera is optimalizalunk.
A kiadoknak multiplatform reszesedes miatt GCN a fokusz. Erre epul ket console. Jovore harom console. PC eladas tul keves, hogy beleszoljon a dontesbe. Sok PC port nem letezne console portok nelkul.
-
rocket
nagyúr
válasz sayinpety #7764 üzenetére
GCN meg 40% korul
Konkurencia lassitasa a lenyeg az NV-nek, hiaba van 2 konzolban GCN, ha munkaorakert es/vagy szponzorizacios penzert cserebe, sok esetben a PC verzioban ott lesz a gameworks.
Tudom nincs architekturahoz kotve az aszinkron shader, teljesitmeny oldalrol irtam, ha nem lett volna egyertelmu.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Whysperer
addikt
Igen Én csak azt nem értem ,hogy AMD-nek is vannak befektetői és ahogy itt mesélitek a dolgokat rengeteg Tőkés partnerei... EA -- Hynix stb. nem értem ,hogy AMD és Társai mért nem tudják érvényesíteni a dolgaikat úgy ahogy a másik oldal? ---- Ha meg is teszik akkor az emberek a zöldet mért látják mindig egyre jobb zöldnek a pirosat meg mindig egyre roszabb gonoszabb mumusnak.?
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
HSM
félisten
"sot lehet az lesz, mint anno a tesszallacio kapcsan, hogy elsore jobbat alkotott az NV, mint az AMD sokadjara"
Ja, emlékszem. A város alatt a láthatatlan óceánt kellett szénné tesszelálni az útszéli, betontömbökkel együtt, hogy ebből durván 30% előnye lehessen a GTX480/580-aknak az 5800-as Radeonokhoz képest.
Arra próbálok célozni, hogy olyasmiből tettek bele rengeteget, aminek az égvilágon semmi értelme nem volt, se akkor, se azóta.Másfelől, egy jó általános architektúrát preempicóval és minden jósággal tervezni azért "kicsit" bonyolultabb projekt, mint pár extra geometriai motort hozzácsapni. Szóval azért a Pascal-nál ne igyunk előre a medve bőrére. Kicsit sok ott a buktató, első HBM, vatta új gyártástechnológia a fizika határain, új architektúra.... Ezek külön külön is buktathatják az egészet, hát még együtt....
Az AMD részéről pedig már ott lesz a tapasztalat a HBM-el, a jó architektúrával, csak a gyártástechnológiát kell átvinni a következő lépcsőre. -
Whysperer
addikt
Erre most tudnék eg yképet linkelni Fury és TITAN-ról ,de idézem a frum társat: "Ezt nem merem betenni az AMD vs NV-be vagy max ugy hogy berakom aztan elszaladok, es csak manap nezek vissza"
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
rocket
nagyúr
válasz Whysperer #7766 üzenetére
A piaci reszesedes diktal, onamagatol az EA nem fog kiadni Project Cars, meg Witcher 3 Hairworks default on jatekokat Radeonoknak kedvezve, mert a piac joval kiesebb reszet, miert akarna barmilyen elonyben reszesiteni?
Alap esetben minnel tobb peldanyban szeretnenek eladni, nem az AMD-nek piacot szerezni, ezutan a kovetkezo fejezet az IHV-k tamogatasa, az AMD-nel ezek se ugy szoktak elsulni ahogy kene.
Olyan jatek kellene ami valamivel raveszi a DVGA piac 78.5%-ban tanyazokat, hogy ugyan mar vegyel GCN 1.1+ VGA-t.Ezert csinalja jol az NV a Gameworksel, ez vegulis egy marketing eszkoz a kezukben, jo vagy nem az mar megiteles kerdese, a lenyeg, hogy van es lesz is.
Az AMD Hynix kapcsolat tul van misztifikalva (a hazigazdanak nagy szerepe van ebben).
Uzleti vallalkozas a Hynix is, ami ugye minnel nagyobb eladasokat szeretne realizalni, a HBM2 memoriat talcan kinalja az NV-nek, mint ahogy NV altal rendezett GDC-n mutattak be az elso HBM2 wafer-t.
Maxwell2-nek egyatalan nincs szuksege a jelen es kozeljovo jatekaiban a HBM memoriara, az meg, hogy az NV szivni fog az interposerrel annyi az eselye, mint hogy az AMD szivni fog a 14nm-en a GlobalFoundriesnal.Nagy fejlesztesi elonyben van az NV, nagy meretu fejleszto csapatokkal, nagysagrendelekkel nagyobb R&D-re fordithato kerettel (amit raadasul, kevesebb szegmensben kell elkolteniuk), idoben is nagyon jol allnak.
Iden eddig olyan jatekok csufitottak a Radeo brand megiteleset, mint a Dying Light, GTA5, Witcher 3, Project Cars (ami onmagaban akkora rest ut a ket kartya koze, hogy a tesztekben ahol 8-10 jatekot hasznalnak es csinalnak osszesitest, tobb szazalekot nyer vele az NV, es vannak akik csak ezekig a tablazatokig jutnak, mert ez mutatja szamukra a lenyeget.)
Iden osztol minden egycsapasra megvaltozik, csak konzolokrol portolt low-level API AAA jatekok jonnek aszinkron shaderrekkel, ami a tokeletes optimalizacioval a jelenleginel ~20%-kal az azonos kategoriaban szereplo NV VGA-k fole lovik a GCN 1.1+ VGA-kat
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Teljesen mind1 nem ez a lenyege annak amit irtam.
Anno az AMD hypeolta a tesszellaciot, aztan mikor teljesitmenyben lamaradtak mint a borravalo, akkor mar ment a siras, mint a Witcher3 eseteben default hairworks beallitassal, hogy miert hasznal 64x tesszellaciot.
Szerencsejukre most konnyen lehetett orvosolni a problemat minimalis kepminoseg romlassal, de ha bekerul a feketedobzba, akkor majd megy a magyarazkodas, ahelyett, hogy csinalnanak sajatot.Az uzleti eletben, ha a konkurencia aknavetovel tuzel, nem legpisztollyal kell visszaloni
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Whysperer
addikt
Most amit players111 - linkelt.. minek vegyek Fury -x -t ha egyszerűen a 980Ti nagyon jó ár értékben ebben a pillanatban... Folyamatosan 12-vel jönnek az emberek és Én el is hiszem,hogy jók ott az ATI-k,de akkro mutassák már meg... Azért nincsenek túl jó helyzetbe ahhoz,hogy megengedhessék maguknak ,hogy annyir akirályak 12-be és csak 3-4 grafikont mutatnak mellé.. Nem ártana azért pár olyan dolgot is mutatni amivel megnyerik a felhasználókat,hog yigen is megéri ebbe fektetni 250 ezer Ft-t. Mert azért nem kis pénz. Mindenki 980Ti-t vesz aki ebben a szektorban keresgél (amit meg is értek)
Én mint AMD fanboy kérdőre vonom az AMD-t azért mert,ha directx12-be akkor császár volna.. akkor vannak már directx12-e sjátékok 1-2 ahol be i s bizonyíthatná igazán... Most lehet jönni azzal,hog ynem jelent meg stb,de mint aki játék iparban dolgozik tudom,hogy a ezek a dolgok nem akkor lesznek elérhetőek a gyártóknak amikor a usernak... szóval igazán villanthatnának pár 12-es tesztet a már meglévő játékokkal ,ha annyira jól mennének.
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
rocket
nagyúr
válasz Whysperer #7776 üzenetére
Egy kis technologiailag nyalcsorgatos DX12 techdemot nem volt kepes osszedobni az AMD a csoda HBM Fury X-re, egy kis hypeot generalva.
Elozetes benchmarkoknak nem sok jelentosege van, day1 teljesitmeny a lenyeg."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
HSM
félisten
"Hypolta" a tesszelációt, de értelmes keretek között. Aztán az Nv meg belerakott egy olyan erős tesszelációs/geometriai motort, aminek semmi értelme/haszna nem volt. Úgy mondják ezt szépen magyarul, hogy átestek a ló túloldalára.
Az 5850-emmel, amit 3 évig használtam, mindig be tudtam kapcsolni a tesszelációt jelentős sebességveszteség nélkül, ezzel szemben az akkori GTX-eknek ilyen Crysis 2 féle "trükkökre" volt szüksége arra, hogy bármit villantani tudjon a tesszelálós/geometriai erejéből. Szóval az idő itt az AMD-t igazolta.A 64X-es tesszelációt használni, amikor elég lenne a 16X-os is, elég nagy baromság. Mesterségesen próbálják emelni a játék gépigényét Nv-ék, ennyi, nem több. Gondold végig, mennyi értelme van a fizikai pixeleknél sokszorosan kisebb pixelekre bontani mondjuk egy hajat. Gondolom, egyértelmű, hogy nem sok.
-
őstag
válasz the_csaba #7767 üzenetére
Nem, nem tök mindegy nekem, hogy mennyibe kerül,mert igen, szerettem volna venni ilyen kártyát, de nem ennyiért... 230-at is sokallok érte, nemhogy ennyit...Ez a kártya tudásban jelenleg a 180k körüli kategóriában van. Vártam ezt a kártyát, sokat reméltem tőle, és nem győzött meg egyáltalán... A dx12/win10 érvelések meg majd akkor érdekelnek, ha tapasztalatok is lesznek, de addigra meg ez a kártya már közel 1 éves lesz...
Amúgy meg a stílusodon csiszolhatnál egy kicsit, nem kocsma...
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább a képminőség romlása nélkül. Az x16 beállítás után már nincs előnye a további tesszellálási szinteknek. Teljesen felesleges egy haj-/szőrszálat 350-380 szakaszból felépíteni. Nem ezen múlik az effekt minősége, mert a szőr esetében egy pixelen belül lesz körülbelül 30 szakasz, amelyből egy az, ami számít. De viszont rossz vagy nincs önárnyékolás, élsimítás és átlátszóság. A HairWorks legnagyobb problémája az, hogy annyi erőforrást elpazarol a tök felesleges számításokra, hogy a végeredményben meglátszó számításokra már nem marad elég idő. Ezért néz ki olyan spagettiszerűen a HairWorks-féle haj. Nincsenek minőséget adó számítások rajta. Maga az alap nem tűnik rossznak. Akár jobb is lehetne, mint a TressFX, ha hozzáadnák a minőséget és a sebességet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz sayinpety #7744 üzenetére
Az első kérdésem az lett volna, hogy a konzolos motorok használják-e az aszinkron compute-ot, de a későbbiekből kiderült, hogy igen. A következő kérdés - mennyire elterjedten, és mennyire intenzíven? Van reális esély arra, hogy megborítja a Maxwellt vagy a GCN1.0-t?
Emellett kérdés, hogy a PC portoknál ki fog sok energiát beletenni, hogy megnövelje az aszinkron pipeline-ok arányát az extra teljesítmény miatt (a többi sürgősnek tűnő dolog nem tűnik differenciálónak), ill. hogy ezek az engine-ekre épülő játékok mikor jönnek. Ugye a Tiétek majd 2016-ban.A shader-fordítós okfejtés érdekes, köszi. A loading screen eliminációt nagyban támogatnám
(#7745) sayinpety: 700MB-ban már benne vannak a textúrák is? Meglepő...
Ill. nem értem, miért fáj a törlés, még ha sokáig is tart. Nem lehet aszinkron csinálni?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Szerintem a Hairworks 1.1-es változatával már nincs gond minőség szempontjából. Na persze továbbra sem valószínű, hogy a zöldek kiadják a forráskódot, vagyis nem változtatnak a fekete doboz hozzáállásukon.
Bár őszintén szólva a TressFX 3.0-nak a Deus Ex-ben az égvilágon semmi értelme, úgy értem ott abszolút nem tudja kimutatni a foga fehérjét, de egy női karakterné már igen. Talán majd ha valami csoda folytán néhány éven belül kiadják a Rise of the Tomb Raider PC portját, ott talán láthatjuk a TressFX 3.0-t, bár szerintem addigra az effekt az 5.0 verziót is eléri.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Laja333
őstag
válasz huskydog17 #7782 üzenetére
És ehhez már elég volt egy szimpla 980.... Mint ahogy a kommentben is írják, majd egy 960-on fut így, akkor már használható lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #7782 üzenetére
Az 1.0 is így néz ki. Ezen is látszik a rossz élsimítás és átlátszóság. De nem ez az igazi gond, hanem a zártság. Ez egy izolált környezet. Úgy van megírva alá a motor, hogy a Hairworks összes eleme aktív lehessen. Mi van, ha a játék motorja valamit nem támogat? Például az önárnyékot, ahogy a Wither 3 esetében. Nem tudod módosítani, így le kell kapcsolni az effekt önárnyékát. Mi van, ha az MSAA-t nem támogatja a motor? Ezen működik az AA, ha nincs meg az alap hozzá, akkor le kell kapcsolni a teljes AA-t, ahogy Monster Hunter Online esetében. [link]
Ezek teljesen behatárolják a Hairworks minőségét, mert nem tudod rászabni a rendszert a motorra.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Ezek valós kockázatok, de ennyire tényszerűen kezelni őket azért túlzás. Igen, az AotS kirakatjáték lesz (főleg, hogy nyáron lesz belőle alpha - mikorra lesz gold?), de jelentősen több értéket fog tudni kihozni az alternatív API-ból, mint anno a SR a DX10.1-ből. A fő kérdés persze az, hogy ezt hogyan tudja az AMD kommunikálni, és ebben én sem vagyok túlzottan derűlátó - már azt sem értem, hogy a Fury launch mellé miért nem hoztak ki egy ütős techdemot, idő lett volna rá.
AAA fronton én sem hiszek az új API-k rohamos terjedésében, még a konzolos szinergiák katalizáló hatása mellett sem. Kisebb, rövidebb ciklusidejű játékok esetében jöhetnek innovatívkodások - és bár az a gyakorlatban mindegy, hogy 150 vagy 200 FPS-sel megy valami, ha rápakolnak egy DSR-t / VSR-t, akkor feleződik az FPS, és arról már legalább beszélni van értelme. És nem megint kilyukadtunk a rohadt kommunikációhoz?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#35434496
törölt tag
AMD!
"A készpénzállomány még kitart, a konzolokon kívül minden piacon az összeomlás szélére került a cég. A felvásárlást a masszív adósságállomány hátráltathatja, a befektetők pánikolnak."[link][ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz #35434496 #7786 üzenetére
Hat ha ez igy marad, akkor minden VGA arat szorozz be kettovel es akkor megkapod a jovo evi arakat...
Azt hiszem nezek egy konzolt...
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Televan74
nagyúr
válasz Yllgrim #7788 üzenetére
Nem sokáig kell kibírni az új árakat.Fél év és feldarabolnák az NV -t.AMD csődje se az Nvidiának,se a Intelnek nem lenne jó.Nekik az lenne a tökéletes,ha 18-20% tartanák a piaci részedésüket.Ők meg degeszre kereshetik magukat a felhasználókon a magasabb áraikkal.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
rocket
nagyúr
válasz Televan74 #7791 üzenetére
NV-t nem daraboljak fel, van sok konkurens ceg, a dgpu piacon egyedul maradna nem szamit semmit.
Tenyleges csodbe nem tud menni az AMD, itt igazabol az a kerdes, hogy milyen osszegnel talalnak vevot, illetve ha kiszerveznek nehany penzemeszto szegmenst abbol milyen bevetelt tudnak realizalni.Intel helyzete mas, de ott meg sajat kezukben a megoldas, es siman adnanak x86 licenszet az AMD-t felvasarlonak. (alapbol nem transzferelheto a licensz az uj tulajdonosnak, ezert lesz nehez egyben vevot talalni, mert az Intel adhat masnak licenszt)
Zen az utolso komoly esely, de ehez meg kell fontolni az ATi kiszervezeset. (mar amit nelkulozni tudnanak, es megmaradt belole)
Egy biztos nagyot kell villantsanak teljesitmenyben, ugyanaz a teljesitmeny egy arban mint az Inteltol nem lesz eleg, mert a brand ertek nagyon megkopott az elmult evekben.
Mivel az Intel elsodleges erdeke az AMD piacon tartasa, siman elkepzelheto kicsit engedik hagy ficankoljanak a Zen-nel, es kicsit visszafogjak a piacra kerulo termekeket (szigoruan nem hivatalosn ), persze ennek a rovidtavu befektetok nem fognak orulni."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
sayinpety
tag
Egy graphics, egy compute, egy copy queue celszeru. Hallottam tobb compute queue conceptrol, am nehez kivitelezni. Ket compute queue belefer, am ugyelni kell register allocationre. A shader csak 32 VGPRt hasznalhat.
GCN updatek folenye VRben nagy. GCN 1.0/Maxwell/Kepler nem eleg jo. Hawaii hatareset. Fiji es Tonga nagyon folyekony elmeny. Mashol kisebb kulonbseg lesz.
Nem tartom jo otletnek aszinkron compute pipelineok szamat novelni. Egy compute queue eleg. Registerekre figyelni kell. Tobb compute queue tul sok munkat igenyel.Igen. Virtual texture tileok benne vannak.
Nem. Az engine csak utasit allokalt terulet torlesere. A torlest WDDM es driver vegzi. Nincs befolyasunk felette. Explicit API mar mas. -
rocket
nagyúr
válasz Televan74 #7794 üzenetére
Nyitott a piac, nem licenszeken alapul, igy barki csatlakozhat.
Ez egy nagyon vegso forgatokonyv, es kicsi az esely valora valjon.Ennel meg az is valoszinubb, hogy az Intel ad penzt megmenteni az AMD-t.
Anno a M$ megmentette az Applet a csodtol, Intel erdeke, hogy a jelenlegi statuszat (minimalis jelentoseggel biro piaci szereplo) az AMD-nek fent tartsa."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#35434496
törölt tag
Kinyitott a tőzsde és azonnal 15% mínusz. Van gond az AMD-nél rendesen.[link]
-
rocket
nagyúr
válasz #35434496 #7796 üzenetére
1.94$ volt a legkisebb reszvenyarfolyam 1990 oktobereben, es 43.75$ a legnagyobb 2000 aprilisaban.
Nem jo latni a vergodesuket, innovativ ceg, csak sajnos ez keves, az fejlesztesi iranyokat valahogy nem sikerult mostanaban helyesen beloni, marketing zero, es ami a legfontosabb, hogy fejetol buzlik a hal, a CEO-k akik megfordultak az AMD-nel az elmult 10 evben McDonalds etterem vezetesere termettek.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Tudományos Pandémia Klub
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest