Új hozzászólás Aktív témák
-
-
imi123
őstag
válasz huskydog17 #25851 üzenetére
390X milyen szépen tartja magát.
Azért itt valami driveres gond lehet.Ennyire nem nyomhatja le a Fury- x-et. Vagy ennyit számítana +4.GB ram?[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Gainka
őstag
válasz huskydog17 #25851 üzenetére
Nagyon jo, màr csak cpu tesztre leszek kivàncsi, nagy bejön ez a game.
-
Habugi
addikt
válasz imi123 #25852 üzenetére
"Szépen tartja magát.."
???
Nekem pl a Guru3D erdményekből nem ez szűrődött le, nézd már meg mik vannak mögötte, itt valami ordas nagy félreértés van.
Még ha az NV-ken át is siklunk.. mert legyen mondjuk driver, a 390/390X között mi az a szakadék (1440p)?
Aztán.., FuryX ?!vRamot a grafikon alapján kizárnám, ebből a szempontból egyáltalán nem akkora dráma mint pl egy RoTR vagy MankindDivided melyek 1080p esetén is 7+al köszönnek.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
TTomax
nagyúr
válasz huskydog17 #25851 üzenetére
Az a Guru3D teszt ránézésből elégtelen.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs gond egyik teszttel sem, csak a Guru3D referenciaórajelekkel teszttel, míg a PCGH agyontuningolt VGA-kkal. Ez óriási különbség.
Az RE7 esetében fontos tényező a shadow cache is, ami egy konzolról áthozott funkció, és ez jobban tetszik a GCN-nek. Emellett a GCN-ek sokkal gyorsabb shadereket futtatnak, mint az összes többi hardver. Az RE Engine a shader intrinsics-re nagyon épít az Xbox One-on, és ha már volt kész kód áthozták PC-re is. Egyelőre csak AMD-re, de később a shader model 6-tal támogatni tudnak más GPU-kat is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Nincs gond azzal, hogy a 390X 30%-ot rávág a Fury X-re vagy épp 10-15%-ot a 480-ra ?
A PCGH boltban kapható kártyákkal tesztelt, az agyontuningolástól ezek még messze vannak.
Le is írják, hogy nem lehet normálisan benchelni ez megmagyarázza az értékeket, nesze semmi fogd meg jól...#25859) Abu85: ez marhára nem érdekel senkit, a kártyák teljesítményét nézve fordítva kéne lennie.
AMD oldalon lehet, de azok az órajelek a Maxwell, pascal kártyáknál standardnak számítanak, nincs birizgálva, out of the box ezt tudják... Ráadásul nem is a legdrágább kártyákról van szó.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #25858 üzenetére
Nincs. A shadow cache-ből egyértelműen egy GCN2 tud profitálni a legtöbbet. Erre van a leginkább optimalizálva a konzolról áthozott kód.
Azok rendesen meg vannak tuningolva, a hibaarányuk is igen nagy a túl nagy húzás miatt. Elhiszem, hogy e-pénisz, de aligha érik meg a pénzüket.
Az a baj, hogy egy bonyolult dolgot próbálsz elképesztően egyszerűen értelmezni. A GPU-kban annyi teljesítmény van, amennyit kihoznak belőlük az optimalizálással.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
válasz #85552128 #25858 üzenetére
Az nem itt fordulna elő először, hogy a 480 kikap 10-15%-al... A Fury-k szereplése már érdekesebb.
A "nem lehet nomrálisan tesztelni" kijelentéshez képest azért elég erősen jellegzetes mintázat alakult ki.
(#25859) Abu85: Erről a shadow cache dologról írhatnál pár sort, miért szereti ezt ennyire a GCN2...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Mit kell azon értelmezni, hogy a 390X egy 3+ éves chip középkategóriás rebrandja, a Fury X meg egy majd kétszer annyiba kerülő flagship modell ? Ja hogy, csesztek rájuk külön optimalizálni és még a 470(!) is elveri 1080p-n - ha jók az adatok. Akkor ugyanúgy a konzolos kód fogja vissza az újabb architektúrákat mint eddig, api váltás ide vagy oda...
[ Szerkesztve ]
-
A RE7-nek az árnyékokkal vannak súlyos gondjai. Leginkább a shadow Cache, az, ami megöli a sebességet és instabillá teszi a képkockasebességet, ezt a PCGH megerősíti. Mivel aktivált Shadow Cach-e a játék sebessége túlságosan instabillá válik, túlságosan nagy mértékben ingadozik a sebesség, a németek kikapcsolták a mérésnél, de még kikapcsolt állapotban is min. 4 GB VRAM kell FullHD-nál, illetve alatta. FullHD felett a 4 GB VRAM túl kevés és kikapcsolt Shadow Cache esetében is összeomlik a sebesség.
Nézzétek csak meg a PCGH tesztjében az árnyék tesztet. Magas és nagyon magas árnyékminőség között nincs látható különbség, cserébe nagyon magas részletességnél a sebesség összeomlik (kikapcsolt Shadow Cahe-nél!), mert a 4 GB VRAM elfogyott (85-ről 22-re zuhan).
Szóval FullHD-ig min. 4 GB VRAM és kikapcsolt Shadow Cache-el elvileg jól megy a játék. A Shadow Cache-t minden esetben ki kell kapcsolni, mert mindkét oldalon random szerű extrém belassulásokat okoz. FullHD felett min. 6 GB VRAM kell a játéknak.
A Guru3D minden mérést aktív Shadow Cache-el végzett, ezért szarok az eredményei és ők is belátták, hogy az egész mérés fos, így majd később újramérik. Arra azonban a Guru3D nem jött rá, hogy a Shadow Cache a bűnös legfőképp, illetve a VRAM mennyiség kritikus a játéknak. Ők ki is mérték és jól látszik, hogy még FullHD-ban is kell a játéknak a 4 GB-nál több VRAM és ezt is leírják.
#25858 Szaby59: A játéknak két gondja van: ShadowCache és nagy VRAM étvágy
A Guru3D tesztje azért fos, mert bekapcsolták a ShadowCache-t, ami a sebesség anomáliák nagy részéért felelős. A másik gond, ha elfogy a VRAM, amiből még FullHD esetén is erősen ajánlott a 4GB![ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
HSM
félisten
válasz #85552128 #25861 üzenetére
"Legalább most már a konzolos kód fogja vissza az újabb architektúrákat nem az api."
Csak a Fury-nak nem fekszik egy teszt alapján. Az lehet a HBM miatt is.
Megnézed pl. a 280X és RX470 viszonyát elég korrektül megy az új cumó.
A 390-ek sebességét magyarázhatja az RX-ekhez képest a jóval nagyobb sávszélesség, azok majdnem 400GB/s-et tudnak gyárilag is.... Ehhez képest egy 470 alig több, mint a feléből vegetál. -
#85552128
törölt tag
Csak a Fury GCN3-as a tesztben, sorolhatjuk a kifogásokat (mert ezek nem mások) attól még nem lesz rendben. Eddig se volt kibaszott gyors, de abból a szerencsétlen 15-20%-os előnyből is lassan nemhogy semmi nem marad, de még lassabb is lesz. A 470/480 pedig a régi címekben volt lassabb jelentősen, az újabbakban nem voltak ennyire nagyobb különbségek a 390/X-hez képest, sőt.
PCGH-t nézve mondjuk továbbra is azt mondom, hogy a Guru3D kúrt el valamit, valamelyik játéknál is volt már ilyen tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #85552128 #25864 üzenetére
A 480-aknak kissé szűkös a memória sávszélességük a GPU erejéhez képest, főleg ha azt vesszük, mennyivel többől garázdálkodik monjduk egy R9 390.... Az azért be tudja limitálni az új csodák tündöklését... Jól megy, nem azt mondom, de ~250GB/s nagyon nem ~400GB/s.
[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
3 hónap telt el az utolso DX12 játék megjelenése óta.. de itt a F2P Deus Ex! a sok FPS ellensúlyozza majd hogy fizetni kell a töltényért "Gaming Evolved"
/s
-
keIdor
titán
Viszont durva, hogy a Polaris 10 hogy veri még a nagy GM200-as kártyákat is. Holott nagyon nem egy liga lenne a kettő, nem is voltak még nyáron. Más újabb címeknél is előfordul, hogy egál a kettő, vagy gyorsabb a P10. A GP106 nem is ellenfél már, szinte sehol. Nagyon jó lóra tett az AMD azzal, hogy elvitte ezt a konzolgenerációt teljesen. Ők uralják a kódot.
Azt nem tudom, hogy a sávszélesség miatt megy-e még mindig ennyire a Hawaii, szerintem csak azért, mert GCN-re van írva a játék (konzol piac nagysága miatt minden) de lehet neked van igazad és joggal "szívó szálaztad" le az összes tier 2 nV-t. Na majd idővel úgyis kiderül, lehet neked lesz igazad.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
TTomax
nagyúr
válasz keIdor #25869 üzenetére
Ha a Guru3D tesztre alapozod a véleményed,az kissé bugos,ujra lesz mérve.A 25862ben van nagy igazság...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz wjbhbdux #25871 üzenetére
Egy kicsit mintha átrendezödött volna...
(#25872) Keldor papa
Szerintem még azt is ujra kell mérni.50perc mulva leér,és én is tudok nyiltakozni,mert én azt nehezen hiszem el,hogy mig a TitanX FHD 171fpsböl 4Kra 39 lesz addig a FuryX 110éböl meg 50,a 980Ti 168ából meg 14 mert az minden csak nem kerek.[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
keIdor
titán
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
TTomax
nagyúr
válasz keIdor #25872 üzenetére
1440p kimaxolva 100-130fps...(1450MHz OC) ez a grafika nem kér vasat,inkább VRAMot,mert az máris 6GB+
4K 50-60fps...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Habugi
addikt
válasz wjbhbdux #25871 üzenetére
Linkeld magát a cikket kérlek, nem találom csak az első tesztet, addig is szerintem ez a korábban említett "ShadowCache" On/Off kontrasztja, nem pedig új driver.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
füles_
őstag
Resident Evil 7 Pc GTX 1060 Vs AMD RX 480 Frame Rate Comparison
Azt írja, hogy a legújabb NV driverrel tesztelte, de még így is jóval elmarad a GTX 1060 az RX 480-tól -
#85552128
törölt tag
válasz FLATRONW #25878 üzenetére
"** Update: Nvidia released a new driver which massively impacts performance. The results have been updated but we'd not be surprized to see something similar happening with AMD drivers. hence the results today remain subjective. The game is incredible hard to measure objectively."
2x cserélték le eddig a grafikonokat. A beállítások nem változtak.
[ Szerkesztve ]
-
Yutani
nagyúr
Az biztos, hogy a RE7 demója otthon az RX 470-en Vsync-kell lefolyt a képernyőről, olyan jól futott, és én régi drivert használok. Mondjuk a demo a házban játszódik, sok mindent nem kell megjelenítenie.
#tarcsad
-
Habugi
addikt
válasz FLATRONW #25882 üzenetére
Na, kihámoztam ebből a rengeteg hülyeségből a valóságot.
Amit wjbhbdux linkelt "új driver" címszóval az valójában a régi 376.33, ami pedig az anomáliákat szűlte NV oldalon (az elsőnek beszúrt teszt/eredmények..) az pedig már az új 378.49 állítólagos gameRdy driver.
Kvázi az új NV driver lett gyalázat a játék alá, forrás a teszt/cikk alá tartozó kommentek között az utolsó, linkekkel.Ez meg is magyarázza a valójában régi de itt "új"-ként feltűntetett eredmények között miért van még mindig a FuryX a 470 mögött, a magic trick avagy a ShadowCache nem lett babrálva, a Guru3D által legalábbis nem.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
#85552128
törölt tag
válasz Habugi #25886 üzenetére
Nem az új driver rontotta el, a PCGH is azzal tesztelt és a Guru3D "aktuális" eredményei is azzal vannak.
A tegnapi 2. grafikon alapján gondolták, hogy az a gond, de akkor más siteokon is előjött volna, mára meg csodák csodájára a guru3d-nél is helyrejött. A 2. mérésnél valamit csúnyán elrontottakA Fury meg kb. mindegy hol van, frametimeok alapján játszhatatlan azokon a kártyán a játék.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Habugi #25886 üzenetére
pcgh is most frissíti az eredményeit, shadow cache nélkül. fx a custom 1070nel van pariban, nincs itt gond. a shadow cache van rosszul optimalizálva, legalábbis a gcn2 és a gcn4 (?) kivételével, ennyi.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Habugi
addikt
válasz #85552128 #25887 üzenetére
De mégis mi a búbánat jött helyre helyre a Guru3D-nél?
Linkeljétek már nekem hogy ti mit láttok a frissített tesztjükben ami "rendben van", pls?!
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz #85552128 #25890 üzenetére
Te hallod, másodjára takarítottam ki a browser cachet, ne szivassatok már pls..
Linkeld kérlek ezt a "mait", ne a grafikont szúrd be, a frissített cikket pls mert amit nálam megnyit abban shemmi nem jött helyre, ha arról beszélsz amit wjbhbdux beszúrt az az első mérés volt, shenem mai és shenem új driveres, így helyrejövetelről sincs szó.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
#85552128
törölt tag
válasz Habugi #25891 üzenetére
Már látom én arra gondoltam, de a PCGH-s eredmények teljesen mást mutatnak pedig az is az új driverrel volt, szóval akkor a Guru3D-vel van valami, még a Fury X is gyorsabb 40 FPS-sel. Ha a cache miatt akkor kb. semmit nem ér a feature, sőt még ront rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz velizare #25892 üzenetére
Köszönöm hogy ugyan azt látod amit magam is..
(#25893) Szaby59:
Na, tudtam én hogy túráztatsz vazzeg..
Mégegyszer.., Guru3D ShadowCache On mellett kijött hogy a gameRdy driver hurka, erről szólt a #25886, PCGH-s mérés/tesztek még mindig nem párhuzamra hozhatóak ezzel, pláne nem NV gameRdy driver szinten, mert ők viszont ShadowCache Off-al mérnek..!
Zöld?
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz #85552128 #25896 üzenetére
Ez egy nagyon szuper meglátás csak mint ténytől innen indultunk közel 40postal ezelőtt..
Azóta ami a Gurunál kijött NV mélyrepülés ahhoz a világon semmi köze nincsen, csakis az új drivernek, ezt volt érdemes tisztázni mert a saláta mennyisége elérte a kritikus szintet.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
nagyúr
válasz Csupingo #25894 üzenetére
itt van egy részben optimalizálatlan feature, ami eléggé megszórja a mérési eredményeket még amd-n belül is. most azt mondom, hogy felejtsd el ezt a játékot jópár hónapra, ha a kártyák közötti sorrendet akarod megállapítani.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
HSM
félisten
válasz keIdor #25869 üzenetére
"Ők uralják a kódot."
Én inkább azt mondanám, mostanában már kezdik néhány címben a fejlesztők kihasználni a GCN hardverekben már régóta ott lévő képességeket. Nyilván ez a konzoloktól sem független. Ugye, amiről meséltem régen és sok felháborodás is volt belőle, hogy jó-jó, hogy a Maxwell Dx11 alatt gyors és keveset fogyaszt, csak ennek megvan az ára... -
_drk
őstag
válasz Csupingo #25894 üzenetére
A 470 is nagyon elveri az 1060-at,ráadásul a 6gb-ost a 4bg-os! Pedig ott azért minden téren vannak különbségek.
Resident Evil akkor AMD-s cím.Micsoda reklám lesz ez nekik! 1070-et verő 480Ennyire sokat fog számítani hogy melyik játék mit támogat? Másik oldalon persze ott a project cars de szerintem még ott sincsenek ilyen különbségek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest