Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Yutani #25800 üzenetére
A Frostbite Team mostanában elég gyorsan frissít, így a legújabb motorverziókat egyre hamarabb megkapják a házon belüli stúdiók. Ezzel a teljes EA részleg megörököl egy rakás shadert, ezen belül a csak GCN-hez írt kódokat is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #25801 üzenetére
Nem értem, hogy a GPU-k miért lennének veszélyeztetve attól, hogy a shader model 6 megadja a gyorsabb kódok futtatásának lehetőséget. Az a veszélyes, ha erre csak a GCN-nek van lehetősége.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yutani
nagyúr
válasz Locutus #25805 üzenetére
Nem, ezt komolyan gondoltam. Nézd meg a BF1 eredményeket, 470-en is 60 FPS felett megy, ezt elvárom a ME:A alatt is.
Szerk: Ha megnézed, a BF1 még egy 5 éves 7970-en is szuperül megy, így kell ezt csinálni. Valszeg a ME:A is el fog futni egész kevés kompromisszummal a régi kártyákon ugyanúgy.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
daveoff
veterán
válasz Yutani #25808 üzenetére
ja, csak ahhoz hogy így menjen a kártyád bf1-be legalább kell egy 4. generációs i5 proci, de inkább egy i7, meg 16gb rendszer memória, hogy ne legyenek vészes fps droppok. ezekben a tesztekben aláteszik a legdrágább procikat, amilyeneket egy középkategóriás kártyához az életben nem tesz senki. csak ezért mondom, hogy emiatt kicsit árnyalt lehet a kirajzolódott kép, és nem annyira optimalizált a játék, mint amennyire hiszed. sőt ahogy jönnek hozzá a patchek, úgy változik a teljesítmény, hol pozitív irányba, hol pedig ellenkezőleg.
Viszont ME:A talán nem lesz ennyire cpu igényes
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
válasz Yutani #25810 üzenetére
Single playerben, abban a 60 mp-es tesztjelenetben. Multiban meg egy i5 is köhög, frametimeokat meg nem látunk a techspotos tesztben. Érdekes is lenne ha a BF1 ilyen jól menne mikor egy 5600k 4.5 GHz-en még a Battlefrontot se bírta, pedig ott "csak" 40 játékos van.
[ Szerkesztve ]
-
Teszt - Evergreen-től a Polaris-ig
A tesztben helyet kaptak az alábbi kártyák a lehető legfrissebb driver-rel:
5770
6870
7870
270X
380
RX 480Bár azt nem értem, hogy GCN1-ből miért kettőt raktak be és miért nem szerepeltettek legalább egy darab GCN2-es kártyát, így a GCN második generációja sajnos kimaradt a tesztből.
Ahogy a teszt is jól mutatja a legnagyobb sebességbeli ugrás Terascale-ről GCN-re való váltás jelentette. A 6870 már nem rúg labdába, de a 7870-ben azért még a mai napig jócskán maradt erő. Ahogy a cikk írója nagyon helyesen írja, a 7870 nagyon szépen öregedett. Az RX480 pedig kétszer olyan gyors, mint a Pitcairn alapú kártya.
Az elmúlt 7 évben a sebesség AMD fronton az ötszörösére nőtt.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Petykemano
veterán
válasz ->Raizen<- #25815 üzenetére
Szerintem igen.
1.) A variable length SIMD egységekkel elintézték, hogy ne égjenek üresen, alacsony kihasználtsággal. Ezzel biztosan energiát tudnak spórolni. Legalábbis ha a lapkában rejlő potenciális compute kapacitás nincs kihasználva. Márpedig generációk óta ez a helyzet, hogy az amdnek 15-20%-kal nagyobb elméleti compute kapacitás van az azonos teljesítményű kártyáiban. Ez a többlet pl a Doomban ki is jön és a kártyák teljesítménye a névleges compute kapacitásaiknak jobban megfelelően állnak sorba.
Ez így tehát minimum 20% energiaspórolást jelent. De akár többet is. Legalábbis compute részen.2.) A kicsit a compute részhez tartozik a fiji miatt a geometria, amit elméletileg 2.75x (a polaris példa alapján konzervatívan 2x) erőteljesebbre fejlesztették. Ez a fijinek mindenképpen hátráltató tényezője, szűk keresztmetszete volt. Szintén a Doomban látható, mire képes, ha kijön belőle a compute.
A továbbfejlesztett geometria lehetővé fogja tenni, hogy a lapkában rejlő compute képesség megmutatkozhasson.3.) Az amd is tett egy lépést a tile based rendering irányába. A kisebb képi egységek renderelése (jobban) belefér a cache-be. Emiatt egyfelől csökken a késleltetés (frametime) és a memória sávszélesség igény, mert kevesebbszer kell kinyúlni. Nyilván ennek az önmagában pozitív alacsonyabb sávszélesség igény mellett a memória alrendszer terheltséget és fogyasztását is jótékonyan befolyásolja.
4.) A HBC elgondolás, amit ha jól értettem, a fejlesztőknek alkalmazásba kell venni az előnyök kiaknázásához további előnyökkel kecsegtet a memória alrendszer terheltségére, sávszélesség igényére és fogyasztására nézve. Eddig ugyanis a fedélzeti memóriába szükséges volt betölteni olyan dolgokat is, amiket a program nem is feltétlen használt. A HBC esetén tényleg csak a használt dolgok kerülnek be. Ezzel - hosszútávon - spórolni lehet a kapacitáson és a sávszélességen
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
TTomax
nagyúr
Friss ARK teszt 2017 UE4 (ugye a jövö)
Szép,mondhatom....magasabb felbontáson se sokkal jobb a helyzet...
4K 60fpst meg kb nem tud semmi...(nem még a TitanXP SLI sem)
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Petykemano
veterán
Ennek több oka is lehetséges azon kívül vagy attól függetlenül, hogy melyik könnyebb, vagy "jobb" technológia (Abu szerint).
- az 2xNvidia kártya felállás piaci penetrációja nagyobb, mint a 2xAMD kártya piaci penetrációja, ezért előbbit érdemesnek tartották a fáradtságra, utóbbit nem.
- Nvidiától kaptak pénzügyi, szoftveres támogatást a megvalósításra és így még a jól dokumentált, könnyű CF-nél is könnyebb és olcsóbb volt.
- Nvidiától vagy más szponzortól kaptak videokártyákat a fejlesztéshez, teszteléshez, vagy kedvezményesen jutottak hozzá.
- Saját maguk vásároltak fejlesztéshez, teszteléshez több Nvidia kártyát, mert az "igazgató" úgy döntött, hogy az a jobb vétel és abból tudtak SLI konfigurácókat összedobni, AMD-ből meg nem.
- Driver támogatás szükséges a CF működéséhez, ami még nincs kész (Az tisztán látszik, hogy nem gyengén működik, hanem egyáltalán nem működik a CF)[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Ritka
csendes újonc
válasz Petykemano #25832 üzenetére
-
HSM
félisten
válasz Petykemano #25832 üzenetére
Vagy ami még szintén előfordul, hogy grafikai bugokat okoz a többkártyás mód, és így az AMD nem engedte rá a CF módot, míg az Nv már nem egyszer csinált olyat, hogy inkább engedte tökéletelnül is az SLI-t. Mindkét megoldásnak megvan a maga előnye, hátránya.
-
Raggie
őstag
Megy persze... de hogy...
Ez olyan, mint amikor szeretnél venni egy terméket, pl egy cipőt. És miután megvetted a dobozban csak kutyaszart találsz. Nos ez AMD oldalon jelenleg egy kutyaszar, nVidia oldalon két kutyaszar. Egyikkel sem vagy kisegítve! Persze ez nem (csak) az AMD/nVidia hibája, hanem a játékfejlesztőké, akik ilyen pocsék kódot írtak. De ettől még az SLI-t a játék jelenlegi formájában nem nevezném túlságosan nagy előnynek...
Clint Eastwood FTW
-
távcsőves
senior tag
Hehe, Andersen. A két darab 1080 sztem vérciki, van már pacal xp
Megelőzlek. Nekem nem tellik rá.
[ Szerkesztve ]
-
Raggie
őstag
Látom a két GTX1080 mellé nem vetted meg a figyelmes olvasás és szöveg értelmezés képességét...
Én nem amblokk értékeltem az SLI-t, hanem ezt a játékot értékeltem és a benne található SLI-t.
Mert szerintem nem a 4k-s 33 átlag FPS-ért vettél két ilyen drága VGA kártyát. Mert képregényt lehet sokkal olcsóbban is beszerezni.Clint Eastwood FTW
-
nagyúr
válasz Petykemano #25832 üzenetére
az oka az, hogy nincs cf profil az arkhoz dx11 alá. ha jól emlékszem, aotshez sincs.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz huskydog17 #25813 üzenetére
Itt a másik oldal.
Tesztben az alábbi VGA-k:
GeForce GTX 460
GeForce GTX 560
GeForce GTX 660
GeForce GTX 760
GeForce GTX 960
GeForce GTX 1060Mindegyik VGA a 376.33 driver-rel lett tesztelve.
Itt a Fermitől a Pascalig a középkategóriában 450%-al emelkedett a teljesítmény (szemben az AMD 500%-ával). A 7870-el ellentétben a GTX 660 nem öregedett valami túl jól, ami egyrészt a 1,5GB+0,5 GB memóriának is köszönhető volt. A zöldeknél a Pascal generáció hozta a legnagyobb sebességbeli ugrást, sokkal nagyobbat, mint bármely más az előtti generáció.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen