Új hozzászólás Aktív témák
-
->Raizen<-
veterán
válasz keIdor #25435 üzenetére
Pontosan! Az első benyomás a lényeg, utána beleférnek apróbb hibák is mint pl a gtx 1070-nél. Vagy nézzük az apple-t ott is akadnak hibák de az nem változtat semmit a fanok szemében akkor is az adott márka marad a non plus ultra. Nv-nek jó a marketing gépezete. Amd-nél az a baj hogy van egy jó mérnök gárda de a felső vezetés meg a marketing egy nagy nulla. Erőltetik ezt a jövőbelátást, meg hogy majd ők irányt mutatnak évekkel előre gondolkozva. Olyan gárdát kellene összehozniuk ami jelen közelibb gondolkodásmódot folytatnak és profitra törekednek. A régi bandát meg ki kellene rúgni azonnal indoklás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Azért PoorVoltáznak mert két erős Vega fog most kijönni a 10 es is erős és ha a 20ast már 7 Nanon adják ki az elég komoly lesz 18-ban.
Az hogy ezt kampányba miért kell belerakni ? Ez erősen megkérdőjelezhető,
ebben bene van szerintem a kicsi érzés Daca és adja hogy az amerikai gyengeáramú kapcsolószekrényeken Poor Voltage felirat van
Nekünk Európaiaknak az AMD távolkeleti gondolkodása sokszor zavarbaejtő, és bár Nvidiának is egy távolkeleti fickó van az élén Ő teljesen Amerikai gondolkozású.
Szerintem senki nem érti miért nincs egy 3000 shaderrel megtolt 490 , ami lehetne a 1070 ellenfele is...
Azt azért lássátok át hogy kicsi cég az AMD régebben szinte semmi hatása nem volt a játékgyártásra kevés volt a visszaforgatás a játékstúdiókba. Ez is egy managerkedési szemlélet léte.
AMD akkor tudott volna nagyot ütni ha van olyan anyagi bázis mögötte aki ki tudta volna kényszeríteni a Direct X 12 berobbanását. És ha Tényleg lettek volna olyan játékok amik ütnek és a technikai eltérések miatt szignifikánsan jobban futott volna a GCN4en.
Most a sebesség már Vegán nem lesz olyan gond. De a Shader modell az ami igazi ütőerő mégha ez sok ember szemében az ipar egyféle megerőszakolása.
Az viszont nagyon látszik hogy mindkét cég a kártyáival már más célterületeket felé kacsingat, nem véletlen a deep learning és a Vega 512 TB virtuális címzéstartománya ![ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Ren Hoek #25443 üzenetére
Pont ez a lényeg. Bár nem sokkal több, de a Pascal sem csak egy Die-shrink.
A 480 pedig igencsak korrekt cumó, tudásban messze az összes többi piacon lévő cucc felett áll. Sanszosan viszont a régóta csak pofozgatott frontend nem bírt volna el egy lényegesen erősebb verziót.
"A következő fél évben még az is Pascalt fog venni, aki gyűlöli az NV-t, mint a sz.rt."
Senki nem szorít pisztolyt a homlokuknak, hogy váltsanak. Én piszok jól elvagyok a 290X "őskártyámmal". Kiegyensúlyozott, bika erős cucc, és minden lényeges technológiát tökéletesen támogat.Én semmi mantrát nem mondtam, se azt, hogy direkt "kivár". Egyszerűen csak azt mondtam, hogy nem dob piacra mégegy Fury-t, ami skálázódási gondokkkal küszködne. Szó se róla, jó kártya volt az, csak nem nyújtott annyit, mint amire a 4096 shader és piszokgyors memória alapján az ember számított volna.
A legfontosabb két területre hoztak most GPU-t. A P11-et belépő játékos gépekbe, illetve notebookokba, a P10-et pedig asztali ár/érték sweet spotnak. Egyikre se lehet panasz, szvsz.
(#25454) Pepeeeee: No, és ha már megemlítetted a shader modellt, azért azt is látni érdemes, hogy egyetlen shader model 6-ra felkészített kártyacsalád van legjobb tudomásom szerint, ami ma kapható a piacon, és az pedig a Polarisok.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Ren Hoek #25450 üzenetére
Szép és jó az a történeted a cégedről, de azt is számold bele, hogy egy GPU tervezés elkezdése és a késztermék között kb. 4 év eltelik. Márpedig ez óriási idő az informatikában.
Azért írtam a legutóbbi hosszú posztomban, hogy vakon kellett mindkét gyártónak tippelnie, és a zöldek tippelték meg jobban a piac alakulását. Ugyanúgy megégethették volna magukat ők is a taktikájukkal csúnyán.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz ->Raizen<- #25457 üzenetére
Aham... [link]
Az emulált képességekről nekem nem a gyorsaság és hatékonyság jut eszembe... -
HSM
félisten
válasz ->Raizen<- #25459 üzenetére
Hát ez szuper.
-
Zeratul
addikt
válasz Ren Hoek #25437 üzenetére
Tudom meg vagy sértődve hogy nem kaptál 470 árában 1080Ti teljesítményt, de el kell keserítselek nem is fogsz soha.
Nézzük a tényeket.
Fijit nem lehetett kihozni 8GB memóriával mert a HBM technológia akkor ennyi tudott.
GCN4 vs GCN 3. A GCN 4 újításai erősen érződnek a szarul és főleg nV barát játékokon.
A GCN5 pedig egy teljesen új memória alrendszere lehetővé teszi az eddig csak a CPUkra jellemző hatékony memória kezelést, illetve hogy APU-nak nem kelljen 1 chipből állnia hanem elég legyen az on die azaz egy processzor lapkán történő elhelyezést illetve az eddig szűkös memória keretet is eliminálja. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #25459 üzenetére
Mindig ezt mondtam. A shader model 6.0 minimum igénye a feature_level_12_0. Ez nem változott. Tehát AMD GCN2/3/4, NVIDIA Maxwellv2/Pascal, Intel Gen9/en9.5.
Az intrinsics függvények esetében igazából mindegyik függvény megoldható ezeket a hardvereken, csak az egyes függvények az egyes hardverekre nem mapelhetők rá hatékonyan. Ez azért van, mert a Microsoft az egész rendszert a GCN-re alakította ki. Annyit tudni jelenleg, hogy a mostani felhozatalból a GCN3/4 támogat minden függvényt hardveresen.
Igazából a shader model 6.0 intrinsics függvényei az AMD-t eleve kevésbé érintik, mert ők már kínálnak AGS4/5-öt, amelyekben a függvények többsége megtalálható. Ezt már ki is használja pár játék (Doom, új Deus Ex, új Hitman, Battlefield 1). A Microsoft azért hozza a szabványos rendszert, hogy a fejlesztők ne a csak az AMD-nek segítő AGS-en keresztül műtsék be ezeket a játékaikba, hanem szabványból, így ha majd az Intel és az NV is előáll a függvények hardveres támogatásával, akkor ők is nyerhetnek belőle.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
titán
Jó a 290x, majdnem mint egy 480. A gond, hogy ezzel amd nincs előrébb. Te sem találtál semmit, amit vehetnél tőlük. 3,5 év alatt egyetlen vgát tudtak eladni neked. Nem csak te vagy így. A 480 arra jó volt, hogy aki a 7970 óta (5 hosszú év) vár, és megunta, az végre vett valamit, de a nyugati világ forgalmának legnagyobb része a 1070-1080 kategóriában folyik, amit egyszerűen ignorál az amd még további fél évig. Engem nem zavar, én a 480/1060 kategóriában vásárlok, és hamarosan lesz megint 480-am, a 1060-t elcserélem haverommal (mindig amds voltam). Amd-t, és a fejlesztési lehetőségeit annál inkább hazavágja.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #25465 üzenetére
A shader model 6.0, ezen belül is az intrinsics függvények eleve nem a lassulásról szól. Attól, hogy most nincsenek szabványban ilyen lehetőségek PC-n átmentik a konzolos kódokat, csak a nyilván PC-n nem egy utasítás lesz mondjuk egy préselés, hanem írni kell rá egy algoritmust. Az intrinsics függvények azt akarják, hogy legyen PC-n is egy-két utasítás. Nyilván amelyik hardverben nincs rá hardveres támogatás, az továbbra is megoldja csak emulációval, ami nagyjából megfelel a mostani formának.
[link] - ebben a tesztben látható már, hogy mit ér az intrinsics, ha jól használják. A Radeonokon rajta van, míg a GeForce-okon nincs, kvázi emulálnak. Ergo semmi nem fog belassulni, egyszerűen csak azok a hardverek húznak el, amelyeknek nem kell "emulálni".[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
válasz schawo #25464 üzenetére
Dehogynem. Nekem teljesen bejön a 8GB-os RX480, csak még sokallom az árát. Illetve feleslegesnek is érzem, mivel a 290x igazából tökéletesen kiszolgál. Mininmális beáldozott órajellel (50Mhz) a fogyasztását is leszorítottam az RX480 szintjére. Így a gépet se fűti fel, viszonylag halk, és hűvös, és a nyers erő így is viszi előre.
Ugyanakkor nézheted ezt a dolgot úgy is, hogy eddig elég sok VGA-t vettem tőlük. HD3870 vatta újat, HD4850-eket vatta újat, HD4890 vatta újat, HD5850 majdnem újat, jópár 280X-et vatta újat, 7970-et vatta újat, 290-et vatta újat. Ehhez képest Nv-ből mit vettem? Volt egy használt ref 8800GTS 320MB-om (az frankó cucc volt, szerettem) meg egy vatta új GTX260-am, ami driveresen akkora pofon volt, hogy inkább vacakoltam a porszívó HD4890 alulfeszelésével, az legalább úgy működött szoftveresen, ahogy elvártam. Szóval míg AMD-ből vettem VGA-kat, és a jövőben is szívesen vennék, a zöldek egy darabot se adtak el nekem, és nem is fognak, amíg drasztikusan meg nem változik a komplett hozzáállásuk a piachoz. (A GTX260-nál még nem láttam olyan jól rá a dolgokra, mint ma.) De ilyen előzményekkel még akkor is 10X meggondolnám.Megnézheted a 480 topikot is, él is virul, sokan vesznek ilyen kártyát, akár régebbi Nv, akár régebbi vagy gyengébb AMD kártyákról fejlesztve. Nem mindenkinek figyel a gépében jóféle 290X. De sokan még ezekről is elgondolkoznak a kedvezőbb fogyasztás és fejlettebb szolgáltatások okán. Szóval szerintem a legfontosabb 200-300 dolláros szegmenst becsülettel kiszolgálták.
Tény, a "nyugati" gamer rétegen most jól keres az Nv. Bár mindenképpen erősen elgondolkodtatóak azok a DX12 tesztek, ahol a 290X-ek konkrétan ott szaladnak a 1070-ek körül, mikor 3 éves, manapság fele árban osztogatott VGA-król beszélünk.... [link]
És ott van persze az RX480 is. Szóval szvsz még kaphat egy komoly löketet az AMD a DX12 felfutásával is. Sokan vannak még Maxwell-eken is, márpedig az elég durva, hogy egy 380X szintjére süllyedjen egy GTX980.
De egy 980 Ti-től sem az a szokásos, hogy a sima X-nélküli 390-el vívjon fej-fej mellett....[ Szerkesztve ]
-
titán
Hát, ezaz. Régen fél-egy évente vásároltál tőlük, most meg 3 éve feléjük se szagolsz. És még így marad ez egy darabig. Én is így voltam vele. 3850, 5750 6870 7870 7970 után sokáig semmi (évekig a középkategóriát ignorálták), aztán lett 470, amit rögtön cseréltem 1060-ra (amiből elvi alapon 480 lesz, pedig a 1060-at szeretem legjobban az elmúlt sok év vgái közül) . Ezek a hosszú szünetek nem tesznek jót az árbevételnek.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
HSM
félisten
válasz schawo #25468 üzenetére
Abban a régi vásárlási gyakoriságban az is benne volt, hogy jóval olcsóbbak voltak a kártyák. 40K körül könnyebben ugrál az ember a 4850-ek között, mint 80-100K-ért, amiért ma megy mondjuk egy RX480. A vatta új 4890-em került 60K-ba a megjelenés napján, az egyhónaposan használtan vett 5850-em még ennyibe se.
Ehhez képest mikor számomra szimpi váltás jött, 65K-ért vettem egy 7870-et, ami olyan "jó minőségű" MSI TF volt, hogy 3 napon belül cseréltem egy Sapphire 7870XT-re ugyanennyiért. Aztán mikor olcsósodtak a 7950-ek, olyat is vettem újat, jóféle PowerColor-t, 75K-ért, bár az kicsit fogszívós volt már. Jól ment szerettem, megérte, aztán ebből lett 7970 meg 280X, még kis fogszívással. A 290-nél már oda se néztem a számlára, 94K volt... Na, annyiért se szeretnék többet VGA-t venni. Dacára, hogy azzal ma is ellennék, tehát jó befektetésnek bizonyult volna, ha nem kellett volna időközben eladnom a gépet. Szóval az én részemről ez a drágulás, ami meggátol a váltásban. Nem játszom annyit, nem éri meg nekem, szívesebben költöm másra.
(#25469) Keldor papa: A jelenlegi 950Mhz-es beállításon hoz 11500 FS graphics pontot a 290X-em [link], kicsit bütykölnék még a memóriával, meglenne a 12 000 is, csendben, hűvösen, nekem jó ez. Nem akarok 20 ezret rádobni azért, hogy egy fél hajszállal jobb legyen. Ha +5-10 000-ért lehetne belőle egy jóféle 480, az tetszene, ennyiért nem. Még gari is van rá több, mint egy év. Nem sietek.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Zeratul #25472 üzenetére
Nézd, az erre fordítható anyagi lehetőségeim nem nőttek lényegesen, míg a VGA-k árai igen. Nekem mindegy, hogy a forint lett gyengébb, vagy a VGA drágább, végeredményben számomra ugyanaz.
És amíg itt a többség forintban keresi a pénzét, és alig nőtt a reálbére az elmúlt mondjuk 5-10 évben, addig ez az állításom helytálló. Mert ugyanúgy 260 dollár környéke egy RX480, mint annak idején egy 5850 volt, egy 5850-et mégis ki lehetett fogni újat 60K körül, míg az RX480-ból (8GB-os verzió, ami egy árban van az 5850-el) jó, ha 85-90K-ért ki lehet ma fogni. Ahogy annak idején a HD4890 is ezen 250 dolláron nyitott és vígan be tudtad szerezni itthon 60K HUF-ért.[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Nálunk is 4-5 év egy fejlesztési ciklus, csak nem 1000 dollár egy eszköz, hanem 500-1500M Ft. Tehát ilyen hosszú fejlődési periódusnál nagyon fontos belőni, hogy ne szaladjunk előre nagyon a technológiával sem, és állandóan validáljuk piaci szempontból az igényeket. Különben nem eladhatóak a termékek. Nem a mérnöknek kell meghozni ezen döntéseket. Márpedig AMD-nél szerintem erősen bennevannak. Raja szabadkeze
Ezzel csak azt mondom, hogy szerintem technikai szinten baromira előrehaladtak már megint, eladható termék szinten meg konkrétan nulla, a felső házban.
Mikor a tehnoblablát félretéve, egy bárhogyan is skálázódó korábbi fejlesztés finomítása 14 manóra egy valid eladható termék lenne, időben. Csak a vezetés dacossága miatt ezt nem tették meg. Termék sincs még fel évig.
-
Zeratul
addikt
Nekem se esett jól hogy 100 felett nyitottak a 480-ak, nem is adtam volna értük annyit, ahogy csökkent és megjelent a 1060 is naponta nézegettem az árlistákat hogy megfelelő felszereltségű és elfogadhat árú melyiknél van, majd mikor 70 körül beszerezhető volt az XFX 470 BE akkor lecsaptam rá. Visszaemlékezve anno 7870 is 90-100 között nyitott és 7850-em is olyan 70 körüli összegbe került mikor megvettem.
-
#Morcosmedve
veterán
-
HSM
félisten
válasz Ren Hoek #25474 üzenetére
"és állandóan validáljuk piaci szempontból az igényeket"
Na, ezaz amit egy GPU architektúránál NEM tudsz megtenni. Ugyanis a GPU fejlesztés elején már a fő dolgok, mint pl. leginkább az architektúra kvázi kőbe vésődnek, és a piaci szempontból követés itt gyakorlatilag azt jelenti, hogy mindig csak újratervezik a GPU-t, ami azt jelenti, hogy sosem lenne belőle termék. Finomítani persze tudsz megjelenés előtt, mondjuk legyen benne 3072 shader (ami eredetileg a Hawaii-ba került), vagy elég lesz az magasabb órajellel és kihozatallal 2816-nak. De olyat már nem tudsz, hogy hoppá, nem úgy jön a DX12, ahogy kéne, akkor gyorsan csináljunk valami egyszerűbb DX11 optimized dizájnt.Ami a Fiji shrinket illeti, akkor kérlek vess erre ismét egy pillantást: [link]
Jó, ha 10%-al elmegy a Fiji a 390X-től. Így mi értelme ebbe locsolni a pénzt? Lenne egy atomdrága nagy GPU, ami nem úgy teljesítene, mint amennyibe kerülne. Na, azt nyírná ki a legkönnyebben a GTX1070 minden szempontból. Legjobb esetben lenne 30%-al gyorsabb az ősöreg 390X-nél 14nm-en. Ez iszonyat kevés lenne.
Ami jó lehetne 1070 verőnek, az egy 384bites, 3000 shader körüli Polaris, 64 ROP-al. Ezt reális költségen lehetne gyártani is. Fölötte meg ismét befigyelnének a skálázódási gondok. Szóval nem biztos, hogy baj, hogy ezt kihagyták, ha fél éven belül jön a Vega.(#25475) Zeratul: Nem is vettem meg őket, míg ilyen áraik voltak. 65K-ért már kis keserű szájízzel megfelelt a 7870, bár nem bántam meg, hogy cseréltem a butított Tahitire.
(#25476) schawo: Az AMD nem. Viszont nekem mint itt élőnek igencsak korlátozza a mozgásterem VGA cserélgetés terén. Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
En is ezert irtam, hogy a Fiji sosem volt egy jol teljesito chip. Nyers ero van benne, de kiegyensulyozatlan, sok helyen alig gyorsabb a Hawaii-nal, mig sokkal nagyobb, es sokkal dragabb.
Ha lehoztak volna 14nm-re, hogy az menjen a Pascal ellen, az lett volna csaka hatalmas eges, es foleg anyagi bukta, a draga HBM-es chipet gyartani, amit nem is nagyon vettek volna. -
titán
válasz #Morcosmedve #25477 üzenetére
Érdekes? Hogy valami NEM történik?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Malibutomi #25479 üzenetére
A fijivel az a baj, hogy folymatosan húzza vissza tdp limit. Nem tudja kifutni magát. A die shrink önmagában megoldotta volna ezt.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
HSM
félisten
válasz schawo #25483 üzenetére
Szerintem éppen a kihasznált DX12 képességek hatása ez. Mert ha megnézed, nemcsak ez, hanem a 390X, és az összes Radeon nagyon megindult. Viszont a kevéssé TDP limites 390X-hez képpest itt is a szokásos kb. +10-20%-ot hozza.
Más tesztben is szépen skálázódott: [link] [link]
Ehhez képest a Nano egyértelműen lassul a TDP korlátja révén: [link]
Főleg ha ezeket megnézem: [link] [link].
Ezekből az értékekből pont, hogy nekem az jön le, hogy míg a Nano iszonyat be van korlátozva TDP terén, addig a Fury-X majdnemhogy annyit vehet fel, amennyit nem szégyell.... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #Morcosmedve #25484 üzenetére
Nem olyan véletlen az. Az AMD megmutatta a nem partner alaplapgyártóknak is, hogy mit tud a Ryzen. Azóta mindenki érdeklődik. Az EVGA is köztük van. De hogy ebből a médiában miképp lett Radeon+EVGA házasság...
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #02119936 #25487 üzenetére
A gyártók árengedményt adnak az exkluzivitásért. Az AMD és az NV is így csinálja. Ezért nem éri meg a már kialakított exkluzív kapcsolatokat feladni. Például emiatt váltott az XFX az NV-ről AMD-re, és nem csinálták úgy, hogy mindkettő céget kiszolgálják párhuzamosan.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Én sokkal inkább abban látom az elpártolást, hogy az nvidia partnerei látják a sanyarú jövőjüket.
Mit is csinál az nvidia? Gyakorlatilag lefölözte/lefölözi a piacot az elsőkézből értékesített 1070/1080 founders edition és titan XP kártyákkal. Ebből csak az nvidia profitál. Megvan a piaci és marketing ereje ahhoz, hogy közvetlenül értékesítse a portékáját közvetítők és disztrubútrorok nélkül. Ez bizonyára nem fog változni. 5-10 éve még lehet, hogy az ilyen kártya gyártókra voltak utalva a lapkagyártók, de ma az nvidia igényt tart a bvételnek arra a részére is, amit eddig a gyártók tettek zsebre. Nem elég, hogy az egész piac szűkül, még magával a lapkagyártóval is osztozni kell a lz eladott kártyák piacán. Egyrészt.Másrészt ott a geforce now. Az nvidia egyértelműen abba az irányba megy, hogy felhőben játszassa a felhasználókat. A felhőbe pedig simán le tudja gyártatni magának a kártyákat, a többi pedig marketing, ami megy nekik. Ha ez beindul, még inkább szűkülni fog a piac, hisz egyre kevesebben fognak casual gamingre új videokártyát venni. A geforce node, mint streaming végpont valószínűleg bármin elfut, még egy tableten is.
Innentől kezdve még kevesebb babér jut.Minimum arról lehet szó, hogy amd.kártyákat is be akarnak húzni, hogy szélesedjen a paletta.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
->Raizen<-
veterán
válasz Petykemano #25490 üzenetére
Az onlive bukását láttam. Nem fejlődik olyan gyorsan az internet technológia hogy jelentős input lag nélkül lehessen játszani egy ilyen platformon, az ára is amibe most kerül az előfizetés egy vicc és horror kategória , akkor inkább egy konzol. Konzol mellett van tartalom. Ilyen szempontból az amd áll nyerésre.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
"Na, ezaz amit egy GPU architektúránál NEM tudsz megtenni. "
Nem lehet validálni egy terméket? Nem értem... ha valamit el akarsz adni, az első hogy megkérdezed a usereket mire van igény. Lehet Gaming esetében nem mindig találkozik... de iparban ez a minimum. Pl Deep Learning FP16, bővülő piac, erre van igény.
Mert mintha a játékosokat elfelejtették volna megkérdezni. Rajtunk kívül hány embert érdekel a Polaris és a Vega ezer oldalas technológiai újítás listája? Megmondom, az ilyen prezentációkból csak egyvalami marad meg, hogy a Dúm hány FPS-el megy stb... Márpedig ha így nézzük a Fiji és a Hawaii még mindig teljesen oké gamer szempontból. Lehet visszafejlődés (és a userek átejtése a régi arch-al) lett volna összegyurmázni valamit belőle, de az fix hogy óriási hiba termék nélkül hagyni a teljes piac felét, nyár, ősz, tél és tavasz óta... sőt + 1 év Fury óta.
Az AMD ott követi el a hibát, hogy szinte csak fejlesztőknek validálja a termékeit, a user aki fizet érte és játszik a játékokkal, az sokadlagos tényező.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz Ren Hoek #25492 üzenetére
Mi a gamer igény? Minél szebb játék + minél több FPS, +igényeseknek minél kisebb input lag. Namost, ezek sokszor nehezen férnek meg egymás mellett. Az AMD a low-level API-kban látta, hogyan lehet a játékosoknak szebb, gyorsabb, és kisebb input lagú játékokat és ehhez hardvert adni.
Ehhez képest az Nv gondolt egy nagyot, és inkább apait-anyait beleadott, hogy a DX11-ben, akár nagyobb input laggal, de a lehető legtöbb FPS-t kipréseljék.
Mint írtam, mindkét elképzelés kockázatos volt, nem tudom, ezen mit nem lehet érteni. Az AMD nagyobb reformot tervezett, és rajtuk kívülálló okokból nem jött be. A vicc, hogy éppen az Nv, aki inkább kicsit félretette a játékosok igényeit a sajátjaival szemben. Érdekes aspektus, nem?
Igen, hiba a fél piacot termék nélkül hagyni. (Kevesebb mint a fele, jóval, de mind1 most.) Ugyanakkor ha nem tudnak most oda terméket hozni gazdaságosan, akkor nem tudnak. Nyilván az erőforrásaik is komolyan megsínylették az elmúlt éveket. Ők nem dobálhatnak égbe világba csipeket, mint a zöldek, rengeteg pénz csak egy lapkát is elstartolni.... Nyilván a P10, P11-el is azt a réteget célozták meg, ahol a legjobbnak ítélték az esélyeiket jó terméket letenni az asztalra.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen