Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yutani #21577 üzenetére

    A tendencia eléggé meredek fogalom lesz itt. Még az AMD szerint is biztos, hogy az AGS 4.0 és a SPIR-V kiterjesztéseik csak az AAA multiplatform játékokat fejlesztő stúdiókat érdeklik, mert ők írnak olyan kódokat a konzolra, amelyeket könnyű áthozni PC-re. Egy átlagos fejlesztő, aki esetleg nem is ad ki játékot konzolra, ezekkel nem nagyon tud majd mit kezdeni, mert nincs meg a használathoz szükséges kutatási alap. Csak PC-re pedig nem fognak ilyen dolgokat kutatni. Amit erről tudni, hogy a GPUOpen shader intrinsics az olyan partnereket érdekli, mint a DICE/EA, az ID software, az Eidos csoport (Nixxes/IO), az Ubisoft, a Rebellion, stb. De például az Oxide-ot nem igazán érdekli, annak ellenére, hogy nagy PC-s úttörőkké formálódtak pár év alatt. Szóval a Doommal kialakuló irány egy eléggé szűk csoportot megcélzó tendenciává formálódik, csak azért kap nagyobb figyelmet, mert az elitet célozza.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák