Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #Morcosmedve #22041 üzenetére
Különösebben oka nincs. Magához a Frostbite-hoz jelenleg jobban illik DX12 binding modellje, mert az közelebb van a Mantle binding modellhez, mint ami végül a Vulkan API-ba került. A Vulkan modellje például nem bindless, míg a DX12-é az, illetve a GCN-nek van egy pure bindless szint is. Persze nem áthidalhatatlan a különbség, de jelen formában nekik kedvezőbb a DX12.
Annyira egyébként nem érnek rá, mert egyelőre csak stabil DX12 kódjuk van, de az nem gyors a letiltott optimalizálások miatt. Emellett csak GCN-re van tesztelve, tehát el kellene kezdeni majd az NV-re is tesztelni, különben lassú lesz a GeForce-okkal. Szóval meló az van bőven.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egy kis érdekesség:
Hogyan született a Radeon név?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz mlinus #22053 üzenetére
Ezért hívják bétatesztnek. De az látszik, hogy a GCN-nel a DX11 és a DX12 sokkal közelebb van.
Egyébként simán elérhető a tervezett működés, ha bekapcsolják az optimalizálásokat. De most nem arra kíváncsiak, hogy ezek hogy működnek, hanem arra, hogy a szerverek mit bírnak, illetve milyen általánosan a multi. A hardverekre való optimalizálást maguk is el tudják végezni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #22056 üzenetére
Ez egy GPU-driven pipeline motor. Itt már DX11 alatt sem a grafika eszi a legjobban a processzort, ami miatt Full HD-ben is nagyon könnyen GPU-limitet kaphatsz. Az a munka, ami eddig a procin volt, zömében át lett pakolva a GPU-ra. Ez egy kezdődő, és a jövőben domináns irányzat lesz. A Frostbite csak előrébb tart, mint a többiek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #22059 üzenetére
Ha a Fury X-re gondolsz, akkor az. Ezért lehet majd ezen a VGA-n a nem szabványos GPU-driven pipeline implementációt futtatni. De ehhez kell egy olyan meghajtó, amelyben benne van a pass-through shader fordítás, ami megkerüli a DirectX fordítási lépcsőit. Ez a meghajtó viszont még nincs kész. De szerintem a béta programban eleve nincsenek benne a nem szabványos shaderek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
vader108
tag
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
-
vader108
tag
válasz Laja333 #22073 üzenetére
Azt nem tudom, hogy az új driverrel már állítható-e NV Vezérlőpultból (még nem teszteltem éjszaka otthon).
De korábban az Nvidia Inspectorral Letöltő link kellett az első lépést megtenni.
Miután megnyitottad, a Vertical sync beállítás alatt ki kell választanod: 0x18888888
Ha ez megtörtént, akkor NV Vezérlőpultot ha megnyitod, a Vertical sync-nél Custom beállítást kell látnod. Ha ez így van, akkor aktív az NV Fast Sync.
Természetesen játékon belül A Vsync-et kikell kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
vader108
tag
válasz Dark KillerX #22076 üzenetére
Köszi! Akkor már nem kell csekkolnom Jól sejtettem, hogy ott lesz most már.
#Habugi, csak kérnie kellett
-
Habugi
addikt
válasz vader108 #22077 üzenetére
Jah.., amennyiben kérésnek minősíthető az ami elhangzott..
(#22079) hpeter10:
Előbb olvasd el a cikket imo, valószínűsíthetően megtalálod benne miért nem akkor cikkezett róla.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #22065 üzenetére
A Fury X teljesítménye átlagosan kisebbet esik. Általánosságban azért esik a DX12 teljesítmény a DX11-hez képest, mert egy rakás optimalizálás nincs engedélyezve. Egyszerűen nem stabilak. Most is panaszkodnak a DX12 kód stabilitására, ha engedélyezték volna az alpha állapotban lévő optimalizálásokat, akkor egy percig sem lenne stabil. Ilyen a fejlesztés.
Új driver nem kell a DX12-höz. Ahhoz kell, hogy a gyors kódokat futtassa, és ne a szabványos lassú kódokat, amiket futtat ma. Még ha szállítanák is a bétában a gyors kódokat, a benne lévő függvényeket az fxc-hez írt fordítóimplementáció nem ismerné fel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz #Morcosmedve #22079 üzenetére
ez a 372.54 release notesa. mutasd meg benne kérlek a fastsyncet. ha nem találod, egyúttal azt is tudod, miért nem volt róla hír.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Yutani
nagyúr
-
vader108
tag
válasz velizare #22082 üzenetére
Pascalokon elérhető volt május vége óta. (Van aki beleturkált és használta azóta is Maxwell-re vagy Keplerről is láttam már bejegyzést, hogy sikeresen futtatta.. ami kicsit számomra kérdéses, de szerintem most lett 100%-ra kész Maxwell-re, előtte meg majdhogynem béta jelleggel ha futott rajta...)
-
#Morcosmedve
veterán
válasz Habugi #22080 üzenetére
Nem találtam meg. Sima a fordításnak tűnik, összegzéssel.
(#22082) cain69: Szakmai oldal? Igen, akkor nincs több kérdésem (btw. már egy jó ideje van, ahogyan említették).
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #Morcosmedve #22086 üzenetére
Nagy különbség van a funkció megléte és a funkció támogatása mögött. Előbbi esetben csak valahogy engedélyezhető, míg utóbbiban tesztelve is van, hogy működik.
Az NV Inspectoros dolgokról nem kifejezetten szeretünk írni, mert az NV nem szeretik, ha erre a programra felhívjuk a figyelmet, ugyanis rengeteg driveres problémáért ez az alkalmazás a felelős. Megtehetjük, hogy írunk róla, csak utána baszogatnak minket, hogy miért írtunk erről a fosról.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #Morcosmedve #22089 üzenetére
A fórumba tőlem azt írtok, amit akartok. De én nem kifejezetten szeretek olyan programokról írni hír szinten, amelyekről a gyártók nyomatékosan megkértek, hogy ne írjak, mert rengeteg fejfájást okoznak nekik az ezekkel kapcsolatos hibák, amelyeket a felhasználók úgy vesznek, hogy a driver a rossz. Hát nyilván az a rossz, nem a "pista által írt 3rd party reghackelős program".
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz vader108 #22084 üzenetére
Technikailag akármin futtatható a Fast Sync. Nincs semmilyen olyan hardveres követelménye, amit tízre visszamenőleg ne tudnának a GPU-k. De ez nem jelenti azt, hogy az ilyen funkciókat csak úgy engedélyezni lehet tesztelés nélkül.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#Morcosmedve
veterán
Mondjuk azért ehhez is kell egy színvonal, hogyha kipróbálsz valamit 3rd partyval nem megy, akkor a gyártó a hibás, igaz nVidia Inspector a neve én azt értem, de áh, sajnálom az ilyen embereket... De a hír, az fórumon is lehet hír! De megértem, ha ez a felszólítás.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
nagyúr
válasz #Morcosmedve #22086 üzenetére
körbenéztem guru3d, tomshardware, anand, hw.fr, stb, hátha valamelyiken írnak a fastsyncről a 372.54 kapcsán, de nem. egyedül a németek (pcgh, cbase) updatelték a hírt. ha megnézed, a legtöbb helyen még a changelogot sem fejtik ki, átlag 3-4 sor van az új driverekről.
akkor nyilván ezek sem szakmai oldalak.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Habugi
addikt
válasz #Morcosmedve #22094 üzenetére
Ő engedje el?
Gyöngyösön amúgy mi történik..?
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz olymind1 #22099 üzenetére
Nem, mivel a Microsoft az elmúlt OS-ekben elvette a vertikális szinkron beállítását a drivertől. DX10-től kezdve fokozatosan és DX12/Vulkan alatt adták meg ennek a kegyelemdöfést. Tripla pufferelés dettó ezért van mellőzve. Egy DX10/11-es alkalmazás egyszerűen visszautasíthatja a driver próbálkozását a hackre.
Az AMD az NV-vel ellentétben nem a vertikális szinkronos beállításokba ölte az erőforrást, hanem a flip queue méretét csökkentették egy képkockára, míg az NV-n ez maradt három. Az oka ennek a döntésnek az, hogy állandó késleltetéscsökkentő hatása van DX11-ig bezárólag. Ugyanakkor DX12 és Vulkan alatt ezt a paramétert is az alkalmazás állítja be.
Ennél több változás már nem lesz sehol, mert DX12 és Vulkan alatt gyakorlatilag minden külső hack tiltva van.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...