Új hozzászólás Aktív témák
-
cbalint
csendes tag
A Gwent Kill the Servers buildjében van egy érdekes fájl: d3d12.dll
Van valami infó arról, hogy ez tényleg dx12-t fog használni? Ez elvileg egy Gameworks játék, nem? A Witcher 3 is az volt. Mi haszna lenne egy kártyajátékban a low-level API-nak? -
mlinus
őstag
-
-
-
Simid
senior tag
válasz Milka 78 #22758 üzenetére
Szerintem ez nem a piros oldalnak gyászos, hanem a játék készítőinek. Milyen optimalizálatlan sz@r motor az, ahol a 470 ott van a 980 meg az 1060 nyakán, de a Furyk mögötte vannak.
Ha legalább az összes AMD kártyán arányosan rosszabbul teljesítene, akkor lehetne azt mondani, hogy NV optimalizált a cucc, de így... -
do3om
addikt
válasz Venyera7 #22764 üzenetére
Mért használná valaki a DX12-őt?
Elmagyaráznád? Mutass már különbségeket mit kapnak a DX12-vel?
Én azt használnám ami gyorsabb, más különbség úgy sem lesz szóval az AMD jelentősen lassabb. De jó úton halad viszont a jelenlegire verni magad.....ez mindent alulmúl.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Simid
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Hachiko95 #22761 üzenetére
A GCN shader intrinsics szempontjából mindegy, hogy DX11-ben vagy DX12-ben fut a játék. Ugyanúgy működnek a gyors kódok. A DX12-es kötődés csak annyi, hogy a második DX12-es patchben jött a funkció. Letöltöd a preview patchet, visszaváltasz DX11-re és működik tovább, mert a preview patch-csel települtek az AGS 4.0-s shaderek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Milka 78
nagyúr
válasz schwartz #22768 üzenetére
Nem érzékeled az iróniát
Inkább arra volt kihegyezve,hogy az "gagyi 780ti amit avultat az nv",de ettől függetlenül nálam egyik produkció sem értékelhető.
Hozzáteszem én jobban meg vagyok lepődve ezen bárkinél,lévén volt pár Hawai gpu-s karim,de ilyen sz@rul még nem is láttam őket szerepelni.
Különben érdekes ez.Ami az amd-n megy az "úristendejóóó,vége az zöldeknek,lealázva,szájba hu---va,stb" ami meg nv-n az optimalizálási hiba!Nincs több kérdésem
Én pl a fent említett DeusEx-et tartom ilyen hibának,mert ugye amit szabad jupiternek...Ui:Szabynak pl lejött elsőre
guftabi96 : Fentebb
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Forza fejlesztői a PC-s konverterrel dolgoznak, ami eléggé béna. Egyszerűen átkonvertálja az Xbox One shadereket shader model 5.1-nek megfelelő shaderekre. Ez nyilván erőforrás takarékos, de az a probléma vele, hogy a konverter az nem ember, így rendkívül rossz regiszterallokáció valósítható meg a konvertált shaderekkel. Ez a GCN4-et nem érinti, mert ott az utasítás előbetöltés, de a többi GCN-re alternatív allokációs stratégiák kellenek. Ezért akar a Microsoft shader model 6.0-t PC-re és Xbox One-ra, hogy az Xbox One shaderek direkten jöhessenek, és ne kelljen konvertálgatni. Nyilván az sem véletlen, hogy a GPU kihasználása a Forzáknak, miért rekordalacsony a DX12 ellenére.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
imi123
őstag
Ha a DX12 fejlesztője így áll a Pc-s fejlesztésekhez akkor mit várjunk a kisebb stúdióktól?
Persze most már az lesz hogy ami AMD-n jobban fut az a szuper tudása miatt van,ami Nv-n jobban fut az elb@szták a béna programozók..
De jó is a elfogulatlanság.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
do3om
addikt
válasz Venyera7 #22779 üzenetére
Mutasd a különbséget, mért jó ha DX12-re kapcsol és lassul valaki a DX11-hez képest.
Nem hülye szöveg kell, két kép és bekarikázod mit látsz másnak.
Csak DX12 van? Nem: ha, majd, lesz... most mi van?Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
keIdor
titán
válasz Venyera7 #22759 üzenetére
Érdekes, hogy a GP106 ugyanannyit fut, mint a +100%-al "nagyobb" GP104.
Ez ugyanúgy el van cseszve, mint a Forza Horizon 3 PC portja, csak hogy pártatlanok legyünk!
Marhára nem használja a GPU-t ez a csoda DX12 mód.Az meg hogy az egyik kap gyors kódot, a másik meg nem, az nem hozza ki a két gyártó közötti különbséget, inkább azt, hogy ki áll a fejlesztés mögött. Ha szidjuk a GameWorks-öt (sokszor joggal) akkor szidjuk már ezt is... ugyanolyan hulladék munka.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Habugi
addikt
A végeredmény röhejességét és abszurditását tekintve ugyan van némi ellenérzésem azzal kapcsolatban hogy egyáltalán beszédre alkalmas téma-e de esetleg pár közbenső lépcsőfokot felfednél abban az esetben ha tudsz róluk?
PC-s konverter áttolja SM 5.1-nek, kb idáig tudom követni, tehát a kérdésem a közbenső lépcsőfokokra vonatkozóan annyi lenne, ennek hogyan lett az a nyers végeredménye amennyi látható jelenleg, nyilván (remélhetőleg) ez csak egy állapot.
Tehát ez nem egy NV cím, ráadásul ugye az M$ és az NV nem puszipajtások, anno a még várható DX12 kapcsán megtudhattuk mennyivel könnyebb lesz konzolról portolni, nem vitathatom mert nem értek hozzá, ez a PC-s shadermodel konverter biztos nagyon kényelmes, megnyomják az Ok/Apply gombot és X időn belül végez, mehet a "PC port" boltokba, hurrá-hurrá, node a GCN, amiről szintén azonos időszakban tudhattuk meg mennyire jobban fogja tolerálni ezt az eljárást, hogyan vérezhet el ennyire a FH3 esetében pl a Maxwellekkel szemben?!
Szimpla hamarabb kikerült NV GameReady driver van-e a háttérben vagy valami sokkal mélyebb/komplexebb történet (ami nem is történet mert ezesetben már sokkal inkább probléma..) ?!
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
válasz keIdor #22790 üzenetére
"Ez ugyanúgy el van cseszve, mint a Forza Horizon 3 PC portja, csak hogy pártatlanok legyünk!"
Mi a baj a Horizon 3 PC portjával?
Radeon RX 480/Geforce GTX 1060 pároson FullHD felbontáson Ultra részletességgel megvan a 60 fps, ezt nem mondanám rossznak, ráadásul a játék veszettül jól néz ki. Jelenleg a játékpiacon két értelmesen összerakott DX12 játék van ez a kettő pedig a két Forza játék.
Szerk.:
Ja most látom. Nevetséges ez a GameGPU oldal, szinte az összes méréseik fényévekre vannak a valóságtól, ezt már számtalan játéknál bebizonyították.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
keIdor
titán
válasz huskydog17 #22793 üzenetére
Ez: [link]
Az Xbox One-ban GCN2 van, hogy itt hogy szerepelhet ennyire gyengén az a nap rejtélye.
Az nVidiák meg a Polaris valóban jól szerepel, nem is ezekkel van a baj.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
válasz keIdor #22794 üzenetére
Igen, közben megtaláltam és pont erre írtam, hogy nevetségesek azok az értékek, a GameGPU mérései mindig is fényévekre voltak a valóságtól, bullshit.
1080p/Ultra/4×MSAA:Források az előző hozzászólásomban.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Habugi
addikt
válasz huskydog17 #22795 üzenetére
Egyetlen tollvonással áthúztad az Abuhoz intézett kérdésem értelmét és aktualitását..
(#22778) Abu85 & (#22792) Habugi:
Tárgytalan.., a VGA tesztelésre ilyen szinten inkompetens tesztoldal/társulat mint esetleges variáció bevallom kívül esett a fantáziám terhelhetőségén..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Venyera7
senior tag
-
#85552128
törölt tag
válasz Venyera7 #22798 üzenetére
Ott a "hiba", hogy ezekhez a játékokhoz legalább 2-3 évvel ezelőtt hozzákezdtek és akkor még biztos nem a DX12 "igényei" szerint összerakott motort használtak alapul...
Tehát azoknak lesz igaza (meglepő módon ) akik éveket jósoltak mire tényleg olyan állapotú játékok jönnek amelyek ki is tudják majd használni, mert bizony az átállás és a játékok fejlesztési idejét is figyelembe kellett volna venni.
(aztán lehet ez is megy a süllyesztőbe - nem ez lenne az első alakalom - és jön megint valami hypeolni való)
A Deus Exnél legalább visszalehet kapcsolni DX11-re és mehet a játék, de az ilyen MS hulladékok csak mutatónak jönnek, hogy a W10+Store+XO ezzel is előtérbe kerüljön - meg is látszik a minőségen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...