Új hozzászólás Aktív témák
-
-
keIdor
titán
válasz Petykemano #22894 üzenetére
A GP102-ben eleve van még tartalék, a Titan X Pascal is vágott.
Egy 3840 cuda core-os 2GHz@aircooler/hybrid, 12GB GDDR5X kártyával simán el lennének egész 2017-ben, ez papíron avg. GTX-1080+50% teljesítmény, ami már önmagában 4K-ra is elég. Minimális kompromisszummal.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
gyiku
nagyúr
-
Gainka
őstag
válasz Ren Hoek #22897 üzenetére
Bírom mikor valaki ezt le írja, már meg vette az nvidiát, és nem vár tovább stb... Mi köze az 1080-nak a vegahoz, több mint fél év van a kettő között.
Ja de a volta, vagy a refresh az bizony pont jókor jön arra majd váltunk.
Szerintem felesleges ez, lesznek sokan akik addigra megunjak az 1080\70-et, vagy feljebb váltanak kőz.kat.-ból, vagy tavalyi csúcsról cserélnek stb. Stb. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #22912 üzenetére
Polaris 10 mellé jön a BF1. Ezt választotta a DICE ajánlott kártyának. Raknak a programba olyan exkluzív eljárásokat, amelyeket sehol máshol nem lehet használni, csak és kizárólag Polarissal. Ez a többi GCN-re is igaz. A specifikus eljárások többsége bekapcsolható GCN-es Radeonon, de pár csak Polarison. Ha nem ilyen GPU-d van, akkor nem fut le a kód és visszavált egy szabványos eljárásra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz stratova #22917 üzenetére
Ezt akkor lehet megmondani, amikor kiderül, hogy mire használják. Nem biztos, hogy gyorsításra. Lehet, hogy effektre vagy minőségnövelésre. Erről még nincs adat.
Annyit tudok, hogy ezek a GCN-only dolgok lesznek a BF1-ben: ballot, mbcnt, read lane, swizzle, ordered_count, barycentric-linearcentroid, HTile, min3/med3/max3.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #22919 üzenetére
GPU-driven pipeline mellett az AMD-nek a D3D11 meghajtója a gyorsabb. Jobban kezeli a GCN a multi-draw indirect rendszereket. Ez már önmagában egy kiterjesztés, amire csak DX12 alatt van szabványos alternatíva, ami az executeindirect. Maga a motor is egy AMD által kidolgozott eljárásra épül, ami a GeometryFX. Ugyanezt használja a Hitman és a Deus Ex Mankind Divided.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #22922 üzenetére
Nem. Már megkapták a áruházak az utasításokat. A BF1 csak olyan konfigurációhoz és VGA-hoz reklámozható, amiben Polaris 10 van. Ezeket ugye most rakják össze a BF1 startjára, mert kell egy kis idő, hogy berendeljék az alkatrészeket és összeállítsanak egy rakás gépet. Más erősebb GPU-hoz egyáltalán nem reklámozható. Nem is fut le minden, amit a motorba beleraktak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
válasz #85552128 #22922 üzenetére
Nem lesz itt sem gyorsulás sem extra effect.
Mióta hallhatjuk ezeket a süketeléseket.
Amikor meg bizonyítani kellene akkor mindig van magyarázat hogy miért nem jött el a megváltás.Ugyan olyan jól fog futni Nv és AMD-n is.
Persze majd nagyítóval megállított dzsatubés videón biztos meg lesz az az 1 pixel plusz.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Ren Hoek
veterán
"A specifikus eljárások többsége amelyeket sehol máshol nem lehet használni, csak és kizárólag Polarissal."
Ez gyomorforgatóan gusztustalan dolog. Miért pont a Polaris? Miért pont egy alsó-középkategóriás GPU? ...de tök mindegy... felőlem lehet Asus speficikus kód is, ígyis úgyis gusztustalan tempó ez. Az AMD és a csatlós fejlesztői sem jobbak semmivel az NV spec dolgainál.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #22926 üzenetére
A Doom azért gyorsul 20-25%-ot az AMD-n a Vulkan módban, mert kapott shader intrinsics-et. A Deus Ex MK a szeptember második felével kiadott patchben dettó megkapta ugyanezt. Ott 10-15%-ot jelentett.
(#22927) Ren Hoek: Nincs a többi GCN-ben utasítás előbetöltés, így hátrányosan érintené ezeket az erre épülő optimalizálás. Technikailag lefutna, csak lassítana/lassíthatna.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
"Technikailag lefutna, csak lassítana/lassíthatna."
Ez a tech magyarázat hozzá, semmi több.A valóság meg ez:
"A BF1 csak olyan konfigurációhoz és VGA-hoz reklámozható, amiben Polaris 10 van." == marketing bullshit.Nem szívlelem egyáltalán ezt az optimalizáljunk kártyánként dolgot. Majd jön a Vega, az is kap valami spec aztán lassan minden játékhoz külön kártya kell. Béefegy már le se fut Polaris nélkül és ennek még tapsoltok is dölyfösen.
Hálistennek csak ilyen szirszar értelmetlen effekt lesz, vagy icipici gyorsulás - ahogy szokott lenni. Netán 1070/1080 is ugyan olyan frankón viszi enélkül is.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Ren Hoek #22927 üzenetére
(#22925) Abu85: akkor nem ajánlott kártyának választották, hanem ezzel reklámozzák - különbség, bár sok értelme nincs ha egy BF1 kupont nem adnak mellé. Nesze semmi fogd meg jól.
(#22927) Ren Hoek: Kezdődik ugyanaz ami a HD6->7 váltáskor, a régi széria egyre kevesebb optimalizálást fog kapni. Egyfolytában arról volt szó mennyi kihasználatlan feature van a GCN-ben most meg direkt benne hagyják mert nem elég okos
Azért kíváncsi leszek egy 480 vagy Fury X lesz e gyorsabb, főleg 1440p/4K-n[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #22930 üzenetére
Csak akkor tudjuk megmagyarázni, ha meglátjuk, hogy mit csinál az eljárás. Addig ebből kell megélni. De ha megjelenik ránézünk az tuti.
Utóbbihoz nyilván több köze van az egyéni döntésnek. A DICE mindig így működött, kiválasztottak egy GPU-t és azt nyomatták, mert tényleg arra optimalizálták a játékot. Most a Polaris 10 ez a GPU. De ez eddig nem okozott problémát, szóval szerintem belefér.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
válasz #85552128 #22931 üzenetére
"Azért kíváncsi leszek egy 480 vagy Fury X lesz e gyorsabb, főleg 1440p/4K-n "
Hát igen, erre én is... Papíron a 480 harmatgyenge a Fury X-hez képest, ahogy eddig bizonyított DX12-ben. Ha mesterségesen kihozzák győztesnek / Fury-t bebutítják, akkor az orbitális nagy saller lesz a Fury tulajoknak. (Már ha vannak még). Atomdrágán megvették HBM1 kísérleti nyúlként és még ki is veszik a kraftot alóla
-
keIdor
titán
válasz schawo #22934 üzenetére
Nem biztos, hogy ők, maguk a fejlesztők kapnak nagyobb hatalmat a kezükbe a DX12-vel. Ha úgy döntenek, hogy nem foglalkoznak a GCN2-3-al vagy Kepler-Maxwell-el, akkor születnek meg az olyan portok, mint a Forza Horizon 3 is. Shader Model 5.1 vagy sem, én biztos vagyok benne, hogy meg lehetne oldani, hogy a régebbi kártyákon is normálisan fusson, csak egyszerűen nem érdek, nincs rá pénz, idő, szarnak rá stb.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Ren Hoek
veterán
válasz keIdor #22935 üzenetére
Igen, kb erre gondoltam én is... és a GPUOpennel mégjobban szeparálódik majd a piac. Ami nem rossz, ha GCN-ed van... ha nincs akkor szopod.
Aztán majd az NV is kihegyezi bosszúból a HW specifikus kódjait stb stb... és akkor tényleg az lesz, hogy egy DX12 játék egy kártya... még csak nem is generáció, hanem konkrétan adott gyártó, adott generációja.A GCN-el amúgy már most kezdődött el a chiprasszizmus és diszkrimináció. "Polaris előbetöltés már előnyt élvez"... Pl Fiji/Fury hiába a modern arch, az AMD-nek megjött az üzleti érzéke és kezdi kukázni. Csak akkor ne dédelgesse senki azt az álmot, hogy szépen fognak öregedni. Főleg ha bejön a Vega is, egy mégújabb GCN, mégextrább újabb funkciókkal, és az a szóbeszéd járja, hogy a Polarist is leváltja. Szegény DX12 fejlesztő most akkor melyik arch-ot vegye figyelembe, hogyha félévente jön egy újabb GCN?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #22936 üzenetére
Mit vártatok? A Quantum Break egyszerűen nagyon sokat számol. És DX11-ben is nagyon sokat fog számolni ahhoz, hogy előállítsa azt a képminőséget, amit kínál. Sőt, DX11-ben nincs aszinkron compute, amiből ez a játék simán nyer +15%-ot. Emellett nincs aszinkron DMA sem, ami miatt minden másolásnál le kell állítani a teljes feldolgozást. És az MSAA megoldásuk miatt ez négyszer fog bekövetkezni képkockánként.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #22938 üzenetére
A GPUOpent félreértitek. Nem arról szól, hogy egységesítse a piacot a gyártók között, hanem hogy egységesítse a fejlesztést a PC és konzolok között. Hasonlóval azért nem állt még elő senki más, mert senki másnak nincs két nyert konzoldizájnja (vagy az új gépek miatt nevezzük ezt konzolplatformnak) ebben a generációban. Ergo hiába hoz az Intel vagy az NV GPUOpent, a kutyát sem fogja érdekelni, mert nincsenek ott az Xboxban és a PS-ben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #22941 üzenetére
Komoly? Kipakolták belőle a legerőforrásigényesebb számítást, és így produkálja ezeket a gyenge fps-eket? Akkor ez a DX11 mód vagy nincs kész, vagy nem optimalizáltak. Scaling nélkül legalább 50%-kal jobb fps-ekre lenne szükség, mert annyiba kerül kb. a scaling DX12 alatt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Nem csak a DX11-es módban már az "eredetiben" is így volt ha kikapcsolod az Upscalingot: [link]
"Added option to disable 4xMSAA upscaling in the Windows 10 version Title Update released 30.4.2016."
És állítólag még mindig nem lehet kikapcsolni a motion blurt
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
"És DX11-ben is nagyon sokat fog számolni ahhoz, hogy előállítsa azt a képminőséget, amit kínál."
A képminőség alatt mire célzol? Nekem megvan a játék, dx12 alá, ha feltúrkálok minden csúszkát a látványban nem látok semmi különlegeset. Konzolos videokat néztem vásárlás előtt, szerintem ott is vannak szebb megoldások, nem is egy. Milyen képminőség akkor és miért adódik hogy 1080-as vga kell neki? Nem lehet hogy el van basz*a a motor inkább? Annyira tech szemszögből nézed a dolgokat hogy lassan teljesen a két véglet lesz a techszemszög meg a játékos szemszög. Pedig elvileg a minőségnek közel kellene egymáshoz állnia, szemszögtől függetlenül...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...