Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
válasz ->Raizen<- #23902 üzenetére
Azért akkoriban az NV bőven jobb volt OGL alatt, amit később behozott az ATI/AMD. Viszont most megint jobb az NV OGL alatt, a Vulkannal tud az AMD felzárkózni/jobb lenni.
#tarcsad
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz proci985 #23900 üzenetére
[link] - a net mondhat sok dolgot, de Jérémy Virga tudja a legjobban. Ő írta.
(#23901) wjbhbdux: Mert az ID tech 6 modelljének nem jó, ha a GPU nem támogatja a 4 kB-os lapméretet. A 64 kB-os lapmérettel túl sok lesz a szemét a VRAM-ban. De 2 GB elég, ha az allokáció 4 kB-os lapmérettel is lehetséges. Sajnos Kepleren nem az.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szmörlock007 #23905 üzenetére
Mert neked 4 kB-os lapméreteket használ a GPU-d. Nem összehasonlítható a Kepler működésével. Az ID tech 6 megatextúrázója eleve nagyon GCN-re írt rendszer, és a sok Keplernek kedvezőtlen körülmény ahhoz vezet, hogy Kepleren nem elég a 2 GB sehogy sem, míg mondjuk GCN-en elég. De ezt egyébként az ID is írja, hogy NV-n a 2 GB az kevéske.
Más különbség is van. A GCN sokkal gyorsabban dekódolja és tölti be a textúrákat. [link] - ennyit számít, ha egy motort GCN-re írnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
_drk
őstag
660Ti-vel fullhd medium-High beállítások! Zárt helyen volt fix 60fps. Nyílt tereken 40-50, Csak ott voltak droppok, engem annyira nem zavart, attól játszható maradt.
Én magam is meglepődtem hogy majdnem high-on ilyen szépen fut. Az alapból egy jól megírt játék szerintem. -
do3om
addikt
Szerintem azt kell futtatni ami gyorsabb.
Ha az OpenGL, vagy DX11 akkor azt.Vicces hogy azzal jössz mi van ha AMD-re írnak valamit, miközben mi van ha NV-re írnak valamit?
Mindennek van másik oldala.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem olyan egyértelmű, mert OpenGL és DX11 alatt el kell olyan dolgokat viselni, mint a shader újrafordítás, ami egy katasztrófa a játékosoknak, hiszen mikroakadásokat okoz. De persze ha ez így is jó, akkor hajrá.
Nem azért írnak az AMD-re ma motorokat, mert az olyan jó dolog, hanem azért, mert másra nem tudnak optimalizálni. Nem ismerik a hardver működését. Ma már nincs meg az a pénz az iparágba, ami kifutja az architektúránkénti reserve engineeringet. Sokkal költséghatékonyabb az AMD dokumentumait elolvasni, és feltételezni, hogy a többi architektúra is ugyanúgy működik, és ezért nem adnak ki hozzá dokumentációt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
oke.
na mindegy, meglatjuk, nagyon ugy nez ki a gameplay egy az egyben maradt a regi, max felpatchelik. foleg, hogy egy helyen talaltam 40 euroert (inkl definitive edition), szoval ennyiert max varok par hetet amig valamennyire helyrerakjak.
Deus Ex Mankind Divideddel is ez volt a fo problema, mire tul voltunk a masodik het nagyjavitasan addigra mar vegeztem is vele... majdnem annyira jo moka volt, mint az elso Deus Ex, usq 16 evvel ezelott.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
do3om
addikt
De gyakorlatban ez sokszor nem így alakul.
Mikroakadások még most is vannak AMD alatt. Az optimalizálás meg amit írsz nem tudom hól van, mire gondolsz? Nem tudnak csak AMD-re optimalizálni? És ez az eredmény amit ezek után fe4ltudnak mutatni?
Büszkék lehetnek magukra
Olyan minimális eltérések jönnek ki az egymásnak ár és sebesség terén ellenfélnek szánk GPU-k között, ami nem támasztja jelenleg alá amit írsz.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Laja333
őstag
-
daveoff
veterán
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
válasz velizare #23913 üzenetére
egyáltalán nem vészes. kimaxolni még valszeg nem lehet, CF nincs, de egyébként nagyon részletes kb fél óra játék után és egy az egyben az első rész hangulatát és mechanikáját viszi tovább.
jó nem tökéletes, de ahhoz képest amit vártam ez teljesen kultúráltan nyitott. ha meg játékként van olyan jó mint az első rész volt, akkor simán év játéka esélyes annyi alapján amit láttam.
egyébként steamen mostly positiven áll, 4:1es igen/nem arányban, szóval azért kompromisszumokkal, de bőven játszható.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mikroadakások mindenhol vannak. Az, hogy ezt csak az AMD-re vetíted le a saját szegénységi bizonyítványod. Sőt, alapvetően megmutatja, hogy merre halad a világ, hiszen a valós utánajárás helyett egy blődséget talál az ember, és azt terjeszti. Annyiban persze megértem, hogy a valós problémák, mint a WDDM memóriatörlés ára, a shader újrafordítás, stb. olyan dolgok, amelyekhez picit nagyobb hozzáértés kell, így egyszerűbb azt mondani, hogy mikroakadás az AMD miatt van, ha NVIDIA VGA-n fordul elő akkor is.
Miből gondolod, hogy a Pascal számos játékban nem lenne gyorsabb, ha kapna optimalizálást is? Mert egyébként az lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
do3om
addikt
De beszámolók szerint (saját tapasztalatról nem beszélhetek) van mikroakadás dx12+AMD alatt is. Szóval ez még ennyivel talán nincs megoldva.
Természetesen ugyan így előfordul másik oldalnál is.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én még nem tapasztaltam ilyet DX12 alatt. Persze az is igaz, hogy béta állapotú DX12 kódon nem játszok, hanem megvárom, amíg végleges lesz.
Egyébként azt tudom, hogy vannak rá panaszok, de sok ilyen problémát okoznak a 3rd party programok. Például az Afterburner nagyon zavarja a DWM működését DX12 alatt. Ebből rengeteg akadás lehet. A DX12 alatt ezeket a programokat el kell felejteni, mert a DWM nem szereti őket, és ma már nem minden DX12 játékba építenek DirectFlipet, mint pár hónapja. Egyre inkább csak DWM-et használ mindenki. Erre lesz megoldás, tehát nem egy végleges probléma ez, mivel UWP alatt elkülöníthető az overlay a programtól, tehát ahogy hagyja el az ipar a Win32-t, úgy vállnak újra használhatóvá ezek az alkalmazások.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #23923 üzenetére
"Both AMD and NVIDIA powered systems suffer from various intensities of lag when moving around in city areas..."
Annyira bírom egyébként a fejlesztőket ilyenkor. Arra szabták a motort, hogy a low-level API-val működjön. Az a feldolgozási modell, amit kapott hátrányos DX11 alatt. De a végén leszállítják DX11-gyel a játékot. Akkor mi értelme volt ilyen motort építeni? Sokkal jobb lett volna megtartani a régi feldolgozási modellt, ami nem venné el a sebességet DX11 alatt sem. Vagy esetleg vannak ennél modernebb modellek is, lásd Frostbite, vagy a Dawn, ami mindkét API koncepcióval működik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #23925 üzenetére
Elolvastad, hogy eredményektől függetlenül az összes hardver lagos a városokban? Ezért nem jó erre a modellre DX11-et húzni, mert egy rakás szinkronizációs pontot eredményez, amitől hiába van 60 fps-ed, akkor is lagos lesz. Érdemes lenne nem csak a képeket nézni, hanem a szöveget is olvasni. Megint a konzolok kapták a törődést, mert ez egy tipikus konzolmodell, amit PC-re korábban nem igazán hoztak át. Persze, hogy nem, a sok szinkronizációs pont miatt nem működik.
Már akinek lagol a DX12. Nekem szuperül megy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
titán
válasz #85552128 #23923 üzenetére
Nincs itt semmi látnivaló. DX11 cím, ami nem szereti a Fijit. Amúgyis, a Fury az új játékoknál rendre szarul teljesít. Az egy melléfogás volt amd-től, de ez sejthető volt az első perctől kezdve, hogy megjelent. A Polarisok jól mennek.
Mindenesetre az egész játék elég vacak, ha a 1060-480 páros FullHDben 50 fps átlagot, és 30 körüli minimumot tud csak. Bár megnézném, hogy a beállításokkal hogyan skálázódik.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz schawo #23927 üzenetére
Nem a DX11-hez van köze. A motornak a feldolgozási modelljét úgy írták meg, hogy csak az explicit API-khoz illeszkedjen. Ez azért kockázatos, mert ilyenkor van egy relatíve hatékony modelled, ami igényli az explicit API-t, de ha végén DX11-gyel szállítod, akkor ez a hatékonyság hátrányossá válik, mert nem abban a környezetben fog futni, amire tervezték. Hiába lesz sok fps-ed, akkor sem lesz folyamatos, ha nagy a jelenet komplexitása, amire a TPU is kitér a végén, hogy AMD-n és NV-n is lagos a városokban, akármit csinálsz.
(#23928) Szaby59: Szerencsére a BF1 tartalmaz beépített mérőt, ami mutatja az akadásokat.
Eszközspecifikus hibáról még nem hallottál ugye?[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
A beépített mérő ami mindig eltűnik ?
"GPU-specifikus hibáról még nem hallottál ugye? "
260X, 290X, 380, Furyval hibás volt - ja AMD GPU specifikus.
Mondjuk nem azért, de legyen akármilyen szuperDX12 a játékban egy 7850k-val nem fogsz akadásmentes BF1 multit csinálni sehogy sem, mikor még az újabb i5-ök is kevesek...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #23930 üzenetére
Nem mindig. Az inaktiválása eseményhez van kötve. Végre session-based modell van a Frostbite-ban, és ha az adott sessionnek valamiért vége, akkor minden erre aktivált beállítás visszaáll alapra.
Eszközspecifikus volt, nem pedig GPU-specifikus. A különböző eszközök az azonos GPU ellenére is kaphatnak eltérő rutinokat.
Semmi gondom nincs DX12 alatt a multival. DX11 alatt valóban elég rossz az élmény, de DX12-vel majdnem két és félszer gyorsabb a sebesség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Attix82 #23932 üzenetére
Nem az órajel a gond, hanem a Hyper-Threading kezelése bugos (már megint ) a Frostbite alatt. Ez minden nagyobb motorfrissítésnél előjött. Például még a BF4 alatt is. Az az oka, hogy a programozást Bulldozeren végzik még mindig, és a multi-thread optimalizálást CMT-re csinálják, ami káros a HTT-nek. Viszont, ahogy a BF4 alatt is, úgy BF1 alatt is javíthatók a Hyper-Threading kezelésére vonatkozó bugok, csak kell nekik pár hét hozzá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
bivalyolo
őstag
Semmi gondom nincs DX12 alatt a multival. DX11 alatt valóban elég rossz az élmény, de DX12-vel majdnem két és félszer gyorsabb a sebesség.
Ehhez mit kell elkövetni, hogy így menjen?
DX11-ben sokszor 40 fps-t karcolja, néha még ez alá is beesik, DX12-ben pedig az elején nagyon durván szaggat, egy kis idő után ez mintha mérséklődne de sajnos nem szűnik meg, és itt is jellemző, hogy droppol 40 fps-re."Let's agree to disagree!"
-
#85552128
törölt tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bivalyolo #23935 üzenetére
Be kell állítani a grafikát az adott konfiguráció limitációihoz. Nekem például a 2 GB VRAM a limit, és minden olyan opció ami VRAM-ot fogyaszt közepesre van rakva. Ez a titka az egésznek. Nekem azért könnyebb ezt elérni, mert pontosan tudom, hogy melyik beállítást eszi a VRAM-ot. BF1 esetén a textúra, terrain és mesh. (a mesh lowon van, mert nem akartam a textúrákat beáldozni, ez már egyéni döntés kérdése)
(#23937) Szaby59: 35-40 fps-re van kalibrálva. DX11-ben mindegy, mert nem megy 20 fölé multiban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
guftabi96
addikt
válasz bivalyolo #23935 üzenetére
Kevés a procid, és a ramod is.
Nekem is van, hogy beesik 40 környékére 5-10 másodpercre (de van, hogy tovább is), csak enyhíteni tudsz ezeken a dolgokon jelenleg.
Bf1 topikban érdemes nézelődni, ott van pár parancs, amit érdemes beírni user.cfg-be.
De ezektől még össze fog esni ugyan úgy, csak nem annyira.
Már a 4 is nagyon prociigényes, ez is nagyon az. Nekem is kevés a 3570. Ráadásul van, aki ezeknél sokkal erősebb gépekkel szenved, szóval várjuk a patch-et. DX12 nekem is droppolt, akadt, nem volt jó.(#23938) Abu85
De ez milyen mód? Cq?[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
bivalyolo
őstag
válasz guftabi96 #23939 üzenetére
Aki i7-el meg 16gb rammal nyomja nála is be-beesik 40-50 közé szóval nem hiszem, hogy erősebb procival + 8gb rammal előrébb lennék.
A user.cfg-t is végigzongoráztam sokat nem ért sajnos.Tudom, hogy jön a patch, én linkeltem valamelyik nap a bf topikban csak kíváncsi voltam, hogy mit csinálok rosszul, hogy a dx12 Abunál most, javítás előtt is simán megy.
"Let's agree to disagree!"
-
melyik jatek alatt?
eddig nagyon keves DX12 cim jott ki es kb a DX12es AAA cimek egy resze gyartofuggetlenul katasztrofalisan futott megjeleneskor. Dishonored2nel ugyanugy megvan a 970el katasztrofa / 970el jol fut tapasztalat steamen.
Maxwell/Hawaii volt mindket gyartotol, mindkettonel lattam mikrolaggot.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #23944 üzenetére
Ez nagyon változó. Az adatlapomon lévő gép valóban az enyém, tehát olyan alkatrészekből áll, amelyet megvettem, vagy elcseréltem valamire az adott gyártóval. De mivel rajtam keresztül jön és/vagy megy pár holmi a gyártók és a PH között, így elég sokat ül nálam egy-egy termék, hogy berakjam ideiglenesen. Például most is van nálam egy RX 460 és egy RX 470. RX470-et használtam is az elmúlt három hétben, csak szóltak, hogy hamarosan jönnek, így kiszedtem, hogy el tudjanak jönni érte, és ne akkor kelljen szerelni, amikor már vinnék a holmit Belgrádba. Szóval a kérdésedre a válasz igen is, meg nem is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bomba ár! Lenovo E31-80 - i5-6200U I 8GB I 256GB SSD I 13,3" I HDMI I Cam I Win10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L530 - i5-3GEN I 8GB I 500GB I DVDRW I 15,6" HD I mDP I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T570 - i7-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 6th: i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Dell Latitude E6430, E5430, E6410 i5 - i7 - 14" laptopok - számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest