Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    senior tag

    válasz Abu85 #47972 üzenetére

    A lényeg ugyanaz. A DirectML használata abból a szempontból fontos, hogy ezt támogatják a konzolok, ez a cross-platform, cross-vendor megoldás. Úgyhogy ha az ezzel elérhető opciókban stagnálás, esetleg a DLSS mögötti kullogás van, addig az Nvidia játékszere marad ez a terület annak minden előnyével.

    Lehetséges, hogy meg kell várni, hogy az új konzolok pár év alatt elérjék a GPU limitet, és akkor arányaiban már "elég olcsó" lesz ilyen irányban tovább vinni a fejlesztési fókuszt.

    Azt, hogy a széles körű használat irányába való lépést a platform holderek (Microsoft, Sony) közösen, vagy a stúdiók egyesével fogják magukra vállalni, nehéz eldönteni, mert itt már felmerül a "konzol, mint platform versenyképessége" és a "mennyire néz ki jól a játékom amit épp fejlesztek, másokéhoz képest" kérdéskör. Mindkét oldal érdekelt ebben, egy bizonyos fokig.

    [ Szerkesztve ]

    640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

Új hozzászólás Aktív témák