Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stratova

    veterán

    válasz Venyera7 #37238 üzenetére

    Az a baj az RT-vel, hogy játékokban nincs túl sok értelme még.
    Egyrészt mert tűrhető tempóval* 1080P-ben fut Tier1/2 kártyákon emiatt ahol tervezik bevetni, ott nem lehet kizárólagos megoldás, így az eddigi közelítő eljárásokat ugyanúgy implementálni kell.
    A Raytracing főleg a Quadro-k ütőkártyája stúdiók számára, mert ugyan nem 30-60 fps-sel de sz eddiginél sokkal gyorsabban oldhatják meg a valóban jó minőségű sugárkövetést használó jelenetek elkészítését.
    Navinak, mint Tier3 asztali kártyának szvsz nem feladata a játékokban használt raytracing. Profi felhasználásra pedig AMD-nek is van megoldása.

    *itt is vagy az árnyékokat (TR) vagy a tükröződést (BF) oldják meg vele, de s kettő együttesére nincs kapacitás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák