Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Íme a végleges gépigény
- PlayStation 5
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EAFC 25
- World of Tanks - MMO
- Battlefield 2042
- EA Sports WRC '23
- GTA V
- Befutottak a LEGO Horizon Adventures első értékelései
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Komplikato
veterán
válasz Jack@l #16116 üzenetére
"Onnan indulunk, hogy pár éve még 150e volt egy csúcskártya, nem 260."
Hát azért most bevillant a GeForce 2 a kis kezdő 220-230.000-es árával amitől a GeForce 1 "leesett" és csak 118-130.000 lett hirtelen. Persze sokan szelektíven emlékeznek ezekre a dolgokra, mert a többség nyilván akkor vett ilyesmiket, amikor sokkal olcsóbb volt. Lásd még 180.000 forintos DVD író vagy közel 100.000-es nyitó áras Voodoo 1. A jelenlegi 260K me inkább a dollár árfolyam sara, mint a gyártóké."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Yllgrim
őstag
válasz Petykemano #16156 üzenetére
Sztem teszteket csinalnak meg gondolom dolgozik meg nem mindegy, majd ha lesz ugyis ir
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
do3om
addikt
válasz #85552128 #16133 üzenetére
Mennyi ilyet lehetne válogatni.
Lehet néhány követőjét elgondolkoztatná ha össze lenne szedve, és átolvasnák.Nem annyira rossz ez a Funny vagy mi csak Abu mester odabaszott neki a nagy ígéretekkel, persze az AMD is. Ekkora titkolózás amit művelt a megjelenés előtt.........szánalmas lett. (mindkettő)
Ha nem teszi ezt a sok szarrágást más lenne a megítélése is, nem jó, de jobb!
A túl pozitív hozzáállások most bosszút állnak.Lehet még feltámadás a jóslatai alapján de nem kéne belemenni, jó lenne kussolni és amikor eljön akkor örülni neki és mindenki boldog, odacsapni az ellenfélnek hogy nesze visszanyal a fagyi. Ha meg nem akkor nincs megint beégés. De ezt ugysem bírja megállni.
Az oldal AMD párti akar lenni, ezt talán nem vitathatja senki. Az NV hírek sokszor késve vagy nem is jönnek, negatív kampány az megy. AMD viszont pozitív cikkekben szerepel. A gond akkor jön el amikor valami megjelenik, a negatív NV miatt tőle nem sokat várnak, a csoda AMD-től meg túlzott elvárások alakulnak ki.
Így lesz az NV pozitív irányba csalódás, az AMD meg ami mellé állnak leszereplő negatív.
Fordítva sülnek el a dolgok.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
nagyúr
válasz #85552128 #16091 üzenetére
a gta 5 sosem volt amd-s játék. olyan árnyékolási technológia van benne, amit amd-s karival be se tudok kapcsolni.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #16159 üzenetére
Nem e ? [link]
Featured Games -> GTA VAmúgy az árnyékoknál az AMD CHS micsoda ?
A GTA V elvileg "közös" játék, használ AMD és NV feature-ket is... Korábban nV kártyákhoz adták most az ASUS dobálja a 290X-ekkel - szóval legrosszabb esetben is egyenlő esélyekkel indulnak...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #16162 üzenetére
Az előbb még nV only-nak nézted...
Nyugodtan mondhatom, hogy AMD-s játék ha ott van a Featured Games listán a többi Gaming Evolved játék között.
Mondjuk ettől még érthetetlen, hogy miért gyorsabb FHD-ban 25% WHQD-ban meg 14%-al nV kártyán... Hasonló a helyzet az Aliennel, Dragon Age és a BF4-el is.[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
válasz Black_Sheep #16139 üzenetére
Én sem igazán értem, hogy mire fel megy itt az erőskődés a 980Ti és az R9 Fury X teljesitménye és árazása kapcsán. A Fury-k lehetnek még ennél jobbak egy friss driverrel és lehetségesnek tartom, hogy akkor is majd csak a Win10-en (a DX12 miatt). Aztán a gyártók is oda igazithatják az árakat amit a termék tényleges teljesitménye alapján elkérhetnek, ami szemtelenül magas ár is lehet. Minket a középkategória érdekel inkább, egyeseknek az R9 390X videókártyáig bezárólag. Engem az R9 Nano foglalkoztat még a kedvező teljesitmény/fogyasztása miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Belegondoltam amúgy "mi lett volna ha" AMD fogja Maxwell2-őt és szépen lemásolja. Fogja a GCN1.2-őt és kidob belől mindent, ahogy a "buta" de gyors Maxwellekben történt. Mondjuk beleraknak 128 ROP-ot, kicsit kevesebb SP-vel... kikukázni belőle a drága ring buszokat, elég 384 bit - rátolni 6-12 giga GDDR5-öt, mint a Ti-nél - mert a HBM még nulla kb. A JELENBEN DX11-ben egy júni 16-ra jól összegereblyézett driverrel ütne egy brutált Titan X fölött jó fogyasztással....főleg a vízzel tényleg overlocker's dream lett volna. Csak az elveket kellett volna feladni, mert tényleg jó gondolat, valaki írta: Alig 20%-os részesedéssel lehet jövőt vízionálni, fejlesztési irányt álmodni, trendeket diktálni?Nem... Be kell állni szépen a sorba, és alkotni egy jó iparosmunkát mint a Maxwell2. Majd ha az nV kilövi a durva sávszélt HBM2-vel, amikor itt lesznek a DX12 játékok, VR szemüveg 1-2-3 év múlva, akkor lehet követni őket hazai terepen.
Ez persze csak egy gondolati maszturbáció, semmi több de lehet egy ilyen drasztikus szemléletváltás mentette volna meg most őket.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Ren Hoek #16165 üzenetére
Nincs rá pénz meg R&D keret, a pénzügyi helyzetből tisztán látszik. Mint ahogy már számtalanszor össze lett ez hasonlítva itt is meg netszerte számokban.
Egy intel vagy nVidia megteheti hogy több mérnökcsapat is dolgozik. Egyik fejleszti a következő architektúrát 3-4-5 évig. Egy másik meg közben szépen csiszolja az előzőt, és adja szépen kifele évente-1.5 évente, hogy áthidalják a másik csapat munkájában a hézagot.De CPU fronton is ez van, ott is egy (?) vagy kevesebb csapat van ezért a Zen-en dolgoznak és közben nem jön egy finomított jelenlegi architektúra (vagy legalább kisebb csíkszélesség), mert nincs rá ember meg pénz.
Egyébként ha azt meglépték volna igen ma jobban állnának, az lehetett volna a 3xx széria helyett, és közben a Fiji csapat meg szépen dolgozhatott volna tovább a HBM2-ig meg a 14/16 nanos változatán, ami tuti sokkal jobb lehet(ne / lesz? ), mint ez ma.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Ren Hoek
veterán
válasz FollowTheORI #16166 üzenetére
Azért a Fury-ba szerintem elég sok KF pénz belement. Ha sikerült volna ehelyett kellően kigyomlálni a Hawaii-t, és akár dobni ideiglenesen az egész GCN-t...rámenni a fogyasztásra (hiába itt a konzol GCN, ha egyszerűen nem abból fognak megélni, hogy kedveskednek a programozókkal portolás ügyben) El kell fogadni, hogy az van amit az nv diktál - most már minden tekintetben. Ha az nv butít, akkor AMD-nek is azt KELL csinálni.
Verhetetlen és piacilag rettentő fontos döntés volt anno nv részéről, hogy a Keplerből kikukázták a dolgokat. Innentől meg volt ásva az AMD sírja sajnos.
Egyetlen egy lehetőség van a túlélésre, ha tényleg bejönnek a víziók. DX12 játékok hulláma (és AMD kártyák jó(jobb) szereplése), vajsima konzolportolás, Win 10 DX11 csodadriver és 5-30%-nyi ugrások teljesítményben, VR elterjedés és AMD uralom a területen...- mindez még a csődbemenés előtt... Én bízok benne még egy picikét.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
válasz Ren Hoek #16165 üzenetére
Mi lett volna ha.. várnak még néhány évet a GCN piacra kerülésével és egyből a GCN 1.2 variánsokkal nyitnak. Most a 4GB HBM VRAM és a GCN 1.3 párositás jól mutatna a középkategóriában. Megértünk volna egy VLIW 7-et is, majd most kapnánk meg egy nagy teljesitményű újdonságnak számitó VGA-t, de kezdésnek csak a Nano-t és a vizhűtésű Fury X-et. Réges-régen egy DX11-es belépő HD 5770 és a felső kategóriában érkeztek az első példányok, majd a középkategória szépen sorjában. Mostanság a középkategória csak átnevezett példányokat jelent és csak a felső régiókba érkeznek újdonságnak számitó friss technikákat tartalmazó VGA-k. Időközben akadt azért néhány népszerűvé vált VGA (HD7850 és R9 270X, hogy csak néhányat megemlitsek), de ezek idő előtt kiőregedtek, mert a Pitcarn GPU vérszegényre lett tervezve.
-
#45185024
törölt tag
[Fury futam]
Ne haragudjatok ezért a videóért de nem birom kihagyni akkora... -
Televan74
nagyúr
válasz #00137984 #16168 üzenetére
Ma a középkategória az előző csúcs.Ami nem rossz,de mai napig nem értem miért nem lehetett a 390X -et. 290X OC 8GB -os modellként eladni.
Most a gyomros után megkapták az állast is.Még nincs K.O.,de már rezeg a léc.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #16156 üzenetére
Nem lehet még beszélni mindenről. Csak a hardvert leplezte le az AMD azt, hogy mit hoznak még a hardverhez nem. De annyit elárulhatok, hogy nem véletlen, hogy júliusban lesz elérhető a sima Fury. Ezzel az a terv, hogy a Windows 10-hez legyen közel a start, hogy ott is le legyen mérve a teljesítmény a 15.200-as csomaggal, amiből egyébként amúgy is kapott a 15.15-os driver a tesztek előtt frissítést. Bár valószínűleg sokan már nem telepítették fel.
A Nano sem véletlenül jön később, hogy nagyobb legyen a fókusz a DX12-vel.Nagyon egyszerű dolog történt amúgy. Az Intel és az NV ugyanúgy látta cirka 7-8 évvel korábban, hogy az API-k a PC-n korlátozók. Rengeteg limittel, és jó lenne, ha ez megváltozna, de nem hittek benne, hogy egy ilyen váltást a PC-n át lehet nyomni egyáltalán. A célja mindig az volt, hogy biztosítsanak egy egyszerűnek tűnő felületet, és a komoly problémát okozó tényezőkkel a háttérben dolgozhat az API és a kernel driver. Ha pedig ez a cél, akkor ehhez kell tervezni a hardvert. Az AMD úgy gondolta 7-8 évvel korábban, hogy egy életük egy haláluk át kell nyomni a változást. És a potenciális változáshoz tervezték a hardvert, gondolva arra, hogy hagyományos szinten hátrányban lesznek, de ha sikerül letolni az ipar torkán a low-level irányt, akkor már a konkurensek lesznek hátrányban. Most történik a váltópont, mert nem kis meglepetésre egyébként, de átnyomták az irányt.
Többek között a DX12 az AMD-nek nagyon fontos, mert rengeteg olyan dolgot megváltoztat, amely most számukra hátrányos a DX11-ben. Például ma a bekötési modell váltása a legfontosabb és nem véletlen, hogy erről beszélnek a legtöbbet. Ma ez úgy néz ki, hogy a CPU beköt egy puffert az API-val és a kernel driverrel, amelynek az eredménye egy adat lesz a hardver számára. Ezt a driver szimplán elküldi a hardvernek mint erőforrás leírót. Ezt persze minden hardver máshogy csinálja, mert implementálás szintjén lehetnek különbséget, itt arról beszélhetünk, hogy a bekötés hol valósul meg a multiprocesszoron belül, például a legtöbb mai modern GPU-ban a textúra-mintavételezőben történik mindez, de itt is számolni kell azzal, hogy tömbösítve történik a bekötés, vagy különállóan. A GCN viszont teljesen egyedi. Ennek az architektúrának nincs szüksége erre a procedúrára. Egyszerűen a shaderbe bele lehet írni memória elérést és kész, a skalár egység elvégzi a bekötést. A hátránya, hogy ma egyik szabvány API sem működik így, tehát ezt le kell "emulálni" a kompatibilitást egy olyan hardverrel, amit nem hagyományosan terveztek. Az új API-k azonban így működnek, és fordul a kocka, vagyis a többi architektúrának kell "leemulálni" a kompatibilitást.
Ugyanilyen probléma a queuing. Egy mai API DX11/OpenGL úgy működik, hogy van a hardver felé egy parancslista, és abba lesz betöltve minden, majd a hardver szépen egyesével lekéri a feladatokat, és azokat sorban végre is hajtja. Ma több modern GPU-t erre terveztek. Egy mérnöki csapat felteszi a kezét, hogy tudunk mi hardvert tervezni, de miért is költsük tranzisztorokat a párhuzamos feladatfuttatás kigyúrására, ha a pipeline-ok úgyis sorban jönnek? És ez egy érthető döntés a maga szintjén. Valószínűleg senki sem vonja kétségbe az Intel és az NV vezetőségében, hogy a mérnökeik képesek lennének egy alternatív GCN-t tervezni, csak nem ezt kérték tőlük. Az AMD viszont úgy gondolta, hogy egy ilyen reformot is átnyomnak, mert azért masszívan párhuzamosításra tervezett rendszer a GPU, hogy olyan programok is fussanak rajta. Megtervezték a GCN-t stateless compute-ra, megpakolták regiszterekkel, gyorsítótárakkal, és igen ebből ma egyetlen szabványos API-n sem lehet kihozni semmit, de mit ad az úr a DirectX 12 queuing modellje copy/compute/graphics halmazba van szervezve, így a hardver tetszőleges számú compute és copy parancslistát kezelhet, és ezekről párhuzamosan kérhet le feladatokat, ha persze van rajtuk betölthető. Ezzel lehetőség adódik, hogy a feltöltés és a compute minden más feladattal párhuzamosan végrehajtható legyen, vagyis megszűnt a soros feldolgozásra kényszerítő modell. Itt megint fordul a kocka és a hátrányból előny lesz. És ezekről egyébként fognak beszélni H2-ben, csak megvárják a játékokat, hogy megmutathassák, hogy ez mit is jelent. A 3DMark API Overheadben már láthatjátok egyébként, hogy mi történik az architektúrák hatékonyságával a DX11-DX12 váltásnál.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#00137984
törölt tag
válasz Televan74 #16171 üzenetére
Az egész gyártás folyamán javult a GPU-k teljesitményszintje és a jobban sikerült darabok is most felhasználásra kerülnek... vagyis eddig a gyengébbre sikerült darabokat vágták hozzád. Komolyan fogalmazva, azért a kártya egyéb részegységei is folyamatosan fejlesztés alatt vannak, de ehez a GPU-k jobb kihozatala is hozzájárult. Némelyik új VGA az elődnek számitó R200-as technikai szinvonalát sem éri el, mert nyirbáltak rajta... meg kicsit optimalizáltak, mert még tovább emelték az órajeleket... ami igy sem elég. Nekem már csak a Fiji marad.
[ Szerkesztve ]
-
Ren Hoek
veterán
Ez mind szép és jó, de akkor milyen elborult marketing döntés volt a Fury X-et kihozni tegnap úgy, hogy láthatóan trágya a driver, FHD-ben elveri alaposan a Ti, ráadásul úgy felhájpolták (fastest one gpu card, overlocker's dream, new era of gaming), hogy közben orbitális blamának tűnik az egész, tocsognak a gyűlöletben és az szarozásban a fórumok, sorra mondják vissza a rendeléseket/ rendelik a Ti-t...
Miért nem adták ki egyben, egy szoftver-hardver csomagként az egészet? Mint ekkora hype után, első benyomásként egy fakó, göthös támolygó kiscica képét láthattuk, nem a dühös vörös oroszlánét.
"A 3DMark API Overheadben már láthatjátok egyébként, hogy mi történik az architektúrák hatékonyságával a DX11-DX12 váltásnál."
Eddig úgy tudtuk az API Overhead csak egy mesterséges teszt, nem szűrhető le belőle semmi.
Star Swarm DX12 benchmarkból pl nem a nagy gyorsulás jön le... és az legalább egy kézzelfogható látványos benchmark. (Vagy mi a magyarázat arra, hogy a 980 lemosta a 290X-et?)
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Ren Hoek #16174 üzenetére
"Miért nem adták ki egyben, egy szoftver-hardver csomagként az egészet? Mint ekkora hype után, első benyomásként egy fakó, göthös támolygó kiscica képét láthattuk, nem a dühös vörös oroszlánét."
Ez kérlek egy újabb példa arra, hogy az inkompetens vezetőség a marketing osztállyal és a driver-fejlesztőkkel karöltve hogyan zúzza be a mérnöki csapat amúgy technikailag minden elismerést megérdemlő munkáját. Mert ha csak a technikai paramétereket nézzük ez tényleg egy "csoda" amit nem mellékesen gyakorlatilag kolduspénzből hoztak össze...
Így kell lenullázni néhány hülye húzással egyetlen nap alatt évek munkáját egy olyan cégnél aminek mindennél jobban szüksége van arra, hogy végre valami sikereset adjanak ki.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #16174 üzenetére
Full HD-re szerintem nem ezt a kártyát szánják. 4K-ra készült. Ezt számtalan alkalommal kihangsúlyozták. Full HD-re vannak sokkal olcsóbb megoldások.
A New Era of Gaming nem igazán a Fury-nak szólt, hanem annak, hogy mennyire pici gépbe lehet belerakni ma komoly teljesítményt. Ezt hivatott prezentálni a Quantum.Vannak akik megengedték, hogy beszéljenek a játékokról (Lionhead, CCP, DICE, Oxide), vannak akik csak utalásokat engedtek meg a videóba (Square Enix), és vannak akik a Gamescomra készülnek, és oda kérték a bemutatót.
Elég sok dolog leszűrhető belelő: [link]
A StarSwarm támogatását befejezték 2014 végén. Az AMD nem tartott rá igényt, mert már mindenhol az AotS játékkal demóznak, így csak az NV-nek készült még egy verzió. Senki más nem kapott optimalizálást 2014 eleje óta. Egyszerűen nem volt rá szükség. Az AotS ugyanaz a motor, csak engedve vannak az újítások is. Abban a játékban egyébként a Fury X a leggyorsabb. 4K-ban ez az egyetlen VGA, amely képes magából játszható sebességet kipréselni. Igaz ezt Mantle módban teszi egy A10-7850K társaságában, de valószínűleg az év végi megjelenésre DX12-ben is képes lesz rá egy combos IGP társasága nélkül. Nyilván egy alpha kód gyorsul annyit a véglegesítésig.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Assdak
őstag
Ez mind szép és jó, és bonyolult és hosszú. Te érted, meg még páran értik. Van aki még számol is ezzel, mondjuk a vásárló közönség 0.1%. A baj az, hogy aki vga-t vesz, megnézi, teljesítmény, ár arányban, melyik mit tud, aztán megveszi. Senkit nem érdekel, mi lesz 1-2-3 hónap múlva. Ráadásul, ha még ezek után esetleg mégis begyorsul a kártya DX12-n, és windows 10 mellett, akkor is már lement egy olyan negatív marketing áradat, amit már nem tudnak eltörölni, és ezt csak maguknak köszönhetik. Plusz mire begyorsulnak, már jön a másik oldalról a Pascal, aztán megint elkeni őket.
-
rocket
nagyúr
válasz FollowTheORI #16166 üzenetére
Az ATi-nak anno 3 kulon mernok csapata volt, es sokaig lett volna penze az AMD-nek elore lepni, megis allandoan ugyanabba a hibaba esnek.
Nem ertik meg nem a tavoli jovore kell fejleszteni, hanem a jelennek es a kozeljovobe."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Ren Hoek
veterán
Ez mind szép és jó, csak akkor kiadhatták volna a vasat alá AKKOR. Inkább találgatunk még plusz egy hónapot, mint ez a búskomor hangulat. Addig még lett volna 1 hónapjuk reszelni a drivert megállás nélkül..mérnököknek kávéba áztatott speed-kúp, szemhéjtixo + extra fizetés stb...
Továbbra sem értem, hogy mi indokolja akár driveresen, akár hardveresen, hogy egy kisebb teljesítményt, kevesebb memóriát stb igénylő Full HD-ben nem skálázódik a teljesítmény. Világ szinten még az 1440p sincs elterjedve, nem hogy a 4K...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz lowzor #16180 üzenetére
Ez bizony, avg. 28 ill, 30 FPS az új
konzol élmény"smooth" gameplay.
Így már érthető a 30 Hz-es HDMI 1.4
Más dolog, hogy mindig ez volt a baj, csak eddig nem 8-40 FPS volt a különbség és semmi nem magyarázza miért teljesít rosszabbul mikor a "logika" szerint jobban/ugyanúgy kellene...Azt meg csak extrának említem, hogy most/ezzel a kártyával nem a 4K táborral fognak részesedést nyerni mert kb ugyanolyan jó/rossz ez a 4K-ra mint a Ti...
[ Szerkesztve ]
-
ffodi
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz lowzor #16180 üzenetére
Ez nem magyarázat, hanem célpiac. Ha nem akarsz 4K-t, valószínűleg nem érdekel majd ilyen gyors és drága VGA. Ez egyébként minden gyártó kommunikációjában ugyanilyen. Az NV is nyomatja a 4K-t a Titan X-szel.
(#16181) Ren Hoek: Az E3 tökéletes alkalom volt. Nem beszélve arról, hogy nem árt, ha a kisebb stúdiók is hozzáférhetnek egy Fury-hoz, hogy tesztelhessék vele a low-level programjukat. Ha kiszámolod, akkor az Xbox One szeptemberben frissül majd az új Windows 10-es firmware-rel, és akkor válik elérhetővé az univerzális áruház. Ha valami gond van, akkor mindenképp szükséges két hónap az Xbox One-ra DX12-es játékot készítő független stúdióknak, mert bár az API megengedi, hogy módosítás nélkül áthozzák a konzolos kódot PC-re, de azért tesztelés nélkül kiadni nagyon nem ajánlott, és tudtommal a Microsoft ezt kontrollálja is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
-
Ren Hoek
veterán
válasz #85552128 #16182 üzenetére
Lehet az áll a háttérben, hogy tegyük fel alapból olyan gyenge mindenhol a Fury GPU, mint FHD-ben, HA nem lenne rajta HBM, akkor magasabb felbontáson is tartaná ugyan azt a 10-14% távolságot. Felteszem magasabb felbontáson tud csak a HBM-ből előnyt meríteni. Összeségében viszont egyik kártya sem jó 4K-ra igazán konstans 60 FPS-re...
-
nagyúr
-
rocket
nagyúr
"Csak a hardvert leplezte le az AMD azt, hogy mit hoznak még a hardverhez nem."
Hardver a lenyeg, nezzel mar korbe a forumokon akik kivartak a Fury X megjleneset, hanyan vettek rogton 980TI-t miutan elolvastak a teszteket.
"Ezzel az a terv, hogy a Windows 10-hez legyen közel a start, hogy ott is le legyen mérve a teljesítmény a 15.200-as csomaggal, amiből egyébként amúgy is kapott a 15.15-os driver a tesztek előtt frissítést."
Ott bukik el az elmeleted, hogy Fury X-el is megvarhattak volna mar azt a ~3 hetet.
Arra meg ne fogadjal, hogy sok teszt oldal lesz, akik ujra fogjak win10 alatt tesztelni, igy az elso benyomas lesz a donto sok embernel.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#45185024
törölt tag
Ha csak annyit megtettek volna hogy ráírják a Furys dobozok hátuljára hogy :
"Most PoWeR In Direct X 12" már sokkal jobb lenne a helyzet.
Nem lenne ilyen borús hangulat hanem maradna a várakozó álláspont.. -
Ren Hoek
veterán
válasz #45185024 #16189 üzenetére
hanem maradna a várakozó álláspont...
Örökké fogunk várakozni, persze Nem Crytek motor hajt mindenkit... bocs ezt nem tudtam kihagyni...
Utána meg kijön egy Szingularitás Hamuja teszt, amiben hűdejó a Fury, bár játszani még nem lehet vele....és kezdődik az újabb várakozás az igazi DX12-es játékokra... Addig várakozunk amíg ki nem jön a zöld Pascal nevű aligátor, ami keresztbe lenyeli az Dühös oroszlánt, napra pontosan, mikor kijön az első durván DX12 játék.
Addig meg el lehet döcögni a Maxwellel is feltehetőleg...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #16185 üzenetére
Nincs különösebb akadálya, hogy az említett felbontásokat használd, de a Windows 10-ben azt figyelembe kell venni, hogy a fejlesztő megkapja a kontrollt a frissítés explicit kezelése felett, hogy hatékonyabb vertikális szinkront lehessen írni. Bizonyos alkalmazásokban nem lesznek elérhetők ezek a frissítések, míg a 4K minden alkalmazásban elérhető lesz.
(#16188) rocket: A hardver egy eszköz a tartalom futtatásához. Ma már a szoftvernek legalább akkora jelentősége van az AMD-nél, mint a hardvernek. A kettő egymás nélkül nem létezik. És ez a VR szempontjából eléggé fontos dolog, mert szükséges a LiquidVR is a teljes élményhez. Ha csak a hardverre alapoznak a fejlesztők, akkor az rossz élményt ad a virtuális valósághoz. Szerencsére ez nincs így, hiszen minden E3-on bemutatott VR játék LiquidVR-en/Mantle-ön futott.
Számos Fiji VGA jön még, amelyeket le fognak tesztelni és ezzel együtt a Fury X-et is újratesztelik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #16189 üzenetére
Annyi sok DX12 app van, hogy addig meg kiteheted a vitrinbe
(#16191) Abu85: ez továbbra is csak a gyenge 1080/1440p teljesítmény ignorálása.
És van egy olyan érzésem, hogy 4K-ban is csak azért "gyorsabb" mert a Maxwellek lassulnak be a felbontás növekedésével, nem pedig az AMD gyorsul.
Mondjuk még így is fej fej mellett halad a 4K-s HBM-mel szerelt kártya a mezei GDDR5-tel szerelt korlátolt Maxwellel szemben.
Szóval szerintem itt valami félrement...[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #16192 üzenetére
Természetesen az 1080p-1440p-4K teljesítménykülönbség az egy hardverkarakterisztika, persze ha ugyanarról a programról beszélünk. Ez régen is így volt. Ehhez egyébként valószínűleg kevés köze van a HBM-nek, leszámítva pár PBR játékot, például a Ryse. Inkább a ROP kialakítása a döntő tényező jelenleg. De a jövőben, ahogy nő a PBR és a komolyabb hibrid leképzőket használó játékok száma, úgy válik a memória-sávszélesség egyre fontosabbá. Nyilván az új, PBR-rel kigyúrt Frostbite játékok az E3-on nem véletlenül futottak Fury X-en.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ren Hoek
veterán
válasz schawo #16193 üzenetére
Szerintem az a borús hangulat tökéletes definíciója, hogy aki kb eddig rajongott érte és előrendelte volna, vagy legalább prioritásban első volt nála, az kapásból visszamondta a rendelést, vagy rákattintott a 980 Ti-re... de minimum eltolta a döntést.
Tegnap óta nem hallani azt a lelkesedést, ami eddig volt. Ha stabilan hozná mindenhol, minden felbontásban a 980 Ti-t,(akár hajszállal alatta), vízzel meg lehetne rántani mint nokedli, akkor semmi borús hangulat nem lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz #85552128 #16192 üzenetére
Azérrt megnéznék egy Ti magot 512-es gddr5-el, hogy hogy festene a 4k-ban. (még csak meg se kell eröltetniük magukat, hogy ilyet kihozzanak, de sajnos már elég kicsi az esély a pascalig)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
rocket
nagyúr
Eszkoz persze, de az altalad vizionalt tartalmak sehol nincsenek, legalabb egy idoben be kellett volna mutatni a kartya megjelenesevel, vagy megvarni a Win10 megjeleneset.
Ez akarhonnan nezem ongol, es hidd el nagyon sok embernek akik nem bujjak napi szinten a forumokat, az elso benyomas a donto, ennyit kell felfogni.
Asszem sokat elmond az AMD-rol meg a csoda DX12-rol, hogy a Battlefront fejlesztoi megtiszteltek oket egy kb. 15 masodperces Alpha allapotu PC ingame videoval, ahelyett, hogy a DX12 feature listat soroltak volna.
Azert vicces lenne, ha gyorsabb lenne Maxwell2 kartyakonAshes of the Singularity totalis ZS kategoria, ocsmany a terrarin detail, ez kb. olyan sikerre szamithat mint anno a csoda DX10.1-es jatek a Stormrise, sikerul eladni vele kb. 38 VGA-t.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#00137984
törölt tag
Mint néhány HSZ-el fentebb már írtam, gondoltam én is a DX12-vel összefüggő teljesitményére...Viszont ezeknek a videókártyáknak a DX9, DX10 és DX11 játékokban is jól kell teljesiteniük. Nem az Nvidia-val való összevetésben, hanem nekem az AMD-s VGA-n játszónak. Nem gond nekem FullHD-n az Nvidia néhány %-os előnye, csak megfelelően futna a játék jelentős grafikai lebutitások és FPS beesés nélkül. Jelenleg az Nvidia jobb teljesitmény/fogyasztás, megbizhatónak mondható hardveres és szoftveres müködésben és driveres támogatottság területeken. Lehet valamit kihagytam még... R9 Nano jelentheti számomra a továbbfejlesztés egyedüli irányát AMD-s oldalon.
-
mackosajt
addikt
válasz #85552128 #16185 üzenetére
Fogyasztói társadalomban élünk. Vegyél új 4k TV/monitort (dp porttal )
A FHD már a gyártók szerint divatja múlt.
Ideje váltani.Az más kérdés, hogy a piac felkészült-e erre?
Én max. ezt látom a 4k erőltetésében.
Teszem hozzá, statisztikailag rokonságon végig nézek, és átlagban még a FHD felbontás közelében sem vagyunk, pedig akad pár PC és TV.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
Ren Hoek
veterán
A VR-nak meg még annyi reális eladási értéke sincs, mint a 4K-nak. Most, hogy Q1 2016 a legutóbbi Oculus release date, ki alapozna bármit is VR elterjedésre? Kanyarban sincs kb.
Addig még egy Pascal is kijöhet Q1-ben, ami ugyan ezt hozza...GázneműVR-el mondjuk. ha kicsit megrúgdalják a mérnököket.Őszintén, valaki venne Q1 Oculus miatt egy ilyen VGA-t most? Pár hozzáértő keménymagon kívül...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest