Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
regiszternyomás = kevesebb regiszter mint kéne... (legalábbis grafika + AI számára, grafikához _vagy_ AI-hoz elég, de a kettőhöz együtt nem)
Btw erről jutott eszembe, hogy Intelnél készülődik egy APX kiterjesztés, amiben megduplázzák az x86-os regiszterek számát. Az egy nagy előrelépés lesz CPU fronton.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Callisto
őstag
Fejlesztőként azért elmondom, hogy valamennyire AI még a DLSS első verzióinál volt használva, de ott is csak tréningelt adatokból dolgozott mivel a számításigény valóban kevés volt (és még az is) valós idejű generálásra.
Ugyanakkor a tenzor magok lehetővé teszik complexebb, nagyon jó minőségű felskálázó algoritmusok kifejlesztését, majd használatát. Ezek sok terhet vesznek le a GPU egyéb részegységeiről adott algoritmusoknál.
Valós AI tartalomgenerálás valóban nincs, mert ahhoz kevés a teljesítménye. Aki kíváncsi valós AI általi tartalomgenerálásra felskálázűshoz nézze meg a MadVR legjobb minőségre beállítva az AI skálázó engine-t. Anno 3080Ti-vel teszteltem és reggelire megette a kártyát. Tulajdonképpen slide showt csinál belőle pedig a GPU erejét használja mindenestől tenzort stb. is beleszámítva. Viszont az eredmény megdöbbentő, azonnal látszik, hogy mi a különbség valóban AI által generált tartalom és egy - akár előbb említett nagyon komplex skálázó - algo között.
Az NVidia érdeme, hogy a DLSS fejlesztése során, biztos vagyok benne, hogy - sok munkával egy rendkívül jó felskálázó algoritmust fejlesztettek ki amit nem csoda, hogy úgy őriznek mint az Unicum receptjét.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
Nem mondtam, hogy nem lehet észrevenni a felskálázást. Nekem kiböki a szemem az általános képérzet és látvány hátránya a natívhoz képest már 2-3 méterről is. Ettől függetlenül a DLSS a legjobb megoldás jelenleg játékok terén.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
PuMbA
titán
Egyrészt nem ugyanolyanok a felskálázók, tisztán látható a különbség közöttük, én is látom a saját gépemen. A felskálázási élesítés tetszés szerint állítható, ha valakinek nem tetszik ki is kapcsolhatja teljesen. Én általában így teszek.
Másrészt bevallásod szerint DLSS-t utoljára 2-3 éve a 2.5 előtt láttál a saját szemeddel, akkor volt utoljára NVIDIA kártyád, szóval így elég érdekes nyilatkoznod róla, hogy nem is tudod, hogy milyen a 3.5 vagy 3.7 a saját szemeddel Én ezeket láttam.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
A Hogwarts Legacy-ba mivel egy Unreal Engine 4-es nagyon sokáig fejlesztett régi játék, ezért még a 2.5-ös DLSS került, amibe még ott a kötelező élesítés. Ha kicseréled 2.5.1-es verzióra a DLSS dll fájlját, ahogy a TechPowerUp tette, amiben már nincs kötelező élesítés akkor látszik, hogy a 4K natív TAA kicsit élesebb, mint a 4K DLSS Quality: [link]
A játékban egyébként van egy külön élesítő beállítás, tehát teljesen személyre szabható az élesség. Mindenesetre a DLSS-t egyébként sem ilyen régi verziókból érdemes megítélni, hanem egy új játékból, ahol 3.5-ös vagy 3.7-es verzió van alapból.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Hurrá 40 perce az Unreal Engine 5.5 bejelentésben elmondták, hogy eljutottak oda, hogy a Lumen HW RT gyors és 60fps-sel fut (az eddigi dokumentációk alapján egyértelmű, hogy konzolokra értették) és ettől a verziótól kezdve alapértelmezetten lehet használni a projektekben, mert jobb minőséget fognak kapni, mint SW RT-vel. Ezek szerint amit nyáron olvashattunk az Unreal Roadmap-ban, hogy a HW RT sebességét SW RT szintre akarják hozni, megtörtént.
SW RT-nek vajon ezzel tényleg vége? Jó kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Lacccca87 #65998 üzenetére
Ezek nem elméleti dolgok, hiszen létező hardverekről van szó. Azért nem látod ezeket a játékokban, mert ugyanazt a regisztereket érik el. Értsd ezt úgy, hogy hiába van ott az extra hardver az Xe, az Ada és az RDNA 3 architektúrákban, ha mellettük szükség van a fő shader ALU-k használatára is, akkor ezekre vonatkozóan romlik a statikus-regiszterallokáció hatékonysága, és mindegyik hardver kevesebb konkurens wave-et tud betölteni. Ezért van az, hogy senki sem alkalmaz AI-t tartalomgenerálásra felskálázáshoz. Nagyon-nagymértékben lassítana a sebességen.
Ugyanakkor maguk az AI hardverek az újabb GPU-kban jól működnek, de csak akkor, ha a fő shader ALU-k mellettük nincsenek használva. Például valami LLM futtatásakor, és hasonló.
#66001 fLeSs : Alapvetően ez a probléma. Tehát jelenleg léteznek hardverek, amelyek multiprocesszoraiban van AI-ra és általános számításokra futószalag, de a regiszterméret csak az egyikre van rászabva, így hiába van mindkét részegység ott, ezek közösen nem használhatók úgy, hogy a wave-ek száma ne legyen sokkal alacsonyabb. És ennek nagy következményei vannak, kevés wave mellett nem lesz átlapolva a memóriaelérés, és a GPU malmozni fog.
Igen, de a CPU-nál ez más. A GPU-k esetében ez még ma is statikusan allokált, ami önmagában nem katasztrófa, mert a GPU-kra azért jellemző, hogy olyan shadereket futtatnak, amelyek jól érzik magukat ilyen jellegű allokációval, így nem lenne hasznos erőteljesebb dizájnt tervezni nagyobb tranzisztorköltséggel.
Ami nagyobb gond, hogy a GPU-k nagyon nem illenek AI feladathoz. Rakható beléjük ilyen részegység, de dedikálni erre regisztert nem túl szerencsés, mert ha nem használják az AI feldolgozókat a játékok, ahogy ma sem használják, akkor csak több lapkaterületet nem használnak. Tyúk-tojás probléma. Sokkal kedvezőbbek az AI-ra szabott specifikus részegységek, például az NPU-k, amelyek nagyságrendekkel hatékonyabbak AI-ra a GPU-knál. Nem viccből követeli direkten meg ezt a Microsoft, mert az élmény olyan dedikált hardverrel a legjobb, aminek az erőforrásai exkluzívak.
Önmagában egyébként ez nagyon jó, mert a felskálázókban így még masszív fejlődési potenciál van, hiszen a jelenlegi megoldások nagyon-nagyon limitáltak, és főleg az limitálja őket, hogy a GPU-k nagyon nem optimálisak AI-ra, így nem is tudják az AI-t jól használni ezeknél az eljárásoknál. Például a Microsoft AutoSR sem véletlenül fut az NPU-n. Működhetne GPU-n is, de nagyon rossz hatékonysággal, nagyon sokat esne a teljesítmény.
#66008 gejala : A DLSS-ből az élesítés gyári szinten kikerült, mert a fejlesztők panaszkodtak, hogy a gyári élesítő eléggé rossz minőségű. Mivel függetlenítették a futószalagot ettől, az újabb DLSS verziókkal bármilyen élesítő alkalmazható. Tehát a DLSS-ben ugyan már nincs élesítő, de mellé lehet implementálni egy alternatívát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Komplikato
veterán
Az már nem a Lumen, hanem a Megalights.
És pöttyet többet tudott, mint átlag játékban a sima RT, legalább is a kvázi végtelen fényforrás, meg azokhoz leszámolt árnyékot még a PathTracing-gel feljavított játékok sem tudtak, nem lassan, hanem sehogy sem. Ráadásul a realtime techdemót (persze kamuzhattak, de értelme mi lenne?) egy mezei PS5-ön prezentálták.[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
S_x96x_S
addikt
válasz Chiller #66000 üzenetére
> Ezek a már létező, local LLM-et futtató modokról nincs infó,
> mennyi erőforrást használnak?
Az nvidia ACE - játékoknak ajánlott jelenlegi LLM-je a
"Nemotron-3 4.5B SLM 0.1.0" - INT4 -es
- ami kb 2.5GB ~minimal-nak mondott VRAM igényt jelent.
"State-of-the-art model built for on-device RTX PC inference.The model is available with INT4 quantization for minimal VRAM usage and supports role-play and RAG use cases."És hamarosan jön majd egy játék is : ‘Mecha BREAK’
https://blogs.nvidia.com/blog/ai-decoded-gamescom-ace-nemotron-instruct/Szerintem az SLM és az LLM-nél- ugyanannál a modellnél - a nagyobb méret a jobb.
mert az kevesebbet hallucinál.
Úgyhogy egy 8GB VRAM -nál mindennek cipőskanállal kell beleférnie a szűkös VRAM-ba.Úgyhogy ha az AMD - promótálni akarja a STRIX-HALO -t akkor keresnie kell egy hasonló játékot, aminél lehet állítani az LLM modell méretét és ezáltal a pontosságát
( 2.5Gb - 6GB - 16GB VRAM )
és akkor a Mobil RTX 4070 biztosan alul marad, mert az erre nem képes.
Ráadásul a STRIX-HALO -ban van NPU -is
( persze az újabb Intel CPU-kban is lesz NPU - de az AMD-nek biztos egyszerűbb beintegrálni a saját driverjébe a saját NPU-ját, mint az nvidiának az Intel NPU-t )[ Szerkesztve ]
Mottó: "A verseny jó!"
-
T.Peter
őstag
válasz Komplikato #66013 üzenetére
[link] [link]
A MegaLights-rol alig tudunk valamit, szoval ezek a kijelentesek teljesen feleslegesek. Amugyis a rtxdi-jal lesz erdemes osszehasonlitani.[ Szerkesztve ]
-
X2N
őstag
válasz T.Peter #66015 üzenetére
Fejlesszék csak, jobb lesz mint az nvidia féle RTX. Mindezt a fortnitozó srácoknak köszönhetjük hogy van erre pénze az Epic-nek... Nem kell hozzá dedikált nvidia hardver és gyors is lesz... nvidia mit is fejlesztett szoftveresen az RTX-en amióta kijött 6 éve? A bányászattal, DLSS-el többet foglalkoztak az utóbbi 6 évbe most meg az AI-al, az RTX-el összesen, a Remix nem fogja megváltani a világot...az se segít hogy kiadnak jövőre egy 2x gyorsabb kártyát. Ha ilyen ütembe növekszik a teljesítmény nem fogunk RT-vel játszani 10 év múlva se, az igények is növekednek...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Az RTX az Nvidia gamerkártyáinak a nevezékében egy előtag,egy név.
A DXR a Microsoft által hozott Raytracing szabvány Windowsra.
Mind három gyártó kártyáin fut. Az nvidia dedikált hardverekkel gyorsítja azt a kártyáiban,akár az Intel.
A lumen mindegyik gyártó kártyáin fut ,van hardveres gyorsítása szintén.és az Epic motorjához tartozó szabvány.
Az Nvidia rengeteget fejlesztett mindegyik RT megoldásra,az Unrealt is kiemelten támogatja.Csak hogy tisztázzuk a hozzászólásod fals alapjait.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Megalights amúgy már olyan hardvert követel, ami tud metszésvizsgálatot végezni. Tehát nem olyan, amilyen a Lumen, hogy működik ilyen részegység nélkül. Viszont azt tudni, hogy a bejárás teljesen szoftveres. Ezért demonstrálták PS5-ön, mert annak van erre szabott API-ja. PC-n még nincs ilyen, de compute shaderrel itt is megoldható lesz, elvégre más is megoldotta már ezt PC-n.
Egyébként jelenleg vannak limitációi a Megalights-nak, de ötlet szintjén nem rossz, és lassan tényleg jöhet az új DXR, ami a konzolos RT API-khoz hasonló lesz, tehát a compute shader is elfelejthető. Ezek egyébként okos lépések az EPIC-től, mert az RT-t egyelőre masszívan hátrányosan érinti, hogy nem lehet rá tervezés szintjén építeni, de ha lesznek olyan eljárások, amelyek általánosan ugyanazt adják konzolon és PC-n, akkor az jelentősen növeli majd az RT minőségét, mert nem egy korlátozott pályatervezésre húzzák rá valahogy az RT-t, amitől utóbbi szintén korlátozott lesz. Ezt már nagyon jól bizonyította az Avatar, hogy ha nem kell kikapcsolni, akkor elég skálázni a részletességét, és úgy jobban lehet az RT-t a játékhoz szabni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
T.Peter
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz T.Peter #66019 üzenetére
A metszésvizsgálat csak hardveresen van implementálva, ez kell a teljesítményhez. És ehhez kell a hardverből a textúrázók mellé helyezett részegység.
Olvasd el, hogy mit írtam. Az ami hiányzik a PC-s API-ból helyettesíthető compute shaderrel. Nem azt mondom, hogy optimális, de működik. Csak hatékonyabb, ha erre van eredetileg szabva egy API, és ilyenje van a PS5-nek. Az egész egyébként hasonlít az Intel-féle MPLB-re. Ez adhatta az Epyc-nek az ötletet. Amikor az Intel prezentálta ezt pár éve, akkor is a meglévő hardvereken oldották meg, csak OpenCL API-n. De igazából az API nagyrészt mindegy, mert a compute shader is alternatíva. Megoldhatta volna az Intel is így. A compute shader azért hasznosabb, mert nem kell API interaoperability, szimplán használhatod a DXR-rel a metszésvizsgáló hardvert, ami van a GPU-kban, miközben számolsz az ALU-kkal olyat, amire nincs még megoldás az API-ban.
Ez tényleg egy nagyon ügyes megoldás, és kifejezetten hatékony, mert PS5-ön egész jól fut, miközben a minősége igen kellemes. Valszeg PC-re is jó lesz a sebesség, csak bonyolultabb, de ki tudja, lehet, hogy jövőre már érkezik olyan DXR verzió, amire rászabható.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
Beindult az RDNA4 miatti áreső.
AMD Radeon RX 7900 XT is now available for $659
AMD Radeon RX 7700 XT drops to $349 for the first time, includes $60 AMD game bundle[ Szerkesztve ]
-
Devid_81
félisten
Ezzel nekem csak az a bajom, hogy RDNA2 meg most is kaphato itt ott, erre RDNA4 release elott par hettel/honappal vegre elkezdik csokkenteni az arat az RDNA 3-nak, eredetileg ennyinek kellett volna lennie ezeknek amikor kiadtak.
Mar regesregen sokkal olcsobbnak kellene legyen az osszesnek, hacsak nem akarnak 3 generaciot egy idoben arulniEz igaz a masik oldalra is, sott ott megjobban, mert ott aztan arcsokkentes nem igen szokott tortenni, inkabb kiadnak egy ujabb termekek ami "jobban megeri".
[ Szerkesztve ]
...
-
Raymond
félisten
A 7800XT most 479eur-nal indul, de a hetvegen volt 449-es akcio is es talan 439 is de abban nem vagyok mar biztos mert nem emlekszek ra pontosan. A 7700XT volt 389-ert de az szerintem nem igazan jo ajanlat most se (ahogy szinte soha nem is volt) mert alig dragabban akkor mar inkabb a 7800XT.
Szerk: Sot, amig van a MF-nal XFX Radeon RX 6800 SWFT 319 Core Gaming 389-ert raktaron addig a 7700XT-nel vegkepp nem sok ertelme van.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Devid_81
félisten
Persze mert lenyomja az arakat ha olcson adjak es az ujat sem tudjak utana emelt aron adni.
Csak nemtom hogy jobb a matek, olcson eladni bukoval es visszajon a nagy resze, vagy csak siman bezuzni es garantaltan nem jon vissza az ara?
Soha nem fogom ezt megerteni amugy, en inkabb keveset buknek mintsem nagyon sokat[ Szerkesztve ]
...
-
Aljasvip
senior tag
válasz Devid_81 #66025 üzenetére
A kereskedelem nem ilyen egyszerű, a nagyker vagy kisker raktárban lévő termék nem mindig van még kifizetve. A nagy cégek "jegyre" gyártanak, azaz a nagyker megkapja és tárolja a terméket, a gyártó pedig csak az eladáskor kapja meg a szerződött eladási összeget/hányadot.
Ezért lehet az ajánlott fogyasztói árat lejjebb tolni globális szinten, vagy hétköznapi példával élve az összes élelmiszer boltban 20% Nutella akció egyidőben. Nem lesz rajta bukta.
Akkor van gond, ha a cégnek már nincs elég likvid tőkéje ezt a körbe-hitelezést tovább görgetni, lásd a mostani EK WaterBlocks balhé.A magyar törvények szerint amúgy sem lehet beszerzési ár alatt eladni terméket, ezért van az a balhé, hogy a lejárathoz közeli pékárút nem tudják odaadni rászorulóknak - amíg Löller bácsi nem talál ebben is bizniszt.
-
Chiller
őstag
válasz Devid_81 #66027 üzenetére
És itt nem csak arról van szó, hogy az AMD nyer apránként kevés profitot, de így piacot is szerezne, és az NV pedig konkrét pénzt vesztene, mert csökkenne az eladásuk.
Milyen jó is lesz ha még erre a már így is teljesen telített AMD piacra még ráöntik mondjuk 799-849 MSRP áron a navi 48-akat...
-
hahakocka
senior tag
Gamer Meld : RX 8000 Is SO GOOD AMD’s SCARED To Release It!
Fura lenne ha annyira jó lenne hogy már a saját 7000 eseit is szívatná tényleg az AMD. -
Busterftw
veterán
-
Komplikato
veterán
-
Yutani
nagyúr
-
S_x96x_S
addikt
ZLUDA ( CUDA on non-NVIDIA GPUs ) - projektetet újra-élesztették;
mivel lett egy titkos támogatója és teljes fókusz a
"CUDA-based AI/ML software." -en van.
A fő fejlesztés AMD GPU-n történik, a Raytracing -et kiveszik a projektből és a Windows-támogatás is kisebb lesz.//spekuláció:Szerintem az is lehet, hogy az AMD, egy baráti cégen keresztül támogatja a projektet és úgy, hogy jogilag kevésbé lehessen támadni. és amúgy is - az AMD érdeke leginkább a projekt. //
"There is an unnamed organization that is sponsoring ZLUDA development moving forward but for now they want to be a "stealth" sponsor, so Andrzej Janik hasn't revealed the organization."
"ZLUDA's third life"
https://vosen.github.io/ZLUDA/blog/zludas-third-life/
""
GPU support:
The new ZLUDA will be built to support multiple GPU architectures. The mainline development will happen on AMD GPUs as that's what most of our users have. Still, I do realize there is lot of interest in other GPUs (e.g. Intel) and hopefully this will lead to more code contributions and new backends.
Pre-rollback ZLUDA stayed on ROCm 5 mainly because I did not want to re-test all the version-specific workarounds. Since we are starting with a clean slate, AMD backend will target ROCm 6.1+.More modest set of supported AMD GPUs:
We will only support RDNA1 and newer non-server AMD GPUs. Supporting pre-RDNA1 and server GPU architectures was an additional support burden and never worked as well as RDNA1+ GPUs due to the wavefront 64 configuration they use.
Note that this applies to the current architectures. AMD recently announced the merging of RDNA and CDNA into a single architecture (UDNA). I have high hopes for this new architecture and expect it to simplify porting CUDA → HIP and to bring ZLUDA to server GPUs.
""""ZLUDA Takes On Third Life: Open-Source Multi-GPU CUDA Implementation Focused On AI" https://www.phoronix.com/news/ZLUDA-Third-Life
+ https://github.com/vosen/ZLUDAMottó: "A verseny jó!"
-
S_x96x_S
addikt
Új PRO GPU - a Microsoft felhőbe:
"AMD Introduces the Radeon PRO V710 to Microsoft Azure"
https://community.amd.com/t5/corporate/amd-introduces-the-radeon-pro-v710-to-microsoft-azure/ba-p/714541
"The AMD Radeon™ PRO V710's 54 Compute Units, along with 28GB of VRAM, 448 GB/s memory transfer rate, and 54MB of L3 AMD Infinity Cache™ technology, support small to medium ML inference workloads and small model training using open-source AMD ROCm™ software."---------------------
Name : AMD Radeon™ PRO V710
https://www.amd.com/en/products/accelerators/radeon-pro/amd-radeon-pro-v710.html
Family : Radeon PRO
Series : Radeon PRO V Series
Form Factor : Servers
Launch Date: 10/3/2024
GPU Architecture: AMD RDNA™ 3
Hardware Raytracing : Yes
Lithography: TSMC 5nm | 6nm FinFET
Ray Accelerators : 54
Stream Processors : 3456
Compute Units : 54
Peak Engine Clock : 2 GHz
Peak Half Precision (FP16) Performance : 55.3 TFLOPs
Peak Single Precision Matrix (FP32) Performance : 27.65 TFLOPs
Peak INT4 Performance : 110.59 TOPs
Peak INT8 Performance : 55.3 TOPs
Transistor Count : 28.1 Billion
Dedicated Memory Size : 28 GB
Dedicated Memory Type : GDDR6
AMD Infinity Cache Technology : 54 MB
Memory Interface : 224-bit
Peak Memory Bandwidth : 448 GB/s
Memory ECC Support : Yes
Mottó: "A verseny jó!"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyik új generációs fejlesztés sincs piacra kész állapotban. Nincsenek messze, de igazából ha be is mutatják őket idén, nagyon kis mennyiségről lesz csak szó.
A készleteknek pedig ehhez azért nem lesz köze, mert az új generáció drága lesz. Az AMD sem hozza majd olcsón az RDNA 4-et, csak az NV-hez viszonyítva lesz olcsó, de hozzájuk könnyű igazodni, mert az RTX 50 első körben 1000+ dolláros szintre jön. Így nyilván könnyű 1000 dollár alá árazni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
válasz Devid_81 #66043 üzenetére
Az AMD úgy fog szerezni több market share-t, hogy az RDNA2 és RDNA3 lesz olcsóbb, nem az RDNA4 Mint a tavalyi erős RDNA2 leakciózásnál, amikor 19%-on voltak a mostani 12% helyett: [link]
Na de komolyan. Ha tényleg pariban lesz az NVIDIA-val, de olcsóbban, akkor nem lesz gond az RDNA4-gyel sem.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Újabb csatlakozó:
AMD Radeon RX 7900 XTX now available for $819, its lowest price yet
Könnyen elképzelhető, hogy a 16GB-os 256bites RDNA4 magasabb áron fog nyitni, mint a 384bites 24GB VRAM-os 7900XTX
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Obliterátor #66049 üzenetére
Euro,-Dollár. Áfa, stb...
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Magisk
- Helyenként instabil lehet az Arrow Lake, de ez eleinte normális
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gitáros topic
- Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- További aktív témák...
- Sapphire rx470 4gb GDDR5 256 bit 1x DVI
- DELL RTX 3070 8GB GDDR6 DUAL Eladó! 92.000.-
- -57% DOBOZOS: NVIDIA RTX A2000 6GB GDDR6 (minden gyári tartozékkal) - videó szerkesztés, 3D tervezés
- BESZÁMÍTÁS! EVGA RTX 3080Ti XC3 ULTRA HYBRID 12GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ÁRGARANCIA! ÚJ GIGABYTE GAMING OC RX 7800 XT 16GB GDDR6 videokártya 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest