Hirdetés
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
Új hozzászólás Aktív témák
-
Avicularia
veterán
Sziasztok
Megkérdezem itt, érdekel esetleg valakit egy ingyen elvihető Grande Punto? 2008-as 1.3 dízel , 90 lovas szép állapotban. Kis bökkenő, hogy az autó Svédországban van, onnan kéne elhozni. Üzemképes, de nem nagyon gyorsul, és nem tudom mi baja lehet, de az itteni árak miatt nem éri meg foglalkozni vele javításilag. Február óta csak fizetem rá a biztosítást és ha érdekel valakit ingyen elvihető. Vizsga 2020 augusztusig van rajta, kb. 173K km van benne, ami garantált, mert újonnan vettem 2008-ban.
Ha érdekel valakit, akkor privátot kérnék.
Remélem nem gond hogy ezt idetettem, ha mégis kérnék egy modit, hogy törölje. -
Patrick
addikt
Jelentkeztünk győri tesztvezetésre előző hét csütörtökén ketten, most szerdáén hívtak minket, hogy dízel lenne és majd ha úgy van a műszak, akkor csörgünk. Hát igazából nem fogunk, mert mivel dízel nem érdekel, + azért jó lenne kipróbálni azt az automatát, így manuális után, nem lenne rossz, bár már vezettem automatát (SMART) , szal nem gáz, de azért jó lett volna, így viszont marad Pest...
Tavasz nyár körül tervezem a Giulia-t. 4,1 milla van eddig rá, a legolcsóbb az 6,6 volt pár hete, el is vitték.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Avicularia
veterán
válasz Avicularia #8051 üzenetére
Ami kimaradt és nem egyértelmű, az autó természetesen magyar rendszámos.
-
ryger
aktív tag
Sziasztok,
Talaltam egy elado Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150 Dynamic Evo2-t 2008/09-es forgalomba helyezesu de ami a lenyeg, (dobperges) igazolhato 63K km benne. Az elado szerint evente cserelve az olaj, be is van pecsetelve, vezerles csere 2017-ben 59K-nal. Az auto egy idos hazaspare akik mar szinte nem is hasznaljak egyaltalan.
Ha elmegyek megnezni, mikre figyeljek ennel a tipusnal? Olvastam, hogy a valto lehet gond de azon kivul meg valami, foleg ilyen keves hasznalat eseten, ennyi idosen? Valszeg soha nem volt meghajtva a gep, ugyhogy el lehet lustulva rendesen. -
ryger
aktív tag
válasz alázógyík #8057 üzenetére
Feltengely hallhato ha gatya, terelo motorokat gondolom le lehet tesztelni, hogy allitja-e a befujast. Leomlonel mi lehet a gond, tomites vagy repedes? Valtoban nagyon meg lennek lepodve ha lett volna olaj cserelve, azt gondolom en is meg tudom csinalni, Hondamon is en tettem meg a bizonsag kedveert.
Menetzaj es konfort milyen ebben az autoban? Az lenne szamomra az elso, hogy ne uvoltson a motor autopalya temponal. -
-
LZs?!
aktív tag
A hirdetés megfoglamazásával kapcsolatban...
Igazából legjobb esetben is azzal a 3-6 emberrel szeretnék érdemben egyeztetni (értsd: már telefonon), akikből talán egy meg is veszi. Nem interakciók mennyiségi kimaxolására akarom használni a hirdetés által feltáruló szociális lehetőségeket...
Ezért van minden xar beleírva, amit egyébként is el kéne (illene?) mondanom telefonon; az elmúlt 3 évben 3 kocsit adtam el, és azokat is hasonló 'ez van, ezt kapod' tematikával.
Röviden:
Nagyon leegyszerüsítve két csoportra osztottam fel a potenciális érdeklődők körét: 1) aki venne valamit/bármit/kifejezetten Alfát (pl. ahogy kifejezetten BMW-s is), de a lista aljáról válogat, mert a budzsetri szorítja a koncepciót; és a nap végén egyébként is tádé verziót vesz majd... 2) aki venne valami Alfát/kifejezetten GT-t és abból is benzineset (ahogy én a mai fejjel sem vennék tádét, mert nem adja; bár volt egy pont, ahol elgondolkodtam rajta pusztán a praktikum miatt), de tudja/vélelmezi, hogy az by default szopó, de ott egy 'hüjje', aki már a f@sz nagy részét bevette...
Én a kettesre 'spekulálok'.
Nevermind...
-
ht42
senior tag
Tud valaki a XVI. kerület környékén valami céget amelyik tud egy vásárlás előtti rendes állapotfelmérést csinálni? Én vidéki vagyok, nem ismerem a pesti cégeket...
-
ht42
senior tag
válasz gipsztigris #8065 üzenetére
Köszi, megkeresem.
-
j.bravo
addikt
Megvagyok A nem márkaspecifikus feladatok közül néhánynak a megoldását egy sporttársra bíztam (gépészmérnök srác, kettlebellről ismerem, lelkiismeretes, alapos; márkafüggetlen műhelyt üzemeltet), nála van éppen a 156.
Olajcsere és ami ilyenkor szokott, meg pár dolog.
Utána viszont valószínűleg kell még egy kört futnom Zsolttal a katalizátor ügyében. Ha már nincs meg nála, akkor persze Dinamit Dob vagy ilyesmi.
Aztán be akarom festeni a kopott kormányt, meg ilyenek.
Te eladtad közben?Whatever.
-
LZs?!
aktív tag
válasz j.bravo #8068 üzenetére
Akkor most végre szépen fog dohogni a gép...
Az enyém még itthon áll, idestova 7. hete mozdulatlanul; leszámítva, amikor elvittem fotózni, illetve tegnap ki kellett állnom vele a ház elé, mert útban volt (plusz múlt héten ráraktam töltőre, egy délutánon át szívta a falból).
Senki nem keresett; viszont kereskedői SMS viszont jön heti egy-kettő, és az utóbbit őszintén nem tudom hova tenni - ennyira pangás van most most kufároknál?! Anno a jóval kommerszebb, értsd: könny(ebb)en eladható kocsikra nem csipogtak ennyit.
A vicc, hogy 'Kata' az AAA autótól ma küldte a harmadikat...lehet, hogy hétfőn most már kíváncsiságból is felhívom; de az biztos, hogy hozzájuk be nem megyek.
Akivel viszont beszéltem is két hete az a Kocsigurutól keresett: mesélte, hogy ő lenne ott az 'alfaszaki', illetve Zsoltot is ismeri, meg a munkásságát...hogy ez mennyire mese-habbal PR szöveg, azt hagyjuk meg a költőnek. Venni nem veszik meg, de beszámítanák... A XI. kerületben vannak; mondtam, hogy arra legközelebb hó végén megyek a céges Haloween bulira. Mindenesetre minap felnéztem a honlapjukra, és van ott egy IS200, ami ötlet szintjén azért megmozgatott egy picit, na... Az elmúlt közel két nettó Almera-s hónap alatt a közömbös értékelésen túl is egészen megkedveltem a korai japán kocsik agyonüthetetlenséggel vegyes semmilyenségét.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
Backstage 33 - Vendég: Szatmári Gábor [link]
Ebben a videóban egész szimpatikus a SzG.Nevermind...
-
máyköl
veterán
Vásárlás után nagyszervizre hozzá vittem a kocsit (vezérlés szett csere, olajok, fékfolyadékok, stb.). Megbeszéltünk egy árat, majd több mint 1,5x akkora díj volt végül a számlán. Engedett is valamit mikor szóvá tettem, de na, nálam alap hogy felhívom az ügyfelet ha látok még plusz elvégzendő javítást, nem magamtól nekiállok és kiszámlázom.
Slusszpoén, hogy mikor elhoztam tőle az autót, 3 hibakód jött ki 2 percen belül, előtte semmi gond nem volt. Visszafordultam, kiütötte őket (nem volt egyik sem nagy gond), később észrevettem hogy a jobb első lámpám sem ég, és a tempomat sem megy. Kiderült, hogy Xenon trafó ment el, adott rá egy vicc ajánlatot (csak a trafó 140.000Forint, megvettem máshol inkább 30 -ért).Mikor lendkereket kellett cseréltetnem 600.000Forintos árajánlatot adott (kuplung, kinyomócsapágy, lendkerék), máshol kevesebb mint feléből csináltattam meg.
Inkább kerülöm a jövőben. -
addikt
Én csak rosszat hallottam róla. Pont tegnap csináltunk egy szolnoki alfás talit, szóba jött ez a videó is. Egyik fazonról kb. egy milliót legombolt 2.4 hengerfejezés miatt, úgy, hogy hegesztett hengerfejet tett fel, ami 1 év múlva újra megadta magát. Holott alap, hogy hengerfejet nem szabad hegeszteni, mert az rövid időn belül újra tönkremegy. Előtte persze cseréltetett vele hűtőt, meg minden szart még.
Ez meg egy viszonylag friss blogbejegyzés az amore-ról: [link]
Lehetne még sorolni, szerintem ennyi is elég meggyőző -
máyköl
veterán
válasz HussarF #8074 üzenetére
Sokszor mikor problémába ütköztünk, úgy éreztem sejtelme sincs a megoldásról, és csak tippel mi lehet a gond. Pl. tempomat nem működött, azt mondta ehhez már autóvillamossági szakértő kell, elküldött egy barátjához Budakalászra, aki 120.000Forintért cserélte volna a komplett tempomatot. Bárdiba bementem, vettem egy féklámpakapcsolót 1.500Forintért, kicseréltem, azóta sincs semmi baja.
Volt, hogy olajpumpa tömítést kellett cserélni (kis utánajárást követően kiderült számomra, hogy 2.0jtdm típushiba, a tömítés cserével megoldódik az olajnyomás alacsony hibajelzés), hívtam hogy mikor tudná kicserélni, 10 percig ecsetelte hogy 100% hogy nem ez a probléma, ő még ilyet soha nem látott, komplett olajpumpát cseréljünk, stb. stb. Végül D.Z kicserélte (már sokadszor csinált ilyet, ő érdekes módon ismerte a típushibát), azóta is problémamentes, 15.000Forintból megúsztam alkatrésszel együtt.
Én biztos, hogy többször nem fogom keresni semmivel kapcsolatban.
-
LZs?!
aktív tag
Fura madar, az biztos.
Mindenesetre a mai hasznalt felhozatalt tekintve csak leszogezte, hogy a JTS motoros GT a tuti...igy hatha nekem is akad vegre egy erdeklodom, majd ha mar elegen kiporgettek ezt a videot.
Megjegyzem: lehet, hogy az is inkabb csak egy marketing megszolalas volt...
Nevermind...
-
IreN!CuS
őstag
Üdv Urak,
Asszonykának nem rég lett egy új tipo-ja viszont sehogy sem találtunk olyat amiben lenne ülésfűtés - tudtok ajánlani értelmes nem túl gányolós megoldást erre a "problémára" vagy fogadja el, hogy télen nem lesz melege alul ?
Köszi!
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
j.bravo
addikt
válasz IreN!CuS #8078 üzenetére
Szerintem nem (sem) szép, de nem is vállalhatatlan a szivargyújtós melegítős rátétes megoldás , előnye hogy gyors: megveszed, felteszed, kész.
Elegánsabb, de időpontkéréssel stb-vel járó út, ha be van építve a kárpit alá, vannak cégek akik vállalnak ilyet, "ülésfűtés beépítés" keresőkifejezésre is dob sokat a gugli.
Ha új a járgány, akkor azért kideríteném hogy esetleg gari kapcsán felmerülhet-e probléma; de végülis - feltételezem; nem kérdeztem rá - márkaszerviz is tud beépíteni, csak többe kerül mint más helyen.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
LZs?!
aktív tag
válasz IreN!CuS #8078 üzenetére
Instant megoldás: szivargyújtóba dugható, melegítős ülésvédő.
Páromnak én valamelyik barkácsáruházban martam fel egyet bevásárláskor (OBI?); 5e Ft volt, 35W, fenék-hát. Szereti.
Ha fixen beépített kellene, akkor ülésfűtés beszerelésével két dolog ciki: 1) meg kell hámozni az ülést (hacsak nem gyárilag levehető a 'huzat') és 2) adni kell neki terhelhető ágat, akár külön behúzva az akksi környékéről. Egyik sem az a meló, amit 0 affinitással érdemes elkezdeni - nem bonyolult, csak qrva pepecs. Lehet, hogy érdemes kiadni valakinek; Bp-en pl. a TC-n is ügyködő Duett tényleg korrekten dolgozik.
Mod: j.bravo nyert...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
sagesz93
addikt
válasz IreN!CuS #8078 üzenetére
Nem igazán topikba való, de talán ez egy kicsit univerzális téma: Én suzuki balenoba rakattam pár hete egy aranykezű villanyos emberrel, 60k volt az első két ülésre.
A műveletnek nem maradt semmi nyoma, egyedül a kapcsoló helyét kell jól kitalálni, balenóban megvan a gyári ülésfűtés helye - vakkapcsolója, oda pont be lehetett tenni.
+ infó: a garira rá kell kérdezni, nehogy gond legyen belőle, nálam suzukinál hál isten pont ott dolgozik az emberke ahol lett véve a kocsi, úgyhogy nincs hatással a garira[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
Köszi srácok - nekem is a szivargyújtós "csúnya" megoldás és a márkaszerviz mint két opció tűnt a legjobbnak.
Ha jól emlékszem a márkaszerviz 80k körüli összeget írt - lehet az kicsit túlzás de legalább nem lenne gond a garival.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
addikt
Elkezdték nagyon szigorúan venni a fóliázást műszaki vizsgán? 2 éve gond nélkül átment, de ma elküldtek 3 helyről is miatta. Van valakinek friss tapasztalata ezzel?
-
addikt
válasz j.bravo #8086 üzenetére
Most kaptam egy elérhetőséget egy állomáshoz, ahol állítólag kis pénzmag ellenében át lehet tuszkolni. Legrosszabb esetben, ha sehol nem sikerül így levizsgáztatni, akkor reggel fólia le, napközben vizsga, délután fólia vissza. Ezt azért szeretném elkerülni. Persze - szerencsére - csak az első oldalsókkal szórakoznak. A szélvédőhöz bambák, hogy észrevegyék. Vagy csak nem merik elhinni
-
ht42
senior tag
Olvasom a Delta használati utasítást, aszongya: A Paraflu mittudoménmilyen hűtőfolyadék más hűtőfolyadékkel nem keverhető Ez igaz? Nekem fingom sincs, hogy most milyen lötty van benne. Ha Paraflu akkor nem önthetek bele normál etilénglikolos lét. Ha normál, akkor meg Paraflut. Eresszem le az egészet, mossam át, csak mert szeretnék bele +2 decit önteni?
-
ht42
senior tag
válasz molnarpeter #8092 üzenetére
Fogalmam sincs, használt autó, amilyen "gondos" gazdája volt tippem szerint soha, de mérget nem vennék rá...
-
ht42
senior tag
Köszi a válaszokat. tegnap vettem egy rózsaszín alubarát löttyöt, úgy gondoltam majd próbakeverést csinálok 1 decit, ha lesz csapadék akkor csere, ha nem akkor bele vele De először megnézetem a benzinkúton.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- alza vélemények - tapasztalatok
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Macska topik
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Napelem
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs