Új hozzászólás Aktív témák
-
-
aktív tag
válasz LógaGéza #8731 üzenetére
@LógaGéza
De igen, vizsgán nézik; mind kibocsátásra, mind fizikai meglétre.
NFM (NKH): [link]
Wannabe: [link]
A 'forgalmi ellenőrzésen' a Közúti műszaki és közlekedésbiztonsági ellenőrzés néven futó [link] fasságra gondolok, amit én személy szerint már vagy 8 éve nem láttam megtörténni; akkor is a Szerémi úton volt egy mobilstand, amit szerintem annak az egy szem b@sztatott Golf-osnak rendeltek ki a rendőrök, hogy ha már mélytorok, akkor érjen le a gyomorig...
Ugyanakkor, hogy milyen eredménnyel mész tovább a forgalmin, az már a személyes nexuson múlik...pl. ha tutira akarsz menni, akkor kivitelező 'tuner-gyereknek' biztos van ismerettsége a közelben, és akkor kétévente ellátogatsz oda egy random állomás helyett. A közútiba belefutáshoz pedig igazán szerencsétlen csillagállás kell.
Nevermind...
-
mekker
őstag
Bravo, Delta, Giulietta, esetleg Mito játszik. Minden csak lovetta és kínálat függvénye. Melyik koszosodik akkor?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
TheProb
veterán
válasz CharlieDrop #8744 üzenetére
Aldi saját, "autós cuccos" márkája. Fejből nem ugrik be. Viszont ugye már akkor is kifutó akció volt, mikor én vettem, szóval már jó eséllyel nincs.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
Giuliettaban es MiTo-ban nincs 1.9, Deltaban nincs 1.9 8v. 4 auto, 3 kulonbozo platform. Ebbol a Giulietta a legfrissebb, Delta a legnagyobb aztan Bravo es vegul a Mito. A Giulietta uj padlolemezen van, nem egyezik a Stilo/Bravo/Delta platformjaval.
Eloszor ia azt kellene tudnod, hogy mit szeretnel, mekkora autot, milyen extrakat es muszaki tartalmat.Kokszosodni a kozvetlen befecskendezeses tud leginkabb, a felsorolt olaszokban csak az 1.8 TBi es a dizelek ilyenek, a tobbi nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
mekker
őstag
válasz Integrale #8755 üzenetére
Sportos kezdőautót szeretnék majd.
-Mito adja magát, de még nem ültem benne, meg nincs is túl sok. Volt kollégám vett egyet, úgyhogy majd körbejárom egyszer.
-Giulietta adja magát, jó autó
-Bravo, Delta olcsóbban fut, de azt hiszem, hogy "erősebb" benzines kivitelből nem eget rengető a választék; régebbi konstrukció, idősebb átlagéletkor.
Fenntartási költségben nem tudom, hogy mennyire vagy a különbség, ha nem számolunk valami súlyos, motorikus problémával. Futómű karbantartása biztosan drágább egy sportosabb kivitelnél, mint egy egyszerű Bravónál. Nem tudom, hogy milyen releváns különbség lehet még a modellek közt.Felszereltségben nincs nagy igény, de azért legyen benne használható klíma, meg a könyöklő részek, műszerfal ne kopogjon, általános minőség >> extrák . Hely csak annyiban számít, hogy mondjuk évente egyszer egy Horvátországot túléljen benne 4 fő, csomagtér sem elsődleges. Szóval ha beleférek, akkor nekem egy miniautó tökéletesen megfelel, csak 159/Giulietta után nem szeretnék valami dzsunkába átülni.
Nem jártam még jobban utána, úgyhogy általános vélemények érdekelnének ezekről a modellekről (kényelem pl), meg a bennük lévő motor+váltókról.
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Integrale
veterán
Delta es a Bravo muszakilag azonos, futomu egyszeru, Giulietta hatul multilink, az koltsegesebb, ha hozza kell nyulni.
Szerintem a 147 utan a Giulietta belseje minosegben inkabb visszalepett, nem elore, de ez sajnos kortunet.Szerintem elegendo lehet neked egy 1.4 T-jet Bravo. El lehet benne ferni, csomagtarto 400 liter, 4 fonek kenyelmes, Delta nem sportos, megjelenese sem, es jelentosen nagyobb egy Bravonal, ha nem ulsz hatul, akkor felesleges +.
Giulietta kb Bravo meret, sportosabb viselkedes, szerintem kevesbe eltalalt forma mint a Bravo, foleg a 2013-as faceliftig a csucsorito maszk miatt meh. Utana jobb a helyzet, es a felszereltseg is valtozott.
Klima mindegyikben lesz, opcionalisan ket zona.1.4 T motorikusan remek, M32-es valtot keruld el, vagy tegyel ra felre 200 korul (en ezt a pluszt inkabb 2011 utani modell megvasarlasara forditanam, mintsem a valtora). Multiair erosebb, es gazdasagosabb, de kenyesebb is.
"Bad reklám is reklám too"
-
mekker
őstag
válasz Integrale #8757 üzenetére
Köszi az infót!
Giulietta belülről nem egy űrhajó, de az ajtón lévő könyöklő és pár indokolatlan zongoralakk részen kívül teljesen élhető.
Multiair Bravónál mire kell figyelni? Mondjuk nem értem a logikát, hogy miért nem pörög kevesebbet autópályán, de ha rövidebb is a váltó, akkor éreztre is biztos jobban megyen, mint a sima 1.4T.
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Integrale
veterán
-
sanzi89
addikt
Tapasztaltabbaktól kérdezem a következőt. 2017.11. havi 1.4 Fiat Tipo 17.000km-rel gyakorlatilag egy helyben áll több, mint egy hónapja. A tank tele OMW 95 Maxmotion üzemanyaggal, mindig is ilyet tankoltunk.
Ma ki és beálltam a garázsból, mert kellett a létra a garázs végéből. Az autó nagyon zakatoló hangot adott ki, kigyulladt a Check Engine lámpa, és olyan, mintha az alapjáratot se tudta volna tartani, szerintem lefulladt volna magától, ha nem állítom le a motort. Természetesen mikor leállítottuk semmi baja nem volt, és napi használatban volt előtte. Kocsi alatt semmilyen folt, motortérben a laikus számára semmi különös nem látszik.Okozhat maga az állás ilyen problémát? Menjek vele próba képen pár kilométert vagy egyből irány a szerviz? Egyáltalán elvigyem saját lábon, vagy az se ajánlott (8km-re van a szerviz).
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
válasz sanzi89 #8761 üzenetére
Kifolyt az összes olaj a hidrotőkékből, leges legelső indításnál is ilyen hangja volt nálam, de utána napi használatban már nem fordúlt elő
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz sanzi89 #8761 üzenetére
egyik lehetoseg, hogy a mostani benzin "szerkezete" megbomlik, ha sokat all
bizonyos osszetevoi elparolognak, es megvaltozik a vegyulet
par liter 100-s benzint tolja bele egy kannabol, hogy feljavuljon vmennyire... ha belefer egyatalanB variacio a hidrotokekbe fel kell dolgoznia az olajat a szivattyunak
ez par sec-g tart inditas utan[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #8761 üzenetére
Ma voltam szervizben, garanciában csináltak egy hibakód kiolvasást, 2/4-es hengerre írt égéskimaradást a kocsi, ezt a két gyújtótrafót cserélték.
Mégse mentem a kocsival semerre, viszont amíg bementem a szervizbe a kocsival nem tapasztaltam semmi problémát, a szerviz se tapasztalt hibát, de ettől függetlenül kicserélték a két alkatrészt."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Winne
nagyúr
Urak az Alfa és a Fiat 1.4 turbo benzinéből melyik a jobb és miért?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
hobizoli
nagyúr
[link] (ITA)
Fiat PUNTO HGT TURBO 410 cvtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz alázógyík #8775 üzenetére
600kg-ra nem lehet lekonnyiteni, meg akkor sem, ha szetrohadt
az mk1 860kg, a mk2 meg 940
abbol 250-300kg nem lehet kiramolniegyebkent meg olyan UnoTie-t nem lattam sehol KKL-n vagy Tokol-n menni, amit ne vertek meg a PuntoGT-ink, amiket buzeralgattunk par eve
eleve csomo olyan cuccot vettek meg tolunk UnoTie-kbe is, amiket mi mar nagyobbra csereltunk ki
turbokat, injektorokat, szivosort, veztengelyt...motortami egyszer kint volt KKL-n is az vmi kecskemeti vagy konyeki vas volt, az 14.4-t ment akkor ott, amikor a PGT-k a 13.1-t szortak mar sorozatban...12-s idot akartunk elerni vele "12sec club"
az 60-70m diffi a celvonalnal 402m-n, szoval azt elegge lehet latni
na aztan a PGT-k lementek 12.5 meg 12.8-ra is tobben is street-ben, az UnoTie-k meg nagyon ritkan voltak kint
a "csalos" 2.0 literes B20-s motoros Civic VTI-k is 13.3-13.4-nel megalltak, mint a szog
azokkal ment a csata versenyrol versenyre, aztan lassan elfogytak azok is, mert a szivo tuning rohadt sokba kerul[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Official MY20 Qf presentation
Csütörtök, 11 óra. -
bear_
aktív tag
Sziasztok,
A 120 lovas t-jetet meddig lehet tuningolni? Megéri egyáltalán?
-
mekker
őstag
Változott a terv, és nem biztos, hogy mostantól reális az eredeti elképzelés.
Arra gondoltam, hogy idén vásárolok valami olcsó shitboxot.
145/146-ra gondoltam. Egyrészt alacsony a bekerülési költség, másrészt most vagyunk azon a ponton, hogy később már nem marad épkézláb vétel ezekből.
Punto HGT is adná magát, de az inkább egyenesben száguldozásra kitalált kisautó, meg az már egy modern kocsi érzetét adja.Felmerül egy csomó kérdés. Különösen koronás időkben. Alfa szerelők, k.lakatosok alapjáraton hetekre be vannak táblázva,a mostani káoszban fogalmam sincs, mi lesz.
Szóval mennyire rohadnak, mennyire fenntarthatóak manapság?
Néztem a külföldi hirdetéseket, és vannak példányok akár 1 milla felett is (még olyat is találtam, ami kvázi szalonautó). Ez azért már kicsit sok, de drágább az elvesztegetett idő. Milyen ársávban mozognak a normális vételek?
Miben tud többet a Ti vagy a Qv?
Motor lehetőleg már tudja az Euro3-at, meg azért ne legyen alulmotorizált ehhez a súlyhoz.A célom a fun lenne, kipróbálni a 90-es éveket. Az életvitelem nem igényel 7/24 elérhetőségű autót. Viszont egy baleset után sok 100 munkaórával összerakott Bravát váltana. Nem lenne szép gesztus a család felé, ha egy szerelgetős autóra cserélni just for fun - ha már ennyi energia belement a mostani üzembiztosan tartásába.
[ Szerkesztve ]
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Integrale
veterán
Nem tudja az Euro3-at a 145/46, a 147 viszont mind, nem veletlenul volt akkor a modellvaltas, amikor.
Egyik Alfas csoportban hirdettek egy QV-t 600e Ft korul, arra erdemes lehet ranezni.
En viszont HGT-t vennek inkabb, kevesbe rohados (elso tornyok alja a 145-on meg szokott indulni), konnyebb is, mint a ket Alfa, a motor az gyakorlatilag ugyanaz.
Hatso fotumuve butabb, nem fuggetlen mint az Alfake. Viszont van hozza alkatresz boven, az elemek, alkatreszek tetemes resze megegyezik a normal Puntokeval.90-es eveket kiprobaltad a Bravaval, a 145/146 pedig egy mas dizajnu Bravo/a, mind Tipo platform, szoval atulsz egy ugyanolyan autoba. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
vennek egy motorhibas mk2 Punto HGT-t, abba okositanek egy 2.0-ra megcsinalt motort egy rovid 6-s valtoval
a motor a Pratola Serra csaladba tartozik, a HGT az 1.8-s 1747ccm-s verziot hasznalja, a 147 2.0 meg a 1970ccm-st
egyik 131lo 164Nm masik 155lo 191Nm
a rovidebb valto miatt meg az eleve nagyobb fotengelyi nyomatekbol megtobb kerekre eso nyomatek lenne
sulyra meg konnyebb a 145-neltöbb drón kell ;P
-
zoo8800
veterán
Egy időben gyakran volt ez téma az indexes Bravo topikban. Úgy rémlik, hogy a 120 ló az inkább 125-130 gyárilag, amit olyan 140-145 ló környékére lehet felvinni értelmes görbével, e fölé csak hardver cserével érdemes próbálkozni. Ha arra vagy kíváncsi, hogy csak chippel lehetséges-e +50 ló, akkor egyértelműen nem
rip and tear, until it is done
-
mekker
őstag
válasz Integrale #8781 üzenetére
Igen, az Euro3-at benéztem. Na, ez egy jó kérdés, hogy ez mennyire legyen szempont.
Én eddig úgy tudtam, hogy a Bravo/Brava s 147-hez sokkal közelebb áll, elég csak egymás mellé állítani őket. Az pedig egy nagy eresztés a 145-höz képest. Hiába kortársak, az egy régebbi kor hagyatéka. De én nem vezettem sose, so..
Tudsz esetleg linket v csoportnevet Irmi?
Puntóban a rövid tengelytáv zavart leginkább, de katalógust nézve annyira nem rossz a helyzet, mint gondoltam. Én is abban bízom, hogy egy Puntóval egyszerűbb lenne az élet. Majd amelyikből találok értelmes darabot, az lesz a befutó.
@hobbizoli
Ezt nem tudom, mennyire lenne bonyolult kivitelezni, az a gond. Oké, egy bontott váltót vadászni, és beszereltetni az még talán menne. De a motorhoz kéne szakember, meg know-how.Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Integrale
veterán
A 147 is Tipo platform, ahogy a 156, GT es a Lybra is, csak utobbiaknak novelt a tengelytavjuk, meg par dolog modositva lett, merevebbek lettek kicsit stb.
Egyebkent ha ranezel a 145-re es a Bravora, aztan a 146-ra es a Bravara, akkor azert csak feltunik a hasonlosag.
A 145 egy idoben jott ki a Fiatokkal, es a gyartasuk is kozel egyszerre lett leallitva. Ami regi kor hagyateka a 145/6-ban, az a boxer motor, de az csak az elso FL-ig volt bennuk.(Elado a 145-unk, es az az erdekes helyzet, hogy az alku nem lefele, hanem felfele tortenik. :D )
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
valtocsere az annyi, mint amikor kuplung miatt is leszedik
ez le, az fel
de a sima 5-sel is jobb lenne, mert mar 191Nm van
OK, meg lehet a kulissza is kene hozza de az kb piti egy ilyen atepitesnel
anno a 2.4 10v JTD Marea-ban 5-s valto helyett is beugrott a 6-s, siman valto le, valto fel, kuplung, feltengely, bakok minden egyezett, kulissza is maradt a 5-se
annyi volt a diffi, hogy a 6-s valto egy 166-bol volt ahol a sebessegjel az ECU-nak az jobb elso kerek ABS jeladojabol jon, a Fiat-nal meg a valto diffihazon van egy jelado erre
a 6-s valton vakon is ott van a burkolaton a helye ennek, a 5-s valton benne is van a jelado
a jelados diffi burkolat 6 vagy 8 csavarja le, fel, 2perc volt atrakni[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
aktív tag
Pár hete felkerültek a 17"-os felnik és az 215/45-ös gumik (Sava UHP valami).
Az új felnik ET40,5...én ugye nem másztam alá a kocsinak, de meg voltam győződve, hogy a gyári 16"-os ET35, és úgy is kerestem...de a sok fácségurutól kaptam az ívet, hogy az-alfa-nem-audi-lol, illetve a megvett Toora felnik annyira szépen lettek felújítva, hogy lesz-ami-lesz alapon bevállaltam.
Na, dobpergés: a GT gyárija ET35. De csak ennek a qrva modelnek a 2000. utáni felhozatalból 156/147/166/159/Brera vonalon (a többi nekem radar alatt van). Szóval mindenki IS bekaphatja. Jelenleg így -4,5 ET olalanként, majd ha lesz időm, akkor gründolok egy spacer garnitúrát, 10-15mm / oldal körül; előtte még roppant professzionálisan odatolok egy collstockot, hogy kb. mennyi férhet bele.
Még az átszerelés előtt beugrottam Zsoltékhoz egy szezonális karbantartásra (ez kb. egy hónapja volt): a gazdaság megkoronázásáról sokat elmond, hogy összesen másfél órát eldumáltam velük, és belefért...ugye előtte köszönni még csak-csak mnet, de két mondatnál többet váltani legfeljebb futtában. Mondták, hogy mindenki eltűnt... (*)
Azóta kétszer futottam neki kipróbálni az 'papucsokat': múlt héten már tele volt a tököm mindennel, így miután mindenki eltette magát másnapra, én éjfélkor beültem a kocsiba: ablak le, zene fel, könyök, cigi parázslik a menetszélben miközben átgurulok a Lánczhídon, oszt haza. Na, ebből az lett, hogy egyszer csak arra kaptam fel a fejem, hogy az M7-esen jön szember a Fejér megye tábla, így lefordultam a pályáról Martonvásárnál, majd hajnali négy körül leparkoltam itthon, és fogalmam sincs merre jártam...annyi még feltűnt, hogy valahol dél-budán volt egy gyanúsan traffinak kinéző 'polgári' kombiskoda menetiránnyal szemben beállva a susnyába.
Tegnap reggel pedig valamilyen indíttatásból befingott az agyam és 'basszafasz' alapon kereszteződésben inkább jobbra fordultam, a városból kifele, balra helyett...majd húsz perccel később már a Pilisvörösvár és Csobánka közötti 'csapatósón' kergettem a kocsit, inkább éles, mint gyors kanyarvételekkel. Viszont ekkor volt az, már Pomáz utáni összekötőn Szentendrére polgári módon csorogva, hogy feljött a felszínre a sárga tengeralattjáró... de hogy (!): váltok vissza háromba, kuplung -> gáz -> visszahárom, és vagy még váltás közbeni, vagy a váltás utáni gázadáskor kijött a CHKEngine, de nem folyamatosan, hanem villant-csippantott háromszor egymás után, közben a kijelzőn írta a Motor Control System Failure szívhezszólót...majd a harmadik villanás/sípolás után mindez megszünt. Mint ha sohasemnem. Miafasz, beépített poltergeist?
A 17"-es garnitúra viszont kifejezetten tetszik, így már tényleg észerevehetően sínautó jellege van az átlaghoz képest, és nem lett kényelmetlenebb a hagyományosan lézerrel egyengetett és folyamatosan karbantartott é-budai agglomeráció útjain...
A 16" + Michelin CC kifejezetten pattogósan viselkedett, a 16" + Uniroyal téli ('alulfújva') inkább idegesítően nyúlos és puha volt (viszont kényelmes), míg a 17" + Sava UHP a kifejezetten kultúrált: kanyarban értelemszerűen sokkal jobban simul, de az úthibákat is jobban veszi: nem üt, pattog, csak átdöccen.
Csodák nincsnenek, és a megélés szubjektív,de..lehet hogy a könnyebb felnigarnitúra ezzel hálálja meg magát?
(*) Ha 4-ik éve ráérek, ezután sem fogok kapkodni, ugyanakkor nyár közepe felé szerintem felütök pár fényezőműhelyt, hogy mennyi az annyi egy telifény + alvázvédelem + lakatolás körre, mind időben, mind pénzben. First, let 'em bleed a tad more...
Nevermind...
-
aktív tag
válasz hacki87 #8788 üzenetére
Igen, mivel elsőkeresként a hátsó tengely 'rövidebb', ott jobban megmutatkozik.
Egyébként látszik, hogy a fenti postom előtt nem sokkal keltem: szóval ET35 vs ET40,5 -> -5,5 eltérésben vagyok oldalanként.
Én kétlem, hogy ennyitől a feje tetejére áll a futómű-geometria, de az OCD az OCD...meg minél inkább a szélén van kerék, annál pimpesebb (sic!).
Nevermind...
-
mekker
őstag
válasz hobizoli #8786 üzenetére
Nem is a váltócsere aggaszt, hanem hogy honnan tudom, mi kompatibilis. De jó ötletnek hangzik.
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Na uraim, megvan a Bravo-m. Nagyon tuti kis gép. Jelenleg szlovák ideiglenes rendszám van rajta, de már az én nevemen van a kocsi, nagy alapú műszakijában én vagyok feltüntetve (ez a szlovákoknál a törzskönyvnek felel meg, de amíg nem küldik a kis alapú műszakit, addig ez funkcionál akként).
Ami kérdés felmerült bennem és a google sem volt egyértelműen a barátom, így hogy tudok rá kgfb-t kötni, amíg nem honosíttatom? Tudok rá? Kell egyáltalán? (gondolom kell...) -
molnarpeter
nagyúr
válasz HussarF #8793 üzenetére
Adásvételi napjától kell a biztosítás szerintem, de legalábbis a forgalomba helyezéskor már mindenképp kell legyen, addig meg fedezi az ideiglenes rsz bizti ABC123 rendszámmal meg tudod kötni, aztán ha van rsz, szólsz az ügyfélszolgálatnak, és megadod az újat plusz forgalmi számát.
[ Szerkesztve ]
-
XP NINJA
őstag
Sziasztok,
1.9 Jtd 8v tünet: magas olajfogyasztás, de alig füstöl. Legutolsó útja 5deci/100km, ezért akkor inkább le is raktam a kocsit. A leömlőből 1-es henger környékéről folyik az olaj. A szelepszár szimering vagy olajlehúzó törés volt gyanús először, ezért megbontás nélkül kicseréltem az összes szelepszár szimeringet, hátha megúszom annyiból. Összerakva ugyanaz, és ugyanonnan. 20km után már látványosan szivárgott megint az olaj a leömlő tömítésén és csavarjain. Most le is szedtem a leömlőt, és ez a látvány fogad: kép1, kép2.
3 hengernél ilyen, 1-nél száraz. Kicsinek tartom a valószínűségét hogy amelyik szimering eddig is jó volt azt jól raktam össze, a többit meg elrontottam.Most épp szelepvezetőre gyanakszom, az is okozhat ilyen olajfolyást? Elvinném a hengerfejet felújíttatni, csak szeretnék előtte megbizonyosodni a hibáról. Szakál Metáltól már kaptam 67ezres ajánlatot (Szerelés, Tisztítás, Nyomáspróba, Síkolás, Szelep köszörülés, Szelepfészek , Illesztés, Szelepszár szimmering csere, Korongozás, Szelepvezető csere). Vagy hol lenne ajánlott Pest megye környékén megcsináltatni?
[ Szerkesztve ]
-
válasz gipsztigris #8796 üzenetére
+1
Szakál metál az ismerősöm 2.4 JTD-jét is olyan jól megoldotta, hogy 15 ezer km után már újra hengerfejes volt. Messziről kerülni kell.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Tegnap késő délután megint kivettem a kocsit legelni.
P'vörösvár és Csobánka között megkergetve megint bedobta villogó/csipogó morze performanszt.
Én számoltam, hogy majd a 3. után biztos megint abbahagyja: 1-2-3...4-5-6-7-8-9...rohaggyámeg.
Csobánkán félreálltam, alapjáraton kellemes kétütemű orgánum és rázkódás, fordulatra kisimult; nem hiszem, hogy effektív kidőlt egy henger a sorból, mivel anno traffóhiba okán volt már szerencsém 'háromhengerezéshez': olyankor annyira selymes érzés ülni benne, mint egy terheletlen laprugós pick-up platóján élvezkedni a szántásban...
IT Solution 1: kikapcs / bekapcs, változatlan eredmény
IT solution 2: kikapcs, elmenni cigizni, szidni a mindenkinek a qrva anyját ennek aki részt vett ennek az alpha verziós fosnak a design-jában és megfogadni, hogy ki lesz kúrva a kukába ez xar, és foglalkozzon vele , aki ezt ide kitalálta...majd sértődötten elsétálni és csinálni valami egész mást. Nos, ez az út szélén állva nem volt teljesértékű opció, főleg hogy én fizetem a révészt...szóval lenyugodva bekapcs. Eredmény: keine csipogas, keine chklight és némi bizonytalankodás után beáll az alapjárat. Na, finomkodva irány haza.
Ma reggel hívom Zsoltot, elméselem hol fáj: miután meghajtom a kocsit, nekiáll vergődni. Aham, biztos túlmelegszik valami, de ha sokáig vergődik, akkor legalább felírja a hibát. Yo, hurrá.
Majd jövő héten átgurulok hozzájuk, aztán okosabb leszek.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Path of Exile (ARPG)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ez a mondat angolul?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest