Új hozzászólás Aktív témák
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz macika1967 #12901 üzenetére
Fél liter 1000km-en nem sok egy kicsit?
-
426os
őstag
válasz Xerath404 #12898 üzenetére
Ha csak ennyi a baja, attól még megveheted. A B&Me amúgy sem működik olyan jól, ahogy 2023ban elvárnád, max kihangosítónak jó. Az említett Yatour/Dension kütyü jobb, de van még olcsóbb Bt-s alternatíva is.
Egy típusspecifikus Androidos fejegység is lehet opció (főleg, ha esetleg szeretnél tolatókamerát is a jövőben), de ez a legdrágább..
-
Integrale
veterán
válasz macika1967 #12901 üzenetére
PCV szelepet nézesd meg, gyanús, hogy ott a gond, fôleg ha az alapjárat sem jó.
"Bad reklám is reklám too"
-
Winnie The P
őstag
Érdekes dolog történt tegnap. Adott egy Fiat Tipo 1.4 3 éves autó, májusban lejárt a gari. Tegnap az első szélvédő megadta magát, úgy hogy a külső felület nem sérült, csak a belső oldal. Nem. Nem kavics volt. Menet közben egy nagy durranás és a középvonalig berepedt.
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
juvegamer
tag
Üdv!
Kérdésem: a Lancia Deltában a 2011 utáni évjáratokban láttam, hogy van 105 Lovas 1.6 multijet. Ez miben különbözik a 120 lovastól? Miért lett 105 lovas egyátalán?
Előre is kösz. -
gipsztigris
addikt
válasz juvegamer #12907 üzenetére
Szerintem környezetvédelmi vagy adózási szempontok alapján lett belőle (elsősorban szoftveresen)105 lovas. Elvileg szög ugyanaz a két motor, bár vannak apró különbségek, pl. az olajszűrőház és szűrő más méretű, de a turbó és injektor azonos.
Láttam már gyári 105 lovas motor teljesítménymérési jegyzőkönyvét, ami a gyakorlatban leadta a 119 lóerőt."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
aktív tag
Sziasztok!
1.4 es 78lovas mitóból lehet 95 lovas mitót varázsolni? -
juvegamer
tag
válasz gipsztigris #12908 üzenetére
kösz
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #12913 üzenetére
Csak úgy még inkább nem rentábilis. A komplett motorcsere sem az, de azért csak olcsóbb.
Egyszerűbb eleve erősebbet venni, pláne turbósat.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #12910 üzenetére
Mik a jelentôs fizikai különbségek?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #12916 üzenetére
Tudtommal mind a kettô 16v és VVT. Elôbbi biztos, utóbbi nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #12917 üzenetére
És tényleg! Mindkető 16 szelepes a MiTóban (egy 2010-es brossúra szerint), de a VVT-t én sem tudom.
szerk.: Mindkettő VVT-s.
MiTo 78 paci - 955A1000
MiTo 95 paci - 199A6000szerk. 2: Grande 77 paci - 350A1000
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Minden egyezik elvileg a 2 motorban, szoftveresen van visszafogva 78 lovasra, ezért kérdem megoldható?
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #12896 üzenetére
en azt nem ertettem soha azzal, hogy az eleve csak a 2.0 valtozaton van/volt, a 1.4-1.6-1.8 veriziokon nem
vmi kenyelmi okossag lehet, de inkabb levennem
a korabbi TC motoroknal is olya ilyen "balance" szijas verzioja, es ott is by defult dobjak ki
-------
147 2.0TS 6-s valtos projekt....:
háát ööö.... szoval nem "aaa, csak fel kell dobni", de mar latszik a feny az alagut vegen
mindenesetre van ket elado jobb oldali feltengelyem ....is
a gond az tobbek kozott, hogy a 166-ban amibol a valto jott, alulrol van megtamasztva a motor a 156/147-ben meg felulrol
ez miatt a diffihazon mas szogben all vmi bigyo es a segedfeltengely konzolja meg a valto kihajtasa nincs egy sikban, tovabba kell a 147 dizel valtoharangja is, gondolom az onindito pozicioja miatt, meg a 166 2.0TS sajat olajteknoje
plusz kell a 166-bol a vezerles oldali motortartobak is, es akkor egyvonalba kerul a segedfeltengely, de csak a sajatja jo hozza, hogy egyszeru legyen az elet, ami ~3 cm-l rovidebb ricnis vegetol a csapagyig, mint a 147-e
na ez a multheten megjott egy 166 bontasbol innen a kozeli Litvaniabol 3 nap alatt, csak szar rajta a csapagy....fuckyeah
persze jo lett volna mindent IS egyben elhozni, de feltengely nem volt meg hozza, meg arra aszondtak aaa az "ugyanaz" (...es nem)
ugyhogy vki meg lehet azzal sziv, hogy vett egy feltengelyt, es nem erti, hogy miert rovidebb ez a szar 3 cm-l...
na mind1, ha vki ebben gondolkodik, es van akkora gyogyos, mint en, akkor a valto es a sajat segedfeltengelye meg a tartokonzolja egyutt kell hozza....es tuti egybe tartozzanak, mert vettem egy 166 2.0 TS feliratozasu komplett jobb oldali feltengelyt bontva es az nagyon pont tok ugyanolyan minden mereteben megis, mint 147-é is...vagy lehet az is ott az 5-s valtose volt
ezen kivul
6-s a valto huzokuplungos, mint a dizeleke is, es nem hidraulikus kinyomocsapagyas, mint az benzinesek 5-s valtoja
meg kell ahhoz egy 235mm-s huzokuplung, ami 175 Fiat Coupe 20v Turbo 6-s valtos egytomegu lendkereken van, mert a 166-ban ez valto mar DMF-s volt
a 166-kba is ezt a SMF-t szoktak berakni, amikor egytomegusitik, igy kisebb lenditotomeg van forgo mozgasban es lelkesebben forog vele a 166-ban is a motor, hiszen az SMF kb 6kg-val konnyebb, mint a DMF
a 147 dizeleken szinten DMF van a 6-s valton (is)
ugyhogy en a 20vT kuplungjat vettem meg bele, az olyan 400-450Nm-t elbir, azzal szerintem nem lesz vele para
a kuplung mukodteto munkahengere is, (nyilvan uj ~8k), meg kell a 147 dizel hidraulika fem csove is a pedaltol
meg a 147 dizel felhuzogyurus 6-s valtokulisszaja mindennel egyben, hiszen a benzines 5-s valtonal az R az siman kapcsolhato jobbra-hatra, a 6-s valtonal meg azert ez sem igy van
persze minden szimmering uj, a fotengely valto feloli vegen levo is, meg a valton a be- es kihajtasiak is...ezek osszesen kb 16k-ba kerulnek a Corteco gyartmanybol, ami az egyik legpatentabb
------
a masik megoldasi verzio az lett volna a jobb oldali segedfeltengely konzoljara, hogy a 147 vezerles oldali alu tartobakja elflexelodik vala az also rogzito csavarok felett vhol, es a dizele felugrik a segedfeltengelyhez lentre es akkor vagy a dizel segedfeltengellyel vagy 2.0TS-l kijon a hossza
fenti resze meg marad a benzinese a billenesgatlo meg a generator(?) miatt
csak ki kellett volna matekozni, hogy hol kene elvagni
vagy a segedfeltengely hosszara meg a jo oreg Ladás megoldas, hogy kicsit megroviditodik a gyari segedfeltengely
ahol kardantengelyt tudnak moddolni, ott ezt is megtudnak csinalni igazabol
meg az olajteknobol szerintem a dizele is jo lenne ra, abbol sokkal tobb van
egyelore ennyi
a muszaki 3 honapja lejart rola, de nem az utcan van a verda, hanem egy telephelyen
monjdjuk augusztus kozepe elott nem valoszinu hogy lesz vmi fejlodes, hiszen mas meloik is vannak nekik, meg a nyari szabik is mennek
olajhutobol kene majd meg egy "levegos" 16v JTD/GTA-é, mert a gyari vizesben annyira nem bizok, az konnyen atszakad es a hutoviz+motorolaj combo nem annyira tesz jot
de fejben mar megvan egy turbos 1.6TS is ....persze 6-s valtoval, hiszen ha mar tudod mi kell hozza, akkor frutti
nagyobb nyomateknal meg jobb is a nagyobb atmeroju kuplungtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ja a masik:
a 105loeros 1.6 Eco okositasra vonatkozik, mert tobb helyen is olvastam az utobbi idoben, hogyha beulnek 2-nel tobben es megy a kllima is, akkor elegge kehes lesz:szoval a 120loeros Veloce valtozat valtoja 9%-l rovidebb a diffi miatt, mert annak 4.07 a diffije 3.71 helyett
ez onmagaban 9%-l noveli a kerekre juto nyomatekot ugy is, hogy a motorral nem tortent semmitovabba az Eco valtozatban az OEM veztengely szelepemelese csak 7.4mm, a nyitasa 232deg
ebbe en beldobnam a 2.0 TS gyarijat, ami 9.5mm 247deg-s a Catcams oldala szerint
max a vezerlesmodositas nem megy hozza
....de tuti feljebb huzna a munkapontot minimum 5-600rpm-l
ezzel a ket mod-l egyutt azert jelentosen novelheto lenne a dinamikaja ezeknek
a valtot ehhez 20-25k-ert meg lehet vennia sebesseg jelado amugyis a bal elso ABS trigger, azaz amig gyari meretu kerek van rajta, vagy annak valtomerete, akkor a kmora pontos lesz
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
....mondjuk ezt a Veloce valtos dolgot a 2.0-ba is be lehetne jatszani igazabol, de ott mar 3.87 a diffi, azaz "csak" 5.2%-t javitana a rovidebb valto, meg nyilvan ennyivel romlana a vegsebessege , azaz a gyari 208km/h helyett megy 197-198-t ugyanakkora rpm-nel
wowtöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #12929 üzenetére
Idáig én is eljutottam, ennél egzaktabbra gondoltam.
Korábban számolgattam már vissza az olajteknő kapacitásából (2,75 l/2,4 kg), illetve a teljes cseretöltetből (3,3 l/2,95 kg), de kicsit különböznek az osztás után kapott eredmények, úgyhogy ez sem teljesen pontos. Kerekítve 4,47 és 4,58 deci jön ki a 400 grammra.
De a lényeg, hogy az én 199A8000-em még nem tart itt.
[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
Nem tudja valaki hol lehet olyan bizbasz tiplit kapni, amibe bele lehet fogatni a rendszámtartó keretet? Vagy szívesen fel is ragasztanám kétoldalúval is, csak azt se tudom melyik ragasztó ajánlott hozzá.
-
-
-
Köszi
Bezzeg a Bravo-t hátul meg sem említi senki
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz HussarF #12940 üzenetére
Már majdnem megdicsértem a Bravót, de aztán elolvastam a maradák 3 hsz-t is, így meg már nem poén.
De tényelg szép!
----------------------------------------Más: múlt héten pótoltam a MiTo feliratot, csütörtökön viszem a repedt csövemet a klímáshoz, 18-án meg irány Oroszlány és a LA-Chip.
[ Szerkesztve ]
-
Na, akkor AC-n kivel találkozunk szombaton?
-
válasz Triathlete #12945 üzenetére
Nem
De közel van
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen