Hirdetés
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Xbox Series X|S
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
Új hozzászólás Aktív témák
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz Xerath404 #12801 üzenetére
Hát nekem az a véleményem, hogy ami az első és hátsó rendszámtábla között van, az simán el tud romlani.
A használtautó vásárlás nem azon alapszik, hogy akkor mindenki csak hibátlan autót fog venni. Ez a hátulütője a dolognak. Inkább annak járj utána, hogy a szerinted kérdéses alkatrészek mennyiért kaphatók (ha kaphatók egyáltalán) és hogy van e annyi tartalékod egy hónapban, hogy azt az autóra tudd fordítani.
Én is megvettem végül a Deltát annó, mert alapvetően nem volt problémája, ami volt az meg kiderült átvizsgáláskor és egy nagyon jó alkualap volt és azóta sem hagyott ott sehol, mert mindig mindent időben megcsináltattam rajta preventív jelleggel is. Ha te is így teszel, nagy gondod nem lesz. -
tboldi
nagyúr
válasz Xerath404 #12801 üzenetére
Hát ezt nem tudom, 1 év 3 hónapig volt meg az Ypsilon, gtk lett belőle egy kiás faszinak köszönhetően, de addig nem kellett hozzányúlni az EGR-hez.
Ez idő alatt csak a komplett hátsó dobfékeket cseréltem, illetve egy visszatérő problémája volt az elégtelen olajnyomás hibaüzenet hidegindításkor, amiről végül kiderült, hogy nyomás van bőven, és csak elektromos probléma volt, az aksit és a kasztnit összekötő testkábel volt a ludas.
[ Szerkesztve ]
-
flpuovd
csendes tag
válasz flpuovd #12758 üzenetére
Sziasztok,
Múlt héten sikerült megvenni a Doblo-t (2019-es 1.4 t-jet). Szüleimnek vettem, így Budapestről levezettem vele Kisvárdára (~280km) az M3-ason. 120-ra beállított tempomat illetve klíma mellett volt az átlagfogyasztás 8liter. Főúton a pillanatnyi fogyasztás 90-es tempónál (gps szerint) volt 6.5-7liter. Azt viszont megfigyeltem hogy elég szeles idő volt, és amikor kicsit "jobban" fújt a szél akkor +2liter. Egyébként meglepően dinamikus, vagy csak rosszabbra számítottam
Esetleg azt megtudjátok mondani, hogy ebben van e kettőstömegű?
Köszönöm előre is! -
-
Patrick
addikt
A macska vagy a menyét megrágta a tetőantennát a Giuliettámnak. Van hozzá gyári, az ára is jó, de most havonta vegyek egyet? Van ebből olyan, ami full fém? Azt rághatják a kis ge*ik
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Thom!
veterán
1.4 tjet tipóról van valakinek 100ekm nagyságrendű tapasztalata?
fogyasztás pl...? -
z0d1@Ku$
senior tag
Ugyan nem tipo, nekem 2013-as Deltám van ugyanezzel a motorral. Jelenleg beletekertem 30-35ezret mióta nálam van
és nagyon meg vagyok vele elégedve. A motor egy tartós konstrukció, a turbóra kell odafigyelni, illetve a (nem)leömlőre (majd hobizoli kijavít mire is gondolok )ami meg tud repedni. Nekem eddig a motorral nem volt gondom, olajat sem eszi. Autópályán 8-9 liter sebességhatárokat betartva, autóúton 70-100 közötti tempó esetén kb 6.5-7 liter is lehet, városban meg akár 9-10 liter is, nyilván attól függ mennyit araszolsz dugóban. -
-
426os
őstag
válasz Integrale #12816 üzenetére
Kevesebbnek gondoltam a különbséget, de szerintem ez sem indokol +1 litert.
Tavaly ősszel telepakoltam a kocsit (ülések lehajtva, plafonig cucc + tetőbox + vonóhorgon 2 bringa) és két felnőttel, 120-al csorogva 7,5l-es fogyasztás jött ki. Ezt akkor alig akartam elhinni, de tankolás alapján jött ki.
Én műszaki- vagy vezetéstechnikai hibára tippelnék. Ha párom vezet, az enyém is többet fogyaszt, hiába megy lassabban, mint én..
-
z0d1@Ku$
senior tag
-
z0d1@Ku$
senior tag
Bocs a dupláért
Nálunk ez pont fordítva van. Deltát ha vezeti, akkor 6.6 literes átlagot hoz, de ha én vezetem az ő hibridjét, akkor ott fél-1 literrel kevesebbet kér nálam a kocsija. Szóval biztosan vezetéstechnikában rejlik a dolog, de nem hibának nevezném, inkább stílusnak -
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #12829 üzenetére
Úgy látom, hogy itt az M32 volt erôsebb, és a fôtengely gyengébb.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz gipsztigris #12829 üzenetére
Valami sorjás lett a légüres térben?
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
gipsztigris
addikt
válasz Integrale #12830 üzenetére
Majdnem. Leszakadt a dugó, a hajtókar kijött a fényre, és ahogy megállt a motor, a kocsi lendülete pedig elnyírta az összes lendkerékcsavart. Máskor a főtengely törik, itt a csavarok voltak a leggyengébb láncszem.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #12832 üzenetére
Végülis így a legkisebb az okozott kár, leszámítva a blokkot...
Mi (volt) egyébként a gépezet?[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #12833 üzenetére
Bravo 1.4 T-Jet. Igen, a blokk nagyon megsértődött.
[kép]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
zoo8800
veterán
válasz gipsztigris #12834 üzenetére
Ez valami jól sikerült tuning, jól sikerült top speed run, vagy mégis minek az eredménye?
rip and tear, until it is done
-
gipsztigris
addikt
válasz zoo8800 #12835 üzenetére
Olajhiány. Ügyfélnek valami miatt elfolyt a motorolaj és úgy gondolta, hogy a 10 kilométerre lévő benzinkútra még el tud jutni jó hangulatban.
Nem sikerült neki!
Egyébként van egy kis hardveres erősítés a gépen (330as injektorok, Gt1446 turbo és hozzá való downpipe, 1.75 Tbi cooler) , de a hiba 100 %-ig USER ERROR!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Thom!
veterán
1.4 tipo 2019 easy
android auto BT vagy kabellal van-e megoldható-e a képernyő tükrőzés? -
akooos
veterán
válasz molnarpeter #12827 üzenetére
Rettegve várom a pillanatot, hogy nekem is beadja a kulcsot a jó öreg M32.
Egy upgrade megelőzésre sokba fájna vajon? Léteznek hozzá bevált szakemberek? -
zoo8800
veterán
válasz gipsztigris #12836 üzenetére
Már egy inspection port is van a blokk oldalán, nagyon menő verda
rip and tear, until it is done
-
addikt
válasz gipsztigris #12836 üzenetére
Szóval megkapta az "insufficient oil pressure, turn off the engine immediately" üzenetet és úgy volt vele, mint Gyatlov elvtárs, hogy "Majd én azt tudom" ?
Az kemény
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
-
426os
őstag
válasz akooos #12838 üzenetére
Szerintem közel annyiba kerül az upgrade is, mint a felújítás. Amíg jó én biztosan nem szedetném szét. Ha meg elkezd hangja lenni, az úgyis feltűnik és akkor lesz időd leszervezni a javítást. Többnyire nem egyik pillanatról a másikra szoktak letérdelni (még ha volt is példa ilyenre). Legyen benne friss, megfelelő mennyiségű és minőségű olaj, aztán ha jön a baj, foglalkozol vele, egyébként szerintem felesleges előre rástresszelni.
.
-
tboldi
nagyúr
válasz HussarF #12841 üzenetére
Nálunk a Lancia Ypsilon 1.3 Multijettel (90 paci, ohne DPF) volt rendszeres ez a hibaüzenet hidegindításkor. Anyum, az autó tulaja és első számú felhasználója bepánikolt az első alkalommal, de én körbeszaglásztam, az olaj nem hiányzott vagy folyt sehonnan, a hangja makkegészséges volt, a nyomás több, mint elegendő volt, még kapcsolót is cseréltem, mechanikailag abszolút rendben találtam mindent. Onnantól figyelmen kívül hagytuk az üzenetet és az Aladdin-lámpát, biztos csak több idő, mire a hengerfejbe ér az 5W40, ahol a kapcsoló van, és hamarabb kezd el hisztizni. De később kiderült, hogy rossz volt az irány.
Pár hónappal később az egyik napról a másikra nem akart beindulni, meg sem nyekkent az önindító az alig pár napja beszerelt új aksival, ezután molnarpeter tanácsára kipróbáltam egy bikakábellel áthidalni az aksit, a kasztnit és a váltót összekötő testábelt, és voilá, beröffentt ugyanúgy, ahogy mindig is szokott. Gyári újat nem tudtam akkor rendelni, ezért magam gyártottam le 50-es vezetékből és pár db hüvelyből, de hibátlanul működött. Aztán ahogy teltek a napok, gyanús lett, hogy azóta se én, se anyum nem láttuk az insuffot, szinte biztos, hogy a testkábel okozta ezt az anomáliát is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #12848 üzenetére
Benne hagytam, nehezebb lett volna már kiszedni úgy, hogy megrövidült az autó orra. De az eredeti (rossz) kábel nálunk maradt.
És az aksin kívül van még egy dolog, amit átmentettem az Alfába, a motorháztető kitámasztóját tartó piros műanyagizé, az Ypsiloné feszesebbnek bizonyult.
Meg ugye a szinte hibátlan állapotú Lybra felnik maradtak meg, hátha lesz még Lancia, amire jó lesz. A MiTóra nem megy fel a nagy Brembo nyergek miatt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Van marketplace-en egy dedra integrale eladó.
Gondolkodom, hogy beállítom a K coupe mellé a garázsba.
Nem ismeri valaki esetleg az autót?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest