Új hozzászólás Aktív témák
-
juvegamer
tag
válasz Integrale #12601 üzenetére
Lehet de azért a Deltán is vannak drága dolgok. Amúgy meg szerintem a Croma kényelmesebb, az ülései is jobbak és maga az autó is masszívabb szerintem.
A tiéd hogy funkcionál? Megvan még?
Én most tervezem, hogy hozatok kintről egyet. Amióta eladtam nem találtam olyat ami megfelelne. Pedig volt Deltám, Bravo, stb. Itthon nem lehet jó 1.8-ast kapni de kinn láttam egypárat de egyre ritkább.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #12602 üzenetére
Megvan, persze. Begyûjtöttem a katalógusából szinte mindent, de nem vagyok elájulva tôle. Az ülése csak akkor jó, ha az ülôlap is állítható szögû, biztonsági öv fix, ami gáz, kormány állítási tartománya nevetségesen kicsi. Kényelmesebbnek gondolom tér és magasság szempontjából a Bravónál, Deltánál csak az utóbbiban.
1.8 sem egy hûde motor, vicces a Vectra/Astra csoport is, ha jó a motor, akkor az Opel legjobbja, ha nem jó, akkor azért, mert az Alfa hozzányúlt...
1.4 T-Jetre nem tudsz annyit költeni, mint erre, vezérlése olcsóbb, egyszerûbb, ha nem M32, akkor a váltója jobb, tartósabb , szelepfedél, olajhûtô, olajszivattyú stb.
Deltát és a Cromát kéne összegyúrni, az lenne a tuti vétel, 1.4-1.8 turbó, 6-os Fiat váltóval."Bad reklám is reklám too"
-
juvegamer
tag
válasz Integrale #12603 üzenetére
Nem tudom, nekem a Croma ülése kényelmesebbnek tűnt mint a Deltáé. Egyébként amit kinéztem magamnak külföldön annak pont állítható az ülőlapja de a simával sem volt gondom.
A Deltában megmondom őszintén kicsit csalódtam, sajnos mindkét típushibája előjött nálam az egyik a terelőmotorok végfokának meghibásodása. Ezt faterral nem is értettük, volt már vagy 20 olasz autónk (Regata, régi Croma, Lancia Thema, régi Bravo, Stilo, stb.) az évek alatt de ilyen hibával még sosem találkoztunk. A másik a leömlő repedése volt, mindegyik húzós tétel de nem foglalkoztam vele inkább eladtam. Pedig kívülről mind a mai napig tetszik.Igazából lehet hogy anno a Cromával szerencsém volt de a 4 év alatt nekem komoly gondom nem volt vele. Szelepfedél tömítést azt én is kétszer cseréltettem de azon kívül csak olajat és szűrőket cseréltem. Igaz az enyémben amikor megvettem 149e km volt és én is időben cseréltem mindent. Ja, és olyan 7,5 liter volt az átlagom a Cromával pedig 1500kg-os autó.
Az 1.4 tjet Delta 8-at evett, a sima 1.4 Bravo 7-et nálam.A Croma váltója is M32 lenne? Az M32 az nem 6 fokozatú?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #12604 üzenetére
1.8-ban F17 van, az kb a második legszarabb Opel váltó.
Két zónás klímásaknál fordul elő az állítómotorok hibája. Ez és a leömlő repedése együtt kb 200e Ft-os javítás.
7,5-tel én is eljárok a Cromával, jó ez a motor, csak a rendes karbantartása típushibákkal együtt nem olcsó, okoskerekek teliáron 100e/db + szolenoidok, szelepfedél, olajhűtő stb.Mind a kettőre költeni kell.
ht42: hidegen indítva kifújó hang, kipufogógáz szaga a motortérben.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
426os
őstag
válasz z0d1@Ku$ #12610 üzenetére
Enyémben 130k és 10 év van, minden gyári, de van egy érdekes, fordulatszámmal arányos huhogása 1500-2000 rpm között. Mióta nálam van, nem változott, nem tudom ez ez lehet-e. Igazából nem izgat annyira, de szerintem gyárilag nem ezzel a hanggal szerelték. Szerelők ezzel kapcsolatos hibát eddig nem találtak (volt vezérlés, vízpumpa, hosszbordás is cseréve), amikor kérdeztem.
.
-
juvegamer
tag
válasz Integrale #12608 üzenetére
Második legszarabb váltó de "jó".
Hát én nem tudom de nekem akkoriban az a srác aki ezzel a terelőmotor javítással foglalkozik 110e ft-ot mondott a javításra.
A leömlőből a Fiatalkatreszek.hu oldalon kettő is van (nem tudom mi a különbség ) az egyik 188e ft a másik 360e ft.
Persze mindegyik autóra költeni kell ez tény.
Na mindegy majd meglátjuk, hogy mi lesz.Egyébként ez az Opel Meriva B (2014-es 1.4 szívóbenzin) amit most használok egész jó kocsi. Magas és kényelmes üléspozíció, praktikus jól variálható utastér és elég sok extra van benne. Lehet megtartom ha nem jön össze a Croma.
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Nem sok szó esik itt a Stilo-ról. Kérdésem röviden annyi lenne hogy egy 1.6-os benzinest vagy akár 1.9JTD-t be lehet-e vállalni. Értem ezt úgy hogy 300-400k körül veszek egyet és ugyanannyi ráköltéssel rendbe lehetne akár hozni. Nyilván ez függ éppen az adott autótól de inkább a típushibák javítására gondolok árban.
Vagy inkább ennyiért egy jobb állapotú Fiat Bravo/Brava 1 ?
Köszönöm,
s"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz hobizoli #12622 üzenetére
Mármint a Stilokra gondolsz ugye ? Hallottam hogy termosztát, alapjárati motor hajlamos a többszöri elhalálozásra, de népítéletben egész jókat írnak. Ennyi hibája a német kocsiknak is van.
Integrale : természetesen csak a 3 ajtós vonz.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Integrale
veterán
válasz slett27 #12624 üzenetére
Nekem mindegy, csak legalább ilyen legyen. [link]
Ciki, hogy a Fiat azóta (22 éve) sem tudott egy ilyen autót összerakni, ami technológia szempontjából magasan a kategória felett áll.
Radaros tempomat, színes múlti képernyő az óracsoportban, TPMS (az óracsoprtban kerekenként mutatta, hogy melyikkel van gond), tologatható, dönthető hátsó pad, lehajtható első, hangvezérlés, sms felolvasás, bazinagy üvegtető, motoros ülések, ülőlap hossz és háttámla magasság állítás, hátsó oldallégzsákok, kulcs nélküli nyitás és indítás.
Ezek egy része még az F szegmensben (S, A8, 7, LS) sem voltak elérhetőek, nemhogy a C-ben. Ilyen termékkel is csak az olaszok képesek pofára esni.
Akkoriban a konszernen belül csak a Thesis volt felette ilyen téren, Bravo és a Delta mint "utódok" ráadásul azonos platformon, több lépés vissza. Szerintem!"Bad reklám is reklám too"
-
alázógyík
őstag
válasz Integrale #12626 üzenetére
" több lépés vissza. Szerintem!"
Dehogy. Hiába voltak jól felszerelve( ez csak a sorozat elejére volt igaz), ha 1 milliárd hiba jött elő újonnan rajtuk. Olyan f.shalmaz volt mind, hogy beszarás. Tudom jól, mert aktív tagja voltam a csoportnak, 2002-ben ill. 2004-ben vettünk új Stilot. Ahhoz képest a Bravo egy álom kategória.
No offense, de az idő mindent megszépít. De az 5 ajtósat az se tudja. -
Integrale
veterán
válasz alázógyík #12627 üzenetére
Nem számít. Nekem kell a csúnya 5 ajtós, tele hibával is.
Illetve technológia szempontot írtam, egyedüli tétel, ami nem volt rendelhető később, az a radaros tempomat, minden más maradt.
Nyilván senki sem fizette meg ezeket az extrákat, engem az elv és a hozzáállás bosszant."Bad reklám is reklám too"
-
-
erik365
aktív tag
Sziasztok!
Mivel a cégnél megszorítások vannak, és céges autós hazajárás megszűnik.
Kellene nekem a T-jet Bravo mellé valami nagyon olcsó várási szaladgálós ami nem 9-9.5litert eszik. Napi 10-10km-re lenne használva, egyszerűen sajnálom erre a Bravót. Nyílván ez az üzem semminek nem jó, de akkor legalább ne a Bravot nyírjam már ki.
Punto 1.2 benzin, esetleg régi Lancia Ypsilon?
Köszönöm a segítséget.[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
-
z0d1@Ku$
senior tag
1-2 hete észrevettem, hogy iszonyatosan ráz a kocsi 100 feletti tempónál. Nem a tipikus gyorsításra rázás van, mint féltengelynél, hanem konstanst ráz az autó, mintha végig valami recés úton mennék. 100-110-nél kezdi, majd olyan 150-nél kicsit alábbhagy, de nem szűnik meg teljesen és 170-es tempónál is jelen van a dolog (nem, nem az autobahnon tesztelve)
A felnik tavaly télen lettek görgőzve, volt 3 hete féltengelycsukló csere, mert az egyik már nagyon gatya volt. A gumikban eddig 1.5 szezon van, nem laposak, külsérelmi nyom sincs rajtuk.
Mivel még mindig szar idő van, így a nyári kerekeket még nem próbáltam ki hogy azzal is csinálja-e, de ha igen, akkor merre induljak el? (azon kívül hogy a szerelőhöz )
1. Fékek tudnak ilyet produkálni?
2. Ha esetleg mégis a gumi rossz, annak lehet ez a jelensége?
3. remélem nem féltengely, annak 50ezer darabja -
gipsztigris
addikt
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #12634 üzenetére
Volt centríron 1,5 hete a kocsi. Pátkaihoz vittem, azt mondták sok volt az eltérés. Aztán szerelő javaslatára meg is lett cserélve az első és hátsó kerék és jobb is lett mint előtte, de teljesen nem szűnt meg. A hétvégén tesztre felrakom a nyárikat, megnézem azzal is csinálja-e. Szálszakadást hogy nézik? Csak centiről centire átvizsgálják?
akooos: ja tudom, tavaly így jártam. elvittem centrírra, majd lett egy 60 ezres görgőzés
-
slett27
addikt
Köszönöm a tanácsot ! 1.4 16V Stilo autópályán sem okoz csalódást ? Alkatrész árak hasonló mint Bravo-nál ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
hobizoli
nagyúr
Projekt Alfa145 - Kivettük és szétszedtük a motorját
az olajszivattyu szivokosaras reszt ajanlom figyelembe 33-34perc korul...
na ezert kell azt 10+ evente legalabb 1x leszedni....több drón kell ;P
-
slett27
addikt
[link] Esetleg erről kérhetek véleményt ? Horror fenntartani ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz juvegamer #12641 üzenetére
El, 3 napja nézegettem. Sokáig nem volt fent.
[link] Azért hiányzik. Kár hogy sok a típushibája. Egyébként meg brutál jól megy, kényelmes, szervo kiváló, egyedi. Megtudták rajzolni.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
alázógyík
őstag
Van egy Küberl teljesítmény optimalizáló dobozom, amivel nem tudok mit kezdeni.
Főleg olasz dieselekhez való, csatlakoztatása egyszerű és gyors.
Nem kell valakinek kicsi pénzért?
Hybrid Auris nem kultiválná. -
TheProb
veterán
13 ker-hez relatíve közel, tud esetleg valaki olyan normális szervizt, ahol gari képesen képesek dolgozni? Kanyarban az éves olaj és szűrőcsere, de Kelet-Pest 150e-es ajánlatot adott erre a hatalmas munkára. Ha nagyon máshol sem olcsóbb, akkor mindegy. De rákérdezek, hátha.
(MY20-as Giulia)
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #12645 üzenetére
Ott 135-öt mondtak. Nyilván ha annyival olcsóbb, akkor megérheti messzebbre is menni. De ez pl az a marginális diffi, amiért nem éri meg kimenni Érdre Kelet-Pesthez képest.
A kedvezményes, 89e-es csomagajánlatukra felcsillant a szemem, de csak 3 évesnél idősebb autókra érvényes...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
válasz TheProb #12646 üzenetére
Én kötöttem 3 éves easy care szerződést az elején 200 ezerért, ami az első 3 olajcserét fedezi. Gondolom nem kell ecsetelnem, mekkora üzlet volt ez nekem egy Q esetén
Volt 300 ezerért 5 éves, 5 olajcserés. Azt kellett volna amúgy megkötni. Meg is kérdeztem nemrég, hogy nem lehet módosítani? Azt mondták a kereskedésben, hogy a második olajcsere után lehet valamit kötni, olyan ajánlatuk van. Kíváncsi leszek, de az inflációt nézve még lehet akkor is megéri majd most kötni és hosszabb távra fixálni, ha ezáltal az eredeti easy care 3., ingyenes olajcseréjét kvázi elbukom.[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #12648 üzenetére
Jah, ez nem hangzik rosszul. Bár gyanítom, hogy ha utólag köthető, akkor már erősen másabb lenne az árazás. Rákérdezek majd.
Délelőtt amúgy írtak az Érdiek, hogy egyeztettek házon belül és tudnak jobb árat adni. Munkadíjra kaptam 10 helyett 20% kedvezményt, meg kivették a csomagból a légszűrőt, mondván azt elég legközelebb cserélni. (Komolyan nem értem a gyári csereintervallokat..., inkább akkor azt kicserélem magam. Asszem megérdemli az autó, hogy évente újat kapjon)
Ezt az ajánlatot így már elfogadtam, szóval jövő7 pénteken megy hozzájuk, meg megnézetem az összeírt hibalistát is a gari keretein belül.#12647gipsztigris: Köszi, elmentem a jövőre nézve. Tapasztalatod is van velük vagy csak annyi, hogy régóta csinálják? Mert utóbbi önmagában még nem sokat jelent.
@HussarF: Jól láttam, hogy voltál a mostani Alfa Amore Tempo-n? Milyen volt? A képek szerintem faszák lettek. Utólag bánom, hogy nem mentem el. Októberben megint lesz, bár nem értem, hogy mitől lesz majdnem a duplája a nevezési díj...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen