Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Roxbury #39730 üzenetére
A Swiftbe nem irídium gyertya kellene? Csak mert az ugyanezzel a motorral szerelt WagonR-be igen, NGK IFR6J-11.
Amúgy én is készítettem magamnak listát.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz pető bá' #39759 üzenetére
Én ugyanez. Sokáig azt hittem, hogy egyáltalán nem is működik a csóróságjelző lámpa a Jazz-ben, de csak én nem mertem annyira kifogyasztani. A mutató már szinte a nullán, amikor elkezd világítani, pedig akkor még van benne 8 liter a 42-ből.
Illetve én is mindig ugyanahhoz a kúthoz megyek, ugyanahhoz az oszlophoz állok, és ugyanazt a V-Power 100-ast tankolom mindig.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Szilágyi84 #39773 üzenetére
Nem, lásd tboy93 korábbi hsz-a.
Siriusb: Legközelebb csapd fel a kezelési útmutatót.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz opti06 #39821 üzenetére
Akkor legyen a SILFR, ha nincs gond. Bár nekem még mindig furcsa egy kicsit, de ha az kell, akkor az kell.
(#39823) Siriusb:
(#39830) Tom5: OZ Ultraleggera alá ne add!
Nekem Superturismo GT-im vannak, nem volt olcsó (darabja ~50k), de nem bántam meg.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #39862 üzenetére
és tboy93:
Csak meg kell nézni, hogy az említett Suzuki motorban milyen komoly lánc van, a németekben meg majdnem olyan, mint egy biciklilánc.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Az összes M-szérias motor láncos.
Emlékszem erre. Hiányzik a Stump Bandi.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz realist #40001 üzenetére
Gyorsításkor, 2000-es fordulat körül tapasztalható volt egy kicsi megtorpanás az 1.4-es Boosterjetnél (de lehet, hogy az egyliteresnél is, nem tudom), ezt hivatott kiküszöbölni az update. Már egy jó pár hónapja elérhető, a márkaszervizek ingyen megcsinálják, ha ilyesmit tapasztal a kedves ügyfél.
És mint írtam, a legjobb tudomásom szerint az új szoftver kiadása óta már azzal gurulnak le a gyártósorról az autók, tehát ha most veszel/vettél autót, már nem kell ezzel foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Van még valaki, aki belém akar kötni?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Kérhetünk egy képet a motortér egészéről?
A 2010 utáni Swiftek K12-es motorjainál valóban nincsenek gyújtáskábelek, közvetlenül a gyertyákra csatlakoznak a trafók, de mivel ez egy ‘98-as típus, simán lehet másfajta gyújtás rajta.
Amúgy grat! Ennek a kockának a hatására vettünk mi is WagonR-t 2004-ben (már M13A-val).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tranceplanet #40124 üzenetére
A legtöbb suzukis a Castrol váltóolajra esküszik, mondjuk én tudom ajánlani a Motult is. A Xadónak elég vegyes a megítélése, én speciel nem ismerem.
Mindenesetre 75W90 kell, és fontos, hogy GL-4-es legyen.
-
tboldi
nagyúr
válasz tranceplanet #40127 üzenetére
Apum M13A WagonR-ébe 2,2 liter kell, gondolom, akkor a Swiftbe is.
Nem írtam, hogy Castrolt vegyél, csak hogy sokan arra esküsznek. Én motulbuzi vagyok.
Mondjuk a Hondámba csak is gyári MTF3 való.[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz gordonfreemN #40149 üzenetére
Motul @ olajcentrum.hu
-
tboldi
nagyúr
válasz gordonfreemN #40151 üzenetére
Van bótjuk is Győrben.
-
tboldi
nagyúr
válasz Szilágyi84 #40189 üzenetére
Nagyságrendileg nekem is ennyi a 61 kW-os Jazz-re. Az M13A Swift sem nagyon erősebb, úgyhogy szerintem stimmel.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kicsirics77 #40277 üzenetére
Egyszer volt csak dolgom egy '96-os szedánnal, vezérműszíjat cseréltem rajta, akkor nem tűnt fel.
Mondjuk nem is néztem.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz CoolBoy323 #40300 üzenetére
A fedél belső oldalán nincs matrica? De a kezelési könyvben is megnézheted.
-
tboldi
nagyúr
válasz gyenesmartin #40356 üzenetére
Szerintem kuplung.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #40376 üzenetére
Megszokni, mert ez sajnos ilyen. Műszaki előtt ki kell törölni a hibakódot, ideig-óráig jó lesz, aztán újra bedobja majd.
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #40379 üzenetére
Egy próbát megérhet, hogy párszor teletankolod prémium benzinnel és meghajtod autópályán ( mondjuk 50-100 km-en keresztül 4000-es fordulat felett).
-
tboldi
nagyúr
válasz rongyi #40417 üzenetére
Valóban láncos, és csak akkor kell cserélni, ha már hozzáér a burkolatához egy "csörgő" hang kíséretében. Kis túlzással előbb fog elporladni a kasztni, minthogy ez bekövetkezzen.
szerk.: Amúgy elég komoly lánc van benne, nem úgy mint egyes náciwagenekben.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nem pont a Jazz-re gondoltam, de akár ez is jó példa lehet velem együtt.
szerk.: Amúgy most Japánból rendeltem kibaCott ritka, LED-es, gyári hátsó lámpákat. Senki nincs olyan hülye rajtam kívül, aki ezt kifizetné.
Már itt vannak az országban, kedden küldtem be a vámkezeléshez szükséges dokumentumokat.szerk. 2: Én is azon dolgozok, hogy egy kicsit kitűnjön a sok kommersz Jazz közül, de nem akarok hülyegyerek/boyracer autót csinálni belőle. A gyárias jelleget meg akarom tartani, ebbe a kályhacső nem fér bele.
szerk. 3: Inkább arról mesélj, mi újság a DSG-vel!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Dark Archon #40520 üzenetére
Viszont ennek következtében hamarabb tönkre fog menni a kinyomócsapágy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000